تجربه ی داشتن صورت زیبا و جوان با هایفوتراپی| هایفوتراپی چیست؟

تجربه ی داشتن صورت زیبا و جوان با هایفوتراپی

تجربه ی داشتن صورت زیبا و جوان با هایفوتراپی
تجربه ی داشتن صورت زیبا و جوان با هایفوتراپی

با سلام به همه ی کاربران عزیز که همواره به دنبال راز های زیباتر و جوان تر شدن هستند. همانطور که می دانید عوامل متفاوتی مانند: افزایش سن، خواب نا منظم، کم خوابی، خوردن غذاهای نا سالم، استرس، سبک زندگی ناسالم و از این قبیل، موجب پیدایش و افزایش چین و چروک های پوست افراد می شود. اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که به سلامت پوست خود اهمیت داده و به دنبال راهی برای از بین بردن این چین و چروک ها هستید؛ ما به شما روش هایفوتراپی صورت را پیشنهاد می کنیم. با این روش، دیگر روش جراحی های پر خطر و پر هزینه را فراموش کنید. این روش یکی از روش های قطعی و کاملا راحت و ایمن در جوانسازی پوست افراد می باشد. در ادامه ی این مطلب سعی کرده ایم تا همه ی اطلاعات مورد نیاز و پاسخ سوالات رایج افراد را در زمینه، هایفوتراپی پوست صورت بدهیم.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی چیست؟
هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی روشی است که اولین بار در سال 2008 مورد استفاده قرار گرفت. هایفو یا( HIFU) مخفف عبارت انگلیسی High-Intensity Focused Ultrasound که به معنی( امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا) می باشد، یک تکنیک جدید برای لیفت( کشیدن)، جوانسازی و رفع چین و چروک پوست می باشد. این روش بدون درد می باشد و از طریق امواج فراصوت موجب افزایش تولید کلاژن در پوست می گردد. علاوه بر استفاده از هایفوتراپی پوست صورت، در سال 2009 برای اولین بار، هایفو برای بالا بردن ابرو، توسط سازمان غذا و دارد تایید شد. در سال 2014 نیز توسط سازمان غذا و دارو برای بالا بردن و رفع خطوط سینه و گردن نیز تایید شد.

هایفوتراپی پوست صورت چیست؟

هایفوتراپی پوست صورت چیست؟
هایفوتراپی پوست صورت چیست؟

بنابر نتایج آزمایشات، هایفوتراپی برای بالا بردن و یا کشیدن پوست و در نتیجه جوان تر به نظر آمدن آن مورد استفاده قرار می گیرد، که افراد پس از چندیم ماه درمان، می توانند به نتیجه ی مطلوب خود برسند. در هایفوتراپی پوست صورت، انرژی فراصوت به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و موجب گرم شدن سریع بافت ها می شود. هنگامی که سلول های منطقه ی مورد درمان به دمای معینی برسند، آسیب سلولی رخ می دهد و سلول های بیشتری تولید می شود. در نتیجه این امر، موجب افزایش تولید کلاژن( پروتئینی که در ساختار پوست نقش مهمی را ایفا می کند.) می شود. افزایش کلاژن موجب محکم تر شدن و جوانسازی پوست می شود. امواج فراصوت حاصل از هایفو، روی یک محل خاص از بافت مورد درمان متمرکز شده اند و بافت های دیگر را درگیر نخواهد کرد.

هایفوتراپی سه بعدی صورت

پیشرفته ترین نوع هایفوتراپی، هایفوتراپی سه بعدی می باشد که موجب تولید کلاژن بیشتر، سفتی و محکم تر شدن بیشتر پوست می شود و نتیجه ی آن 12 الی 18 ماه نیز ماندگار است.

هایفوتراپی برای چاقی صورت

هایفوتراپی پوست صورت ، جدیدترین تکنولوژی در از بین بردن چربی در سریع ترین زمان می باشد که می تواند مناطق مورد نظر را مورد هدف قرار دهد. هندپیس هایفو، می تواند امواج فراصوت را به لایه ی زیرین پوست، در قسمتی که تجمع چربی صورت گرفته برساند و از این طریق موجب شکسته شدن بافت های چربی شود. سلول های چربی شکسته شده، توسط سیستم ایمنی بدن، از بدن خارج می شوند.

هایفوتراپی از چه سنی مناسب است؟

هایفوتراپی از چه سنی مناسب است؟
هایفوتراپی از چه سنی مناسب است؟

هایفوتراپی پوست صورت ، مناسب همه ی افراد نمی باشد. این امر در افراد 30 سال به بالا و دارای پوست شل و افتاده، نتیجه ی بهتری دارد. همچنین افرادی که شلی و افتادگی پوست آنها بسیار زیاد می باشد، بهتر است که قبل از دیدن نتیجه کامل، درمان را چند بار و با مشورت پزشک متخصص، تکرار کنند. هایفو برای افرادی که در محل مورد درمان، دارای زخم و یا عفونت شدید هستند، توصیه نمی شود.

مزایای هایفوتراپی صورت

مزایای هایفوتراپی صورت
مزایای هایفوتراپی صورت

بر اساس گزارشات، هایفوتراپی پوست صورت امروزه تا حد بسیار زیادی، جایگزین عمل های جراحی شده است، به این دلیل که خطرات روش هاهی جراحی را نداشته و همچنین هزینه ی آن بسیار کمتر از عمل های جراحی است. برخی از مزایا ی هایفوتراپی عبارتند از: 

  • کاهش چین و چروک
  • سفت کردن پوست در ناحیه گردن
  • بالا بردن گونه ها، ابرو ها و پلک ها
  • نرم شدن پوست

عوارض هایفوتراپی پوست صورت

عوارض هایفوتراپی پوست صورت
عوارض هایفوتراپی پوست صورت

هایفوتراپی پوست صورت، یک درمان کاملا بی عارضه و راحت است. البته این به شرطی است که این کار توسط یک متخصص مجرب و حرفه ای انجام گیرد. همچنین می توان گفت که به دلیل راحتی این درمان، شما می توانید بلافاصله پس از جلسه ی هایفوتراپی، به زندگی روزمره خود ادامه دهید. اما ممکن است در برخی از افراد کمی احساس قرمزی و یا کبودی کنند که این علائم در مدت بسیار کوتاهی از بین خواهد رفت. در تعداد بسیار کمی از افراد نیز، سوزش و یا خارش در محل مورد درمان دیده شده که باز هم این علائم نیز در مدت بسیار کمی از بین خواهد رفت.

هایفوتراپی چقدر دوام دارد؟

نتیجه ی حاصل از هایفوتراپی صورت ، تا 6 ماه ماندگاری دارد. در برخی از افراد دیده شده که این نتیجه تا 8 الی 10 ماه نیز مانگار بوده است. اما در هایفوتراپی 3 بعدی، این نتیجه 12 الی 18 ماه ماندگاری دارد. 

هزینه ی هایفوتراپی صورت

هزینه ی هایفوتراپی صورت
هزینه ی هایفوتراپی صورت

برای هایفوتراپی پوست صورت ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت آن به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست زیبایی که به آن مراجعه می کنید، ناحیه مورد درمان، میزان افتادگی پوست شما و از این قبیل موراد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید.

هایفوتراپی پوست نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، دیدگاه و هدف شما برای هایفوتراپی پوست صورت و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

هایفوتراپی در اصفهان

هایفوتراپی در اصفهان
هایفوتراپی در اصفهان

اگر برای جوانسازی پوست خود، روش هایفوتراپی پوست صورت را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا