درمان های جوانسازی پوست | راز های جوانی و شادابی پوست

راز های جوانی و شادابی پوست

راز های جوانی و شادابی پوست
درمان های جوانسازی پوست

سلام به همه ی دوستان و کاربران عزیز و زیبا. به سایت ما خوش آمدید. اینجا دنیایی از نکات مفید و طلایی برای بیشتر زیبا بودن و سلامتی است. امیدواریم که مطالبی که برایتان گردآوری کرده ایم را دوست داشته باشید و راهنمای خوبی برای شما باشد. مطلبی که هم اکنون در حال مطالعه ی آن هستید، درباره ی انواع درمان های جوانسازی پوست می باشد. البته راهکار هایی غیر از جراحی!

از این که به پوست و زیبایی خود اهمیت می دهید بسیار خوشحالیم. زیرا برخی بر این باروند که رسیدگی و مراقبت به پوست خیلی ضروری نیست و یا مختص افراد خاص است. یا اینکه این یک اقدام لوکس است. اما باید بگوییم که اگر دلتان می خواهد جوانی و طراوت خود را از دست ندهید، باید مراقبت از پوستتان را جزء ضرورت های زندگی تان قرار دهید. شما زیبایید چون پوست زیبایی دارید.

ممکن است که شما جزو آن دسته از افرادی باشید که با جستجو در دنیای مجازی راهکار های خانگی رسیدگی به پوست را پیدا می کنید و ماسک های طبیعی خانگی تهیه می کنید. یا اینکه از کرم های مراقبت از پوست استفاده می کنید و …..

اما لازم به ذکر است که با توجه به اینکه هیچ دو نفری یکسان نیستند، نوع پوست هر فرد نیز مختص خودش است. به همین دلیل است که می گوییم، راهکار های خانگی با اینکه ممکن است بسیار موثر واقع شوند، اما حتما باید متناسب با نوع و نیاز پوست ما باشند.

 از این رو بهترین اقدام این است که به یک پزشک متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید. او پوست شما را به خوبی معاینه کرده و با توجه به نوع و نیاز پوستتان، بهترین درمان را برای شما در نظر خواهد گرفت. از درمان های خانگی گرفته تا روش های نوین و مدرن پزشکی و….

جوانسازی پوست چیست؟

جوانسازی پوست چیست؟
جوانسازی پوست چیست؟

عوامل ساده و پیش پا افتاده ی بسیاری وجود دارند که بدون آن که از آن ها خبر داشته باشیم، می توانند تاثیر منفی بر سلامت پوست ما بگذارند. عواملی مانند:

  • تابش مستقیم نور آفتاب به دلیل اشعه ی ماورابنفش
  • افزایش سن
  • عدم نوشیدن آب کافی
  • تغذیه ی ناسالم
  • استرس
  • تغییرات هورمونی
  • استفاده از برخی داروها
  • نداشتن خواب کافی و منظم

و در کل نداشتن سبک زندگی مناسب و اصولی می توانند سلامت پوست ما را تحت تاثیر قرار دهند.

از این رو آسیب های مختلفی ممکن است به پوست وارد شود. مانند:

  • بروز لک ها و تیرگی های پوستی
  • چین و چروک ها
  • جای زخم
  • آکنه ها

و انواع آسیب های دیگر! اما از نظر بالینی درمان های جوانسازی پوست تاثیر بسیار خوبی برای از بین بردن این علائم و جوانی و احیا پوست دارند. در نتیجه می توانند حس خوب و اعتماد به نفس بیشتری را به ما بدهند.

درمان های جوانسازی پوست چگونه عمل می کنند؟

درمان های جوانسازی پوست چگونه عمل می کنند؟
درمان های جوانسازی پوست چگونه عمل می کنند؟

درمان های جوانسازی پوست به دو دسته ی اصلی تقسیم بندی می شوند:

  • دسته اول، درمان هایی هستند که سلول های مرده ی سطح پوست را از بین می برند و پوست را لایه برداری می کنند. مانند میکرودرم ابریژن و یا میکرونیدلینگ! این روش های درمانی لایه ی سطحی پوست را تمیز و درمان می کنند. از این رو پوست به ساختن سلول های جدید، سلامت و شاداب ماندن ترغیب می شود.
  • نوع دوم درمان های جوانسازی، روش هایی با حداقل تهاجم هستند که پوست را عمیق تر درمان می کنند. مانند تزریق های ضد پیری پوست! این درمان ها موجب می شوند تا پوست ظاهری محکم تر، سفت تر داشته باشد، چین و چروک را از بین می برند و به پوست ظاهری پر تر و جوان تر می دهند.

خدمات جوانسازی پوست که مرکز ما انجام می دهد!

مرکز پوست و زیبایی ما، طیف گسترده ای از درمان های جوانسازی پوست را به مراجعین خود ارائه می دهد. اما نکته ی مهم این است که پزشکان متخصص ما، پس از معاینه ی پوست شما، مشاوره با شما جهت آگاهی از هدف زیبایی تان، تشخیص نوع پوست شما و نیاز آن، درمان متناسب شما را برایتان تجویز می کنند. برخی از خدمات مرکز زیبایی مان را در ادامه برای شما آورده ایم!

  • آبرسانی پوست
آبرسانی پوست
آبرسانی پوست

فیشیال پوست یک روش چند مرحله ای است که پوست را به صورت عمیق تمیز، لایه برداری و درمان می کند. در طول درمان ، سلول های مرده پوست و ناخالصی ها از بین می روند و پوست با آنتی اکسیدان ها و پپتیدها آبرسانی می شود.

بر خلاف سایر روش های جوانسازی پوست، فیشیال پوست و آبرسانی را، می توانید هر چند هفته یکبار و یا به صورت ماهانه، برای داشتن نتیجه ی مطلوب تر و سریع تر، انجام دهید.

انواع مختلفی از این نوع درمان برای هدف های متفاوت مانند: از بین بردن چین و چروک های پوست، درمان آکنه، جای زخم و …. وجود دارند.

برای اطلاعات بیشتر از این روش اینجا کلیک کنید!

  • میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن

میکرودرم یک روش موثر و درمان عمیق برای داشتن پوستی تازه، جوان و شاداب و درخشان است. این یکی از ساده ترین درمان های پوستی است که حتی برای افراد دارای پوست حساس نیز مناسب است. این روش درمانی بیشتر برای افراد با رنگ پوست متوسط تا روشن است. زیرا افراد با رنگ پوست تیره، بیشتر مستعد ایجاد رنگدانه های پوستی هستند.

برای اینکه بیشتر درباره ی میکرودرم ابریژن بدانید اینجا کلیک کنید!

  • میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ شامل استفاده از سوزن های کوچک برای ایجاد سوراخ های ریز در پوست است که بدن را ترغیب می کند تا یک پاسخ درمانی را شروع کند. میکرونیدلینگ می تواند برای مقابله با چین و چروک ، زخم و رنگدانه استفاده شود. این درمان سبب افزایش تولید کلاژن در پوست می گردد.

این درمان را حتی افراد با پوست تیره نیز می توانند استفاده کنند. زیرا رنگدانه های پوستی را تحریک نمی کند.

درباره ی میکرونیدلینگ بیشتر بدانید!

  • لایه برداری
لایه برداری
لایه برداری

ما در مرکز پوست و زیبایی مان، خدمات لایه برداری پوست مختلفی را به مراجعین عزیز خود ارائه می دهیم. لایه برداری، سلول های مرده ی سطح پوست را از بین می برد، اکسیژن رسانی به پوست را بهتر می کند، پوست را به طور عمیق تمیز می کند و مزایایی بسیار دیگری نیز دارد. پزشکان متخصص ما، با معاینه ی دقیق پوست شما، بهترین روش لایه برداری را برای شما تعیین خواهند کرد.

درباره ی لایه برداری پوست بیشتر بدانید!

  • تزریق های ضد پیری پوست

روش های تزریقی برای جوانسازی پوست، روش هایی بسیار حساس هستند که باید توسط متخصص حرفه ای و کاربلد صورت گرفته و از مواد درجه یک، با کیفیت و مرغوب استفاده شود. با افتخار می توانیم اعلام کنیم که مرکز درمانی پوست و زیبایی ما، از بهترین نوع مواد تزریقی جوانسازی پوست استفاده می کند.

ما از این مواد برای مقابله با چین و چروک های پوستی و علائم پیری پوست استفاده می کنیم.

این روش های درمانی خطوط و چین و چرو کهای را درمان کرده و حجم از دست رفته ی پوست را به آن باز می گرداند. ما فقط خطوط صورت را مورد هدف قرار نمی دهیم، بلکه زیبایی و جوانی طبیعی پوست را به آن باز می گردانیم.

انواع مختلفی از مواد تزریقی جوانسازی پوست وجود دارند که پزشک متخصص شما، مناسب ترین آنها را با توجه به نوع و نیاز پوست شما و هدف زیبایی تان، برای شما انتخاب می کند. این ها ممکن است شامل، بر جسته کردن لب ها، برجسته کردن گونه ها، رفع علائم پیری، رفع خط خنده، خطوط میان دو ابرو، اطراف چشم، افتادگی پلک و …. باشد.

درباره ی تزریق های ضد پیری پوست بیشتر بدانید!

  • پر کننده های لب
پر کننده های لب
پر کننده های لب

تزریق فیلر های لب و یا پرکننده ها، راه حلی دارویی هستند که می توانند در مدت زمان 48 تا 72 ساعت، لب هایی برجسته و زیبای را به صورت شما هدیه دهند. ما از پرکننده های حاوی هیالورونیک اسید استفاده می کنیم.

هیالورونیک اسید، ماده ای است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود. به همین دلیل این نوع فیلر های تزریقی، سازگاری کامل را با بدن ما خواهند داشت. همچنین ماده ای موجود در این فیلر ها، سبب نرمی و طبیعی بودن لب های شما در حین زیبایی می گردد.

درباره ی فیلر لب بیشتر بدانید!

  • فیلر گونه
فیلر گونه
فیلر گونه

پر کننده های گونه ی مورد استفاده در مرکز زیبایی ما، فیلر های هیالورونیک اسیدی هستند که سازگاری کامل را با بدن داشته و سبب بالا رفتن، برجستگی و زیبایی بیشتر گونه ها می شود.

پرکننده گونه ها دارای عوارض جانبی کمی هستند ، ممکن است دچار کبودی یا تورم شوید که معمولاً خیلی سریع کاهش می یابد.

درباره ی فیلر گونه بیشتر بدانید!

  • پروفایلو
پروفایلو
پروفایلو

این نوع از درمان های جوانسازی پوست ، تزریقی هستند که از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند. این درمان رطوبت و خاصیت الاستیته ی پوست( قابلیت ارتجاعی) را بهبود می بخشد. این درمان برای گونه ها، خطوط اطراف دهان، اطراف چشم مناسب است. این درمان سبب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می گردد.

درباره ی پروفایلو بیشتر بدانید!

پزشک متخصص پوست: چه انتظاری دارید!

پزشک متخصص پوست: چه انتظاری دارید!
پزشک متخصص پوست: چه انتظاری دارید!

مشاوره جوان سازی پوست شما با پزشک معالج صورت می گیرد که وضعیت پوست شما را ارزیابی کرده و مناسب ترین نوع درمان را تعیین می کند. در طی جلسه ی مشاوره پزشک شما، از شما سوالاتی را درباره ی پوست شما می پرسد و توصیه های شخصی درباره ی پوست را به شما می دهد. اگر پوست شما نیاز به درمان های جوانسازی پوست در مرکز زیبایی داشته باشد، آن را برای شما تعیین خواهد کرد. گاهی او برای درمان بهتر و نتیجه ی مطلوب تر، چند روش درمانی را با هم ترکیب می کند.

بهترین مرکز درمان پوست و زیبایی در اصفهان

بهترین مرکز درمان پوست و زیبایی در اصفهان
بهترین مرکز درمان پوست و زیبایی در اصفهان

ما با افتخار می توانیم بگوییم که مرکز درمانی پوست و زیبایی ما، با حرفه ای ترین کادر پزشکان متخصص، با مجهز ترین دستگاه ها و ابزار، با کیفیت ترین مواد و با رعایت همه ی استاندارد های لازم و ضروری، اماده ی ارائه ی خدمات زیبایی شامل: لیفت صورت ، جوانسازی پوست و …. به شما مراجعین عزیز می باشد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره ی رایگان و اخذ نوبت، اینجا کلیک کنید.

از اینکه زمان خود را صرف خواندن این مطلب کرده اید بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد!

لینک منبع خارجی

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا