بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان| هزینه+ عکس+ فیلم و…

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

با سلام به همه ی کاربران خوب و عزیز. امروزه لیزر موی زائد، یکی از روش های بسیار رایج در میان افراد شده که از طریق آن می توانند از شر موهای زائد خود خلاص شوند. همیشه در نظافت و سلامتی باشند، هنگام مهمانی ها دغدغه ی کمبود وقت برای اصلاح کردن آنها نداشته باشند، حتی هنگام ورزش کردن نیز، نکته ی اصلی رعایت بهداشت در ورزش را نیز رعایت کرده باشند. در ادامه ی مطلب، سعی کرده ایم توضیحات مفیدی را درباره جزئیات این روش و پاسخ برخی از سوالات رایج شما را بیاوریم.

اگر برای رفع موهای زائد خود، روش لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر و دارای بهترین دستگاه لیزر موی زائد، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز لیزر معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لیزر موی زائد چیست؟

لیزر موهای زائد چیست؟
لیزر موی زائد چیست؟

لیزر موی زائد ، روشی بسیار مفید در از بین بردن و کاهش چشمگیر موهای زائد ناحیه های کل بدن، اعم از: پاها، دست ها، زیر بغل، بیکینی، صورت، کمر و هر نقطه ای از بدن که دارای موهای زائد می باشد. طی روند این کار، اشعه ی نوری متمرکز شده ای، به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و از این طریق، روند رشد موها را، بدون آسیب زدن به پوست و یا هر قسمت دیگری از بدن، مختل می کند. لیزر را می توانید هم برای ناحیه ی خاصی از بدن خود و هم برای کل بدن خود استفاده کنید. همچنین این روش بسیار سریع می باشد و جلسات درمانی آن بسیار کوتاه هستند.

لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟

لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟
لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟

نتیجه ی لیزر موی زائد ، تا 6 الی 12 ماه، بسته به بدن افراد، ماندگاری دارد. اما لازم به ذکر است که این یک مدت زمان عمومی است و ممکن است که در برخی از افراد، با توجه به تفاوت های فردی و بدنی، این نتیجه بیشتر و یا کمتر به طول انجامد. اما طبق گزارشات، این نتیجه برای برخی از افراد تا 18 ماه نیز ماندگاری داشته است.

چند جلسه برای لیزر موهای زائد کافیست؟

لیزر موهای زائد چند جلسه طول می کشد؟
چند جلسه برای لیزر موهای زائد کافیست؟

پس از چند روز از اولین جلسه ی لیزر خود، می توانید نتیجه ی درمان را ببینید. اما برای نتیجه ی اصلی، شما به چند جلسه منظم نیاز دارید. عموما، 4 الی 6 جلسه، در فواصل 4 هفته 1 بار، لازم است که برای لیزر مراجعه کنید. پس از اتمام این دوره، شما می توانید کاهش 80 الی 90 درصدی موهای زائد خود را مشاهده کنید. برای تثبیت درمان نیز، بهتر است هر 10 الی 12 ماه یکبار نیز، برای این کار اقدام کنید.

اقدامات قبل از لیزر موی زائد

نکات قبل از لیزر موهای زائد
اقدامات قبل از لیزر موهای زائد

قبل از انجام لیزر، این دقت را باید به عمل آورید که علاوه بر انتخاب بهترین دستگاه لیزر، در انتخاب متخصص و مرکز انجام آن نیز هوشیار باشید. زیرا اگر این کار توسط متخصص آن انجام نگیرد، ممکن است که آسیب هایی را به بدن اعمال کند. اگر قصد از بین بردن موهای زائد خود به وسیله ی لیزر را دارید، حداقل تا 6 هفته قبل از مراجعه برای اولین جلسه، از وکس کردن و اپیلاسیون و یا هر روش دیگری که موها را از ریشه می کند، خودداری کنید؛ زیرا دستگاه لیزر، ریشه ی موها را مورد هدف قرار می دهد. همچنین حداقل تا 6 هفته قبل از انجام این کار، از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب خودداری کنید؛ زیرا نور آفتاب تاثیر لیزر را کمتر کرده و عوارض بعد از آن را منجر می شود.

اقدامات بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد
اقدامات بعد از لیزر موهای زائد

پس از انجام لیزر موی زائد مراقبت هایی وجود دارند که برای نتیجه گیری بهتر، به مراجعین توصیه می شود. این مراقبت ها عبارتند از:

  • حداقل تا 7 روز پس از انجام لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب خودداری کنید. ممکن است که این کار کمی دشوار به نظر برسد. اما اگر مجبور هستید که برای امری ضروری، در معرض نور آفتاب قرار بگیرید، اطمینان حاصل کنید که تمام قسمت هایی که لیزر شده را پوشانده و یا از کرم های ضد آفتاب با حداقل SPF30 استفاده کنید.
  • حداقل تا 24 ساعت پس از لیزر موهای زائد، از انجام فعالیت هایی که موجب عرق کردن بدن شما می شوند مانند ورزش کردن، خودداری کنید.
  • پس از انجام لیزر موهای زائد، برای از بین بردن موهای زائد خود، از وکس کردن، موم های آرایشی و یا هر چیز دیگری که موهای شما را از ریشه می کند، استفاده نکنید، این کار موجب می شود تا برای جلسه بعدی لیزر خود، ریشه ی موها از بین رفته باشند.
  • بدن افراد با یکدیگر متفاوت است، اگر پس از انجام لیزر موهای زائد، احساس سوزش و از این قبیل کردید، می توانید از داروهای بدون نسخه، کرم های موثر استفاده کنید. همچنین ژل آلوئه ورا نیز برای پایین آوردن حرارت ناحیه تحت درمان بدن شما بسیار مناسب می باشد.
  • حداقل تا 2 هفته پس از لیزر موهای زائد از انجام درمان های دیگر پوستی، بپرهیزید.
  • به هیچ عنوان پوست خود را زخم نکنید. اگر تاول و یا از این قبیل روی پوست شما به وجود آمد، می توانید از آنتی بیوتیک ها روی آن بزنید. اما آن را زخم نکنید.
  • از دوش گرفتن با آب بسیار داغ بپرهیزید.
  • حداقل تا 24 الی 48 ساعت پس از لیزر موهای زائد، از استفاده از لوازم آرایشی بپرهیزید.

چه کسانی نباید لیزر موهای زائد کنند؟

چه کسانی نباید لیزر موهای زائد کنند؟
چه کسانی نباید لیزر موهای زائد کنند؟

لیزر، پیشرفته ترین و جدید ترین تکنولوژی در از بین بردن موهای زائد می باشد. اما این روش نمی تواند برای همه ی افراد مناسب باشد. به نکات ذیل دقت کنید:

لیزر موهای زائد در حاملگی

لیزر موهای زائد در حاملگی
لیزر موهای زائد در حاملگی

در پاسخ به این سوال می توان گفت که به دلیل کامل نبودن مدارک کافی درباره لیزر موی زائد در بارداری، پزشکان این امر را برای خانم های باردار منع کرده اند. بنابراین، پس از اتمام دوران بارداری و پس از شیردهی، با مشورت پزشک، می توانید این کار را انجام دهید.

لیزر موهای زائد در شیردهی

لیزر موهای زائد در شیردهی
لیزر موهای زائد در شیردهی

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، به دلیل کامل نبودن مدارک کافی، لیزر موی زائد در دوران شیر دهی نیز منع شده و پس از اتمام این دوره، شما می توانید با مشورت پزشک این کار را انجام دهید.

لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

لیزر موهای زائد سرطان زاست؟
لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

در پاسخ به این سوال، میتوان گفت که دستگاه های لیزر به گونه ای طراحی شده اند که اشعه های آنها بسیار کوتاه بوده و فقط تا ریشه ی موها نفوذ می کنند و عمل رشد آنها را مختل می کنند. در نتیجه از ریشه ی موها فراتر نرفته و هیچگونه آسیب و خطری را به بدن و یا پوست افراد وارد نمی کند. این روش بسیار امن می باشد و اگر توسط یک متخصص مجرب و حرفه ای انجام گیرد، نتیجه ی مطلوب تر و جلسه ی درمانی راحت تری را خواهید داشت.

لیزر موهای زائد الکساندرایت آپوجی اصفهان

همانطور که می دانید، روز به روز به تعداد افرادی که برای لیزر موی زائد مراجعه به مراکز پوست و زیبایی مراجعه می کنند، افزوده می شود. از این رو، مراکز لیزر بیشتری نیز در حال افتتاح شدن هستند. هر کدام از این مراکز نیز، از دستگاه های لیزر با مارک های متفاوت استفاده می کنند. اما سوال اینجاست که بهترین دستگاه کدام است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که، یک دستگاه لیزر خوب، باید علاوه بر دادن نتیجه ی مطلوب به مراجعین، بسیار بهداشتی، ایمن، دارای همه ی استاندارد های یک دستگاه خوب و جدیدترین تکنولوژی ها را نیز در بر داشته باشد. دستگاه لیزر الکس آپوجی( Alex apogee) که توسط شرکت سایناشور( synosure) تولید شده است، از جدیدترین دستگاه های لیزر می باشد که کمبود های دستگاه های قبل تر را جبران کرده و بسیار ایمن می باشد. ین دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر، بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است.

هزینه لیزر موهای زائد در اصفهان

هزینه لیزر موهای زائد در اصفهان
هزینه لیزر موهای زائد در اصفهان

قیمت لیزر موی زائد متفاوت است و نمی توان قمت واحدی را برای آن اعلام کرد. این به این منظور است که قیمت آن به عوامل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از: ناحیه ای از بدن که می خواهید آن را لیزر کنید، مرکز لیزری که به آن مراجعه می کنید، مارک دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد و از این قبیل. اما این نکته لازم به ذکر است که برای اننتخاب مرکز لیزر خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. زیرا متاسفانه امروزه مراکزی وجود دارند که با تبلیغات بالا درباره اینکه دستگاهی که استفاده می کنند، بهترین دستگاه می باشد، مراجعین بسیاری را جذب خود می کنند و هزینه های بسیار زیادی را از آنها دریافت می کنند، در صورتی که تبلیغات آنها بسیار پوچ بوده و نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، قیمت های بسیار کمی را از افراد دریافت می کند و در مقابل  کیفیت کار و دستگاه آنها خوب نیست، و یا متخصصان مجربی در آن مرکز مشغول به کار نیستند. از این رو افراد و یا منابع معتبری را برای پیدا کردن یک مرکز خوب انتخاب کنید.

لیزر موهای زائد اصفهان نی نی سایت

لیزر موهای زائد اصفهان نی نی سایت
لیزر موهای زائد اصفهان نی نی سایت

پیش از اقداماتی نظیر رفع موی زائد با لیزر ، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، بهترین دستگاه لیزر موی زائد ،عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین دکتر لیزر موهای زائد در اصفهان

 

بهترین دکتر لیزر موهای زائد در اصفهان
بهترین دکتر لیزر موهای زائد در اصفهان

انتخاب یک پزشک متخصص لیزر موی زائد و یا پوست، مجرب و حرفه ای در این زمینه، امری بسیار مهم می باشد. زیرا در صورت عدم مهارت کافی در انجام لیزر، ممکن است آسیب هایی به فرد مراجعه کننده در حین انجام آن وارد شود، جلسات لیزر سخت و طاقت فرسایی را داشته باشند و یا دچار عوارض جانبی بعدی شوند. از این رو، اگر به دنبال یک پزشک متخصص و ماهر در این زمینه هستید، ما به شما مرکز لیزری را معرفی می کنیم که دارای تیم پزشکان مجرب در این زمینه می باشند و خدمات لیزر را به بهترین شکل به شما ارائه خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

منبع6

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا