فیبروز ابرو چیست؟| فیبروز میکروبلیدینگ بهتره یا هاشور

فیبروز ابرو و همه چیز درباره آن

فیبروز ابرو و همه چیز درباره آن
فیبروز ابرو و همه چیز درباره آن

با سلام به همه ی کاربران خوب و زیبا. اگر شما روی این مطلب کلیک کرده اید و می خواهید آن را  بخوانید، پس حتما سوالاتی در ذهن شما، درباره ی متد فیبروز میکروبلیدینگ ابرو پیش آمده و درباره جزئیات آن کنجکاو هستید. همانطور که می دانید، افراد زیبایی را  دوست دارند و به زیبا بودن خود اهمیت می دهند. از این رو، استفاده از لوازم آرایشی در میان خانم ها بسیار رایج بوده و همیشه سعی می کنند تا بهترین و مرغوب ترین نوع آنها را برای خود تهیه کنند. در این امر نیز، هزینه های بسیار زیادی را صرف خرید لوازم آرایشی میکنند. چشم ها و ابروها، همیشه یک نقطه ی مهم و حساس در آرایش صورت هستند. از این رو افراد با استفاده از تکنیک ها و لوازم آرایشی، به زیباتر جلوه دادن آنها می پردازند. همانطور که می دانید، امروزه تکنیک های جدیدی در زمینه ی آرایش صورت، در میان افراد رایج شده است که آنها را از صرف وقت و هزینه های زیاد و از همه مهم تر استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب که ممکن است به سلامت پوست آنها آسیب بزند، رهانیده است. فیبروز ابرو نیز، یکی از این روش ها به شمار می آید که در زیبایی ابرو ها، تاثیر بسزایی دارد و با وجود اینکه یک متد جدید و آرایشی است، اما آرایش صورت افراد را بسیار طبیعی جلوه می دهد.

در ادامه ی این مطلب، سعی کرده ایم تا شما را بیشتر با این روش آشنا کرده و همچنین پاسخ برخی از سوالات رایج شما را در این زمینه بیاوریم.

میکروبلیدینگ فیبروز چیست؟

میکروبلیدینگ فیبروز چیست؟
میکروبلیدینگ فیبروز چیست؟

میکروبلیدینگ فیبروز ابرو ، یک روش آرایش نیمه دائمی ابرو ها می باشد که طی آن، رنگدانه ها توسط تیغه های میکرو، به ابرو وارد می شوند. در این روش، ابروها، ظاهری طبیعی با موهای بلند و کوتاه پیدا می کنند. در نتیجه، در متد فیبروز ابرو، همه ی قسمت های ابرو، پر از رنگدانه نمی شوند و در واقع، خطوطی دقیقا به شکل ابرو ی طبیعی، با همان مسیر رشد ابرو ها کشیده می شود. از همین رو، این روش به منظور استفاده در آرایش های عصرانه انجام نمی گیرد و هدف از آن، برطرف کردن نواقص ابرو و داشتن ظاهری طبیعی می باشد. رنگدانه هایی که استفاده می شود، به هیچ عنوان دارای فلزات سنگین و مواد مضر نمی باشد و منشاء معدنی دارد. آنها با رنگدانه های پوستی ترکیب شده و ظاهری زیبا و آراسته را به وجود می آورند. این روش را، به همه ی افرادی که می خواهند ابرو های خود را به طبیعی تزین و بهترین شکل ترمیم کنند، توصیه می کنیم.

میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟

میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟

رنگدانه های مورد استفاده در فیبروز ابرو ، به صورتی ساخته شده اند تا با ابروی طبیعی سازگاری داشته باشند و در نتیجه بک ابروی طبیعی و زیبا را به شما می دهد. البته در روز های اول پس از انجام این کار، ممکن لست که ابرو هایی تیره داشته باشید. اما نگران نباشید، زیرا پس از گذشت 1 الی 2 هفته، می توانید ظاهر طبیعی آن را ببینید. بسته به عوامل مختلفی که روی این روش تأثیر می گذارد ، نتایج می تواند از 11 تا 18 ماه به طول انجامد.

مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو

مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو
مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ فیبروز ابرو فقط بدان معنا نیست که شما از یک متخصص وقت بگیرید، هزینه را پرداخت کنید، کار را انجام دهید و به منزل بروید. نکات و اقداماتی که باید بعد از انجام این کار انجام دهید بسیار مهم بوده و در صورت رعایت نکردن آن ها، فقط پول خود را هدر داده اید. مراقبت های بعد از فیبروز ابرو، در ماندگاری و زیبایی بسیار تاثیر دارند. از این رو، علاوه بر توصیه های متخصص خود درباره آن، نکات ذیل را نیز رعایت کنید:

  • این گفته درست نیست که ابرو های فیبروز شده را نباید بشویید، زیرا باکتری ها و پوست های خشک باید از بین بروند. اما لازم به ذکر است که باید آنها را به آرامی، با یک پنبه ی استریل و آب استریل شستشو دهید و سپس آن را به آرامی خشک کنید.
  • در روز اول، 30 دقیقه پس از انجام فیبروز ابرو ، آن را به آرامی پاک کنید، این کار را 2 الی 3 بار در طول روز تکرار کنید تا از ایجاد خون در ناحیه جلوگیری شود. سپس لایه ای نازک از پماد تجویز شده توسط پزشک را بمالید.
  • روز دوم و سوم نیز، یک مرتبه در صبح و یک مرتبه در عصر، ابروهای خود را با پنبه و آب استریل پاک کنید و سپس لایه ای نازک از پماد را بزنید. لایه ی پماد شما نباید بیش از اندازه باشد. اگر ابرو های شما براق و بیش از حد چرب باشد، یعنی استفاده شما از پماد، بیش از مقدار لازم بوده است.
  • از روز چهارم الی چهادهم، می توانید صورت خود را با شوینده ی ملایم بشویید. از محصولاتی که حاوی مواد لایه بردار و اسیدی هستند استفاده نکنید. فقط از صابون های ضد باکتریایی استفاده کنید. پس از شستشو، ابرو های خود را با یک پنبه ی استریل به آرامی پاک کنید. سپس دوباره، لایه ی نازکی از پماد را بزنید.
  • حداقل تا 1 هفته آرایش نکنید!
  • حداقل تا 1هفته از انجام فعالیت هایی که موجب عرق کردن صورت شما می شود و گرفتن دوش آب داغ و حمام آفتاب بپرهیزید.
  • از لمس کردن و خراشیدن ابروهای خود، برای جلوگیری از ایجاد زخم، بپرهیزید.
  • برای جلوگیری از تغییر رنگ ابروها، حداقل تا 4 هفته، از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب خودداری کنید.
  • حداقل تا 10 روز پس از فیبروز ابرو ها از دوش گرفتن های طولانی مدت بپرهیزید.
  • حداقل تا 4 هفته از انجام اقدامات پوست صورت، مانند: بوتاکس، میکرودرم و از این قبیل بپرهیزید.
  • حداقل تا 10 روز، روی صورت خود نخوابید و همچنین از بالش های بسیار تمیز استفاده کنید.

میکروبلیدینگ چه عوارضی دارد؟

میکروبلیدینگ چه عوارضی دارد؟
میکروبلیدینگ چه عوارضی دارد؟

در رابطه با فیبروز ابرو و دیگر اقدامات آرایش های دائمی و نیمه دائمی، می توان گفت که عوارضی در پی نخواهند داشت. عوارض های گزارش شده درباره ی این نوع اقدامات، بیشتر مربوط به مراقبت های بعد از آن می باشد که افراد آنها را به خوبی رعایت نمی کنند و آسیب هایی را به خود وارد می کنند. همچنین نکته ی لازم به ذکر این است که این کار به دلیل نفوذ کردن به پوست، یک اقدام بسیار حساس می باشد و باید در یک محیط بهداشتی، با وسایل استریل شده و توسط یک متخصص زیبایی مربوط به این کار انجام گیرد. از این رو، بهتر است که افراد پیش از اقدام به این کار، نکات لازم را برای رعایت کردن بعد از آن، جستجو کنند، آموزش های لازم به آنها داده شود، تا از بروز هرگونه عارضه، جلوگیری شود. همچنین  در حالی که به وجود آمدن آلرژی و حساسیت به رنگدانه های مورد استفاده، بسیار به ندرت دیده شده است، اما با این حال بهتر است که قبل از اقدام به این کار، از متخصص زیبایی خود، جزئیات و آلرژی هایی که ممکن است به وجود آید را سوال کنید.

میکروبلیدینگ باعث ریزش ابرو می شود؟

در پاسخ به این سوال، می توانیم بگوییم که میکروبلیدینگ فیبروز ابرو ، باعث ریزش ابرو ها نمی شود. هیچ پایه و اساسی در به وجود آمدن این امر( ریزش ابرو) وجود ندارد.

هاشور ابرو در بارداری

هاشور ابرو در بارداری
هاشور ابرو در بارداری

در مورد انجام میکروبلیدینگ فیبرو ابرو در بارداری، باید گفت که این امر در دوران بارداری به دلیل امکان خون ریزی بیشتر منع شده است. دلیل این است که، سطح هورمون استروژن در این دوران بیشتر است. همچنین برخی از خانم ها در دوران بارداری دچار فشار خوون شدید و تغییر رنگ را تجربه میکنند.

میکروبلیدینگ در دوران شیردهی

میکروبلیدینگ در دوران شیردهی
میکروبلیدینگ در دوران شیردهی

خوشبختانه در پاسخ به این سوال می توان گفت که انجام فیبروز ابرو در دوران شیردهی، هیچگونه تاثیر و ضرری در شیر مادر ندارد و می تواند به راحتی این کا را انجام دهد. همچنین هیچگونه گزارش منفی نیز در این مورد وجود ندارد. استفاده از پماد ههای بی حس کننده قبل از انجام میکروبلیدینگ ابرو نیز، هیچگونه اثر منفی در شیر مادر ندارد.

میکروبلیدینگ نی نی سایت

میکروبلیدینگ نی نی سایت
میکروبلیدینگ نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف زیبایی و پزشکی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، دیدگاه و هدف شما برای اقدامات زیبایی مانند: فیبروز ابرو و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

میکروبلیدینگ فیبروز اصفهان

میکروبلیدینگ فیبروز اصفهان
میکروبلیدینگ فیبروز اصفهان

اگر برای زیبا تر شده و برطرف کردن نواقص ابروهایتان، روش فیبروز ابرو را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

منبع 4

منبع 5

منبع 6

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا