فواید میکرودرم برای پوست| جوانی و شادابی پوست با میکرودرم

میکرودرم پاکسازی پوست

میکرودرم پاکسازی پوست
میکرودرم پاکسازی پوست

با سلام به همه ی کاربران عزیز که زیبایی را دوست دارند و همواره به دنبال راه های زیبایی و جوانی هستند. اگر شما این مطلب را می خوانید، یعنی درباره جزئیات روش میکرودرم پوست صورت ، کنجکاو هستید. برخی این روش را معجزه ی درخشندگی و لطافت پوست می دانند. برای اینکه بدانید این روش برای شما مناسب است و نتیجه ی دلخواه را به شما می دهد، این مطلب را دنبال کنید. همانطور که می دانید، صورت ما ناحیه ای از بدن است که همیشه نمی توان آن را پوشاند. از این رو، عوامل متعددی مانند: قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلودگی هوا ناشی از دود ماشین ها و از این قبیل، نداشتن خواب کافی، خوردن غذاهای نا سالم، نوشیدن آب ناکافی، استرس، استفاده از لوازم آرایشی و دیگر عوامل محیطی، موجب خستگی پوست و همچنین تجمع آلودگی ها در منافذ پوست می شوند و در نتیجه موجب جوش زدن، تیره شدن و کدر شدن پوست می شوند.

پاکسازی پوست، یکی از مورادی است که به افراد توصیه می شود، تا از پوست خود مراقبت کرده و آلودگی های ممنافذ پوست را پاک می کند و در نتیجه سلامت، زیبایی، درخشندگی، نرمی و لطافت به آن می بخشد. راه های متعددی برای پاکسازی پوست وجود دارند که ما در ایم مطلب به برخی از روش های خانگی و پزشکی آن با جزئیات اشاره می کنیم. میکرودرم پوست صورت نیز، یکی از روش های نوین و پزشکی می باشد که امروزه به دلیل دادن نتیجه ی مطلوب و دلخواه به افراد، رواج پیدا کرده است. در ادامه به جزئیات این روش می پردازیم و سعی کرده ایم تا پاسخ برخی از سوالات متداول شما را در این مورد بیاوریم.

میکرودرم پوست صورت چیست؟

میکرودرم پوست صورت چیست؟
میکرودرم پوست صورت چیست؟

روش میکرودرم پوست صورت ، یک روش غیر  تهاجمی است که کمک می کند سلول های مرده ی لایه ی سطحی پوست از بین برود. هنگامی که لایه های سطحی پوست برداشته می شود و لایه ی های زیرین به سطح پوست می آیند و سلول های جدید، جایگزین آن می شوند. همچنین این روش هیچ آسیبی به پوست وارد نخواهد کرد. کل روند این درمان 30 دقیقه طول می کشد. این دستگاه با استفاده از جریان های کریستالی پوست و یا الماسی، سطح پوست را صیقل می دهد.

فواید میکرودرم پوست صورت

فواید میکرودرم پوست صورت
فواید میکرودرم پوست صورت

بر اساس گزارشات، از فواید میکرودرم پوست صورت ، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • میکرودرم، روشی سریع، آسان و بدون درد، در درمان پوست می باشد که عوارض و خطر ندارد.
  • از بین بردن سلول های مرده ی سطح پوست
  • صاف شدن پوست
  • روشن تر شدن پوست
  • کاهش خطوط و چین و چروک پوست
  • یکنواخت شدن پوست
  • کم شدن لکه های تیره پوست
  • تمیز شدن منافذ پوست

عوارض میکرودرم پوست

عوارض میکرودرم پوست
عوارض میکرودرم پوست

مانند همه ی درمان هایی که به درون پوست نفوذ می کنند و یا موجب تغییراتی در پوست می شوند، میکرودرم پوست صورت نیز، باید توسط یک متخصص مجرب و حرفه ای انجام گیرد تا مراجعه کننده در طول درمان احساس راحتی کرده و به نتیجه ی مطلوب خود بدون هیچگونه عارضه ای برسد. اما در کل این درمان، یک روش بسیار امن و راحت می باشد. اما برخی از عوارض جزئی و جانبی این روش، شامل موارد ذیل می باشد که به سرعت از بین رفته و هیچگونه آسیبی را به دنبال نخواهد داشت:

  • قرمزی
  • حساسیت
  • کبودی
  • احساس ساییدگی پوست
  • خونریزی جزئی( بویژه در افرادی که آسپرین و دیگر داروهای رقیق کننده خون را استفاده می کنند.)

این نکته تاکید می شود که در انتخاب پزشک و مرکز پوست خود، دقت لازم را به عمل بیاورید تا درمانی راحت و بی عارضه داشته باشید. برای ارتباط با بهترین مرکز پوست و زیبایی اصفهان و دارای کادر پزشکی حرفه ای مجرب، اینجا کلیک کنید.

آیا میکرودرم پوست را نازک می کند؟

آیا میکرودرم پوست را نازک می کند؟
آیا میکرودرم پوست را نازک می کند؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که، بله! میکرودرم پوست صورت موجب از بین رفتن لایه ای از پوست می شود. اما لازم به ذکر است که این روش، لایه ای از پوست را از بین می برد که دارای سلول های مرده بوده و باید از بین بروند تا پوستی روشن تر، صاف تر و درخشان تر داشته باشیم. بنابراین، این روش هیچگونه آسیبی به پوست افراد وارد نمی کند.

مراقبت های بعد از میکرودرم

مراقبت های بعد از میکرودرم
مراقبت های بعد از میکرودرم

پس از انجام میکرودرم پوست صورت ، با رعایت نکات ذیل علاوه بر رعایت توصیه های پزشک متخصصتان، می توانید از نتیجه ی مطلوب تری برخوردار شوید و از ایجاد هرگونه عارضه جلوگیری کنید:

  • حداقل تا 48 ساعت پس از درمان، از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید. در مواقع ضروری قرار گرفتن در معرض آفتاب، از کرم های ضد آفتاب با SPF30 و یا بالا تر استفاده کنید.
  • حداقل تا 48 ساعت پس از درمان، از نوشیدن الکل خودداری کنید.
  • حداقل تا 1 هفته پس از درمان، از استفاده از آسپرین و هرگونه داروی رقیق کننده خون بپرهیزید.
  • حداقل تا 1 هفته پس از درمان، از استفاده از ایبوپروفن و از این قبیل، خودداری کنید.

هزینه ی میکرودرم پوست چقدر است؟

هزینه ی میکرودرم پوست چقدر است؟
هزینه ی میکرودرم پوست چقدر است؟

برای میکرودرم پوست صورت، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت آن به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست زیبایی که به آن مراجعه می کنید، تعداد جلسات مورد نیاز و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید.

پاکسازی پوست با عسل

پاکسازی پوست با عسل
پاکسازی پوست با عسل

استفاده از عسل نیز، راه حلی موثر و خانگی در پاکسازی پوست صورت می باشد که هم می توانید از ماسک های عسل موجود در بازار استفاده کنید و هم می توانید از عسل طبیعی استفاده کنید. در روش پاکسازی صورت با عسل، می توانید از دستورالعمل ذیل پیروی کنید:

  • پوست خود را از هرگونه مواد آرایشی پاک کنید.
  • صورت خود را با آب گرم بشویید.
  • 1 الی 2 قاشق چای خوری عسل را در کف دست خود بریزید.
  • تمام قسمت های پوست خود را به عسل آغشته کنید.
  • پس از گذشت 15 الی 30 دقیقه، صورت خود را با آب گرم تا ولرم بشویید.( دقت داشته باشبد که تمام قسمت های گردن و دست خود را نیز بشویید.) نگران نباشید! چسبناک نمی شوید.
  • می توانید از تونر استفاده کنید. اما این نکته را به یاد داشته باشید که عسل در حال حاضر، PH پوست شما را تنظیم کرده و استفاده از تونر ضروری نیست.
  • صورت خود را به مرطوب کننده مناسب پوست خود، آغشته کنید.

پاکسازی پوست با گلاب

پاکسازی پوست با گلاب
پاکسازی پوست با گلاب

علاوه بر روش میکرودرم پوست صورت ، می توانید از گلاب نیز برای پاکسازی پوست خود استفاده کنید.

  • گلاب می تواند PH پوست شما را تنظیم کند و از چرب شدن اضافه ی پوست نیز جلوگیزی کند.
  • گلاب خاصیت ضد التهابی دارد که می تواند از در درمان قرمزی پوست، آکنه و اگزما موثر باشد.
  • همچنین یک پاک کننده بسیار قوی است که منافذ پوست را تمیز می کند.
  • این ماده خاصیت آبرسانی، احیا و مرطوب کنندگی دارد و  ظاهری تازه به پوست می بخشد.
  • گلاب به دلیل خاصیت ضد باکتریایی، در درمان زخم ها و بریدگی های پوستی نیز موثر است.
  • خاصیت آنتی اکسیدانی این ماده به تقویت سلول های پوستی و بازسازی بافت ها کمک می کند.
  • استفاده از گلاب پس از بخور، سفت شدن مویرگ ها و قرمزی را کاهش می دهد.

پاکسازی پوست با ژل آلوئه ورا

پاکسازی پوست با ژل آلوئه ورا
پاکسازی پوست با ژل آلوئه ورا

استفاده از ژل آلوئه ورا نیز، یکی از روش های پاکسازی پوست می باشد که به دلیل دارا بودن خاصیت آنتب باکتریایی، می تواند برای پوست مفید باشد. ژل آلوئه ورا را می توانید از بازار تهیه کنید. همچنین می توانید از ژل آلوئه ورای طبیعی در گیاه آن استفاده کنید. این ژل در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود و موجب کاهش چین و پروک های پوستی شده، خاصیت ضد التهابی دارد و پوست را نرم و لطیف می کند. ژل آلوئه ورا را می توانید به چند روش استفاده کنید:

  • کمی از ژل آلوئه ورا را به نوک انگشتان خود زده و به آرامی آن را به پوست خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. فقط لایه ی نازکی از ژل بر روی پوست کافی است و بیشتر بودن ضخامت ژل بر فواید آن نمی افراید. برای نتیجه گیری بهتر، 10 دقیقه بگذارید تا ژل بر روی پوست شما بماند، سپس یا آب خنک پوست خود را بشویید. دقت داشته باشید که ماندن ژل آلوئه ورا بر روی پوست، بیش از 10 دقیقه ممکن است موجب خشکی پوست شما شود. پس دقت لازم را به عمل آورید.
  • می توانید روزی 2 بار از ژل شوینده ی آلوئه ورا بر روی پوست خود استفاده کنید. این ژل اگر به درستی استفاده شود، خاصیت ضد التهابی و پاک کنندگی دارد. در صبح ها و عصر ها می توانید لایه ی نازکی از این ژل را بر روی پوست خود بمالید و سپس با آب خنک بشویید. توجه داشته باشید که از این ژل در اطراف چشم استفاده نکنید.

میکرودرم پوست صورت نی نی سایت

میکرودرم پوست صورت نی نی سایت
میکرودرم پوست صورت نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، دیدگاه و هدف شما برای میکرودرم پوست صورت و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

میکرودرم پاکسازی پوست در اصفهان

میکرودرم پاکسازی پوست در اصفهان
میکرودرم پاکسازی پوست در اصفهان

اگر برای پاکسازی و جوانسازی پوست خود، روش میکرودرم پوست صورت را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

منبع6

منبع7

منبع8

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

1 دیدگاه دربارهٔ «فواید میکرودرم برای پوست| جوانی و شادابی پوست با میکرودرم»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا