دستگاه لیزر موهای زائد خانگی | رفع موهای زائد با متد پیشرفته

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی
دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

درود به همه ی کاربران عزیز. به صفحه ی ما خوش آمدید. هدف ما از گردآوری مطالب کاربردی برای شما، حفظ سلامتی و زیبایی شماست. ما اینجاییم تا شما را از نزدیک ترین مسیر به اهداف سلامتی و زیبایی تان برسانیم. موضوعی که در این مطلب به آن پرداخته ایم، درباره دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی می باشد. بیشتر شما با مفهوم لیزر موهای زائد آشنایی دارید. اگر نه! نگران نباشید، ما در ادامه اطلاعاتی درباره نحوه ی عملکرد این روش و دیگر جزئیات مهم آن برای شما آورده ایم.

داشتن موهای زائد بر روی صورت و بدن، امری طبیعی می باشد که همه ی افراد با آن مواجه هستند. اما گاهی اوقات دلتان می خواهد که آنها را از بین ببرید و پوستی صاف، یکدست، براق و تمیز داشته باشید. همچنین اصلاح موهای زائد، یکی از لازمه های بهداشت فردی می باشد. استفاده از ژیلت ها( شیو کردن) ساده ترین راه حل می باشد، اما موهای زائد دوباره به سرعت رشد خواهند کرد. وکس کردن و یا موم انداختن نیز، ماندگاری بالاتری نسبت به شیو کردن دارد اما درد بسیار زیادی را باید تحمل کنید. امروزه بیشتر افراد، در حال روی آوردن به روش لیزر موهای زائد هستند که هم ماندگاری بسیار طولانی دارد و هم انتخابی بسیار هوشمندانه است.

از بین بردن همه ی موهای زائد به طور کامل، برای افراد چالش محسوب می شود. البته بهتر است که نام لیزر برای از بین بردن موهای زائد را، به کاهش دهنده ی موهای زائد تغییر دهند. زیرا از بین بردن موهای زائد به طور کامل، امری غیر ممکن است.( البته برخی بعد از انجام لیزر شاهد از بین رفتن همه ی موهای زائد خود نیز بوده اند.) اما سوال اینجاست! لیزر موهای زائد با دستگاه های خانگی بهتر است یا نزد پزشک!

چگونه با لیزر موهای زائد از بین میرود؟

چگونه با لیزر موهای زائد از بین میرود؟
چگونه با لیزر موهای زائد از بین میرود؟

روند درمانی لیزر موهای زائد به اینگونه است که دستگاه لیزر، انرژی متمرکز شده ای را از خود منتشر می کند. این انرژی نوری شدید به گرمای شدید تبدیل شده و به ریشه ی موها( فولیکول ها) نفوذ می کند. گرمای شدید روند رشد موها را مختل می کند. هر پالس از دستگاه لیزر، می تواند ریشه ی تعداد بسیاری از موها را مورد هدف قرار دهد. 

از لیزر موهای زائد می توان برای از بین بردن موهای زائد پاها، دست ها، ناحیه ی تناسلی، صورت، شکم، کمر، زیر بغل و در نهایت کل بدن استفاده کرد. همچنین می توانید کل بدن خود را لیزر نکنید و به صورت انتخابی هر ناحیه ای که دلتان خواست را مورد درمان قرار دهید. دستگاه لیزر، فقط ناحیه ی انتخابی را مورد هدف قرار داده و ریشه ی موهای نواحی دیگر را درگیر نمی کند. همچنین این روش هیچگونه آسیبی به پوست نخواهد زد.

لیزر موهای زائد خانگی یا لیزر توسط پزشک متخصص؟

لیزر موهای زائد خانگی یا لیزر توسط پزشک متخصص؟
  • درمان حرفه ای( توسط پزشک در مرکز لیزر):

با انتخاب یک درمان حرفه ای که در یک مرکز لیزر مجهز و مورد اطمینان انجام می گیرد، می توانید درمان را با جدید ترین فناوری لیزر انجام دهید، زیرا مراکز معتبر لیزر، اقدامات لازم برای بروز بودن را انجام می دهند. همچنین درمان با توجه به رنگ و نوع پوست شما و همچنین ضخامت و نوع موی زائد شما انجام می گیرد. همچنین درمان توسط یک شخص متخصص انجام می گیرد. همچنین با درمان های حرفه ای حتی با تعداد کمی جلسات لیزر،  نتیجه ی درمان شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت و تعداد موهای از بین رفته شما بیشتر خواهد بود.

همچنین نواحی مانند صورت، خط ریش آقایان، ناحیه ی تناسلی و دیگر نقاط حساس را، نباید با استفاده از دستگاه های لیزر خانگی انجام داد. زیرا احتمال آسیب آن زیاد است. بنابراین بهتر است که لیزر این نواحی حتما توسط پزشک انجام گیرد.

لیزر حرفه ای، ممکن است که از لیزر های خانگی هزینه ی بیشتری داشته باشد. اما سلامتی ارزشی بیش اینها را دارد.

  • رفع موهای زائد با لیزر خانگی

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی کوچک و سبک هستند تا شما به راحتی بتوانید آن را در دست بگیرید. همچنین نحوه ی عملکرد آنها بسیار ساده می باشد تا شما بتوانید به راحتی با آن کار کنید.

قیمت دستگاه های لیزر خانگی، بر اساس مارک و کارایی های آن متفاوت است. اما در مقایسه با درمان های حرفه ای مقرون به صرفه تر حساب می شوند. اما نمی توان با  استفاده از آن فولیکول های مو را برای همیشه از بین برد. همچنین نتیجه ی درمانی آن کم تر از روش های حرفه ای می باشد. به طوری که در مدت زمان خیلی کم تر از درمان حرفه ای، موهای شما شروع به رشد دوباره خواهد کرد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی بسیاری برای خرید افراد در بازار قابل دسترس هستند. دستگاه هایی با برند های متفاوت و ساخت کشور های مختلف موجود می باشند. اما این مورد نیز وجود دارد که در صورت عدم کیفیت دستگاه خریداری شده، ممکن است که پوست افراد دچار سوختگی و یا آسیب های دیگر شود. حتی ممکن است موها به تدریج بعد از گذشت زمان، بیشتر از پیش نیز رشد کنند.

اما اگر دستگاه با کیفیت و از برند معتبر خریداری شود، گزینه ی خوبی برای شما باشد.

عوارض دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

عوارض دستگاه لیزر موهای زائد خانگی
عوارض دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

با استفاده از دستگاه های خانگی، ممکن است که کمی عوارض جانبی را تجربه کنید که در مدت زمان بسیار کم از بین خواهند رفت. هرچقدر این کار را حرفه ای تر و با احتیاط تر و درست برطبق دستورالعمل دستگاه انجام دهید، عوارض کم تری را تجربه خواهید کرد. از عوارض جانبی اطراف ناحیه ی درمان شده می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • قرمزی
  • سوزش
  • پوسته پوسته شدن
  • تغییر رنگ پوست

برخی از عوارض جانبی که به ندرت پیش می آیند نیز:

  • زخم چشم( به دلیل عدم تنظیم درست قدرت اشعه ی لیزر)
  • خطر عفونت پوست
  • سوختگی
  • تاول
  • زخم

در صورت بروز هرگونه عوارض جدی ذکر شده و یا ماندگاری طولانی حتی عوارض جانبی، بهتر است به یک پزشک متخصص لیزر درمانی و یا پوست مراجعه نمایید.

لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت

لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت

همانطور که در بالاتر نیز اشاره کرده ایم، دستگاه های مختلفی با برند ها و کشور های سازنده ی متفاوت در بازار موجود هستند. ممکن است که در انتخاب آنها برای اینکه کدام را بخرید؟ اصلا بخرید یا نخرید؟ به همین دلیل بسیاری از افراد برای به دست آوردن پاسخ سوالات خود، سعی می کنند در سایت های مجازی جستجو کنند، از افراد دیگر مشورت بگیرند و یا از مراکز فروش این دستگاه ها مشاوره بگیرند.

خب مشخص است که مرکز فروش، دستگاهی که خود او در حال فروش آن است را جزء بهترین دستگاه ها معرفی خواهد کرد. افراد تجربه دار نیز، ممکن است دستگاهی را به شما معرفی کنند که خود آنها استفاده کرده اند و خوب از آب در آمده! اما از کجا معلوم که آن دستگاه به نوع پوست و موی شما نیز همان تاثیر گذاری را داشته باشد؟ سایت های مجازی هم جای خود را دارند. اینکه شما افراد کاربر را نمی شناسید و یا هر دستگاهی نمی تواند با شما سازگاری کامل را داشته باشد. 

اگر درمان های پوستی خود را به دست پزشک متخصص پوست مجرب بسپارید، او می تواند بهترین درمان را با توجه به نوع پوستتان برای شما انتخاب کند وشما را زودتر به نتیجه ی مطلوب برساند.

قیمت لیزر موهای زائد خانگی

قیمت لیزر موهای زائد خانگی
قیمت لیزر موهای زائد خانگی

با توجه به نوع دستگاه ها، آنها قیمت های متفاوتی نیز خواهند داشت. در ابتدا باید بگوییم که هنگام خرید، درباره شرکت سازنده ی دستگاه تحقیقات لازم را بکنید! میزان رضایت افرادی که از آن دستگاه خریداری کرده اند را از سایت کاربری آن دستگاه بیابید و آن را بسنجید.

اگر مایل به خرید آن دستگاه شدید، قیمت اصلی آن را از چندین جای معتبر بپرسید. زیرا امروزه مراکز فروش بسیاری وجود دارند که با سود های متفاوت دستگاه ها را به فروش می رسانند. به همین دلیل نمی توان قیمت واحدی را برای این دستگاه ها مشخص کرد.

  • قیمت لیزر موهای زائد در مراکز لیزر

امروزه با توجه به اینکه روز به روز به تعداد افرادی که روش لیزر را برای از بین بردن موهای زائد خود انتخاب می کنند، افزوده می شود، مراکز لیزر موهای زائد بسیاری نیز در حال ارائه ی خدمات لیزر به افراد هستند که هرکدام از آنها از دستگاه های متفاوتی استفاده کرده و با توجه به موقعیت مکانی و میزان شناخته شدنشان، مبالغ متفاوتی را از افراد دریافت می کنند. اما باید بگوییم که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز لیزر قرار دارد. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز لیزری که ما به عنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات لیزر را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند. برای مشاهده ی لیست قیمت لیزر موهای زائد و پکیج های شگفت انگیز در اصفهان اینجا کلیک کنید!

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را به صورت حرفه ای و در یک مرکز لیزر معتبر انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا