عوارض لیزر بیکینی نی نی سایت| همه چیز دربار لیزر بیکینی!

همه چیز دربار لیزر بیکینی!

همه چیز دربار لیزر بیکینی!
همه چیز دربار لیزر بیکینی!

با سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا که همیشه به سلامتی خود اهمیت می دهید. خوش آمدید و از اینکه سایت ما را انتخاب کرده اید سپاس گذاریم! اگر روی این مطلب کلیک کرده اید، پس حتما شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید از شر موهای زائد ناحیه ی تناسلی خود خلاص شوید و می خواهید بهترین راهکار را برای خودتان انتخاب کنید. اگر روش به لیزر موهای زائد فکر می کنید، پس حتما می خواهید بدانید که عوارض لیزر بیکینی چیست؟

حتما از دیگران نیز، حرف هایی شنیده اید که پس از انجام لیزر درمانی، دچار عوارض وحشتناک و یا جانبی شده اند. اما ما اینجاییم تا سوالات ذهن شما را پاسخ دهیم و شما را از این سردرگمی که آیا این روش خوب است یا بد؟ بیرون بیاوریم. لازم به ذکر است که قبل از انجام هر کاری، مخصوصا اقداماتی که با سلامت افراد سروکار دارند، بهتر است که نکات ضروری و یا هر چیز دیگری درباره آن را جستجو کنیم و آگاه باشیم.

آگاهی قبل از انجام هر کاری، می تواند از بروز هرگونه عوارض و یا ناراحتی جلوگیری کند. اینکه شما بخواهید از تجربیات یکدیگر استفاده کنید خوب است!

اما این را بدانید که همیشه بهترین منابع، منابعی هستند که در آن امر تخصص و تجربه ی لازم را دارند. اگر از روش های دیگر مانند: استفاده از ژیلت ها، کرم های موبر، موم ها و اپیلاسیون خسته شده اید و به دنبال راهی هستید که دغدغه ی اصلاح موهای زائد را برایتان کاهش دهد و یا از بین ببرد، حتما درباره لیزر موهای زائد چیزهایی را شنیده اید. ما در این مطلب سعی کرده ایم تا جزئیات و اطلاعات مهمی را که دانستن آن برای هر فرد ضروری است را بیاوریم تا پاسخ سوالات رایج شما را داده باشیم.

 

لیزر بیکینی چگونه انجام می شود؟

لیزر بیکینی چگونه انجام می شود؟
لیزر بیکینی چگونه انجام می شود؟

قبل از بحث درباره عوارض لیزر بیکینی ، بهتر است بدانید که اصلا این روش چگونه انجام می گیرد و دستگاه لیزر موهای زائد چگونه بر روی بدن عمل می کند! روند لیزر به گونه ای است که انرژی نوری متمرکز شده توسط دستگاه لیزر، به گرمای شدید تبدیل شده و به ریشه ی موهای زائد ( فولیکول ها) نفوذ می کند و روند رشد آنها را مختل می کند. دستگاه لیزر دارای یک هندپیس( دستگاه کوچک دستی) می باشد که پزشک متخصص و یا تکنسین آن بر روی ناحیه ی مورد درمان قرار می دهد. پالس هایی که از هندپیس خارج می شوند، می توانند ریشه ی تعداد زیادی از موهای زائد را مورد هدف قرار دهد.

در حین انجام روند درمان، دستگاه خنک کننده ای نیز بر ناحیه ی در حال درمان قرار داده می شود تا شما در حین درمان، گرما و سوزش لیزر را احساس نکنید و احساس راحتی داشته باشید. لیزر درمانی را می توانید به صورت انتخابی تنها برای ناحیه ی خاصی از بدنتان نیز استفاده کنید، بدون آنکه ناحیه های دیگر بدن را تحت تاثیر قرار دهید.

همچنین می توانید در یک جلسه ی لیزر موهای زائد، موهای زائد کل بدنتان را نیز لیزر کنید. این کاملا به تصمیم شما بستگی دارد. این روش می تواند برای قسمت های: پاها، زیربغل، ناحیه ی تناسلی، دست ها، صورت و … نیز مورد استفاده قرار گیرد.

عوارض لیزر بیکینی برای بارداری

عوارض لیزر بیکینی برای بارداری
عوارض لیزر بیکینی برای بارداری

خیلی از خانم های باردار، در این دوران به دلیل تغییراتی که در بدن آنها رخ می دهد، ممکن است که موهای زائد آنها بیشتر شود. از طرفی، اصلاح کردن موهای زائد ناحیه ی تناسلی برای آنها دشوار تر از افراد عادی می شود.

از این رو آنها دنبال راهی هستند که بتوانند از شر موهای زائدشان خلاص شوند و همیشه تمیز و مرتب باشند. اما برای انجام لیزر در این دوران، به دلیل کامل نبودن مدارک و شواهد درباره تاثیر لیزر درمانی بر روی جنین، پزشکان و متخصصان، انجام لیزر را برای بانوان در دوران بارداری منع نموده اند.

می توانید قبل از اقدام برای بارداری، البته با مشورت پزشک لیزر را انجام دهید. در غیر این صورت، صبر کنید تا این دوران تمام شود.

لیزر بیکینی بعد از زایمان

اگر پس از زایمان، به کودک خود شیر می دهید، باید بگوییم که به دلیل عدم وجود مدارک کافی درباره تاثیر لیزر بر شیر مادر، انجام لیزر در دوران شیردهی نیز توسط متخصصان منع گردیده است. لیزر موهای زائد را پس از اتمام دوران شیردهی و با مشورت پزشک متخصص می توانید انجام دهید.

لیزر بیکینی چند جلسه است؟

لیزر بیکینی چند جلسه است؟
لیزر بیکینی چند جلسه است؟

اینکه برای از بین بردن موهای زائد ناحیه ی تناسلی، به چند جلسه لیزر نیاز دارید، کاملا بستگی به نوع پوست، ضخامت، ریشه ی موها و واکنش بدن هر فرد نسبت به درمان دارد. اما عموما بین 4 الی 6 جلسه ی درمانی برای هر فرد، در فواصل زمانی مختلف، نیاز است.

فواصل زمانی بین هر جلسه معمولا بن 2 الی 4 هفته می باشد که توسط پزشک متخصص تعیین می گردد. برای نتیجه ی مطلوب، بهتر است که جلسات لیزر را به صورت منظم انجام دهید و پس از اتمام دوره ی تعیین شده توسط پزشک، هر 6 الی 12 ماه، برای تثبیت و ماندگاری بیشتر نتیجه ی درمان، 1 جلسه ی درمانی را نیز باید برای لیزر مراجعه کنید.

عوارض لیزر بیکینی

عوارض لیزر بیکینی
عوارض لیزر بیکینی

درباره عوارضی که ممکن است پس از انجام لیزر موهای زائد بیکینی بوجود آیند، لازم به ذکر است که اگر روند لیزر توسط یک پزشک متخصص و مجرب در این زمینه، در محیطی کاملا بهداشتی و با رعایت همه ی استاندارد ها انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت.

پزشکی که متخصص و مجرب باشد، می تواند آناتومی بدن شما را به خوبی درک کند و دستگاه را به بهترین نحو و متناسب با نوع، ضخامت و رنگ پوست شما تنظیم کند. اما ممکن است که برخی از افراد نسبت به درمان دچار حساسیت هایی شوند که ما برای اطلاع بیشتر شما آنها را آورده ایم:

  • قرمزی در ناحیه ی درمان شده!
  • سوزش در ناحیه ی درمان شده!
  • پوسته پوسته شدن
  • تغییر رنگ پوست
  • تورم در ناحیه ی درمان شده!

برخی از عوارضی که کاملا به ندرت پیش می آیند شامل:

  • سوختگی و تاول
  • زخم شدن ناحیه ی درمان شده!

کیا لیزر بیکینی رفتن؟

کیا لیزر بیکینی رفتن؟
کیا لیزر بیکینی رفتن؟

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند.

برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه پس از انجام لیزر موهای زائد، دچار سوختگی شده و یا روند رشد موهایش تغییری نکرده است، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند.

اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای لیزر موهای زائد و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

فواید لیزر بیکینی

فواید لیزر بیکینی
فواید لیزر بیکینی

حالا که خیالمان از عوارض لیزر بیکینی راحت شد و می توانیم به انتخاب یک پزشک متخصص خوب از مانع بروز عارضه شویم، برخی از فواید این درمان را برایتان آورده ایم. فواید لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • سرعت: هر پالس از لیزر موهای زائد، می تواند ریشه ی تعداد زیادی از موهای زائد را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، روند انجام لیزر بسیار کوتاه و به سرعت انجام می گیرد.
  • دقت و درستی: می توانید لیزر درمانی را تنها برای ناحیه ی خاصی از بدنتان انجام دهید. بدون آنکه ناحیه ای دیگر از بدنتان را تحت تاثیر قرار دهید.
  • از بین رفتن موهای زیر پوستی و جوش های بوجود آمده!
  • جلوگیری از بروز عفونت هایی که ممکن اسن به دلیل داشتن موهای زائد بوجود آیند!
  • پس از چند جلسه ی درمانی کوتاه، می توانید نتیجه ی مطلوب را بدست آورید!

لیزر بیکینی جلسه اول

قبل از انجام لیزر موهای زائد برای جلوگیری از بروز عوارض لیزر بیکینی و داشتن بهترین نتیجه ی درمان، لازم است که نکاتی را بدانید و آنها را رعایت کنید. این نکات شامل موارد ذیل می باشند:

  • اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، حداقل از 6 هفته قبل برای آن برنامه ریزی کنید!
  • در این 6 هفته از اصلاح موهای زائدتان با اپیلاسیون و یا هر روش دیگری که موهای را از ریشه می کند خودداری  کنید، زیرا لیزر، ریشه ی موها را مورد هدف قرار می دهد و هرچقدر ریشه موهای بیشتر باشد، نتیجه ی درمان نیز بهتر است.
  • در این 6 هفته از قرار دادن ناحیه ی مورد درمان در معرض اشعه ی ماورا بنفش نور خورشید، بپرهیزید.
  • اگر آستانه ی درد بسیار پایینی دارید، در صورت عدم حساسیت، برای اینکه جلسه ی درمانی کاملا راحتی را داشته باشید، می توانید از پماد های بی حس کننده ی موضعی 30 الی 45 دقیقه قبل از درمان، بر روی ناحیه ی مورد درمان، استفاده کنید.
  • ممکن است که پس از اتمام اولین جلسه ی درمانی، 14 تا 30 روز طول بکشد تا موهای زائد شروع به ریزش کنند.
  • مرکز لیزر معتبر و قابل اعتماد را برای درمان انتخاب کنید.
  • قبل از انجام لیزر، می توانید از پزشک خود برای اینکه مجوز خود را به شما نشان دهد، درخواست کنید.

لیزر بیکینی با دستگاه الکساندرایت

دستگاه لیزر الکس آپوجی( Alex apogee) که توسط شرکت سایناشور( synosure) تولید شده است، دارای طول موج کمی طولانی تر از برخی از رقبای خود است که باعث می شود در طیف گسترده ای از رنگ های پوستی قابل استفاده باشد.

این دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر، بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است. شاید مهمترین مزیت این دستگاه افزایش اندازه پالس ها و میزان تکرار باشد ، به این معنی که می تواند سریعتر منطقه بزرگتر پوست را درمان کند. این باعث می شود یکی از سریع ترین روش های موجود در دسترس باشد.

مرکز لیزر ما در اصفهان، برای رضایتمندی و حفظ رفاه مردم در این شهر، برای دسترسی آسان تر و بهره مندی همه ی افراد از مزایای فوق العاده ی این دستگاه، بهترین قیمت ها و تخفیف های واقعی را برای مراجعین در نظر گرفته است. برای مشاهدی ی لیست قیمت ها و اطمینان کافی از کیفیت برتر دستگاه مورد استفاده، کافیست که اینجا کلیک کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم.

پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد.

با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.