اهمیت آبرسانی به پوست | آبرسانی تخصصی پوست

اهمیت آبرسانی به پوست

اهمیت آبرسانی به پوست
اهمیت آبرسانی به پوست

سلام به همه ی دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید و از این که صفحه ی ما را انتخاب کرده اید ممنونیم. دیگر وقت آن رسیده که کمی بیشتر از قبل به خودمان و سلامت و زیباییمان رسیدگی کنیم. دیگر وقت آن رسیده که صورتی زیبا تر و دلبرانه تر داشته باشیم. این رسیدگی و زیبایی نیز، به هیچ عنوان به اینکه شما در چه سنی هستید ربطی نخواهد داشت. بیایید با اهمیت دادن به خودمان و دوست داشتن خودمان، به دیگران نیز انرژی مثبت بدهیم. آنها را نیز تشویق به مثبت بودن و رسیدگی به خودشان کنیم. با این کار هم اعتماد به نفس خودمان را بالاتر برده ایم، و هم دیگران را. این را همه بدانید که تنها افراد خاص نیستند که به پوستشان رسیدگی می کنند. این اقدامی لوکس نیست، بلکه کاملا ضروری و مهم می باشد. زیرا پوست ما نیز به تغذیه و اکسیژن برای زیبا و جوان ماندن نیاز دارد.

آبرسانی پوست
آبرسانی پوست

می دانید که با افزایش سن، تغییراتی در بدن ما رخ خواهد داد. از جمله ی این تغییرات، می توان به ظاهر شدن خطوط و چین و چروک ها، تیره تر شدن پوست و از این قبیل اشاره کرد. این تغییرات می تواند اعتماد به نفس ما را نیز کاهش دهد. ما اینجاییم تا حتی دقایقی هم که شده، در ایجاد انرژی مثبت و حال خوبتان شریک باشیم. این را هم بدانید که الان که به پایان سال جاری نزدیک می شویم، یکی از کارهای مهمی که باید برای خودمان انجام دهیم، رسیدگی به پوستمان است. کم آبی پوست، می تواند علل متفاوتی داشته باشد. برخی از این علل ها عبارتند از: قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب، عدم نوشیدن آب کافی، استفاده از مرطوب کننده های ناسازگار با پوست شما و… برای درمان کم آبی پوستتان و همیشه جوان و شاداب بودن آن، این مطلب را تا آخر ادامه دهید.

خواص آبرسانی به پوست

خواص آبرسانی به پوست
خواص آبرسانی به پوست

اگر هنوز هم اهمیت آبرسانی به پوست را نمی دانید، ما در اینجا خاصیت این اقدام را برای شما آورده ایم. آبرسانی پوست موجب می شود که:

  1. خاصیت ارتجاعی( الاستیته) پوست حفظ خواهد شود_ خاصیت الاستیته یعنی قابلیت کشش و بازگشت پوست به شکل اصلی آن. از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست باعث می شود پوست به صورت چروکیده به نظر رسد.
  2. کاهش چین و چروک های پوست
  3. تنظیم تعادل چربی پوست_ پوست کم آب می تواند چربی تولید کند. چربی زیاد موجب بسته شدن منافذ پوستی شما می گردد و در نهایت منجر به جوش زدن و … می شود. با هیدراته کردن پوست، می توانید این توازن را برقرار کنید.
  4. خاصیت ایمنی پوست را بالا می برد_ پوست آبرسانی شده، می تواند در برابر آسیب های زیستی و رادیکال های آزاد مقاومت کند. این کار را از طریق وجود آنتی اکسیدان انجام خواهد داد.
  5. بهبود عملکرد سم زدایی پوست_ آبرسانی به پوست موجب دفع سموم و فراورده های جانبی حاصل از سوخت و ساز بدن که موجب می شود پوست ظاهری خسته و کسل داشته باشد، می گردد.

آبرسانی به پوست با گلاب

آبرسانی به پوست با گلاب
آبرسانی به پوست با گلاب

گلاب با دارا بودن خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی، می تواند برای پوست شما بسیار مفید باشد. این ماده همچنین خاصیت آبرسانی برای پوست های خشک را نیز دارد. این ماده را همه ی افراد با هر نوع سطح بودجه می توانند تهیه کنند. پس دیگر نمی توانید بهانه ای برای عدم رسیدگی به پوستتان داشته باشید. می توانید این ماده را حتی جایگزین تونر های گران قیمتتان نیز بکنید. زیرا می تواند به درمان آکنه های پوستی نیز کمک کند. می توانید قبل از آرایش کردن نیز، برای شادابی بیشتر پوستتان، از آن استفاده کنید. برای بهره بردن از خاصیت این ماده بر روی پوستتان، می توانید:

  • مقداری گلاب را بر روی تکه ای پنبه بریزید، و پس از شستن پوستتان، آن را بر روی پوستتان بمالید تا از خاصیت بهره مند شوید.

آبرسانی پوست با شیر

آبرسانی پوست با شیر
آبرسانی پوست با شیر

تاثیر اسید لاکتیک شیر را نمی توان در زیبایی و جوانی پوست نادیده گرفت. گفته می شود که کلئوپاترا برای زیبایی پوستش، حمام شیر می گرفت. او این راز زیبایی را در مجله ی زیبایی افسانه ای خود ثبت کرده است. منابع ارزشمند شیر، موجب رطوبت رسانی، شفافیت و جوانسازی پوست خواهد شد. پوست هیدراته شده، پادزهر پیری پوست می باشد. می توانید علاوه بر نوشیدن شیر که تا حدی می تواند به هیدراته شدن بدن شما کمک کند، می توانید مقداری شیر را روی تکه ای از پنبه مالیده و آن را پس از شستشوی کامل پوست، روی پوست خود مالش دهید.

آبرسانی پوست با آلوئه ورا

آبرسانی پوست با آلوئه ورا
آبرسانی پوست با آلوئه ورا

اگر به دنبال یک مرطوب کننده و آبرسان سبک برای پوستتان هستید، می توانید از ژل درون گیاه آلوئه ورا استفاده کنید. این مایع بیشتر آب (99.5 درصد) است ، اما 0.5 درصد باقی مانده ترکیبی از موکوپلی ساکاریدها ، کولین و کولین سالیسیلات است. طبق گفته متخصص پوست ، زو درائیلوس ، این مواد از چندین طریق برای پوست مفید هستند. موکوپلی ساکاریدها یک محافظ نازک روی پوست ایجاد می کنند که انتهای عصب را محافظت می کند. کولین سالیسیلات یک ضد التهاب است که پوست را آرام می کند. بیشتر این موارد برای درمان آفتاب سوختگی ها استفاده می شود ، اما متخصصان می گویند در کاهش چین و چروک و پیری زودرس ، تأمین رطوبت برای پوست خشک یا تحریک شده و همچنین درمان شرایط پوستی مانند پسوریازیس ، اگزما ، آکنه یا چربی بیش از حد موثر هستند.

  1.  یک برگ آلوئه ورا تازه بریده شده را بشویید و تمیز کنید.
  2.  برگ را به طور عمودی با یک چاقوی تیز تقسیم کنید
  3.  ژل شفاف را از وسط یک برگ با دقت خراش دهید.
  4.  بلافاصله آن را در یک ظرف دربسته نگهداری کنید تا از اکسیداسیون جلوگیری شود.
  5. با نوک انگشتانتان، روزانه مقداری از این ژل را بر روی پوست خود بمالید.
  6. پس از گذاشت 20 دقیقه، صورت خود را با آب خنک بشویید.

آبرسانی به پوست با خیار

آبرسانی به پوست با خیار
آبرسانی به پوست با خیار

ویتامنین C و خاصیت ضد التهابی خیار، می تواند تا حد بسیار زیادی برای پوست شما نتایج مثبتی را داشته باشد. از خواص خیار برای پوست می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • فعالیت آنتی اکسیدانی
  • تغذیه پوست (به عنوان آب)
  • ثرات تسکین دهنده و خنک کننده
  • تورم را کاهش می دهد.
  • آفتاب سوختگی را کاهش می دهد.

96% از خیار را آب تشکیل می دهد که می تواند برای آبرسانی پوست شما مفید باشد. برای استفاده از خواص آن، علاوه بر افزودن خیار در رژیم غذایی روزانه، می توانید از آن به عنوان تونر نیز استفاده کنید. برای تهیه ی تونر کافیست موارد ذیل را طی کنید:

  • تعدادی خیار را به خوبی بشویید، پوست بکنید و خرد کنید.
  • سپس آن ها را درون مخلوط کن ریخته و تا مخلوطی یکدست حاصل شود.
  • مخلوط را از یک صافی رد کنید.
  • مایع بدست آمده را درون ظرف ریخته
  • هر روز مقداری از آن را روی صورت خود بمالید.

آبرسانی به پوست جوش دار

آبرسانی به پوست جوش دار
آبرسانی به پوست جوش دار

کم آبی پوست و یا به اصطلاح دهیدراته شدن پوست، موجب تولید چربی بیشتر و برهم خوردن توازن چربی پوست می گردد. چربی ها موحب بسته شن منافذ موجود روی پوست می شوند. با گرفتگی منافذ، آکنه و یا جوش ها ظاهر می شوند. بنابراین آبرسانی به پوست، می تواند تولید چربی را تنظیم کرده و موجب از بین رفتن جوش ها گردد.

آبرسانی به پوست نی نی سایت

آبرسانی به پوست نی نی سایت
آبرسانی به پوست نی نی سایت

همانطور که می دانید، امروزه بسیاری از افراد پاسخ سوالات خود را از صفحات مجازی و یا کاربران مجازی دریافت می کنند. البته این به دلیل پیشرفت تکنولوژی بوده و بسیار مفید می باشد. می توانید با استفاده از این سایت ها اطلاعات خود را به روز تر کنید. اما در این میان، باید بگوییم که استفاده از سایت ها برای تبادل نظر مناسب نیست. زیرا کاربران اینگونه سایت ها، هرچند هم که انسان هایی آگاه باشند، از لحاظ وضعیت بدنی، تیپ بدنی، شرایط سنی، حساسیت ها و اینگونه مسائل با یکدیگر متفاوتند. برای مثال می توان گفت که در زمینه ی آبرسانی پوستی، همین کاربران، ممکن است راهکار هایی را به شما معرفی کنند که شما به آن ماده حساسیت دارید و یا به نوع پوست شما سازگار نیست. همچنین برای معرفی مراکز پزشکی، می توانند مراکزی را معرفی کنند که شما اصلا دلتان نمی خواهد تا به مراکزی با آن شرایط پا بگذارید. از این رو، بهترین منبع برای دریافت اطلاعات، افراد مجرب و تحصیل کرده در این زمینه و متخصصان هستند. بنابراین برای پیشگیری از هرگونه آسیب، اعتماد به این سایت ها را کنار بگذارید و به دنبال روش های منطقی تر و مطمئن تر باشید.

آبرسانی پوست با دستگاه
آبرسانی پوست با دستگاه

علاوه بر راهکار های بالا که می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. می توانید از فواید آبرسانی دستگاه های موجود در مراکز مراقبت از پوست استفاده کنید. درمان و رسیدگی به پوست اگر تحت نظر پزشک متخصص انجام گیرد، می تواند در بازه ی زمانی کمتری شما را به نتیجه ی مطلوب برساند. درمان با دستگاه میکرودرم، می تواند گزینه ی خوبی برای افرادی که می خواهند به پوست خود آبرسانی کنند باشد. این دستگاه می تواند سبب:

  • پاکسازی سلول های مرده ی سطح پوست
  • باز کردن منافذ پوستی، که موجب نفوذ بهتر آب و مواد مغذی به پوست می گردد.
  • سبب کاهش چین و چروک های پوستی
  • نرمی و لطافت پوست
  • پاکسازی پوست گردد.

پزشک شما می تواند حس خوش طراوت و جوانی را به شما اهدا کند. مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، پذیرای عزیزانیست که مراقبت از پوستشان را مورد اهمیت می دانند.

آبرسانی تخصصی پوست

اگر برای مراقبت و رسیدگی به پوستتان، می خواهید که به یک پزشک متخصص پوست مجرب و کاردان در این زمینه مراجعه کنید. ما برای شما پیشنهادی داریم. این را هم بدانید که انتخاب پزشکی که به راحتی می تواند آناتومی بدن شما را درک کند و بهترین درمان را با توجه به نوع پوستتان در نظر بگیرد، مزیت بزرگی محسوب می گردد. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

لینک منبع خارجی5

لینک منبع خارجی6

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا