رفع قوز بینی | چگونه قوز بینی خود را از بین ببریم؟

چگونه قوز بینی خود را از بین ببریم؟

چگونه قوز بینی خود را از بین ببریم؟
چگونه قوز بینی خود را از بین ببریم؟

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا که همیشه به دنبال حفظ زیبایی خود و افزایش آن هستند. به صفحه ی ما خوش آمدید. ما اینجاییم تا شما را به اهداف زیبایی تان برسانیم. از اینکه ما را انتخاب می کنید بسیار سپاس گزاریم. آیا به دنبال راه حلی برای رفع قوز بینی تان هستید؟ حق دارید! بینی عضوی مهم در صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی افراد دارد. زیبایی می تواند به شما اعتماد به نفس دهد. البته شما زیبایید، اما می خواهید که زیبایی بیشتری داشته باشید.

دیگر زمان روی بورس بودن روش های جراحی و تهاجمی به سر رسیده است. امروزه افراد به دنبال روش هایی ساده و در عین حال موثر در زمینه های زیبایی و سلامتی شان هستند. همچنین در دنیای امروز دیگر بسیاری از افراد زیبایی طبیعی را بیشتر می دهند . دست از عمل های زیبایی که آنها را به عروسک هایی شبیه به هم تبدیل می کند کشیده اند.

داشتن قوز بینی اعتماد به نفس بسیاری از افراد را پایین آورده و موجب ناراحتی آنها شده است. همچنین آنها از انجام عمل های زیبایی نگرانی هایی دارند. نگرانی هایی اعم از: بی هوشی ها، نتیجه ی عمل، آیا به اندازه ای که باید زیبا خواهند شد یا نه؟ اگر از نتیجه ی عمل ناراضی بودم چی؟ و ….. ! اما همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره کرده ایم، روش های نوین پزشکی، دیگر این دغدغه ها را از بین برده اند و شما را از مسیری بسیار نزدیک تر به مقصد مورد نظرتان می رسانند.

شاید بسیاری از شما با روش های نوین برای رفع قوز بینی آشنایی نداشته باشید. در مطلبی که برای شما گرد آوری کرده ایم، می خواهیم اطلاعات مهم و ضروری درباره این روش راحت را به شما بدهیم.

علت قوز بینی چیست؟

علت قوز بینی چیست؟
علت قوز بینی چیست؟
  • قوز بینی مادر زادی: این مورد در زمان رشد جنین رخ می دهد و در بدو تولد وجود دارد. ممکن است دلیل آنها عوامل محیطی و یا ژنتیکی باشد.
  • جراحت ها و حوادث: در نوزادان ممکن است که هنگام زایمان رخ دهد. در بزرگسالان ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد. دلایل ناشی از صدمات در ورزش ها و یا تماس های سریع.

آیا عینک باعث قوز بینی می شود؟

آیا عینک باعث قوز بینی می شود؟
آیا عینک باعث قوز بینی می شود؟

بسیاری از افرادی که دائما عینک بر روی چشمان خود دارند، نگران این هستند که این وضعیت موجب تغییر فرم بینی آنها را به وجود آمدن قورز بینی شود. اما عینک زدن ممکن است که فرم بینی شما را برای مدتی تغییر دهد. اما نمی تواند موجب تغییر فرم دائمی آن شود.

قوز بینی بعد از جراحی

قوز بینی بعد از جراحی
قوز بینی بعد از جراحی

ضربه خوردن به بینی، ممکن است موجب ایجاد قوز بینی شود. حتی اگر به استخوان بینی نیز آسیبی نرسد، غضروف می تواند از استخوان جدا شود و فرم آن را تغییر دهد و در نتیجه باعث ایجاد قوز بینی شود. اگر بینی دچار ضربه شد، بلافاصله با قرار دادن یخ روی آن و جلوگیری از تماس مستقیم با آن، می توانید مانع از تغییر حالت بینی شوید. اگر باز هم حالت بینی شما دچار تغییر شد، با یک متخصص زیبایی و یا جراح پلاستیک، درباره ترمیم آن مشورت کنید.

افرادی که جراحی بینی را انجام می دهند، باید مراقبت های ویژه ای را انجام داده و با احتیاط بیشتری نسبت به بینی خود عمل کند.

عمل قوز بینی بدون جراحی

عمل قوز بینی بدون جراحی
عمل قوز بینی بدون جراحی

در بالاتر نیز اشاره کرده ایم که زمان انجام عمل های جراحی برای رفع قوز بینی و در نتیجه زیبایی آن، به سر رسیده است. روش های جراحی که تهاجمی هستند، پر هزینه، دارای دوران نقاهت، دارای عوارض جانبی و یا خطرناک، غیر قابل بازگشت، دردناک و زمان بر هستند. در صورتی که روش های نوین پزشکی مانند تزریق فیلر ها به بینی، می توانند بدون اتلاف زمان، مقرون به صرفه، بدون دوره ی نقاهت شما را به زیبایی بینی تان برساند. همچنین از دیگر مزایای این روش، می توان به این مورد اشاره نمود که در صورت عدم رضایت از انجام این امر، می توانید چند ماه صبر کنید تا تاثیر آن از بین برود، یا اینکه از پزشک متخصص خود بخواهید تا با مواد حلال فیلرها، بینی شما را به حالت اولیه ی خود باز گرداند.

کادر متخصص و مجرب در مرکز زیبایی ما در اصفهان، خدمات زیبایی و تزریق فیلر را به گونه ای برایتان انجام می دهند که شما رضایت کامل را از درمان خود داشته باشید.

ترمیم قوز بینی با فیلر

ترمیم قوز بینی با فیلر
ترمیم قوز بینی با فیلر

فیلر ها یا پر کننده های پوستی، موادی هستند که از هیالورونیک اسید تشکیل می شوند. هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور سبیعی در بدن یافت می شود. بنابراین با تزریق فیلر ها، آنها سازگاری کامل را بدن خواهند داشت. این مواد از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف به لایه ی زیرین پوست تزریق می شوند. تزریق فیلر ها امری بسیار حساس بوده و باید توسط متخصص پوست، زیبایی، دارویی و یا جراح پلاستیک مجرب در این زمینه انجام گیرد. فیلر ها کاربرد های بسیار دارند:

هزینه از بین بردن قوز بینی

هزینه از بین بردن قوز بینی
هزینه از بین بردن قوز بینی

با توجه به اینکه روز به روز به تعداد افرادی که از پر کننده ها برای رفع قوز بینی و جوانسازی پوست شان استفاده می کنند، مراکز زیبایی بسیار زیادی نیز در حال ارائه ی خدمات فیلر به مراجعین خود هستند که هرکدام از آنها از بوتاکس با برند های متفاوت و کیفیت ها مختلف استفاده می کنند. و با توجه به موقعیت مکانی و میزان شناخته شدنشان، مبالغ متفاوتی را از افراد دریافت می کنند. اما باید بگوییم که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز پوست و زیبایی قرار دارد. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز پوست و زیبایی که ما به عنوان بهترین مرکز پوست در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات تزریق فیلر و جوانسازی را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند.

پزشک متخصص زیبایی در اصفهان

پزشک متخصص زیبایی در اصفهان
پزشک متخصص زیبایی در اصفهان

اگر برای رفع افتادگی نوک بینی خود و برطرف کردن ناهمواری های آن، روش تزریق فیلر ها را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

لینک منبع خارجی5

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا