بهترین دکتر تزریق فیلر صورت در اصفهان کیه؟

بهترین دکتر تزریق فیلر صورت

بهترین دکتر تزریق فیلر صورت
بهترین دکتر تزریق فیلر صورت

درود بر همه ی کاربران عزیز. به سایت ما خوش آمدید. از این که ما را انتخاب می کنید بسیار سپاس گزاریم. ما اینجاییم تا اطلاعات و راهنمایی های ضروری را قبل از اقدام به روش های زیبایی و سلامتی را به شما بدهیم. مطلبی که در حال خواندن آن هستید، درباره بهترین دکتر تزریق فیلر صورت می باشد.

تزریق فیلر های صورت و یا همان پر کننده ها، امری بسیار حساس و لازم به احتیاط است. به همین دلیل، این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که چه کسی این درمان را برای شما انجام دهد و یا کیفیت ماده ی فیلر مورد استفاده چقدر مرغوب باشد. اگر روی این مطلب کلیک کرده و در حال خواندن آن هستید، حتما از آن دسته افراد هستید که قصد تزریق فیلر ها یا پر کننده ها را داشته و یا قبل تر آن را انجام داده اید.

دیگر زمان روی بورس بودن روش های جراحی و تهاجمی به پایان رسیده است. امروزه روش های راحت و آسوده ی نوین پزشکی، طرفداران بیشتری را جذب خود کرده اند. به گونه ای که در مدت زمان کم و بدون هیچ درد و ناراحتی، می توانید به اهداف زیبایی خود برسید. اما اصلی ترین نکته در این مطلب این است که، بهتر است برای انجام اینگونه اقدامات، تجربه های افراد دیگر و قیمت ها را ملاک انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهید.

اگر قصد تزریق پرکننده های پوستی را دارید، ما در اینجا برخی از نکات حائز اهمیت را برای شما آورده ایم. یادتان باشد که اگر به موقع به پوست خود رسیدگی کنید، دیگر نیازی به روش های خطرناک و تهاجمی برای درمان آن و یا زیبایی بیشتر ندارید.

امیدواریم مطلبی که برای شما گرد آوری کرده ایم، برایتان مفید و کاربردی واقع شود.

فیلر پوست چیست؟

فیلر پوست چیست؟
فیلر پوست چیست؟

پرکننده های پوستی یا فیلر ها ژل های تزریقی کوچکی هستند ، که معمولاً از اسید هیلورونیک تشکیل شده اند ، و چین و چروک ها را پر کرده و حجم آن را پر و اضافه می کنند. ماده ی هیالورونیک اسید، ماده ای است که به صورت طبیعی نیز در بدن تولید می شود، بنابراین، پر کننده ها، سازگاری کامل را با بدن افراد دارند. پر کننده ها، کابردهای مختلفی دارند. اعم از:

  • پرکردن و از بین بردن خط خنده
  • از بین بردن خط اخم
  • درمان چین و چروک های پوستی
  • افزایش حجم لب ها و ایجاد تقارن در آنها
  • برجسته کردن گونه ها
  • درمان سیاهی ها و خطوط اطراف چشم
  • زاویه سازی فک و صورت

پرکننده های پوستی چگونه عمل می کنند؟

پرکننده های پوستی چگونه عمل می کنند؟
پرکننده های پوستی چگونه عمل می کنند؟

فیلر ها در ابتدا حجم از دست رفته را به نواحی صورت شما بازمی گردانند. چرا؟ زیرا با بالا رفتن سن، پوست دچار شلی و افتادگی می شود. از کاهش تولید کلاژن و الاستین، از دلایل ایت تغییرات هستند. کلاژن و الاستین، دو ماده ای هستند که در زیبایی و جوانی پوست، نقش بسیار مهمی دارند.

فیلر ها موجب تحریک تولید بیشتر این دو ماده شده و در نتیجه، جوانی را به پوست شما باز می گردانند.

دوام فیلر صورت

دوام فیلر صورت
دوام فیلر صورت

ماندگاری پرکننده های پوست، بستگی به نحوه واکنش بدن شما به مواد و استفاده از اسید هیالورونیک دارد ، اما بیشتر پرکننده های پوستی بین شش تا 18 ماه دوام می آورند.

عوارض فیلر صورت

عوارض فیلر صورت
عوارض فیلر صورت

بسیاری از افراد حدس این را می زنند که پس از انجام تزریق چه عوارضی را ممکن است در پی داشته باشد. عوارضی جانبی و نوقتی مانند: تورم، قرمزی و حساسیت، کبودی، خارش در اطراف ناحیه ی تزریق شده. همچنین کاملا طبیعی است که پس از درمان این عوارض را تجربه کنید. اینگونه علائم پس از چند روز از بین خواهند رفت.

لازم به ذکر است که اگر تزریق فیلر ها توسط پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه، در مرکز زیبایی و پوست مجهز، با رعایت همهی اصول بهداشتی و با وسائلی استریل انجام گیرد، هیچگونه از این عوارض و ناراحتی را تجربه نخواهید کرد.

آیا تزریق فیلر به صورت درد دارد؟

آیا تزریق فیلر به صورت درد دارد؟
آیا تزریق فیلر به صورت درد دارد؟

درد هنگام تزریق فیلر ها، بستگی به آستانه ی تحمل درد هر فرد دارد. البته احساس کمی سوزش و یا درد هنگام تزریق طبیعی می باشد. اما برای احساس راحتی، می توانید مقداری کرم و یا پماد بی حس کننده، 30 الی 45 دقیقه قبل از شروع جلسه ی درمانی در ناحیه ی مورد درمان استفاده کنید.

همچنین اگر پزشکی کخ انتخاب می کنید، بهترین دکتر تزریق فیلر صورت یعنی مجرب و کاربلد در آن زمینه باشد، درمان را به بهترین نحو برایتان اجرا کرده و شما جلسه ی درمانی راحتی خواهید داشت.

خرید فیلر صورت

خرید فیلر صورت
خرید فیلر صورت

همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره کرده ایم، کیفیت و مرغوبیت مواد مورد استفاده در تزریق فیلر ها، بسیار مهم می باشد. افرادی هستند که از منابعی غیر از مراکز پزشکی و دارویی، پر کننده ها را تهیه می کنند. اما در ایم مورد باید بگوییم که نباید تبلیغات پوچ و یا قیمت های وسوسه انگیز را ملاک خرید خود قرار دهیم. ممکن است آنها با نوع پوست و بدن شما سازگار نباشند می توانند آسیب های زیادی را به بدن و پوست شما وارد کنند.

پزشک متخصصی که تزریق را برای شما انجام می دهد، می تواند بهترین نوع مواد را با توجه به نوع پوست شما برای شما استفاده می کند.

فیلر بهتر است یا بوتاکس

فیلر بهتر است یا بوتاکس
فیلر بهتر است یا بوتاکس

تفاوت بین دو روش تزریق فیلر و بوتاکس در این است که در روش بوتاکس، عضلات به صورت موقت فلج و بی حس می شوند، تا از حرکت آنها جلوگیری شود. و در نتیجه از بروز چین و چروک هاا جلوگیری می شود.

اما پر کننده های پوستی، کلاژن و الاستین را دوباره به پوست باز می گرداند و چین و چروک ها و حجم از دست رفته را پر می کنند.

اگر به یک پزشک متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید، او می تواند نسبت به وضعیت پوست شما، بهترین درمان را برای شما تعیین کند.

هزینه ی تزریق فیلر صورت

هزینه ی تزریق فیلر صورت
هزینه ی تزریق فیلر صورت

با توجه به اینکه روز به روز به تعداد افرادی که از پر کننده ها برای  جوانسازی پوست شان استفاده می کنند، مراکز زیبایی بسیار زیادی نیز در حال ارائه ی خدمات فیلر به مراجعین خود هستند که هرکدام از آنها از مواد فیلر ها با برند های متفاوت و کیفیت ها مختلف استفاده می کنند. و با توجه به موقعیت مکانی و میزان شناخته شدنشان، مبالغ متفاوتی را از افراد دریافت می کنند. اما باید بگوییم که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز پوست و زیبایی قرار دارد. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز پوست و زیبایی که ما به عنوان بهترین مرکز پوست در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات تزریق فیلر و جوانسازی را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند. بهترین دکتر تزریق فیلر صورت را اینجا بیابید.

فیلر پوست در اصفهان

اگر برای جوانسازی و زیبایی صورت خود، روش تزریق فیلر ها را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی و بهترین دکتر تزریق فیلر صورت برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا