سریع ترین روش لاغری بعد از زایمان کدام است؟| لاغری بدون جراحی

سریع ترین روش لاغری بعد از زایمان

سریع ترین روش لاغری بعد از زایمان
سریع ترین روش لاغری بعد از زایمان

با سلام به همه ی کاربران عزیز و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. امروز مطلبی پر محتوا که می تواند بسیاری از سوالات شما را درباره لاغری بعد از زایمان پاسخ دهد، برایتان آماده کرده ایم. آیا شما هم دلتان می خواهد بدانید که راز زیبایی اندام سلبریتی ها پس از زایمان هایشان چیست؟ برخی از آنها حتی با وجود داشتن فرزندان متعدد، باز هم اندامی بسیار زیبا و تراشیده دارند! آیا شما هم نگران افزایش وزن پس از زایمان و یا بارادریتان هستید؟ ما در اینجا روشی معجزه آسا را در زمینه ی لاغری آورده ایم. داشتن رژیم غذایی مناسب و اصولی و داشتن تحرک، اصلی ترین لازمه ی زیبایی اندام افراد می باشد. اما برخی به دلیل نداشتن وقت کافی، نمی توانند آنگونه که لازم است اندام خود رسیدگی کنند. همچنین خطر های پیش آمده ناشی از روش های جراحی و تهاجمی، نگرانی هایی را برای افراد به وجود آورده و نمی توانند به راحتی آنها اعتماد کنند.

اما خوشبختانه روز به روز با پیشرفت علم پزشکی، روش های نوین جایگزین روش های قدیمی شده و ایراد های آنها را برطرف می کنند. در هنگام بارداری، افزایش وزن برای خانم ها امری طبیعی می باشد. همچنین گرفتن رژیم در این دوران، می تواند جنین را دچار کمبود های غذایی کند. بنابراین، بهتر است که پس از زایمان، به فکر دوباره بدست آوردن اندام ایده آل باشیم. از این رو، در این مطلب، ما روش لاغری با دستگاه را به شما معرفی کرده ایم که شما می توانید پس از زایمان، تنها در چند جلسه ی درمانی و با داشتن برنامه ی غذایی کاملا اصولی و جدید، به اندام ایده آلتان برسید. همانطور که می دانید، چاقی و اضافه وزن، عامل بسیاری از بیماری ها می باشد. بنابراین، اگر می خواهید که پس از زایمان، در مدت زمان کم، بدون هیچگونه آسیب و به راحتی اندام زیبا داشته باشید، این مطلب را ادامه دهید.

رژیم لاغری بعد از زایمان سزارین

رژیم لاغری بعد از زایمان سزارین
رژیم لاغری بعد از زایمان سزارین

بسیاری از افراد، پس از زایمان به دنبال بهترین رژیم لاغری هستند که بتواند آنها را در کم ترین فاصله ی زمانی به وزن ایده آلشان برساند. حتی برخی از افراد نیز موفق می شوند. اما چگونه؟ پیروی از رژیم هایی که شما را به سرعت به وزن ایده آلتان می رساند، می توانند آسیب هایی را به بدن شما وارد کرده و بدن شما را دچار کمبود برخی از ویتامین ها کند. همچنین لازم به ذکر است که وزن از دست رفته ی بدن شما، در واقع وزن مقدار آبی است که بدن شما از دست داده است. یعنی بدن شما به جای از دست دادن چربی، دچار کمبود آب و یا حتی از سوزاندن عضله شده است. همچنین یک رژیم غذایی اصولی، باید متناسب با تیپ بدنی شما و نیاز های بدن شما برنامه ریزی شود. از این رو، در اینجا ما اصولی ترین رژیم غذایی را که توسط سازمان غذا و دارو به تایید رسیده است را برای شما آورده ایم. مرکز لاغری معتبر ما در اصفهان، نمایندگی رسمی این رژیم در ایران می باشد.

رژیم متابولیک بالاس 11 سال پیش توسط پزشک متخصص Wolf Funfack, M.D ایجاد شده است. Funfack اظهار داشت که تعادل متابولیک® با سایر برنامه های رژیم غذایی متفاوت است زیرا شامل یک رویکرد جامع است که متابولیسم شما را متعادل می کند تا بتوانید وزن ایده آل بدن خود را بدست آورید و حفظ کنید. این رژیم برای کاهش وزن و یا لاغری آسان طراحی نشده، بلکه برای داشتن یک سبک زندگی سالم و مناسب ایجاد شده است. این برنامه بر اساس ایجاد سطح انسولین پایدار از طریق یک رژیم غذایی سالم است تا شما بعد از غذا احساس رضایت کنید و متابولیسم بدن را متعادل کنید. گام های این رژیم عبارتند از:

  • آماده سازی دو روزه برای پاکسازی بدن از سموم
  • مرحله سخت که متابولیسم خود را طبق برنامه شخصی شده خود تنظیم می کنید.
  • مرحله آرامش که در آن شما طعم طبیعی غذا را تجربه می کنید و می توانید اقدامات درمانی بیشتری را شروع کنید
  • در مرحله نهایی شما به عادت های غذایی تازه به دست آمده خود می پردازید تا کاهش وزن حفظ شود.

در این رژیم، پزشک متخصص پس از مشاهده ی نتایج آزمایشات کامل  بدنی شما، رژیم متناسب با وضعیت بدنی، تیپ بدنی و هدف شما به شما می دهد. این رژیم شامل یک برنامه ی غذایی کامل و جامع، به علاوه ی لیستی از باید و نباید های رژیمی که باید آن ها را رعایت کنید.

قرص لاغری بعد از زایمان

قرص لاغری بعد از زایمان
قرص لاغری بعد از زایمان

یکی از روش هایی که امروزه افراد برای لاغری به آن رو می آورند، استفاده از قرص های لاغری موجود در بازار و یا قرص های پیشنهادی توسط دوستانشان می باشد. اما آگاه باشید که استفاده از قرص های لاغری می توانند آسیب های جدی را به بدن شما وارد کند. زیرا نمی توان مواد مورد استفاده در تهیه ی این قرص ها را تشخیص داد و به آنها اعتماد کرد. همچنین اگر این قرص ها از بهترین ترکیبات نیز تهیه شوند، با کاهش شدی اشتهای شما و کاهش سطح انرژی بدن شما، موجب ضعیف تر شدن سیستم ایمنی بدن شما گردیده و شما را در معرض خطر بسیاری از بیماری های جدی قرار خواهد داد. از این رو، برای لاغری بدون آسیب و راحت، می توانید از یک پزشک متخصص مشورت بگیرید.

لاغری با دستگاه بدون جراحی

لاغری با دستگاه بدون جراحی
لاغری با دستگاه بدون جراحی

روشی که در این مطلب می خواهیم به شما معرفی کنیم، روش لاغری با دستگاه می باشد. این روش که امروزه تا حد بسیار زیادی در میان افراد رایج شده است، در مقایسه با روش های جراحی و تهاجمی، راحت تر بوده، دوره ی نقاهت نخواهد داشت و شما بلافاصله پس از جلسه ی درمانی خود، می توانید به کاره ای روزمره خود رسیدگی کنید، کم هزینه تر بوده و شما را به هدف ایده آلتان خوهد رساند.

یکی از روش های قطعی و پیشرفته صنعت پزشکی، در زمینه ی لاغری و یا لاغری موضعی بدن، لاغری با دستگاه است.  در این روش، شما می توانید که حتی به طور انتخابی نیز، فقط موضع خاصی از بدنتان را لاغری کنید. ممکن است در روش لاغری با دستگاه، این سوال در ذهن شما پیش بیاید که بهترین دستگاه لاغری کدام است؟ و یا عملکرد دستگاه لاغری به چه صورت می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که: دستگاه روبولکس، یک دستگاه موفق در زمینه لاغری و جوانسازی می باشد که با تکنولوژی 4 در 1، می تواند شما را به اندام رویایی که در نظر دارید برساند. تکنولوژی های این دستگاه عبارتند از:

  • اولتراسوند کویتیشن( ultrasound cavitation)
  • فرکانس رادیویی( radio frequency)
  • مکش( vacuum)
  • لیزر کم توان( low level laser)

که این ویژگی ها سبب افزایش گردش خون در بدن افراد، شکسته شدن بافت های چربی شده و کلاژن و الاستین بیشتری تولید میکند. که چربی ها از طریق غدد لنفاوی خارج می شوند. چرا که چربی ها به صورت مایع، مانند: عرق کردن و یا ادرار دفع می شود.

قیمت لاغری با دستگاه

قیمت لاغری با دستگاه
قیمت لاغری با دستگاه

برای لاغری بعد از زایمان و یا لاغری موضعی، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت لاغری با دستگاه به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز لاغری و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، کیفیت دستگاه مورد استفاده، حجم ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به بدن افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

لاغری بعد از زایمان تبادل نظر

لاغری بعد از زایمان تبادل نظر
لاغری بعد از زایمان تبادل نظر

اگر برای زیبایی اندامتان، روش لاغری با دستگاه را انتخاب کرده اید. این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر لاغری با انواع دستگاه ها یا از این قبیل، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات، وضعیت، سن و تیپ بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است که افراد به یکدیگر رژیم های غذایی را توصیه کنند که به فرد دیگر آسیب می رساند. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین مرکز لاغری در اصفهان

بهترین مرکز لاغری در اصفهان
بهترین مرکز لاغری در اصفهان

اگر برای لاغری بعد از زایمان تان، روش لاغری با دستگاه را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر لاغری و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز لاغری و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا