برداشتن خال با دستگاه RF| خال برداری با رادیو فرکانسی

برداشتن خال با دستگاه rf

برداشتن خال با دستگاه rf
برداشتن خال با دستگاه rf

با سلام به همه ی کاربران عزیز. همانطور که از عنوان این متن پیداست، مطلبی که برای شما گرد آوری کرده ایم درباره روش برداشتن خال با rf می باشد. وجود خال بر روی پوست افراد، می تواند امری آزار دهنده باشد. برخی از خال ها، در ناحیه ای از بدن هستند که زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می دهند. از این رو، برخی به دنبال راه حل های مناسب و ایمن، برای برداشتن آن هستند. روش های متفاوتی اعم از روش های جراحی و غیر جراحی برای برداشتن خال وجود دارند؛ اما ما در این مقاله، به توضیح روش خالبرداری با آر اف می پردازیم. آر اف، روشی بسیار نوین و پیشرفته در زمینه ی خالبرداری می باشد که امروزه جایگزین بسیار خوبی برای روش ها جراحی شده است. زیرا ایمن، بی خطر، بدون دوره نقاهت، کم هزینه و بسیار راحت تر از دیگر روش ها می باشد. در ادامه، شما را با برخی از جزئیات این روش آشنا می کنیم و سعی کرده ایم تا پاسخ برخی از سوالات رایج شما را نیز در این زمینه بیاوریم.

برداشتن خال بدون جراحی

برداشتن خال بدون جراحی
برداشتن خال بدون جراحی

برای از بین بردن خال ها پوستی و گوشتی، راه های متفاوتی وجود دارند. همانطور که در بالاتر ذکر شد، برداشتن خال با rf روشی است که امروزه جایگزین عمل های جراحی شده است. زیرا این روش هیچ آسیبی به بافت پوستی شما وارد نمی کند. همچنین روش های جراحی پر هزینه، پر خطر، پر درد، بسیار حساس و زمان بر هستند. در حالی که امروزه روش های پیشرفته و نوین در از بین بردن خال، این ایراد ها و سختی ها را حل کرده است و شما می توانید به راحتی پس از درمان، بدون هیچ دوره نقاهتی، بلافاصله به زندگی و کارهای روزمره خود برسید.

آر اف چیست؟

آر اف چیست؟
آر اف چیست؟

روش برداشتن خال با rf ، که به آن جراحی با فرکانس رادیویی و یا امواج رادیویی نیز می گویند. در این روش، امواج رادیویی، به لایه ی زیرین پوست و یا بافت خال، نفوذ می کند و بدون آنکه برش و یا خراشی به پوست بدهد، از این طریق آن را از بین می برد. اساس رادیو فرکانس استفاده از امواج رادیویی با فرکانس بالا 4،0 مگاهرتز برای ایجاد درجه حرارت پایین از طریق الکترودهای میکروفیبر رادیویی است. این بدان معنی است که به دلیل دمای کم ایجاد شده، توسط انرژی موج رادیویی ، گرمای الکترودهای میکروفیبر وجود ندارد. درعوض ، آب داخل سلولی بافت بدون نیاز به گرم شدن و صدمه دیدن ، همانطور که در جراحی الکتروشیمیایی است ، از بین می برد. در این روش، لایه های واقع در زیر خال، به ترتیب از بین می رود. این کار را پزشک متخصص تا جایی ادامه می دهد که ناحیه ی مورد درمان، با پوست دیگر نواحی بدن، مسطح و یکدست شود. با این حال، هیچ سوختگی و یا درد و عوارض دیگری در پی نخواهد داشت.

آر اف در چه مواردی استفاده می شود؟

آر اف در چه مواردی استفاده می شود؟
آر اف در چه مواردی استفاده می شود؟

به غیر از مورد برداشتن خال با rf ، این دستگاه در موارد دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد:

  • از بین بردن ضایعات پوستی مانند: زگیل، کراتوز و از این قبیل.
  • برای رفع لک های روی صورت
  • بازوها – ضایعات پوستی در این ناحیه نیز مورد درمان قرار می گیرند.

فواید ار اف

فواید ار اف
فواید ار اف

از مزایایی که برداشتن خال با rf ، نسبت به دیگر روش ها دارد، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • احتمال زخم شدن پوست بسیار کم می باشد.
  • به پوست اطراف ناحیه درمان شده هیچ آسیبی وارد نمی کند.
  • بدون خونریزی می باشد.
  • پس از اتمام تاثیر داروی بی حسی، درد آن بسیار کم و قابل تحمل می باشد.

عوارض برداشتن خال با دستگاه rf

لازم به ذکر است که اگر برداشتن خال با rf ، توسط یک متخصص پوست و زیبایی مجرب و حرفه ای، در مرکز زیبایی معتبر و با رعایت همه ی استاندارد ها و بهداشت انجام گیرد، این روش بسیار ایمن بوده و هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. اما در برخی از موارد، ممکن است که کمی خارش و یا سوزش در ناحیه ی مورد درمان صورت گیرد که این عارضه پس از مدت بسیار کوتاهی از بین خواهد رفت.

اقدامات قبل از آر اف

اقدامات قبل از آر اف
اقدامات قبل از آر اف

پیش از اقدام به برداشتن خال با rf ، برای جلوگیری از هرگونه عارضه، داشتن جلسه ی درمانی راحت تر، به دست آوردن نتیجه ی مطلوب تر و از این قبیل: بهتر است که:

  • 30 الی 60 دقیقه پیش از جلسه ی درمانی خود، از کرم بی حس کننده استفاده کنید.
  • ناحیه ی مورد درمان را تمیز نگه دارید.
  • پیش از اینکه پزشک متخصص شما، شروع به کار کند، آن را از هرگونه سابقه بیماری و یا حساسیت دارویی مطلع کنید.
  • اگر پیش از اقدام به برداشتن خال، اقدامات پوستی دیگری مانند بوتاکس و از این قبیل انجام داده اید. آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

مراقبتهای بعد از آر اف

پس از انجام برداشتن خال با rf اقداماتی وجود دارد که با رعایت آنها، می توانید نتیجه ی مطلوب تر داشته و از بروز هرگونه عارضه پوستی جلوگیری کنید. اقدامات ذیل را علاوه بر اقدامات توصیه شده توسط پزشک متخصصتان رعایت کنید:

  • پس از اتمام درمان، حداقل تا 24 الی 48 ساعت، از قرار دادن ناحیه درمان شده در معرض اشعه ی ماورا بنفش خورشید، خودداری کنید.
  • از استفاده از لوازم آرایشی و یا محصولات مراقبت از پوست، تا 1 هفته خودداری کنید. زیرا این امر موجب خفگی پوست می شود.
  • می توانید فقط از دارویی که پزشک معالجتان تجویز کرده است، طبق دستورالعمل آن استفاده نمایید.
  • ناحیه ی درمان شده را، به مدت چند شب، هنگام خواب، پانسمان کنید.

آر اف درد دارد؟

آر اف درد دارد؟
آر اف درد دارد؟

روش برداشتن خال با rf بسیار ایمن و سریع می باشد. همچنین این روش با استفاده از گرمای امواج رادیو فرکانس انجام می گیرد که قبل از آن، از کرم های بی حسی موضعی استفاده می شود. بنابراین، در طول درمان، هیچ دردی را حس نخواهید کرد. پس از اتمام تاثیر داروی بی حسی، ممکن است درد خفیفی را حس کنید که در مدت زمان بسیار کم از بین خواهد رفت.

آر اف در بارداری

آر اف در بارداری
آر اف در بارداری

برداشتن خال با rf در دوران بارداری، اگر با طول موج بسیار کم انجام گیرد، فرد باردار را تهدید نخواهد کرد. همچنین داروهای بی حسی مانند لیدوکائین با دوز پایین نیز، به بانوان باردار آسیب نخواهد زد. البته لازم به ذکر است که در دوران بارداری، به دلیل تغییرات هورمونی، ممکن است که خال هایی روی پوست آنها ظاهر شود که به راحتی از بین خواهد رفت. اما مانند هر اقدام پزشکی دیگر، بهتر است که این گونه اقدامات نیز، با مشورت پزشک متخصص و یا پس از اتمام این دوره انجام دهید.

هزینه برداشتن خال با دستگاه rf

هزینه برداشتن خال با دستگاه rf
هزینه برداشتن خال با دستگاه rf

برای برداشتن خال با rf ، قیمت واحدی را نمی توان مشخص کرد. زیرا قیمت آن به دلایل متفاوتی اعم از: مرکز پوست، مو و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، تعداد جلسات مورد نیازنوع خال پوستی شما، تعداد آنها، ناحیه ی بدن شما و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست و مو نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید.

برداشتن خال با آر اف نی نی سایت

برداشتن خال با آر اف نی نی سایت
برداشتن خال با آر اف نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، دیدگاه و هدف، وضعیت بدنی شما برای برداشتن خال با rf و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

آر اف در اصفهان

آر اف در اصفهان
آر اف در اصفهان

اگر برای برداشتن خال با rf ، روش آر اف خالبرداری را که روشی قطعی و بسیار ایمن و بدون درد است را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا