تخفیف لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه الکساندرایت آپوجی

تخفیف لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه

تخفیف لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه
تخفیف لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه

سلام به همه ی دوستان و کاربران عزیز. به صفحه ی خودتان خوش آمدید. ما در اینجا نکات سلامتی و زیبایی را برای شما فراهم می کنیم تا شما بتوانید با آگاهی کامل در این زمینه ها، قدم بردارید. در مطلبی که هم اکنون در حال خواندن آن هستید، می خواهیم درباره تخفیف لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر، به شما اطلاعاتی بدهیم. همچنین می خواهیم بهترین دستگاه لیزر و مزیت های آن را نیز به شما معرفی کنیم.

داشتن موهای زائد همیشه یک دغدغه برای افراد بوده است. زیرا وقت گذاشتن برای اصلاح آنها یک طرف، و آسیب های پوستی ناشی از روش های مختلف اصلاح آنها از طرفی دیگر، موجب آزار افراد شده است.

از طرفی، اصلاح موهای زائد، یکی از اصلی ترین و ضروری ترین موارد در رعایت بهداشت فردی می باشد. همچنین داشتن این موها، ممکن است موجب بروز بسیاری از بیماری های قارچی و عفونی گردد. از این رو، افراد به دنبال بهترین راه برای از بین بردن آنها هستند. راهی که نه تنها به پوست آنها آسیب نمی زند، بلکه موجب می شود که آنها پوستی صاف، یکدست، براق و درخشان داشته باشند.

روش لیزر موهای زائد، یک روش بسیار عالی برای از بین بردن موهای زائد است که چند سالی است، طرفداران بسیاری را جذب خود کرده و روز به روز به تعداد متقاضیان این روش درمانی، اضافه می گردد.

با داغ شدن بازار لیزر موهای زائد، روز به روز مراکز زیبایی، پوست و درمانی بسیاری، ارائه ی خدمات لیزر مو را به خدمات خود اضافه می کنند. به همین دلیل بازار این روش، بسیار داغ بوده و همه در حال تبلیغات و ارائه ی تخفیف لیزر موهای زائد برای جذب مراجعین بیشتر در مرکز لیزر خود هستند.

اما از کجا یک مرکز لیزر خوب را پیدا کنیم؟ خصوصیات یک مرکز لیزر خوب چیست؟ بهترین دستگاه کدام است؟ در ادامه پاسخ اینگونه سوالات و سوالات رایج دیگر در این زمینه را برای شما آورده ایم.

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟
عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

روش لیزر موهای زائد، روشی است که در آن انرژی نوری متمرکز شده ای، از دستگاه لیزر خارج شده و به گرمای شدید تبدیل می گردد. این گرما ریشه ی موهای زائد( فولیکول ها) را مورد هدف قرار داره و روند رشد آنها را بر هم می زند.

در جلسات لیزر موهای زائد، پزشک متخصص و فرد مراجعه کننده، عینکی مخصوص را برای محافظت از چشم ها، بر روی چشم ها می زنند.

لیزر موهای زائد را می توان برای کل بدن که دارای موهای زائد است استفاده کرد. اما این بدان معنا نیست که شما باید در هر جلسه ی لیزر کل بدن خود را درگیر کنید. دستگاه لیزر، این قابلیت را دارد که هر ناحیه ای از بدن و صورت را به انتخاب شما، مورد هدف قرار دهد، بدون آنکه نواحی مجاور را تحت تاثیر قرار دهد. برای مثال: پاها، دست ها، ناحیه ی تناسلی، زیربغل، صورت، شکم و …..

این روش بسیار سریع انجام می گیرد. زیرا هر پالس خارج شده از دستگاه لیزر، قادر است ریشه ی تعداد زیادی از موها را مورد هدف قرار دهد.

برای بهره مندی از تخفیف لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر اصفهان، اینجا کلیک کنید.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟
آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که، به طور معمول روش لیزر، یک روش بسیار راحت و کم درد می باشد. همچنین اگر درد آزاردهنده ای را حس کردید، می توانید از پزشک خود درخواست کنید تا آن را روی درجه ی مناسب تری تنظیم کند.

در کل، درد این روش برای هر فرد متفاوت است، زیرا آستانه ی تحمل درد هر فرد با دیگری متفاوت می باشد. البته از میزان تاثیر تجربه و حرفه ای بودن پزشک در این زمینه نیز نمی توان چشم پوشی کرد. پزشک متخصص، باید دستگاه لیزر را متناسب با پوست و موی شما تنظیم کند و از دستگاه به درستی استفاده کند.

همچنین برای اینکه جلسه ی لیزر بسیار راحت تری داشته باشید، می توانید 30 الی 45 دقیقه قبل از شروع جلسه ی درمانی تان، با مشورت و تایید پزشک و در صورت عدم حساسیت، از پماد های بی حسی موضعی، بر روی ناحیه ی مورد درمان استفاده کنید.

بهترین تخفیف لیزر موهای زائد

بهترین تخفیف لیزر موهای زائد
بهترین تخفیف لیزر موهای زائد

همانطور که در بالاتر نیز اشاره کرده ایم، با داغ تر شدن بازار لیزر مو، مراکز بسیاری خدمات لیزر را به مرکز خود اضافه می کنند. آنها تبلیغات بسیاری در این زمینه می کنند تا مراجعین بیشتری را جذب خود کنند.

اما یک مرکز خوب، مرکزی است که مجهز باشد، از بهترین نوع دستگاه لیزر استفاده کند، استاندارد های بهداشتی یک مرکز لیزر را رعایت کند، کادر پزشکی متخصص و مجرب در این زمینه داشته باشد، مجوز انجام لیزر را داشته باشد و رضایت مراجعین قبلی خود را به طور کامل جذب کرده باشد.

ممکن است که تا به حال مراکز بسیاری را دیده باشید که تبلیغات وسوسه انگیزی را با عنوان بهترین تخفیف لیزر موهای زائد انجام می دهند. اما نباید قیمت ها را ملاک و راهنمای انتخاب خود قرار دهید. باید خصوصیات یک دستگاه لیزر خوب را بشناسید و مرکز لیزر معتبر را که قیمت های منصفانه تری دارد، انتخاب کنید.

مرکز لیزر ما در اصفهان، خدمات لیزر را، با بهترین نوع دستگاه لیزر، با بهترین و منصفانه ترین قیمت ها، به مراجعین خود ارائه می دهد.

خصوصیات یک دستگاه لیزر خوب

خصوصیات یک دستگاه لیزر خوب
خصوصیات یک دستگاه لیزر خوب

امروزه دستگاه های لیزر بسیاری با برند های مختلف در مراکز لیزر مورد استفاده قرار می گیرند که میزان عمق نفوذ هر کدام به ریشه موها، متفاوت است.

دستگاه های لیزر، بر روی هر نوع پوست، ( بر اساس رنگ و ضخامت پوست) و مو، به طور متفاوت عمل می کنند. برخی از آنها با بدن تماس دارند و برخی از آنها فقط از خود اشعه منتشر کرده و به پوست انتقال می دهند.

اما امروزه دستگاه های پیشرفته، می توانند بر روی همه ی رنگ ها و ضخامت های پوستی و انواع موهای زائد، تاثیر یکسان و مثبت و موثری بگذارند. همچنین این دستگاه ها به عمق بیشتری از ریشه ی موهای زائد نفوذ کرده و در نتیجه تاثیر بیشتر و سریع تری را خواهند داشت.

بنابراین، مرکز لیزری را انتخاب کنید که مجهز، استاندارد، بهداشتی، دارای مجوز و دارای دستگاه لیزر با کیفیت باشد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

دستگاه لیزر الکس آپوجی( Alex apogee) که توسط شرکت سایناشور( synosure) تولید شده است، دارای طول موج کمی طولانی تر از برخی از رقبای خود است که باعث می شود در طیف گسترده ای از رنگ های پوستی قابل استفاده باشد. این دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر، بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است. شاید مهمترین مزیت این دستگاه افزایش اندازه پالس ها و میزان تکرار باشد ، به این معنی که می تواند سریعتر منطقه بزرگتر پوست را درمان کند. این باعث می شود یکی از سریع ترین روش های موجود در دسترس باشد.

مرکز لیزر ما در اصفهان، برای رضایتمندی و حفظ رفاه مردم در این شهر، برای دسترسی آسان تر و بهره مندی همه ی افراد از مزایای فوق العاده ی این دستگاه، بهترین قیمت ها و تخفیف های واقعی را برای مراجعین در نظر گرفته است. برای مشاهدی ی لیست قیمت ها، تخفیف لیزر موهای زائد و اطمینان کافی از کیفیت برتر دستگاه مورد استفاده، کافیست که اینجا کلیک کنید.

چند جلسه لیزر موهای زائد نیاز داریم؟

چند جلسه لیزر موهای زائد نیاز داریم؟
چند جلسه لیزر موهای زائد نیاز داریم؟

لیزر موهای زائد، معمولا بین 6 الی 10 جلسه به طول می انجامد. این یک مقدار کلی است. زیرا تعداد جلسات مورد نیاز، بستگی به دستگاه لیزر مورد استفاده دارد. علاوه بر این نوع پوست و موی افراد نیز در این امر بی تاثیر نیست. واکنش بدن افراد به درمان، ژنتیک و … نیز می توانند موثر باشند. تعداد جلسات مورد نیاز، توسط پزشک برای شما تعیین می گردد. پس از اتمام دوره ی کامل نیز، شما به فاصله ی هر 6 الی 8 ماه، نیاز به تکرار 1 جلسه ی درمانی دارید تا ماندگاری درمانتان بیشتر شود.

البته اگر پزشک متخصص، لیزر را برای شما انجام دهد، بهترین نوع درمان را متناسب با نوع پوست و موی شما انتخاب خواهد کرد، در این صورت، بهترین و سریع ترین نتیجه گیری را خواهید داشت.

دکتر لیزر موهای زائد خوب در اصفهان

دکتر لیزر موهای زائد خوب در اصفهان
دکتر لیزر موهای زائد خوب در اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را به صورت حرفه ای و در یک مرکز لیزر معتبر انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

از اینکه زمان خود را صرف خواندن این مطلب کرده اید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید و کارآمد واقع شده باشد.

ما به سلامتی شما اهمیت می دهیم.

لینک منبع خارجی1

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا