درمان افتادگی پلک با بوتاکس | زیبایی طبیعی چشم ها و صورت

زیبایی طبیعی چشم ها و صورت

زیبایی طبیعی چشم ها و صورت
زیبایی طبیعی چشم ها و صورت

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. به صفحه ی ما خوش آمدید. از این که ما را انتخاب می کنید بسیار سپاس گزاریم. همانطور که از عنوان این متن پیداست، اطلاعاتی را درباره درمان افتادگی پلک با بوتاکس برای شما آورده ایم. اینکه اصلا چرا دچار افتادگی پلک می شویم؟ روش های نوین پزشکی چه فرقی با روش های جراحی و سنتی دارند؟ کدامیک بهتر است؟ کدامیک شما را سریع تر به نتیجه ی مطلوب می رساند؟ می دانید که چشم ها، نقش بسیار مهمی را در زیبایی صورت ایفا می کنند. اما متاسفانه عواملی وجود دارند که می توانند زیبایی آنها را کاهش دهند. دیگر زمان آن رسیده که لوازم آرایشی خود را کنار بگذارید و از آرایش زیاد بپرهیزید. در دنیای مد امروز، زیبایی طبیعی طرفدار بیشتری نسبت به زیبایی هایی دارد که توسط لوازم آرایشی به وجود آمده اند.

ممکن است برخی از شما، با مفهوم بوتاکس آشنایی نداشته باشید. یا اینکه سوالاتی درباره این روش زیبایی، ذهن شما را مشغول کرده است. ما در اینجا اطلاعات مفید و پاسخ برخی از سوالات رایج شما را آورده ایم.

با افزایش سن، استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست کاهش می یابد. به همین دلیل است که چین و چروک های پوستی به وجود می آیند. اما علاوه بر سن، عوامل دیگری نیز مانند: قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید، زیاد حرکت دادن عضلات صورت هنگام صحبت کردن، عصبانیت و …، استفاده از دخانیات و یا قرار گرفتن در معرض دود آنها، استرس، نداشتن خواب کافی، عدم نوشیدن آب کافی و …. از مواردی هستند که موجب افتادگی پلک و در نتیجه پیری پوست می شوند.

انجام بوتاکس و جوانسازی پوست، از اقدامات حساسی است که نیاز به تحقیق و دقت کافی دارد. هدف ما، کمک به شما برای رسیدن به اهداف زیبایی تان است.

درمان افتادگی پلک بدون جراحی

درمان افتادگی پلک بدون جراحی
درمان افتادگی پلک بدون جراحی

یکی از روش های درمان افتادگی پلک، جراحی می باشد که در آن پوست پلک را که شل شده و موجب کوچک تر شدن چشم شده است، بریده شده و افتادگی را از بین می برند. اما لازم به ذکر است که امروزه بیشتر افراد روش های نوین را به روش های جراحی ترجیح می دهند. زیرا روش های جراحی تهاجمی بوده و دوره ی نقاهت دارند. همچنین ریسک و عوارض جانبی روش های جراحی بالاتر است. اما در درمان افتادگی پلک با بوتاکس ، شما می توانید با اطمینان کامل، زیبایی خود را به دست ما بسپارید. پزشکان ما جلسات درمانی راحت و بدون دردی را برای شما فراهم می کنند. این روش عوارض جانبی را به همراه نخواهد داشت. البته همانطور که در بالاتر نیز اشاره کرده ایم، بوتاکس نیز امری بسیار حساس می باشد و پزشکی که تزریق را برای شما انجام می دهد، باید مهارت و تجربه ی کافی در این زمینه را داشته باشد.

درمان افتادگی پلک با بوتاکس

درمان افتادگی پلک با بوتاکس
درمان افتادگی پلک با بوتاکس

افتادگی پلک در برخی از افراد، به دلیل افتادگی ابرو های آنها می باشد. ( در برخی این امر ژنتیکی است) در این مورد، بوتاکس در قسمت انتهایی ابروی آنها تزریق شده و با بالا رفتن دم ابرو ها، پلک بالایی نیز بالا رفته و افتادگی آن درمان می شود. در هر صورت، اگر شما از افتادگی پلک ها، چین و چروک های پوستی و شل شدن پوستتان رنج می برید، تزریق موادی که حاوی بوتالینوم توکسین است، می تواند بهترین گزینه برای درمان شما باشد.

بوتاکس پلک چیست؟

بوتاکس دارویی است که باعث ضعف یا فلج شدن عضلات می شود. در دوزهای کوچک ، می تواند چین و چروک های پوستی را کاهش داده و به درمان برخی از شرایط عضلات مانند افتادگی ها، کمک کند. بوتاکس پروتئینی است که از سم بوتولین ساخته شده است. بوتاکس نوعی سم است که زمانی که از آن در دوز های پایین و به طور صحیح استفاده می شود، کاربردهای آرایشی و زیبایی دارد. یکی از کاربردهای مهم بوتاکس، کاهش چین و چروک ها و افتادگی های پوستی می باشد. اما از آن در موارد دیگر نیز مانند: درمان تعریق زیاد بدن، اختلالات مثانه ای و …. نیز استفاده می شود.

بوتاکس یک نوروتوکسین است. این مواد سیستم عصبی را هدف قرار داده و باعث اختلال در فرآیند های سیگنالینگ عصبی می شوند که باعث انقباض عضلات می شوند. به این ترتیب دارو باعث فلج موقت ماهیچه می شود. این دارو توسط سازمان غذا و دارو نیز به تایید رسیده است. مواد بوتاکس از طریق سرنگ هایی کوچک با سوزن های بسیار ظریف، به لایه ی زیرین پوست تزریق می شود.

عوارض بوتاکس روی پلک

عوارض بوتاکس روی پلک
عوارض بوتاکس روی پلک

همانطور که در بالاتر نیز گفته ایم، درمان افتادگی پلک با بوتاکس ، یک درمان کاملا حساس می باشد و باید در انجام آن دقت کافی به خرج داد. همچنین این درمان باید توسط یک پزشک متخصص پوست، زیبایی و یا دارویی که در این زمینه مهارت کافی را دارد انجام گیرد. همچنین این درمان باید در کلینیک زیبایی معتبر و مورد اطمینان انجام گیرد. قبل از انجام نیز، باید از رعایت بهداشت در محیط، استریل بودن ابزار مورد استفاده و مجوز پزشک معالج اطمینان حاصل کنید. در این صورت، درمان شما بدون هیچگونه عوارض جانبی خواهد بود و شما به نتیجه ی مطلوب خود خواهید رسید.

کیفیت مواد مورد استفاده بوتاکس نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مرکز پوست و زیبایی ما، از بهترین، با کیفیت ترین و مورد اطمینان ترین برند های بوتاکس برای مراجعین عزیز خود، استفاده می کند. می توانید با خیال راحت، درمان خود را به ما بسپارید.

برای اطلاع بیشتر شما، ما برخی از عوارض جانبی که برای افراد دیگر پیش آمده را برایتان آورده ایم:

  • درد خفیف ، تورم یا کبودی در اطراف محل تزریق
  • علائم آنفلوانزا
  • سردرد
  • درد معده
  • افتادگی پلک موقتی
  • بی حسی
  • ضعف
  • ضعف یا فلج ناخواسته موقت در عضلات مجاور

چرا بعد از بوتاکس پلک می افتد؟

چرا بعد از بوتاکس پلک می افتد؟
چرا بعد از بوتاکس پلک می افتد؟

پس از بوتاکس پلک ها، دچار افتادگی پلک ها نخواهید شد. اما هنگامی که بوتاکس به دو ناحیه خاص از پوست تزریق می شود و زیر پوست پخش می شود، می تواند منجر به افتادگی پلک های شود. این دو ناحیه ی خاص، پیشانی و میان دو ابرو می باشد.

  • پیشانی: بوتاکس به پیشانی تزریق می شود تا چین و چروک های آن را کاهش دهد. تزریق بوتاکس مانع انقباض عضلات فرونتالیس شده و ابرو های را بالا می برد. همچنین مانع از اخم کردن می شود و در نتیجه موجب داشتن پیشانی صاف می گردد. اما گاهی اوقات سبب پایین تر آمدن ابرو ها شده که پلک های بالایی را جمع می کند و سبب افتادگی پلک ها می شود.
  • بین دو ابرو( خط اخم): بوتاکس می تواند بین دو ابرو تزریق شود و خطوط اخم یا 11 را از بین ببرد. اما گاهی ممکن است که مواد بوتاکس به عضله ای که پلک را بالا نگه می دارد نفوذ کرده و آن را فلج کند. در نتیجه موجب افتادگی پلک می گردد.

به همین دلیل است که می گوییم بوتاکس امری حساس است و باید توسط پزشکی حاذق و متخصص انجام گیرد.

همچنین بوتاکس یک درمان موقتی می باشد که تاثیر آن بین 4 الی 8 ماه ماندگاری خواهد داشت. بنابراین اگر افتادگی پلک دارید، پس از از بین رفتن تاثیر بوتاکس، باز به حالت قبلی باز خواهید گشت. اما می توانید برای ماندگاری بیشتر درمان، جلسات درمانی خود را طی فواصل زمانی متفاوت، تکرار کنید. فواصل زمانی شما برای درمان، توسط پزشک متخصص شما تعیین می گردد. زیرا نوع و کیفیت مواد بوتاکس مورد استفاده و همچنین واکنش بدن شما نسبت به درمان، در ماندگاری بوتاکس تاثیر خواهند داشت.

درمان افتادگی پلک نی نی سایت

درمان افتادگی پلک نی نی سایت
درمان افتادگی پلک نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است، متخصصان، روش های خانگی و …. را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای درمان های پوستی و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

اگر درمان های پوستی خود را به دست پزشک متخصص پوست مجرب بسپارید، او می تواند بهترین درمان را با توجه به نوع پوستتان برای شما انتخاب کند وشما را زودتر به نتیجه ی مطلوب برساند.

درمان افتادگی پلک اصفهان

درمان افتادگی پلک اصفهان
درمان افتادگی پلک اصفهان

همانطور که در بالا تر نیز اشاره کرده ایم، اگر درمان های پوستی خود را به دست یک متخصص پوست مجرب بسپارید، خیلی سریع تر به نتیجه ی مطلوب خود خواهید رسید. متخصص پوست، بهترین نوع درمان را متناسب با پوست شما انتخاب خواهد کرد. با مراجعه به مرکز درمان پوست و زیبایی ما در اصفهان، می توانید با خیال راحت، سلامت پوستتان را به دست پزشکان ما بسپارید.

پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبر واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام، مجهز و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

امیدواریم مطلبی که برای شما گردآوری کرده ایم، برایتان مفید واقع شده باشد!

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا