درمان ترک پوستی بعد از زایمان| جدیدترین درمان ترک پوستی

درمان ترک پوستی بعد از زایمان

درمان ترک پوستی بعد از زایمان
درمان ترک پوستی بعد از زایمان

درود بر همه ی کاربران عزیز و زیبا. به صفحه ی ما خوش آمدید. آیا شما هم گاهی اوقات با دیدن برنامه های تلویزیونی مربوط به سلبریتی های هالیوودی، یه این فکر می کنید که چطور برخی از آنها پوست های بسیار صاف و یکدست دارند؟ حتی بعد از زایمان هایشان نیز، پوست آنها همچنان زیبا و جوان مانده! اما چطور؟ به حر حال ایجاد ترک های پوستی، امری طبیعی در حاملگی و بعد از زایمان می باشد. زیرا اضافه وزن در این دوران، تاثیر زیادی در بوجود آمدن آنها دارد! بنابراین آنها مراقبت های ویژه ای را برای درمان ترک پوستی شان انجام می دهند. شاید بسیاری از شما هم درگیر این عارضه ی پوستی شده باشید. ترک هایی که روی بدن، به دلایل مختلف ایجاد می شوند، می توانند اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار دهند و برخی از وجود آنها رنج می برند.

برای درمان ترک پوستی ، روش های متفاوتی وجود دارند. اما به نظر شما بهترین و موثرترین روش کدام است؟ توصیه می کنیم که برای درمان های پوستی، به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید. زیرا او می تواند بهترین نوع درمان را به شما توصیه کند و شما را سریع تر از هر راهی به نتیجه ی مطلوب برساند. روش های درمانی بسیار زیادی مانند: ورزش کردن، استفاده از کرم های مراقبت از پوست موجود در بازار، استفاده از روغن های گیاهی، روش های جراحی و روش های نوین پزشکی وجود دارند. ما در اینجا توضیحاتی را درباره برخی از آنها را برای شما آورده ایم. به یاد داشته باشید که شما زیبایید چون پوست زیبایی دارید. همچنین می توانید پس از زایمان نیز زیبایی خود را حفظ کنید و جوان بمانید. رسیدگی به پوستتان نیز مانند مسواک زدن، امری ضروری و پر اهمیت می باشد.

درمان ترک پوست با عسل

درمان ترک پوست با عسل
درمان ترک پوست با عسل

علاوه بر مصرف خوراکی عسل، عسل را می توان در درمان های دارویی نیز استفاده نمود. عسل (تا حد ممکن خام و طبیعی) یکی از بهترین منابع طبیعی آنزیم ها ، ویتامین ها ، مواد مغذی و اسیدهای تقویت کننده پوست است. عسل موجب حفظ رطوبت پوست و در نتیجه پیشگیری و درمان ترک پوستی می شود.

درمان ترک پوستی با آلوورا

درمان ترک پوستی با آلوورا
درمان ترک پوستی با آلوورا

اکثر مردم آلوئه ورا را برای کمک به آفتاب سوختگی و زخم ها مرتبط می دانند ، اما این گیاه شگفت آور در واقع دارای ترکیبات ضدباکتری و تسکین دهنده باکتری ها است که باعث کاهش التهاب ، خارش و ترک پوست می شود.

درمان ترک پوست با روغن گیاهی

درمان ترک پوست با روغن گیاهی
درمان ترک پوست با روغن گیاهی
  • روغن زیتون: همه ی ما می دانیم که روغن زیتون زمان بسیار زیادی است که به عنوان معجزه و اکسیر از آن نام برده می شود. ویتامین های A و E موجود در این روغن، موجب آبرسانی و حفظ نرمی و لطافت پوست می شود. همچنین، حتی افرادی که دارای پوست های بسیار حساس هستند نیز، می توانند بدون داشتن نگرانی، از این روغن استفاده کنند.
درمان ترک پوست با روغن گیاهی
درمان ترک پوست با روغن گیاهی
  • روغن نارگیل: روغن نارگیل دارای فواید فراوانی برای سلامتی است که یکی از آنها درمان پوست به شدت خشک است. تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط (چربی های اشباع) موجود در روغن نارگیل برای تأمین رطوبت عمیق و طولانی مدت به پوست کار می کنند. به سادگی هر شب قبل از خواب روی مناطق آسیب دیده و ترک های پوستی بمالید.
  • روغن جوجوبا: این ماده بسیار مرطوب کننده است ، و حتی برای بهبود آکنه های شدید ، آفتاب سوختگی، پوسته پوسته پوسته شدن و ترک های پوستی نیز، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. جوجوبا گیاهی بسیار رایج در آمریکای جنوبی و مکزیک می باشد.
  • آووکادو: بله ، بسیار خوشمزه است و افزودنی عالی برای سالاد می باشد ، اما این میوه چرب فوق العاده مرطوب کننده همچنین شامل مقدار زیادی ویتامین های A ، D و E است که به طور موثر در پوست نفوذ می کنند.
درمان ترک پوست با روغن گیاهی
درمان ترک پوست با روغن گیاهی

درمان ترک های پوستی با نوشیدن آب کافی

درمان ترک های پوستی با نوشیدن آب کافی
درمان ترک های پوستی با نوشیدن آب کافی

اگر همه ی روش های طبیعی را در مراقبت از پوست انجام دهیم، اما از مصرف آب مورد نیاز بدن چشم پوشی کنیم، تاثیری را نخواهیم دید. در مورد تأثیر مصرف آب بر روی پوست اختلاف نظرهای مختلفی وجود داشته است ، اما نکته اصلی این است که پوست یک اندام است و مانند هر قسمت دیگر بدن ، پوست شما از سلول ها تشکیل شده است. اگر پوست شما نتواند به مقدار کافی آب مصرف کند ، با خشک شدن پوست ، سفتی، پوسته پوسته شدن و کمبود آب مواجه خواهد شد.

درمان فوری ترک پوست

درمان فوری ترک پوست
درمان فوری ترک پوست

روش هایی که در بالاتر به آنها اشاره کرده ایم، همگی روش های بسیار موثر و مفید برای پوست هستند. اما تاثیر این روش ها را به تدریج می توانید مشاهده کنید که موجب بهبود ترک های پوستی شده اند. اما باید صبر داشته باشید. همچنین روش های فوق، ترک های پوستی را به طور کامل درمان نمی کنند و فقط ظاهر آنها را بهبود می بخشند. اما اگر به دنبال درمانی فوری و موثر هستید، پیشنهاد می کنیم که روش های نوین پزشکی را امتحان کنید.

کافیست به یک پزشک متخصص پوست مجرب و حرفه ای مراجعه کرده، پوست شما را معاینه کند و بهترین روش را با توجه به نوع پوست شما و نوع ترک های پوستی شما برایتان تجویز کند. امروزه روش های نوین پزشکی، جایگزین بسیار خوبی برای روش های تهاجمی جراحی شده اند. دوره ی نقاهت و عوارض جدی ندارند و بسیار سریع و راحت انجام می شوند. همچنین این روش ها می توانند خیلی سریع تر از روش های خانگی، شما را به نتیجه ی مطلوبتان برسانند.

درمان ترک پوستی با کربوکسی تراپی

درمان ترک پوستی با کربوکسی تراپی
درمان ترک پوستی با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی، یک روش غیر جراحی می باشد که در زمینه ی زیبایی و برطرف کردن نواقص پوستی، از آن استفاده می شود. در این روش، مقداری از گاز دی اکسید کربن، به لایه ی زیرین پوست، توسط سوزن های بسیار ظریف مزوتراپی، تزریق می شود. این روش موجب بهبود گردش خون در ناحیه ی مورد درمان شده و اکسیژن رسانی را افزایش می دهد. سپس تولید کلاژن و الاستین را در آن ناحیه افزایش داده و در نتیجه پوست نرم تر شده و خاصیت ارتجاعی آن بهبود می یابد و پوست دوباره سرزندگی خود را به دست می آورد. علاوه بر درمان ترک های پوستی، کاربردهای دیگر کربوکسی تراپی، شامل موارد ذیل می باشد:

  • درمان سیاهی زیر چشم
  • درمان سلولیت
  • کاهش بافت های چربی
  • افزایش دادن طراوت و شادابی پوست
  • درمان چین و چروک های پوستی
  • جوانسازی و رفع افتادگی پلک ها

هزینه کربوکسی تراپی ترک پوست

برای درمان با کربوکسی تراپی، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا هزینه ی درمان برای هر فرد، به دلایل متفاوت، فرق می کند. برای مثال: ناحیه ی مورد درمان، حجم ناحیه ی مورد درمان، نوع ترک پوستی بدن افراد، تعداد جلسات مورد نیاز، واکنش بدن افراد به درمان، مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید و از این قبیل، موجب تفاوت هزینه ها می شوند.

اما نکته ی مهم اینجاست که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز درمانی خود قرار دهیم. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز پوست و زیبایی که ما به عنوان بهترین مرکز در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات درمان سلولیت را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند.

درمان ترک پوست تبادل نظر

درمان ترک پوست تبادل نظر
درمان ترک پوست تبادل نظر

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است، متخصصان، روش های خانگی و …. را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای از بین بردن ترک های پوستی و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

درمان ترک پوستی اصفهان

درمان ترک پوستی اصفهان
درمان ترک پوستی اصفهان

اگر برای از بین بردن ترک های پوستی بعد از زایمانتان و داشتن پوستی صاف و یکدست به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

امیدواریم مطلبی که برای شما گردآوری کرده ایم، برایتان مفید واقع شده باشد!

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا