سفیدی صورت و درمان سیاهی زیر چشم

سفیدی صورت و درمان سیاهی زیر چشم

سفیدی صورت و درمان سیاهی زیر چشم
سفیدی صورت و درمان سیاهی زیر چشم

درود به همه ی کاربران عزیز و زیبا. به صفحه ی ما خوش آمدید. از این که ما را انتخاب می کنید بسیار سپاس گزاریم. می خواهیم با ارائه ی ایم مطلب به شما، دقائقی در حال خوب شما شریک باشیم. می دانید که زیبایی یه افراد اعتماد به نفس و روحیه می دهد. سفیدی صورت ، داشتن پوستی صاف، یکدست، شاداب و با طراوت، رابطه ی مستقیمی با زیبایی افراد دارد. اگر پوست شما کدر، تیره و لک داشته باشد و اطراف چشم هایتان تیره باشد، ظاهر شما بسیار خسته و کسل به نظر خواهد رسید. اما اگر برای سلامت پوستتان کمی وقت بگذارید، آنوقت می بینید که همیشه صورتی بسیار جذاب و زیبا خواهید داشت. روز به روز به تعداد افرادی که زیبایی طبیعی را ترجیح می دهند افزوده می شود. اگر پوست شما زیبا و سلامت باشد، دیگر نیازی به پوشاندن آسیب ها و معایب پوستی نمی باشد.

به جای پرداخت هزینه های زیاد برای خرید لوازم آرایشی، برای پوشانده آسیب ها و معایب، بهتر است که آن هزینه ها را صرف رفع آن معایب کنید. بیشتر لوازم آرایشی، به دلیل مرغوب نبودن و نداشتن کیفیت کافی، به تدریج بر روی پوست، تاثیر منفی گذاشته و به پوست آسیب می زند. بسیاری از عوامل هستند که شما روزانه با آنها سرو کار دارید. اما از تاثیر منفی آنها بر سلامت پوستتان بی خبر هستید. عواملی مانند: اشعه ی ماورا بنفش نور خورشید، نداشتن خواب کافی، عدم استفاده ی کافی از سبزیجات و میوه های تازه، استفاده از دخانیات و یا قرار گرفتن در معرض دود آنها، آلودگی هوا، استفاده از لوازم آرایشی و حتی بهداشتی نا مرغوب و … همه از عوامل آسیب زا برای پوست هستند. بنابراین، باید برای زیبایی و جوان ماندن، به سلامت پوست خود اهمیت دهید و به آن رسیدگی کنید. در ادامه، راهکار هایی را برای داشتن پوستی روشن و جوان و رفع سیاهی های دور چشم، برای شما آورده ایم.

سفیدی صورت با عسل

سفیدی صورت با عسل
سفیدی صورت با عسل

همانطور که می دانید، عسل درمان بسیاری از بیماری ها می باشد . خواص بسیاری به همراه دارد. از خواص عسل می توان به خاصیت روشن کنندگی پوست اشاره نمود. در این مورد، شما یک قاشق چایخوری عسل را با یک قاشق چایخوری آب لیمو ، نصف قاشق چایخوری روغن بادام و یک قاشق چایخوری پودر شیر مخلوط کنید. این مخلوط را به آرامی روی پوست خود بمالید. پس از 10 الی 15 ثانیه، به آرامی با آب سرد بشویید.

سفیدی صورت با آبلیمو

سفیدی صورت با آبلیمو
سفیدی صورت با آبلیمو

یکی دیگر از روشن کننده های پوستی، لیمو می باشد که می توانید، آن را در یک بطری اسپری خالی بریزید. مقداری آب نیز داخل آن بریزید. سپس می توانید مقداری از آن را روی یک پنبه اسپری کرده و به آرامی روی پوست خود بمالید. ( دقت داشته باشید که روی زخم ها و بریدگی های پوستی نزنید.) یا اینکه می توانید تکه ای نازک از یک لیمو را به آرامی روی پوست خود مالش دهید. سپس 15 الی 20 دقیقه صبر کنید و سپس با آب خنک بشویید.

سفیدی صورت با جوش شیرین

سفیدی صورت با جوش شیرین
سفیدی صورت با جوش شیرین

شستشوی صورت با جوش شیرین می تواند به سفیدتر شدن پوست شما کمک کند. با استفاده از آب و جوش شیرین خمیری درست کنید و آن را به آرامی روی صورت خود بمالید. آن را به مدت دو دقیقه در یک حرکت دایره‌ای مالش دهید. پس از آن ، با آب بشویید و مرطوب کننده بمالید.

سفیدی صورت با گلاب

سفیدی صورت با گلاب
سفیدی صورت با گلاب

از گلاب نیز می توان برای روشن شدن رنگدانه های پوست نیز استفاده کرد. گلاب باعث تعادل pH پوست شما می شود. گلاب می تواند منافذ پوست شما را از آلودگی ها و چربی ها پاکسازی کند. گلاب را روی صورت خود اسپری کرده و یا کمی از آن را بر روی پنبه زده و به آرامی روی صورت خود بمالید، پس از 4 الی 5 دقیقه نیز به آرامی با آب خنک بشویید.

درمان سیاهی دور چشم با شیر

درمان سیاهی دور چشم با شیر
درمان سیاهی دور چشم با شیر

شیر حاوی اسید لاکتیک ، یک اسید آلفا هیدروکسی است. اسیدهای هیدروکسی آلفا وقتی روی پوست مالیده شوند به از بین بردن چین و چروک ، تمیز کردن منافذ و ترمیم پوست ، به عنوان لایه بردار عمل می کنند. دو عدد پنبه را در شیر سرد خیس کنید و آنها را در زیر چشم خود برای درمان طبیعی قرار دهید.

درمان سیاهی زیر چشم با چای کیسه ای

درمان سیاهی زیر چشم با چای کیسه ای
درمان سیاهی زیر چشم با چای کیسه ای

چای های کیسه ای حاوی آنتی اکسیدان می باشد که برای کل بدن و همچنین سیاهی های اطراف چشم بسیار مفید می باشند. 2 کیسه را داخل آب داغ قرار داده و پس از دم کشیده شدن، آن را درون یخچال قرار داده و پس از خنک شدن آن را بر روی چشمان خود قرار دهید.

سفیدی پوست صورت نی نی سایت

سفیدی پوست صورت نی نی سایت
سفیدی پوست صورت نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است، متخصصان، روش های خانگی و …. را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای درمان های پوستی  و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

اگر درمان های پوستی خود را به دست پزشک متخصص پوست مجرب بسپارید، او می تواند بهترین درمان را با توجه به نوع پوستتان برای شما انتخاب کند وشما را زودتر به نتیجه ی مطلوب برساند.

متخصص پوست صورت اصفهان

همانطور که در بالا تر نیز اشاره کرده ایم، اگر درمان های پوستی خود را به دست یک متخصص پوست مجرب بسپارید، خیلی سریع تر به نتیجه ی مطلوب خود خواهید رسید. متخصص پوست، بهترین نوع درمان را متناسب با پوست شما انتخاب خواهد کرد. با مراجعه به مرکز درمان پوست و زیبایی ما در اصفهان، می توانید با خیال راحت، سلامت پوستتان را به دست پزشکان ما بسپارید.

پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبر واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام، مجهز و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

امیدواریم مطلبی که برای شما گردآوری کرده ایم، برایتان مفید واقع شده باشد!

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

لینک منبع خارجی5

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا