تاثیرات بوتاکس پیشانی چیست؟| هزینه بوتاکس پیشانی اصفهان

تاثیرات بوتاکس پیشانی چیست؟

تاثیرات بوتاکس پیشانی چیست؟
تاثیرات بوتاکس پیشانی چیست؟

با سلام به همه ی کاربران عزیز و دوستان خوبم. می دونم که شما هم مثل همه ی آدمای دنیا، دلتان می خواهد که زیبایی و طراوت دوران جوانی خود را حفظ کنید و همیشه زیبای و جذاب به نظر برسید. اما چه می شه کرد؟ با بالا رفتن سن افراد، تغییراتی نیز در سیستم بدنی و ظاهر افراد رخ می دهد که نمی توان مانع آنها شد. از این رو، همه به دنبال راز های جوان ماندن و کند کردن روند پیری هستند. پوست افراد، نقش عمده ای را در جوانی و جذابیت آنها بر عهده دارد. حتی علاوه بر افزایش سن، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می توانند موجب ظاهر شدن خطوط و چین و چروک های پوستی شوند. برای مثال، افرادی هستند که هنگام صحبت کردن، پیشانی خود را بالا و پایین می برند، عادت دارند اخم کنند، وقتی غرق در کاری می شوند صورت خود را جمع می کنند و از این قبیل حرکات که چین و چروک ها را عمیق تر می کنند. از این رو بوتاکس پیشانی می تواند گزینه ی انتخابی خوبی برای اینگونه افراد باشد.

امروزه روش های زیادی برای از بین بردن و یا کاهش چین وچروک ها وجود دارند. از روش های تهاجمی مانند عمل های جراحی گرفته، تا روش های خانگی مانند: استفاده از ماسک های خانگی، رژیم های غذایی که در آن از مواد غذایی مناسب برای پوست استفاده می شود. اما در این میان، خیلی ها هم  هستند که این چین و چروک هایی که در پیشانی و یا هر قسمت دیگری از پوستشان به وجود آمده و اعتماد به نفس آنها را از او گرفته است را خیلی سریع تر از بین ببرند. امروزه روش تزریق بوتاکس پیشانی ، راه حلی همگانی شده است. این روش توانسته در کمترین زمان، متقاضیان بسیاری را جذب خود کند. در ادامه شما را با این روش آشنا و جزئیات آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

بوتاکس پیشانی چگونه است؟

بوتاکس پیشانی چگونه است؟
بوتاکس پیشانی چگونه است؟

بوتاکس محصول آرایشی است که موجب کاهش چین و چروک های پوستی می گردد و توسط توسط سازمان غذا و دارو به تایید رسیده است. ماده ی بوتاکس از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف انجام می گیرد. کار تزریق باید توسط پزشک متخصص زیبایی و دارویی انجام گیرد. سم بوتولینوم توکسین که ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی بوتاکس است، با وارد شدن به لایه ی زیرین پوست، ماهیچه های آن ناحیه از بدن را به طور موقتی فلج و بی حس می کند. این تزریق می تواند چین و چروک های عمودی و افقی را از بین ببرد. بوتاکس شامل تزریق های متعدد در نواحی مختلف پیشانی و یا ناحیه ی مورد درمان می باشد.

آیا بوتاکس پیشانی باعث بالا رفتن ابرو می شود؟

آیا بوتاکس پیشانی باعث بالا رفتن ابرو می شود؟
آیا بوتاکس پیشانی باعث بالا رفتن ابرو می شود؟

تزریق بوتاکس در ناحیه ی پیشانی و خطوط میان دو ابرو، موجب بی حس شدن ماهیچه های زیرین و صاف شدن ناحیه ی بیرونی می گردد. این امر موجب آرامش یافتن و بی حس شدن ماهیچه های شما گردیده و در نتیجه ابرو ها را بالا برده و چشم ها را بازتر می کند. تزریقات اضافی بوتاکس را می توان در انتهای ابروها انجام داد تا به آرامش آن عضلات نیز کمک کند. این امر به عضلات پیشانی نیز اجازه می دهد تا آن ناحیه را بالا بکشند. بسته به سن و وزن ماهیچه هایی که برای فعال کردن عضلات بی حس شده اند ، میزان لیفت شما متفاوت خواهد بود. بوتاکس یک روش غیر جراحی است و با روش های سنتی بسیار متفاوت می باشد.

بوتاکس پیشانی چقدر دوام دارد؟

بوتاکس پیشانی چقدر دوام دارد؟
بوتاکس پیشانی چقدر دوام دارد؟

اثرات بوتاکس سه تا شش ماه به طول می انجامد. با بازگشت تدریجی فعالیت عضلات ، خطوط و چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند و نیاز به درمان مجدد دارند. خطوط و چین و چروک ها با گذشت زمان عمیق تر به نظر می رسند ، زیرا عضلات در حال منقبض شدن هستند.

بوتاکس پیشانی در شیردهی

بوتاکس پیشانی در شیردهی
بوتاکس پیشانی در شیردهی

اطلاعات کمی در مورد ایمنی استفاده از بوتاکس هنگام تغذیه با شیر مادر وجود دارد. اما آنچه که می دانیم، در هر تزریق بوتاکس، تنها مقدار کمی از سم بوتالینوم توکسین نوع A در هر تزریق وارد بدن می شود. از این رو نمی تواند به کودک آسیب وارد کند. اما بهتر است با احتیاط بیشتر قدم بردارید و قبل از انجام بوتاکس با پزشک متخصص مشورت کنید.

چه کسانی نباید بوتاکس کنند؟

چه کسانی نباید بوتاکس کنند؟
چه کسانی نباید بوتاکس کنند؟

افرادی که دارای ناراحتی های عصبی هستند، در دوران بارداری و یا شیردهی هستند منع گردیده. اما حتی برخی از افراد در این دوران، با مشورت پزشک متخصص، این کار را انجام می دهند. توصیه می شود که هنگام تزریق بوتاکس از استفاده از داروهای رقیق کننده ی خون بپرهیزید، زیرا این امر موجب خون ریزی در طول جلسه ی درمانی خواهد شد.

بوتاکس پیشانی و سردرد

بوتاکس پیشانی و سردرد
بوتاکس پیشانی و سردرد

برخی از افراد پس از تزریق بوتاکس کمی احساس سردرد خفیفی را تجربه خواهند کرد که ممکن است چند ساعت تا چند روز طول بکشد. 1% از افراد نیز ممکن است سردرد های بسیار شدیدی را تجربه کنند که ممکن است 2 هفته تا 1 ماه طول بکشد. اما تبهر و مهارت کافی پزشک متخصص را در انجام این زمینه نمی توان دست کم گرفت و می توان از بروز این عارضه جلوگیری کرد.

بوتاکس پیشانی ضرر دارد؟

بوتاکس پیشانی ضرر دارد؟
بوتاکس پیشانی ضرر دارد؟

پس از انجام بوتاکس، برخی از افراد ممکن است که دچار عوارض جانبی شوند. از شایع ترین این عوارض می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • سردرد
  • واکنش آلرژیک
  • راش
  • سفتی عضلات
  • بلعیدن
  • تنگی نفس
  • ضعف عضلانی
  • علائم سرماخوردگی

لازم به ذکر است که اگر کار تزریق بوتاکس، توسط پزشک متخصص و مجرب انجام گیرد، هیچگونه عارضه ی جانبی را تجربه نخواهید کرد و جلسه ی درمانی بسیار راحتی خواهید داشت.

بوتاکس صورت برای چه سنی مناسب است؟

بوتاکس صورت برای چه سنی مناسب است؟
بوتاکس صورت برای چه سنی مناسب است؟

بیشتر بیماران انجام بوتاکس را معمولا از 30 سالگی شروع می کنند. برخی نیز از 25 سالگی به بعد اقدام به انجام این کار می کنند. اما برای درمان پیشگیرانه، می توانید این درمان را از 25 سالگی به بعد شروع کنید. اما بازهم ممکن است که خطوط پیشانی بر روی پوست، بوجود آیند.

بوتاکس پیشانی تبادل نظر

بوتاکس پیشانی تبادل نظر
بوتاکس پیشانی تبادل نظر

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه نمی تواند پس از تزریق بوتاکس اخم کند، بخندد و یا تعجب کند، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای تزریق ژل لب و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

هزینه بوتاکس پیشانی اصفهان

هزینه بوتاکس پیشانی اصفهان
هزینه بوتاکس پیشانی اصفهان

برای انجام تزریق بوتاکس صورت ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت بوتاکس صورت به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، کیفیت ژل و یا پر کننده ی مورد استفاده، ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی دکتر سعیدیان در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بوتاکس پیشانی اصفهان

بوتاکس پیشانی اصفهان
بوتاکس پیشانی اصفهان

اگر برای داشتن پوستی جوان و بدون چین و چروک، روش تزریق بوتاکس صورت را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

لینک منبع خارجی5

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا