لیزر کل بدن چقدر طول می کشد؟| بهترین لیزر موهای زائد

لیزر کل بدن چقدر طول می کشد؟

لیزر کل بدن چقدر طول می کشد؟
لیزر کل بدن چقدر طول می کشد؟

سلام به همه ی کاربران عزیز. به صفحه ی ما خوش آمدید. از این که ما را انتخاب می کنید بسیار ازتون ممنونیم. ما اینجاییم تا مطالبی را برای شما گردآوری کنیم که برای سلامتی و زیبایی شما بسیار مفید باشد. امروزه افراد زیادی اقدام به روش های پزشکی برای زیبایی و سلامتی شان می کنند. اما این اقدامات نیازمند آگاهی ها و اطلاعات ضروری است. عدم داشتن اطلاعات کافی، ممکن است که عوارض و آسیب های جبران ناپذیری را به بار آورد، سبب ناراحتی شود و یا ذهنیت بد برای شما ایجاد کند. مطلبی که الان در حال خواند آن هستید، درباره لیزر کل بدن می باشد. لیزر موهای زائد، امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. اگر شما از آن دسته از افراد هستید که به بهداشت فردی خود اهمیت زیادی می دهید، این مطلب مناسب شماست.

اکثر افراد حساس و تمیز، تجربه ی این را داشته اند که حداقل هر 3 روز یکبار باید برای اصلاح موهای زائدشان اقدام کند.( البته افرادی که از ژیلت استفاده می کنند.) افرادی هم که از روش های دیگر مانند موم انداختن، استفاده از ماشین هایی که موجب کنده شدن مو از ریشه می شود، کرم های موبر و… استفاده می کنند، حداقل هر 2 هفته یکبار، درگیر اصلاح موهای زائد خود هستند. اما آیا این امر شما را خسته نکرده؟ بسیاری از اوقات نیز، وقتی می خواهید به مهمانی بروید و لباس مورد علاقه تان را بپوشید، موهای زائد باعث شده تا برای پوشاندن آنها، از لباسی که انتخاب کرده اید صرف نظر کنید. من خودم جزو افرادی هستم که روش لیزر موهای زائد را در یک مرکز لیزر معتبر و مورد اطمینان، امتحان کردم و الان از نتیجه ی کارم بسیار راضی هستم. به شما هم حتما پیشنهاد می کنم.

لیزر کل بدن چجوریه؟

لیزر کل بدن چجوریه؟
لیزر کل بدن چجوریه؟

روند رفع موهای زائد با لیزر به این صورت است که، دستگاه لیزر، انرژی نوری متمرکز شده ای را از خود منتشر می کند. این انرژی متمرکز شده به گرمای شدید تبدیل شده و به ریشه ی موها( فولیکول ها) نفوذ می کند. از این طریق، روند رشد موها مختل می گردد. در طی جلسه ی لیزر، عینکی مخصوص توسط پزشک به شما داده می شود تا از چشمانتان محافظت کنید. این روش باید توسط پزشک متخصص و مجرب در این زمینه انجام گیرد. در این صورت شما جلسه ی درمانی راحت و آسوده ای خواهید داشت. همچنین دستگاه خنک کننده ی بسیار قوی نیز، روی ناحیه ی تحت درمان شما قرار می گیرد تا شما گرمای لیزر را حس نکنید. برخی از دستگاه ها نیز، خاصیت خنک کنندگی را در خود دارند و دیگر نیازی به دستگاه جداگانه نیست.

البته لازم به ذکر است که شما حق این انتخاب را دارید که فقط ناحیه ی خاصی از بدنتان را لیزر کنید. انجام لیزر موهای زائد برای فقط برای کل بدن نیست. هر قسمتی که شما مایل به درمان آن داشته باشید، درمان خواهد شد! این روش برای خانم ها و آقایان مناسب می باشد.

لیزر کل بدن شامل چه قسمت هایی است؟

لیزر کل بدن شامل چه قسمت هایی است؟
لیزر کل بدن شامل چه قسمت هایی است؟

هنگامی که به یک مرکز لیزر مراجعه می کنید و درخواست لیزر برای کل بدن می کنید، قسمت هایی اعم از: کل پاها، کل دست ها، زیر بغل، ناحیه ی تناسلی، شکم و کمر، مورد درمان قرار می گیرد. در بیشتر مراکز به این صورت است! اما شما مجبور نیستید که همه ی این قسمت ها را نیز انجام دهید، می توانید به انتخاب خودتان برخی از نواحی را حذف و یا اضافه کنید.

نواحی از بدن که با لیزر قابل درمان است شامل: صورت، زیر بغل، پاها، شکم، کمر، باسن، دست ها، خط ریش و هر ناحیه ای که دارای موهای زائد می باشد.

آیا لیزر کل بدن خوب است؟

آیا لیزر کل بدن خوب است؟
آیا لیزر کل بدن خوب است؟

در پاسخ به این سوال با اطمینان می توانیم بگوییم که تاکنون بهترین روش حذف موهای زائد، لیزر می باشد. زیرا:

  • این روش می تواند تا مدت بسیار طولانی شما را از شر موهای زائدتان خلاص کند. ( پس از مدتی، نیاز به تکرار 1 جلسه ی درمانی برای ماندگارتر شدن نتیجه درمان دارید. زمان این جلسه توسط پزشک متخصص تعیین می گردد.)
  • روشی بسیار سریع و راحت می باشد.( به طوری که هر پالس از دستگاه لیزر، می تواند ریشه ی تعداد بسیاری از موهای زائد را مورد هدف قرار دهد.)
  • می توانید به صورت انتخابی نواحی بدن خود را لیزر کنید.
  • پوست شما روشن تر شده و آکنه و التهابات ناشی از استفاده از ژیلت ها و دیگر روش ها، از بین خواهد رفت.
  • پوست شما را نرم تر و لطیف تر می کند.
  • ضرری برای بدن ندارد.

لیزر کل بدن درد دارد؟

لیزر کل بدن درد دارد؟
لیزر کل بدن درد دارد؟

باید بگوییم که درد در لیزر موهای زائد به آستانه ی تحمل درد افراد بستگی دارد. این یکی از مواردی است که بسیاری از افراد نگران آن هستند. اما می خواهیم بگوییم که، اگر روند لیزر درمانی توسط پزشک متخصص و مجرب و با یک دستگاه لیزر با کیفیت و پیشرفته انجام گیرد، جلسه ی درمانی بسیار راحتی خواهید داشت. ممکن است از بسیاری از افراد، درباره درد طاقت فرسای لیزر و سوزش آن شنیده باشید، یا اینکه افرادی را دیده باشید که بسیار راضی و آسوده بوده اند.

اگر از آن دسته افراد حساس و کم طاقت هستید، می توانید در صورت عدم حساسیت، 30 الی 45 دقیقه قبل از شروع جلسه ی درمانی تان، از پماد های بی حس کننده ی موضعی استفاده کنید.

ناگفته نماند که دستگاه لیزر الکساندرایت آپوجی، از دستگاه های پیشرفته لیزر می باشد که درد آن بسیار کم و با بدون درد است. مرکز لیزر ما، خدمات لیزر را، با این دستگاه به شما ارائه خواهند داد.

لیزر کل بدن چند جلسه طول می کشد؟

لیزر کل بدن چند جلسه طول می کشد؟
لیزر کل بدن چند جلسه طول می کشد؟

لیزر موهای زائد، معمولا بین 6 الی 10 جلسه به طول می انجامد. این یک مقدار کلی است. زیرا تعداد جلسات مورد نیاز، بستگی به دستگاه لیزر مورد استفاده دارد. علاوه بر این نوع پوست و موی افراد نیز در این امر بی تاثیر نیست. واکنش بدن افراد به درمان، ژنتیک و … نیز می توانند موثر باشند. تعداد جلسات مورد نیاز، توسط پزشک برای شما تعیین می گردد. پس از اتمام دوره ی کامل نیز، شما به فاصله ی هر 6 الی 8 ماه، نیاز به تکرار 1 جلسه ی درمانی دارید تا ماندگاری درمانتان بیشتر شود.

البته اگر پزشک متخصص، لیزر را برای شما انجام دهد، بهترین نوع درمان را متناسب با نوع پوست و موی شما انتخاب خواهد کرد، در این صورت، بهترین و سریع ترین نتیجه گیری را خواهید داشت.

کیا لیزر کل بدن انجام دادن؟

کیا لیزر کل بدن انجام دادن؟
کیا لیزر کل بدن انجام دادن؟

یکی از آشناهای ما، وقتی که بهش گفتم من لیزر موهای زائد را انجام دادم، کلی نگران شده بود و می گفت: خیلی شانس آوردی! یکی از دوستان من، به خاطر همین لیزر موهای زائد، دچار سوختگی شدید پوست شده و خیلی درد کشیده. من کلی تعجب کردم، من احساس خیلی راحتی در جلسات لیزرم داشتم و حتی بعد از اتما جلسه هم، هیچ عوارض جانبی را تجربه نکرده بودم. اما یکی دیگر از آشنا ها می گفت، چه کار خوبی کردی که لیزر کردی، از این به بعد دیگه از شر ژیلت ها ،زخم های پوستی، موم انداختن ها … خلاص شدی و دیگه دغذغه ی موهای زائد را نداری، اونم لیزر کرده بود و بسیار راضی بود.

بعد ها فهمیدیم که اون شخصی که دچار سوختگی شده بود، مرکز لیزری را انتخاب کرده بود که تبلیغ آن را درب منزلش انداخته بودن و قیمت های واقعا وسوسه انگیزی برای لیزر نوشته بودن! خوب همین میشه دیگه! نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز لیزر خودمان قرار دهیم. باید برای انجام همه ی درمان ها و اقدامات پزشکی، تحقیق ها و پرسش های لازم را انجام بدهیم.

پکیج لیزر کل بدن

پکیج لیزر کل بدن
پکیج لیزر کل بدن

امروزه با توجه به اینکه روز به روز به تعداد افرادی که روش لیزر را برای از بین بردن موهای زائد خود انتخاب می کنند، افزوده می شود، مراکز لیزر موهای زائد بسیاری نیز در حال ارائه ی خدمات لیزر به افراد هستند که هرکدام از آنها از دستگاه های متفاوتی استفاده کرده و با توجه به موقعیت مکانی و میزان شناخته شدنشان، مبالغ متفاوتی را از افراد دریافت می کنند. اما باید بگوییم که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز لیزر قرار دارد. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز لیزری که ما به عنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات لیزر را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند. برای مشاهده ی لیست قیمت لیزر موهای زائد و پکیج های شگفت انگیز در اصفهان اینجا کلیک کنید!

لیزر کل بدن اصفهان

لیزر کل بدن اصفهان
لیزر کل بدن اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده:مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا