جوانسازی و رفع خطوط صورت با جدیدترین متد ها و قیمت های استثنایی

جوانسازی و رفع خطوط صورت

جوانسازی و رفع خطوط صورت
جوانسازی و رفع خطوط صورت

با سلام به همه ی کاربران خوب و عزیز. به صفحه ی ما خوش آمدید. شاید برای شما و یا اطرافیانتان پیش آمده باشد که جلوی آیینه بروید، دستی به پوست خود بکشید و حس کنید که پوستتان خسته و کدر به نظر می آید! حتی ممکن است پس از تماشای هنرمندان هالیوودی در تلویزیون، به این فکر بیفتید که چگونه پوستی به این صافی، شادابی و زیبایی دارند. سلامت پوست در زیبایی و جوانی افراد نقش بسیار مهمی را برعهده دارد. همچنین پوست هایی که ظاهری خسته، کدر و تیره دارند، اعتماد به نفس افراد را پایین می آورند. اما نگران نباشید، ما اینجاییم تا به روز ترین متد های دنیا را بعنوان راه های جوانسازی و رفع خطوط صورت به شما معرفی کنیم و تجربه ی پوستی زیبا، درخشان و شاداب را به شما بدهیم.

همانطور که می دانید، عوامل متعددی در به خطر انداختن سلامت پوست نقش دارند. عواملی همچون: قرار گرفتن در معرض مستقیم اشعه ی ماورابنفش آفتاب، استرس، نداشتن خواب کافی و منظم، کاهش وزن نادرست، زیاده روی در استفاده از غذاهای ناسالم، عدم نوشیدن آب کافی، عدم استفاده کافی از میوه ها و سبزیجات تازه، استفاده از دخانیات و در کل سبک زندگی نادرست، از مواردی هستند که بر سلامت پوست تاثیر دارند. اما خوشبختانه از طرفی نیز، روش های متعددی نیز در درمان پیری و خطوط پوست وجود دارند. از روش های سنتی خانگی و یا طب سنتی گرفته، تا استفاده از کرم ها و داروهای مراقبت از پوست موجود در بازار، که هرکدام ممکن است تا حدودی موثر واقع شوند. اما در این مطلب، می خواهیم روش های درمانی نوین را در طب نوین به شما معرفی کنیم که درمان قطعی را به همراه داشته و در سریع ترین زمان، شما را به نتیجه ی دلخواهتان می رساند. در پایان نیز، یک خبر شگفت انگیز برای خدمات جوانسازی و رفع خطوط صورت برای شما داریم. پس به خواندن ادامه دهید.

روش های جدید جوانسازی پوست

روش های جدید جوانسازی پوست
روش های جدید جوانسازی پوست

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، روش ها سنتی و خانگی، اگر به درستی انجام گیرند، می توانند در طولانی مدت موثر واقع شوند. اما اگر به دنبال راهی می گردید که بتوانید به سرعت به پوست دلخواهتان برسید، ما درمان های نوین و پیشرفته در زمینه ی جوانسازی و رفع خطوط صورت را به شما پیشنهاد می کنیم که امروزه بسیار در میان افراد رواج یافته است. روش ها نوین، بر خلاف روش های جراحی و دیگر روش های تهاجمی که بسیار پر خطر، زمان بر، پر هزینه و سخت هستند، اگر توسط پزشک متخصص پوست مجرب در این زمینه انجام گیرند، بسیار ایمن، راحت، کم هزینه و در کم ترین زمان انجام می گیرند. همچنین بر خلاف روش ها جراحی، این روش ها دوره ی نقاهتی ندارند و افراد می توانند بلافاصله پس از جلسات درمانی خود، به کار های روزمراه خود برسند. در ادامه شما را با این روش ها و چگونگی انجام و عملکرد آنها آشنا می کنیم.

جوانسازی پوست با پلاسما جت

جوانسازی پوست با پلاسما جت
جوانسازی پوست با پلاسما جت

جوانسازی و رفع خطوط صورت با پلاسما، روشی است که با استفاده از انرژی حاصل از دستگاه پلاسما، می توان چین و چروک های پوستی را بهبود داد و موجب جوانسازی شد. پوست از 3 لایه ، اپیدرم ، درم و زیر جلدی تشکیل شده است. اپیدرم حاوی سلولهای تولید کننده رنگدانه به نام ملانوسیت ها است که وظیفه رنگ آمیزی پوست را بر عهده دارند. درم از الیاف کلاژن و الاستین تشکیل شده است که استحکام ، سفتی ، کشسانی و پایداری پوست را تأمین می کند. با افزایش سن ، ظاهر و خصوصیات پوست تغییر می کند. اپیدرم نازک تر می شود ، بنابراین لکه ها بیشتر نمایان می شوند و کلاژن در درم به تدریج از بین می رود که به شکل گیری خطوط صورت ، ایجاد پوست های مات و چروک کمک می کند.

فن آوری بازسازی پوست پلاسما در مقایسه با سایر روشهای ترمیم پوست (از جمله رادیوتراپوپلاستی) از انرژی دریافت شده از پلاسما به جای نور یا فرکانس رادیویی استفاده می کند. انرژی حاصل از پلاسما از طریق نازل کوارتز خارج از نوک هندپیس و روی پوست هدایت می شود. انرژی دریافتی یک عمل گرمایشی را ایجاد می کند که در سطح پوست کار می کند تا سلول های قدیمی اپیدرمی و در زیر سطح پوست یا درم را از بین ببرد تا رشد کلاژن را تقویت کند. کلاژن ماده ای است که در تقویت، جوانسازی و رفع خطوط صورت نقش مهمی را بر عهده دارد.

جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست با لیزر
جوانسازی پوست با لیزر
جوان سازی پوست با لیزر روشی برای احیاء پوست است که از لیزر برای بهبود ظاهر پوست ، پوست آسیب دیده در معرض آفتاب ، جای زخم های ناشی از آکنه ، آبله مرغان یا آسیب دیدگی یا درمان نقص جزئی صورت استفاده می کند. این روش درمانی همچنین ظاهر خطوط ریز اطراف چشم ، دهان و گونه ها را کاهش می دهد. این روش درمانی رشد کلاژن را تحریک می کند. پرتو شدید انرژی نور (لیزر) به پوست شما هدایت می شود. پرتو لیزر لایه بیرونی پوست (اپیدرم) را از بین می برد. در عین حال لیزر پوست زیرین (درم) را گرم می کند ، که باعث می شود فیبرهای کلاژن کوچک شوند. این روش بسته به تکنیک مورد استفاده و اندازه منطقه مورد درمان ، معمولاً بین 30 دقیقه تا دو ساعت طول می کشد.

جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی

جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی
جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی

روش جوانسازی و رفع خطوط صورت با کربوکسی تراپی، روشی است که امروزه در کل جهان طرفداران خاص خودش را دارد و همچنان در حال رواج بیشتر می باشد. در این روش، مقداری از گاز کربن دی اکسید، به لایه ی زیرین پوست تزریق می شود. ورود گاز کربن دی اکسید به لایه ی زیرین پوست، موجب تحریک افزایش کلاژن سازی می شود. با افزایش تولید کلاژن، خاصیت الاستیته بودن پوست( قابلیت ارتجاعی)، سفتی و کشیدگی پوست افزایش می یابد و در نتیجه چین و چروک ها و تیرگی ها از بین خواهند رفت. این روش همچنین موجب بهبود روند گردش خون در ناحیه ی  مورد درمان می گردد. گاز کربن دی اکسید به طور طبیعی در ساختار پوست یافت می شود، با تزریق این گاز، سازگاری کامل با بدن را داشته و هیچگونه آسیبی را به فرد وارد نمی کند.

جوانسازی پوست با مزوتراپی

جوانسازی پوست با مزوتراپی
جوانسازی پوست با مزوتراپی

مزوتراپی نیز یکی از روش های نوین و بسیار رایج در میان افراد است که در زمینه ی جوانسازی و رفع خطوط صورت و بدن از آن استفاده می گردد. ماده ی مزوتراپی ترکیبی از هیالورونیک اسید، هورمون ها، عصاره های گیاهی، آنزیم ها و میتامین ها می باشد. این روش نیز مانند همه ی روش های دیگر، توسط یک پزشک متخصص پوست مجرب و حرفه ای، و از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف انجام می گیرد. ماده ی مزوتراپی به لایه ی زیرین پوست تزریق شده و موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین می گردد. الاستین نیز مانند کلاژن، ماده ای موثر در تقویت پوست و در نتیجه جوانسازی می باشد. پس از انجام مزوتراپی پوست شما هیدراته، درخشان و جوان تر به نظر خواهد رسید. 

جوانسازی پوست با میکرودرم

جوانسازی پوست با میکرودرم
جوانسازی پوست با میکرودرم

میکرودرم ابریژن یک روش حداقل تهاجمی است که برای جوانسازی و رفع خطوط صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این درمان می تواند ظاهر آسیب آفتاب ، چین و چروک ، خطوط ریز ، لکه های سنی ، جای زخم آکنه ، ملاسما و سایر نگرانی ها و شرایط مربوط به پوست را بهبود بخشد. در این روش از یک دستگاه دستی مخصوص با سطح ساینده استفاده می شود تا لایه بیرونی ضخیم پوست را به آرامی صیقل دهد تا جوان سازی آن انجام شود. میکرودرم ابریژن برای اکثر انواع و رنگهای پوستی روشی مطمئن محسوب می شود. افراد در موارد ذیل از این روش استفاده می کنند:

  • خطوط ریز و چین و چروک
  • هایپرپیگمانتاسیون ، لکه های سنی و لکه های قهوه ای
  • منافذ بزرگ و سرسیاه ها
  • جوش و آکنه ها
  • علائم کششی
  • درمان خستگی ظاهر پوست
  • تون و بافت ناهموار پوست
  • ملاسما
  • آسیب آفتاب

لیزر جوانسازی پوست نی نی سایت

لیزر جوانسازی پوست نی نی سایت
لیزر جوانسازی پوست نی نی سایت

این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر جوانسازی و رفع خطوط صورت یا از این قبیل، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات، وضعیت، سن و تیپ بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است که افراد به یکدیگر روش های درمانی را توصیه کنند که به فرد دیگر آسیب می رساند. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

پکیج جوانسازی و رفع خطوط صورت به مناسبت عید نوروز

پکیج جوانسازی و رفع خطوط صورت به مناسبت عید نوروز
پکیج جوانسازی و رفع خطوط صورت به مناسبت عید نوروز

مژده! مژده! مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در منطقه ی چهارباغ بالا ی اصفهان، به مناسبت عید نوروز، پکیج های شگفت انگیز با قیمت های استثنایی را برای مراجعین خود در نظر گرفته تا به راحتی بتوانند پوستی جوان و شاداب داشته باشند. با مراجعه به این کلینیک زیبایی، توسط پزشک متخصص مشاوره شده و بهترین نوع و ترکیب درمانی برای شما تشخیص داده خواهد شد. پکیج درمانی شامل: 2 جلسه مزونیدلینگ صورت، 2 جلسه پلاسما ی صورت، 5 جلسه لیزر تراپی، 1 جلسه میکرودرم، 3 جلسه مزوتراپی و 5 جلسه کربوکسی تراپی می باشد. پس درنگ نکنید و از این فرصت استثنایی بهره مند شوید. برای نوبت گیری و اطلاع از جزئیات، اینجا کلیک کنید.

مرکز پوست در اصفهان

مرکز پوست در اصفهان
مرکز پوست در اصفهان

اگر برای جوانسازی و رفع خطوط پوستتان، می خواهید از پکیج های نوروزی بهره مند شوید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

لینک منبع خارجی5

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا