درمان بوی بد زیربغل در طب سنتی| بوی بد زیربغل از چیست؟

درمان بوی بد زیربغل در طب سنتی

درمان بوی بد زیربغل در طب سنتی
درمان بوی بد زیربغل در طب سنتی

با سلام به همه ی کاربران عزیز و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. هیچکس از افرادی که بدن آنها بوی بدی می دهد خوشش نمی آید و همیشه از اینگونه افراد دوری می شود. بنابراین رعایت بهداشت فردی برای هرکس از لازمه های زندگی می باشد. زیرا همه ی ما در این جامعه زندگی می کنیم و باید در همه جا به یکدیگر احترام بگذاریم و موجب آزار و اذیت نشویم. بوی بد زیربغل افراد، از آزار دهنده ترین مواردی است که موجب ناراحتی اطرافیان می گردد. همچنین در روابط زناشویی نیز، از مهم ترین نکات، رعایت بهداشت می باشد. عدم رعایت بهداشت فردی و اینکه همیشه فرد بوی بدی بدهد، می تواند شریک زندگی اش از خود دور کند و موجب رنج او می شود. رسیدگی کردن هر فرد به خودش و اینکه چقدر بوی خوبی بدهد، با جذابیت و محبوبیت او رابطه ی مستقیم دارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به بهداشت فردی خود اهمیت می دهید و دلتان می خواهد تا همیشه مرتب و تمیز به نظر برسید، قطعا این مقاله می تواند نکات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد. در این مطلب علت بوی بد زیربغل و راهکار هایی برای از بین بردن آن را از راهکارهای طب سنتی گرفته تا همچنین روش نوین پزشکی آن را برای شما آورده ایم. همچنین سعی کرده ایم تا پاسخ برخی از سوالات رایج شما را نیز بیاوریم. اگر شما هم دلتان می خواهد که همیشه در همه جا در میان افراد محبوبیت و جایگاه ویژه ای داشته باشید، این مطلب را تا آخر ادامه دهید.

بوی بد زیربغل ناشی از چیست؟

بوی بد زیربغل ناشی از چیست؟
بوی بد زیربغل ناشی از چیست؟

بوی بد بدن، معمولا به دلیل وجود باکتری ها می باشد. تجمع موهای زائد بدن، محل مناسبی برای رشد این باکتری ها می باشد. در نتیجه عدم اصلاح موهای زائد، موجب رشد و تکثیر بیشتر آنها و در نتیجه بوی بد بدن می گردد. همچنین این بو تا حد زیادی با غدد آپوکرین مرتبط است. این غدد در سینه ها ، ناحیه تناسلی ، پلک ها ، زیر بغل و گوش یافت می شود. غدد آپوکرین عمدتاً مسئول بوی بدن هستند زیرا عرق تولید شده از پروتئین بالایی برخوردار است و باکتری ها می توانند به راحتی تجزیه شوند. بنابراین با رعایت بهداشت فردی و بهره گیری از روش های دائمی از بین بردن موهای زائد، دغدغه ی داشتن بوی بد را از خود دور کنید.

بوی بد زیربغل در بارداری

بوی بد زیربغل در بارداری
بوی بد زیربغل در بارداری

دلیل اول برای بوی بد زیربغل برای بانوان در بارداری، تغییرات هورمونی در این دوران می باشد که موجب تعریق بیشتر آنها می گردد. دلیل دوم: افزایش وزن در این دوران می گردد که طبیعتا تعریق و بوی بد را افزایش خواهد داد. در کل می توانید برای خلاص شدن از شر این بو، با اصلاح موهای زیربغل خود و رعایت بهداشت فردی، همیشه تمیز و مرتب بمانید. با انجام لیزر موهای زائد قبل از شروع دوران بارداری و با مشورت پزشک، می توانید در این دوران خیال خودتان را از موهای زائد خلاص کنید.

چگونه بوی بد زیربغل را از بین ببریم؟

چگونه بوی بد زیربغل را از بین ببریم؟
چگونه بوی بد زیربغل را از بین ببریم؟

بوی بد بدن دلایل متفاوتی دارد. گاهی اوقات دلیل آن، عدم رعایت بهداشت و اصلاح موهای زائد است. گاهی نیز دلایل پزشکی دارد. اما می توانید از مام های ضد تعریق موجود در داروخانه ها استفاده کنید که تاثیر آنها موقتی بوده و پس زا چند ساعت باید آن را تمدید کنید. استفاده از ژیلت ها هم برای از بین بردن موهای زائد، موجب آسیب رساندن تدریجی به بافت پوست می گردد و موجب تیره شده پوست می شود. استفاده از کرم های موبر نیز موثر هستند، اما برخی از بوی آنها رنج می برند و همچنین این روش به زمان بیشتری نیاز دارد. بهترین گزنه می تواند انتخاب روشی باشد که می تواند تا مدت بسیار طولانی موهای زائد را از بین برده و موجب از بین رفتن دائمی آنها گردد. در این صورت، تجمع باکتری در ناحیه زیربغل کمتر شده و بوی آن نیز بهبود می یابد. همچنین می توانید با استفاده از روش های سنتی نیز، نتایج موثری را ببینید، اما آنها دائمی نیستند و نیاز به تکرار بیشتری دارند.

درمان بوی بد زیربغل با سرکه سیب

درمان بوی بد زیربغل با سرکه سیب
درمان بوی بد زیربغل با سرکه سیب

استفاده منظم از سرکه سیب می تواند به جلوگیری از تجمع باکتری ها در زیر بغل کمک کند. یک تکه پنبه را در یک کاسه کوچک سرکه سیب فرو کنید و آن را دو بار در روز به زیر بغل بمالید.

درمان بوی بد زیربغل با جوش شیرین

درمان بوی بد زیربغل با جوش شیرین
درمان بوی بد زیربغل با جوش شیرین

جوش شیرین به عنوان یک ماده موثر پاک کننده همه جانبه مورد استفاده قرار می گیرد. یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک قاشق غذاخوری آب لیمو مخلوط کنید ، خمیر را روی زیر بغل خود بمالید و قبل از شستشو 15-20 دقیقه بگذارید بماند.

درمان پزشکی بوی بد زیربغل

درمان پزشکی بوی بد زیربغل
درمان پزشکی بوی بد زیربغل

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، از بین بردن دائمی مو های زیربغل که دیگر جایی برای رشد باکتری ها نباشد، می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. روش های نویم پزشکی این امکان را برای شما فراهم کرده است. انجام لیزر موهای زائد، می تواند تعداد موهای زائد شما را تا حد چشمگیری کاهش دهد و موجب نازک تر و ضعیف تر شدن موهای باقی مانده گردد. با انجام این درمان، دیگر استفاده از روش های موم انداختن، ژیلت ها، کرم های موبر و از این قبیل را فراموش کنید. در جلسات لیزر درمانی، احساس راحتی خواهید داشت. اما لازم به ذکر است که استفاده از این روش برای افرادی که در دوران باردای و یا شیردهی هستند. و همچنین افرادی که دچار ناراحتی ها و ضعف های اعصاب هستند منع گردیده است.

بوی بد زیربغل بعد از لیزر

در طی انجام روند لیزر موهای زائد، نور متمرکز شده حاصل از دستگاه لیزر، به گرمای شدید تبدیل شده و به لایه ی زیرین پوست و فولیکول های مو( ریشه ی موها) نفوذ می کند. سپس به روند رشد موها آسیب زده و آنها را مختل می کند. این کار موجب کاهش چشمگیر موها و نازک تر و ضعیف تر شدن آنها می گردد. برای نتیجه گیری قابل توجه، لیزر درمانی باید در تعداد معینی صورت گیرد. فواصل بین جلسات توسط پزشک تعیین می گردد. پس از انجام لیزر و کاهش مو، شما جایگاه رشد باکتری ها، که موجب ایجاد بوی بد می شدند را از بین برده اید. در این روش، علاوه بر خلاص شده از شر موهای زائد، از شر بوی بد بدن نیز خلاص خواهید شد. پس از، از بین رفتن موهای زائد، با رعایت بهداشت فردی، دیگر بوی بد زیربغل را تجربه نخواهید کرد.

بوی بد زیربغل نی نی سایت

بوی بد زیربغل نی نی سایت
بوی بد زیربغل نی نی سایت

اگر برای رفع موهای زائد زیربغلتان روش لیزر درمانی را انتخاب کرده اید. این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر لیزر با انواع دستگاه ها یا از این قبیل، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات، وضعیت، سن و تیپ بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است که افراد به یکدیگر مراکزی را توصیه کنند که مناسب فرد دیگر نیست. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

قیمت لیزر زیر بغل

قیمت لیزر زیر بغل
قیمت لیزر زیر بغل

قیمت لیزر موی زائد بدن متفاوت است و نمی توان قمت واحدی را برای آن اعلام کرد. این به این منظور است که قیمت آن به عوامل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از: مرکز لیزری که به آن مراجعه می کنید، مارک دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد، واکنش بدن شما نسبت به درمان و از این قبیل. اما این نکته لازم به ذکر است که برای اننتخاب مرکز لیزر خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. زیرا متاسفانه امروزه مراکزی وجود دارند که با تبلیغات بالا درباره اینکه دستگاهی که استفاده می کنند، بهترین دستگاه می باشد، مراجعین بسیاری را جذب خود می کنند و هزینه های بسیار زیادی را از آنها دریافت می کنند، در صورتی که تبلیغات آنها بسیار پوچ بوده و نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، قیمت های بسیار کمی را از افراد دریافت می کند و در مقابل  کیفیت کار و دستگاه آنها خوب نیست، و یا متخصصان مجربی در آن مرکز مشغول به کار نیستند. از این رو افراد و یا منابع معتبری را برای پیدا کردن یک مرکز خوب انتخاب کنید.

مرکز لیزر معتبر ما در اصفهان، منصفانه ترین قیمت ها را با بهترین کیفیت کاری به مراجعین خود ارائه می دهد.

لیزر زیر بغل در اصفهان

لیزر زیر بغل در اصفهان
لیزر زیر بغل در اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

لینک منبع خارجی5

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا