علت آلودگی پوست چیست؟| پاکسازی و جوانسازی پوست صورت

علت آلودگی پوست چیست؟

علت آلودگی پوست چیست؟
علت آلودگی پوست چیست؟

با سلام به همه ی کاربران خوب و عزیز. به صفحه ی ما خوش آمدید. از این که ما را انتخاب می کنید بسیار سپاس گزاریم. شاید بسیاری از شما ها، جلوی آیینه رفته باشید و یک لحظه، نکته ای نظر شما را به خود جلب کرده است! احساس کرده اید که چهره تان بسیار خسته و کسل است. اما دلیل آن چه بوده؟ با اینکه شما بسیار روز های خوبی را سپری می کنید، اما چهره ای پیر و خسته دارید. از خود می پرسید، دلیل این همه خستگی بر چهره ی من چه چیزی می تواند باشد؟ اما آیا می دانید که شما بسیار زیبایید چون پوست زیبایی دارید؟ اگر الان کمی خسته به نظر می رسید، پیشنهاد می کنیم که اقدامی برای پاکسازی و جوانسازی پوست خود انجام دهید! آنوقت به طور واضح متوجه می شوید که پوست شما فقط دچار کمی آلودگی و خستگی شده و نیاز به یک شادابی دوباره دارد.

بسیاری از عوامل وجود دارند که شاید شما از تاثیر آنها بی خبر باشید، اما آنها بر سلامت پوست شما تاثیر مستقیم می گذارند. آلودگی های هوایی و آلاینده های موجود در آن، روی پوست تاثیر می گذارند و با تماس آنها با پوست روی آن رسوب می کنند. مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی نا مناسب که موجب بروز واکنش های پوستی مانند:جوش، لک و … می شوند. با مصرف مواد نا مطلوب آرایشی، منافذ پوستی بسته می شوند که این امر سبب اختلال در تبادلات هوایی منافذ پوست می شود. استفاده از محلول های پاک کننده ی نا مناسب نیز می تواند تاثیرات نا مطلوبی بر روی پوست ظاهر کند.

موضوع مهم دیگر این است که، خیلی از مواد آرایشی داخل وطنی نامرغوب هستند، و خود آنها دلیل اصلی منافذ باز، لک های پوستی و جوش های زیر پوستی هستند. آیا می دانید که استفاده از سرم ها، کرم های ضد چروک، جوانساز و ویتامین هایی که در منزل استفاده می کنید، اگر پاکسازی دوره ای را انجام ندهید، فقط 3 الی 5 درصد این مواد جذب پوست می شود؟ پس درست و به جا و با برنامه ریزی برای پوست خود هزینه کنید. پوست خود را دوست داشته باشید و همین الان یک تصمیم جدی و درست بگیرید.

پاکسازی پوست چه تاثیری دارد؟

پاکسازی پوست چه تاثیری دارد؟
پاکسازی پوست چه تاثیری دارد؟

اگر چه بیشتر ما صورت خود را 2 بار در روز با آب و یا شوینده های مناسب پوستی شستشو می دهیم و مواد آرایشی و بهداشتی را از صورت خود پاک می کنیم. اما مواد موجود بر روی پوست، به طور کامل تمیز نمی شوند و به یک پاکسازی عمیق تر نیاز دارند. ذرات انباشته شده بر سطح پوست، موجب اختلال در فرایند اکسیژن رسانی به آن می گردند و برای بهبود آن، به اقدام و رسیدگی فراتر از یک شستشوی ساده نیاز داریم. به همین دلیل، نیاز دارید که یکبار در ماه، صورت خود را پاکسازی عمیق کنید تا چهره ای شاداب تر و با طراوت تر داشته باشید. از مزایا و تاثیرات پاکسازی پوست می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • پاکسازی سلول های مرده ی سطح پوست و آلودگی های انباشته شده در منافذ پوست.
  • به پوست اجازه می دهد که از بدن اکسیژن دریافت و به درستی تنفس کند. به همین ترتیب فرایند بازسازی سلولی که در طول شب انجام می گیرد، بهبود می یابد.
  • منافذ مسدود شده ی پوست را پاک کرده و ظاهر آنها را کوچک تر می کند. در نتیجه، مانع از بروز آکنه و جوش می شود.
  • میزان PH پوست را متعادل می کند. از پوست در برابر آلاینده های خارجی محافظت می کند و مانع از بروز آکنه، سفتی پوست، جوش، قرمزی و … می شود.
  • روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد و از بروز چین و چروک های پوستی جلوگیری می کند. موجب نرمی و لطافت پوست می گردد.
  • موجب آبرسانی بیشتر به پوست می گردد.
  • علائم کسلی و خستگی پوست را کاهش داده و در نتیجه آن را شاداب تر می کند.
  • گردش خون در آن ناحیه را بهبود می بخشد و موجب آرامش عضلات می شود.

پاکسازی روزنه پوست

پاکسازی روزنه پوست
پاکسازی روزنه پوست

آلودگی های پوستی، سبب بزرگ تر شدن و سپس بسته شدن منافذ پوست می گردند. پاکسازی و جوانسازی پوست ، همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، پوست را به طور عمیق پاک می کند. این کار موجب تمیز شدن منافذ پوست می گردد. هنگامی که چربی ها و آلودگی ها در روزنه های پوستی انباشته می شوند، موجب اختلال در فرایند اکسیژن رسانی به پوست می شود و همچنین آکنه و جوش بر روی پوست ظاهر می شود. پس از پاکسازی، روزنه های تمیز شده و کوچک تر می شوند و در نتیجه، آکنه ها و جوش ها از بین رفته و همچنین پوست روشن تر می گردد.

پاکسازی پوست خشک

پاکسازی پوست خشک
پاکسازی پوست خشک

پوست ما به طور طبیعی، سلول های جدید ساخته و به تدریج، جایگزین سلول های قدیمی می کند. سلول های مرده ی سطح پوست، ممکن است باعث ایجاد لک های خشک و منافذ باز شوند. پاکسازی پوست به از بین بردن سلول های مرده کمک کرده و به پوست طراوت و شادابی می بخشد. همچنین موجب آبرسانی پوست می گردد.

آیا پاکسازی پوست ضرر دارد؟

آیا پاکسازی پوست ضرر دارد؟
آیا پاکسازی پوست ضرر دارد؟

پاکسازی پوست امری بسیار حائز اهمیت می باشد که توصیه می شود آن را نزد پزشک متخصص پوست انجام دهید. پزشک متخصص، فواصل زمانی جلسات پاکسازی را متناسب با نوع پوست شما، تعیین می کند. زیرا انجام این امر بیش از حد معقول، موجب آسیب رسانی به پوست می گردد. همچنین هنگام انجام پاکسازی، باید از محصولات مراقبت از پوست مرغوب و با کیفیت استفاده شود. اما اگر در انجام پاکسازی، همه ی استاندار ها مورد توجه قرار گیرد، نه تنها برای پوست ضرر ندارد، بلکه امری ضروری برای هر فرد می باشد.

ژل های پاکسازی پوست

ژل های پاکسازی پوست
ژل های پاکسازی پوست

امروزه محصولات مراقبت از پوست بسیار زیادی در بازار وجود دارند. از انواع ژل ها، پماد ها و ماسک ها گرفته تا موارد دیگر! اما نکته ی حائز اهمیت این است که شما باید پوست خود را به خوبی بشناسید و بهترین محصول را متناسب با نوع پوستتان انتخاب کنید. همچنین باید از صحت کیفیت و مرغوبیت محصولی که خریداری می کنید، اطمینان حاصل کنید. عدم سازگاری محصول های مراقبتی آرایشی و بهداشتی با پوست شما، می تواند به شما نتیجه ی عکس داده و به پوست شما آسیب وارد کند.

اما در کل بهتر است که مراقبت از پوستتان را از طریق پزشک های متخصص پوست انجام داده و اگر هم می خواهید محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید، از محصولاتی استفاده کنید که آنها به شما پیشنهاد می کنند. زیرا آنها نوع پوست شما را به خوبی شناخته و با توجه به آسیب ها و نیاز های پوستی تان شما را بهتر راهنمایی خواهد کرد.

پاکسازی پوست تخفیف

پاکسازی پوست تخفیف
پاکسازی پوست تخفیف

نکات مهمی در این مورد وجود دارند که دانستن آنها برای همه ضروری می باشد. پاکسازی صورت باید در مراکز تخصصی پوست و زیبایی و توسط پزشک متخصص پوست انجام گیرد. اما متاسفانه امروزه، مراکز زیبایی و سالن های آرایشی بسیار زیادی، خدمات پاکسازی پوست را به مراجعین خود ارائه می دهند. آنها تبلیغات زیادی کرده و مراجعین را ترغیب به انجام آن می کنند. توصیه ی ما این است که اولا قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز پوست و زیبایی خود قرار ندهید. همچنین خدمات پوستی خود را حتما به دست مراکز درمانی و پوست بسپارید. ممکن است که تخفیف های بسیار زیاد و یا قیمت های بسیار مناسبی به شما پیشنهاد شود، اما آیا کیفیت کار نیز یکسان است؟ چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

اما خبری خوش برایتان داریم! مرکز پوست و زییایی ما، با ا کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات پاکسازی و جوانسازی پوست را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند.

پاکسازی پوست توسط متخصص پوست

پاکسازی پوست توسط متخصص پوست
پاکسازی پوست توسط متخصص پوست

همانطور که در بالا تر نیز اشاره کرده ایم، اگر درمان های پوستی خود مانند پاکسازی و جوانسازی پوست را به دست یک متخصص پوست مجرب بسپارید، خیلی سریع تر به نتیجه ی مطلوب خود خواهید رسید. متخصص پوست، بهترین نوع درمان را متناسب با پوست شما انتخاب خواهد کرد. با مراجعه به مرکز درمان پوست و زیبایی ما در اصفهان، می توانید با خیال راحت، سلامت پوستتان را به دست پزشکان ما بسپارید.

پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبر واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام، مجهز و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

امیدواریم مطلبی که برای شما گردآوری کرده ایم، برایتان مفید واقع شده باشد!

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا