لاغری موضعی چگونه است؟| بهترین روش لاغری موضعی

لاغری موضعی چگونه است؟

لاغری موضعی چگونه است؟
لاغری موضعی چگونه است؟

با سلام به همه ی کاربران خوب و گرامی! اگر شما هم از داشتن چربی در ناحیه ی خاصی از بدنتان رنج می برید، می توان گفت که قطعا این مقاله می تواند کمک بسیار زیادی برای دستیابی شما به اندام ایده آل شما بکند. امروزه افراد بسیار زیادی دچار این عارضه هستند. عوامل متعددی مانند: پرخوری، رژیم غذایی ناسالم، تیروئید، بارداری، استرس، عدم تحرک، نداشتن خواب کافی، در ایجاد تجمع چربی به صورت موضعی نقش دارند. همچنین بسیاری از افرادی که شغل آنها به گونه ای می باشد که مجبورند ساعت ها روی صندلی بنشینند و کار کنند، درگیر این عارضه و تجمع چربی در قسمت میانی بدنشان ایجاد می شود. از این رو، راه های متعددی برای از بین بردن این چربی ها وجود دارند که هرکدام طرفدار خاص خود را دارند. اما امروزه پیشرفته ترین و جدید ترین روش لاغری موضعی کدام است؟ افرادی که همه ی قسمت های اندام آنها مناسب است و فقط در یک قسمت از بدن خود تجمع چربی دارند، کدام روش را انتخاب می کنند؟ در ادامه ی این مطلب، توضیحاتی را در این زمینه برای شما آورده ایم، تا بتوانید از شر این چربی ها خلاص شوید.

لاغری موضعی امکان دارد؟

لاغری موضعی امکان دارد؟
لاغری موضعی امکان دارد؟

در پاسخ به این سوال که یکی از سوالات رایج افراد می باشد، می توان گفت که بله! این امکان وجود دارد که شما بتوانید به راحتی قسمت خاصی از بدن خود را، بدون اینکه دیگر قسمت ها را درگیر کنید، لاغر کنید که به آن لاغری موضعی می گویند. روش های متعددی مانند: عمل های جراحی اعم از: لیپوماتیک، ساکشن و از این قبیل، روش های لیزر لاغری و … وجود دارند. اما یکی از روش های بسیار رایج در میان افراد که امروزه جایگزین روش های قبلی شده است، مزوتراپی لاغری می باشد. که در این روش نیز، می توانید از تجمع چربی ها در هر ناحیه ای از بدنتان که دارای چربی است، خلاص شوید و آنها را از بین ببرید. در ادمه، شما را با جزئیات این روش آشنا کرده و سعی کرده ایم تا پاسخ برخی از سوالات رایج شما را بیاوریم.

لاغری موضعی با تزریق آمپول

لاغری موضعی با تزریق آمپول
لاغری موضعی با تزریق آمپول

همانطور که در بالاتر گفته شد، روش لاغری موضعی با مزوتراپی نیز، یکی از روش های لاغری موثر می باشد. امروزه این روش بسیار در میان افراد رایج شده است. زیرا این روش برخلاف روش های جراحی که پر خطر، پر هزینه، زمان بر و دارای دوره ی نقاهت است، بسیار ایمن، کم هزینه بوده و در مدت زمان بسیار کم انجام می گیرد. همچنین شما می توانید پس از انجام مزوتراپی لاغری، بلافاصله به زندگی و کار های روزمره خود بازگردید.

مزوتراپی لاغری چگونه است؟

مزوتراپی لاغری چگونه است؟
مزوتراپی لاغری چگونه است؟

مزوتراپی تکنیکی است که با استفاده از تزریق ویتامین ها، هورمون ها، آنزیم ها وعصاره های گیاهی، انجام می گیرد. مواد ذکر شده که به آن کوکتل مزوتراپی نیز می گویند، از طریق آمپول هایی با سوزن های بسیار ظریف و نازک انجام می گیرد. از مزوتراپی، هم برای جوانسازی پوست و هم در لاغری موضعی استفاده می شود. امروزه روش مزوتراپی در زمینه های مختلف ذیل، مورد داستفاده قرار می گیرد:

  • از بین بردن چربی های شکم، پهلوها، ران ها، بازوها، صورت و هر ناحیه ای از بدن که در آن تجمع چربی صورت گرفته است.
  • از بین بردن سلولیت های بدن
  • کشیدن پوست و از بین بردن چین و چروک ها
  • روشن کردن پوست
  • جلوگیری از ریزش موها

در این تکنیک، سوزن های ظریف مزوتراپی، مواد را به لایه ی میانی پوست تزریق کرده و موجب کاهش التهابات و همچنین افزایش گردش خود می شود. فرمول استانداردی برای مواد تزریق شده در مزوتراپی وجود ندارد. پزشکان از راه حلهای مختلفی استفاده می کنند ، از جمله:

  • داروهای تجویزی مانند وازودیلاتورها و آنتی بیوتیک ها
  • هورمون هایی مانند کلسیتونین و تیروکسین
  • آنزیم هایی مانند کلاژناز و هیالورونیداز
  • عصاره های گیاهی
  • ویتامین ها و مواد معدنی

مزوتراپی لاغری غبغب

مزوتراپی لاغری غبغب
مزوتراپی لاغری غبغب

یکی از نواحی بدن که می توان آن را با مزوتری از بین برد، غبغب است. بسیاری از افراد، از داشتن غبغب رنج می برند و احساس می کنند که زیبایی آنها را تحت تاثیر قرار داده است. شما می توانید با استفاده از روش لاغری موضعی با مزوتراپی، به راحتی از شر آن خلاص شوید.

مزوتراپی چقدر دوام دارد؟

مزوتراپی چقدر دوام دارد؟
مزوتراپی چقدر دوام دارد؟

برای لاغری موضعی با مزوتراپی، معمولا 4 الی 6 جلسه مراجعه برای درمان، پیشنهاد می شود که فواصل بین این جلسات توسط پزشک شما تعیین می گردد. پس از اتمام دوره ی پیشنهاد شده، نتیجه ی مزوتراپی شما، 12 الی 18 ماه ماندگاری خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که این یک مدت زمان عمومی است، ممکن است که در برخی از افراد، تعداد جلسات و یا ماندگاری درمان آنها تغییر کند. و این به دلیل تفاوت های بدنی هر فرد، تیپ بدنی و میزان واکنش بدن، نسبت به مواد مزوتراپی می باشد.

نکات قبل از انجام مزوتراپی لاغری

نکات قبل از انجام مزوتراپی لاغری
نکات قبل از انجام مزوتراپی لاغری

یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است، پیدا کردن یک مرکز مزوتراپی و یا لاغری بسیار معتبر می باشد. پس از آن، افرادی که قصد لاغری موضعی با مزوتراپی را دارند، حداقل یک هفته قبل از جلسه ی درمانی خود، باید از خوردن هرگونه داروی رقیق کننده خون، مانند: آسپرین و داروهای ضد التهابی، خودداری کنند. همچنین در صورت مصرف آنها، حتما پزشک معالج خود را آگاه سازید. زیرا مصرف این داروها، احتمال خونریزی و سوزش را در حین درمان و یا بعد از آن، افزایش خواهد داد.

هزینه مزوتراپی لاغری موضعی

هزینه مزوتراپی لاغری موضعی
هزینه مزوتراپی لاغری موضعی

هزینه ی مزوتراپی برای لاغری موضعی را نمی توان مشخص کرد. زیرا این هزینه به عوامل متعددی مانند: ناحیه ای از بدن که قرار است مورد درمان قرار گیرد، کیفیت مواد مزوتراپی مورد مصرف، مرکز لاغری که به آن مراجعه می کنید، تعداد جلسات مورد نیاز و از این قبیل بستگی دارد. همچنین لازم به ذکر است که پیش از اعتماد به مرکز لاغری، درباره آن تحقیقات لازم را به عمل آورید. زیرا مراکزی وجود دارند که به دلیل موقعیت مکانی خوب و از این قبیل دلایل، از افراد مبالغ بسیار زیادی را دریافت کرده ولی در مقابل نتایج مطلوبی را به آنها نخواهند داد. و یا مراکز تازه تاسیس با پزشکان غیر مجربی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر، از آنها مبالغ بسیار کمی را دریافت می کنند ولی ممکن است که موجب آسیب زدن به مراجعین منجر شود. از این رو، متخصصین مجرب و مراکز مورد اطمینان را انتخاب کنید. همچنین می توانید پس از مراجعه به مرکز لاغری مورد نظر و پس از مشاوره با پزشک، از او بخواهید تا عکس های قبل و بعد بیماران قبلی را به شما نشان دهند تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید.

مزوتراپی در حاملگی

همه ی خانم های باردار دوست دارند که در حین بارداری نیز، دارای زیبایی، تناسب اندام و از این قبیل باشند. مواد مزوتراپی نیز، توسط سازمان غذا و دارو به تایید رسیده است. اما با این وجود، بهتر است که حتی در دوران بارداری نیز، از انجام لاغری موضعی با مزوتراپی خودداری شود. زیرا مدارک و شواهد کافی در انجام این امر در دوران بارداری، هنوز وجود ندارد. بنابراین، شما می توانید پس از زایمان، در صورت شیر ندادن و با مشورت پزشک متخصص، مزوتراپی را انجام دهید.

عوارض مزوتراپی لاغری چیست؟

عوارض مزوتراپی لاغری چیست؟
عوارض مزوتراپی لاغری چیست؟

لازم به ذکر است که اگر کار لاغری موضعی موضعی با مزوتراپی، در یک مرکز لاغری معتبر و مورد اطمینان، با مواد مزوتراپی مناسب، با رعایت بهداشت و تمامی استانداردها، توسط یک پزشک متخصص، ماهر و مجرب در این زمینه انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. زیرا مزوتراپی فقط در ناحیه ای از بدن که قرار است درمان شود، تزریق می شود. اما با این حال، برای اطلاعات بیشتر شما، ما عوارض گزارش شده را برای شما آورده ایم:

  • واکنش آلرژیک فوری یا تأخیر نسبت به داروها / محلولهای تزریقی
  • لسیتین که به عنوان التهاب و تورم شناخته می شود.
  • عفونت های پوستی( در صورت عدم رعایت بهداشت)
  • رنگدانه در محل تزریق
  • کبودی در محل تزریق
  • زخم و تغییر شکل در محل تزریق
  • پانكولیت

لاغری موضعی نی نی سایت

لاغری موضعی نی نی سایت
لاغری موضعی نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، سلامت و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصان، روش ها و دیگر موارد را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، دیدگاه و هدف، وضعیت بدنی شما برای اقدام به لاغری و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

لاغری موضعی اصفهان

لاغری موضعی اصفهان
لاغری موضعی اصفهان

اگر برای از بین بردن چربی های اضافه ی خود، روش مزوتراپی لاغری را که روشی قطعی و بسیار ایمن و بدون درد است را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر لاغری و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز لاغری و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا