زاویه سازی فک و صورت | متخصص پوست و زیبایی

زاویه سازی فک و صورت بدون جراحی و بسیار طبیعی

زاویه سازی فک و صورت بدون جراحی و بسیار طبیعی
زاویه سازی فک و صورت بدون جراحی و بسیار طبیعی

با سلام به همه ی کاربران و درستان خوبم! مطلبی که امروز برای شما آماده کرده ایم، درباره یکی از اصلی ترین رازهای زیبایی و جذابیت می باشد. همانطور که می دانید، امروزه در دنیای مد، داشتن صورتی با زاویه های متناسب، جوان و پوستی شاداب، بسیار حائز اهمیت می باشد. اما راز داشتن همچین صورتی چه می تواند باشد؟ همچنین می دانید که با افزایش سن نیز، پوست چربی و حالت طبیعی خود را به تدریج از دست داده و برای جذاب و زیبا ماندن، به تقویت و مراقبت نیاز دارد. امروزه، با پیدایش روش های نوین پزشکی، دیگر دست یافتن به جذابیت رویا نیست! اشتباه نکنید! منظورم از روش های پزشکی، جراحی های پلاستیک و زیبایی نیست. منظورم، زاویه سازی فک و صورت با ژل ها و فیلر ها می باشد. این روش ها غیر تهاجمی بوده و امروزه بسیار در میان افراد رواج یافته است و جایگزین خوبی برای عمل های جراحی شده است. با انجام تزریق ژل و فیلر، دیگر عوارض و نگرانی های عمل های جراحی را نخواهید داشت و بی درنگ می توانید برای جذابیت بیشتر، اقدام کنید.

این نکته بسیار حائز اهمیت است که انجام زاویه سازی فک و صورت ، بدین معنا نیست که چهره ی شما حالت طبیعی خود را از دست بدهد و شکلی دیگر به خود بگیرد، زیرا صورت هر فرد، به تنهایی بسیار زیباست، اما با انجام این امر، می توانید اجزای صورت را با تناسب بیشتری در کنار یکدیگر قرار دهید و برخی از ناهماهنگی ها را برطرف کنید. حالا آماده اید که درباره جزئیات این روش بیشتر بدانید؟ پس اگر آماده اید، ادامه ی مطلب را بخوانید!

زاویه سازی چیست؟

زاویه سازی چیست؟
زاویه سازی چیست؟

استفاده از پرکننده های تزریقی اسید هیالورونیک برای جوان سازی دومین روش زیبایی شناختی صورت ، پس از استفاده از نورمودولاتور تزریقی است. ماده ای که ژل های تزریقی زاویه سازی فک و صورت را از آن می سازند، شبیه به هیالورونیک اسید موجود در بدن ما می باشد. هیالورونیک اسید، ماده ای است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود، به همین دلیل است که پس از تزریق، با بدن سازگاری کامل داشته و هیچ گونه آسیبی را به بدن وارد نمی  کند. اولین قدم برای دستیابی به یک نتیجه مطلوب در زیبایی شناسی صورت ، درک کل فرایند پیری ، مانند جذب استخوان ، آتروفی محفظه های چربی ، انقباض عضلات ، ریزش دندان و نازک شدن پوست است. پرکننده اسید هیالورونیک ابزاری مهم برای دستیابی به درمان صورت است ، زیرا قادر به ترمیم مجدد و یکنواخت نمودن نواحی ظریف است.

زاویه سازی فک و صورت چیست؟

زاویه سازی فک و صورت چیست؟
زاویه سازی فک و صورت چیست؟

به بیان ساده تر، زاویه سازی فک و صورت به این صورت است که با تزریق پر کننده ها و یا ژل های اسید هیالورونیک، می توان تغییراتی را مانند: برجسته کردن بخشی از صورت، ایجاد کرد. این کار توسط یک پزشک متخصص پوست و زیبایی مجرب و ماهر و با تزریق ماده ی پر کننده از طریق سوزن های بسیار ظریف، انجام می گیرد. برای مثال: با برجسته کردن گونه ها، می توان زیبایی و جوانی خاصی را به صورت داد. با زاویه دادن به قسمت های مختلف فک، می توان صورتی با ظاهر استخوانی را ایجاد کرد. صورت استخوانی، امروزه یکی از پر طرفدارترین و جذاب ترین قالب های چهره می باشد. اما در حالت کلی، افراد در انجام زاویه سازی صورت، 2 دسته هستند:

  • افراد با سنین بالای 40 سال: با افزایش سن در این افراد، پوست آنها خاصیت الاستیته بودن، کشیدگی و چربی خود را از دست می دهد و پوست آنها به سمت پیری میرود و چین و چروک های بیشتری در صورت آنها مشاهده می شود که برای رفع آن، زاویه سازی و تزریق فیلر های را انجام می دهند.
  • افراد جوانی که دوست دارند صورتی جذاب تر و زیبا تر داشته باشند و یا می خواهند ناهماهنگی های صورت خود را برطرف کنند.

زاویه سازی صورت آقایان

زاویه سازی صورت آقایان
زاویه سازی صورت آقایان

خبری خوش برای آقایان جوانی که می خواهند صورتی جذاب داشته باشند! شما هم می توانید با انجام روش زاویه سازی فک و صورت استفاده کنید و به چهره ی ایده آل خود، دست یابید. با زاویه سازی فک خود، می توانید صورت استخوانی داشته باشید، همانطور که می دانید، صورت استخوانی آقایان، طرفداران بسیار زیادی دارد و موجب جذابیت بیشتر آنها می شود.

نکات قبل از زاویه سازی صورت

نکات قبل از زاویه سازی صورت
نکات قبل از زاویه سازی صورت

پیش از اقدام برای زاویه سازی فک و صورت ، برای دستیابی به نتیجه ی ایده آل و مطلوب خود و پیشگیری از هرگونه آسیب و عوارض، توصیه می شود که نکات ذیل را رعایت کنید:

  • هزینه های مناسب را راهنمای انتخاب خود قرار ندهید. ممکن است که پر کننده های متفاوتی با هزینه های بسیار کم به شما پیشنهاد شود. اما لازم به ذکر است که ممکن است که آنها از استاندارهای لازم برخوردار نباشند و یا با پوست و بدن شما سازگازی نداشته باشند و در نتیجه منجر به آسیب شوند.
  • یک پزشک پوست و زیبایی متخصص و مجرب را برای انجام زاویه سازی انتخاب کنید.
  • در انتخاب مرکز زیبایی خود دقت کنید.
  • عکس مدل مد نظر خود را انتخاب کنید و پیش از شروع تزریق، آن را به پزشک خود نشان دهید، تا مطمئن شوید که نتیجه آنگونه می شود که شما می خواهید.
  • به هیچ عنوان ماده ی ژل و یا پرکننده ی خود را، از منابع غیر از پزشک متخصص خود تهیه نکنید. حتی اگر استاندارد بودن آن نیز مطمئن هستید، باز هم ریسک نکنید.
  • تمام اقدامات پزشکی مانند: زاویه سازی صورت و از این قبیل، باید در محیط پزشکی با ابزار استریل انجام شود. انجام این امر در هتل ها، خانه ها و یا هر محیط دیگری به غیر از مراکز معتبر، به شدت منع گردیده است.
  • در صورت هرگونه حساسیت به هرگونه دارو و یا بی حسی، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.
  • برای انجام تزریق فیلر، سعی کنید که حداقل 2 هفته قبل از جلسه ی درمانی خود، برای آن برنامه ریزی کنید.
  • از خوردن داروهای رقیق کننده ی خون مانند: آسپرین، خودداری کنید.( این امر سبب افزایش خون ریزی در هنگام درمان می گردد.)

مراقبت های بعد از زاویه سازی صورت

مراقبت های بعد از زاویه سازی صورت
مراقبت های بعد از زاویه سازی صورت

انجام زاویه سازی فک و صورت تنها به صرف وقت برای جلسه ی درمانی و پرداخت هزینه خلاصه نمی شود. پس از انجام این امر، برای نتیجه ی مطلوب تر و پیشگیری از هرگونه عارضه، نکات ذیل را علاوه بر نکات توصیه شده توسط پزشک متخصص خود، رعایت کنید:

  • از لمس ناحیه تحت درمان به مدت 3-4 ساعت پس از تزریق خودداری کنید. پس از آن می توان از آرایش سبک استفاده کرد و منطقه ی درمان شده را می توان به آرامی با صابون و آب شستشو داد.
  • تا زمانی که تورم و قرمزی اولیه برطرف نشده باشد ، منطقه درمان شده را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. از (آفتاب گرفتن و یا برنزه کردن ) یا سرمازدگی شدید، گرفتن دوش آب داغ و از این قبیل، پرهیز کنید.
  • از استفاده از داروهای رقیق کننده ی خون مانند: آسپرین و از این قبیل خودداری کنید. این کار موجب ایجاد خون ریزی در محل تزریق شده می گردد.
  • حداقل 24 تا 48 ساعت پس از درمان از نوشیدن الکل خودداری کنید.
  • حداقل 24 تا 48 ساعت پس از درمان از انجام فعالیت هایی که موجب تعریق بدن شما می گردد، خودداری کنید.
  • به مقدار کافی آب بنوشید تا بدن شما هیدراته بماند.
  • برای تثبیت نتیجه ی درمان، هر 6 الی 8 ماه، در صورت تمایل و رضایت، درمان را تمدید کنید.

تخفیف زاویه سازی صورت

تخفیف زاویه سازی صورت
تخفیف زاویه سازی صورت

برای انجام زاویه سازی فک و صورت ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت فیلر ها به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، کیفیت پر کننده ی مورد استفاده، ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

زاویه سازی اصفهان

زاویه سازی اصفهان
زاویه سازی اصفهان

اگر برای زاویه سازی فک و صورت و جلوگیری از پیری پوست خود، روش فیلر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا