راهکار طب سنتی برای شفافیت پوست| درمان اسکار و آکنه

راهکار طب سنتی برای شفافیت پوست

راهکار طب سنتی برای شفافیت پوست
راهکار طب سنتی برای شفافیت پوست

با سلام به همه ی کاربران عزیز و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. می دانید که پوست بدن و صورت ما، آیینه ی بدن ما می باشد. یعنی هرگونه تغییری در سیستم داخلی بدن ما، موجب بروز تغییراتی در ظاهر پوست می شود. همچنین عوامل بیرونی بسیار زیادی نیز وجود دارند که در تاثیر گذاری بر سلامت پوست بسیار نقش دارند. اما نکته حائز اهمیت اینجاست که، سلامت، زیبایی، شادابی، درخشندگی و یکدست بودن پوست، نقش بسیار عمده ای را در زیبایی افراد بر عهده دارد. پوست هایی با ظاهر کدر، خسته، تیره و …. ممکن است که از زیبایی افراد کاسته و آنها را بیش از سن واقعیشان نشان دهند. از دیگر عارضه های پوستی نیز، می توان به بروز اسکار و آکنه اشاره کرد که بسیاری از افراد از آنها رنج می برند. برای درمان اسکار و آکنه ی پوستی، روش های متعددی وجود دارند. در ادامه شما را با برخی از آنها آشنا خواهیم کرد.

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، عوامل متعددی مانند: تابش مستقیم و بیش از اندازه ی نور آفتاب، استفاده از لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست نا مرغوب و بی کیفیت، نداشتن خواب کافی و منظم، کاهش وزن غیر اصولی و سریع، عدم نوشیدن آب کافی، رژیم غذایی نادرست، استفاده از نوشیدنی های الکلی، استفاده از دخانیات و هزاران عامل دیگر که تاثیرات منفی بر سلامت پوست می گذارند. اما از طرفی نیز، برای درمان اسکار و آکنه های پوستی و دیگر عارضه ها، روش های متعددی از روش های خانگی و طب سنتی گرفته تا روش های بسیار پیشرفته ی نوین پزشکی، وجود دارند. در ادامه شما را با این عارضه ها و نحوه ی درمان آن آشنا خواهیم کرد و پاسخ برخی از سوالات رایج شما را نیز خواهیم داد.

اسکار و آکنه چیست؟

اسکار و آکنه چیست؟
اسکار و آکنه چیست؟

در ابتدا شما را با تعریف این عارضه های پوستی آشنا می کنیم. ممکن است که بسیاری از افراد درگیر این عارضه های بوده ولی از جزئیات و تعریف آن بی خبرند. اسکار یا جای زخم و جوش یکی از عارضه های پوستی می باشد که به دلیل تغییرات بیولوژیکی در عملکرد پوست به وجود می آید. بافت اسکار از پروتئینی به نام کلاژن تشکیل شده است. کلاژن ماده ای برای تقویت و جوانسازی پوست می باشد. اما دلیل به وجود آمدن اسکار، تغییر در بافت و اتصالات کلاژن می شود که آن را از حالت طبیعی خارج می کند و به جای زخم تبدیل می کند.

اسکار و آکنه چیست؟
اسکار و آکنه چیست؟

آکنه یک بیماری پوستی است که وقتی فولیکول های موی شما با روغن و سلول های مرده پوستی متصل می شود ، رخ می دهد. اغلب باعث ایجاد سرهای سفید ، جوش های سر سیاه یا انواع جوش ها می شود و معمولاً در صورت ، پیشانی ، قفسه سینه ، قسمت فوقانی پشت و شانه ها ظاهر می شود. آکنه بیشتر در بین نوجوانان متداول است ، اگرچه بر افراد در هر سنی نیز ممکن است که رخ دهد. روش های موثری برای درمان اسکار آکنه وجود دارد. اما این را بدانید که بروز آکنه ممکن است که ادامه دار باشد. ممکن است که هنگامی که یک آکنه در حال از بین رفتن می باشد، آکنه ی دیگری ظاهر شود. اگر هرچه زودتر برای درمان اقدام کنید، درمان راحت تر و موثر تری خواهید داشت.

آیا اسکار درمان دارد؟

آیا اسکار درمان دارد؟
آیا اسکار درمان دارد؟

خوشبختانه در پاسخ به این سوال می توانیم بگوییم که با پیشرفت علم پزشکی، درمان هر عارضه و بیماری قابل دسترسی می باشد. امروزه در زمینه ی درمان اسکار و آکنه های پوستی، روش های قطعی و نوین پزشکی وجود دارد که به راحتی پوستی شاداب، جوان و یکدست را به شما می دهد. از اینگونه روش های موثر می توان به درمان به روش: کربوکسی تراپی، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، پلاسما و از این قبیل اشاره نمود. این درمان ها روش های ایمن و راحت بوده و شما می توانید در کمترین زمان و با پرداخت هزینه ی مقرون به صرفه، به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

درمان اسکار و آکنه در طب سنتی

درمان اسکار و آکنه در طب سنتی
درمان اسکار و آکنه در طب سنتی

بسیاری از افراد، روش های خانگی و سنتی را به روش های پزشکی و نوین ترجیح می دهند. این درمان ها اگر به درستی انجام گیرند و مناسب نوع پوست شما باشند، موثر واقع می شوند. اما ممکن است که کمی زمان بر باشند. برای درمان اسکار و آکنه های پوستی، روش های بسیار زیادی در طب سنتی وجود دارند. استفاده از عصاره ی لیمو ترش، روغن زیتون، روغن نارگیل، ژل آلوئه ورا، جوش شیرین و از این قبیل، می توانند به سلامت بیشتر پوست و درمان آسیب های پوستی کمک کنند. اما برای انتخاب بهترین روش مناسب پوست خود و نتیجه گیری بیشتر، بهتر است که از یک متخصص طب سنتی مشاوره بگیرید. تا او بهترین ماده ی طبیعی درمانی و نحوه ی صحیح استفاده آن را در اختیار شما قرار دهد. استفاده بدون اطلاعات لازم از این روش ها، ممکن است آسیب های بیشتری را به پوست افراد وارد کند و نتیجه ی برعکس بدهد.

درمان آکنه نی نی سایت

درمان آکنه نی نی سایت
درمان آکنه نی نی سایت

این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر درمان اسکار و آکنه های پوستی و یا از این قبیل، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا، روش های خانگی و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات، وضعیت، سن و تیپ بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است که افراد به یکدیگر روش های درمانی را توصیه کنند که به فرد دیگر آسیب می رساند. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

مرکز پوست در اصفهان

مرکز پوست در اصفهان
مرکز پوست در اصفهان

اگر برای درمان اسکار و آکنه های پوستی تان، می خواهید درمان قطعی را شروع کنید و روش های نوین پزشکی را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا