لیفت ابرو با بوتاکس | لیفت ابرو بدون جراحی چیست؟

لیفت ابرو بدون جراحی چیست؟

لیفت ابرو بدون جراحی چیست؟
لیفت ابرو بدون جراحی چیست؟

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. به صفحه ی ما خوش آمدید. اینجا، جایی است که تا حد بسیار زیادی به زیبایی و سلامت شما اهمیت می دهد. پس از این که ما را انتخاب می کنید سپاس گزاریم. همانطور که می دانید، امروزه افراد زیبایی طبیعی را بیشتر ترجیح می دهند. دیگر زمان آن به سر رسیده که افراد خودشان را با لوازم های آرایشی و آرایش های بسیار زیاد تغییر می دادند. دیگر استفاده ی زیاد از لوازم از لوازم آرایشی در دنیای مد، کمتر شده است. در این مطلب می خواهیم شما را با روش لیفت ابرو با بوتاکس آشنا کنیم. قبل تر، لیفت و یا بالا بردن ابرو، توسط مداد های ابرو ی آرایشی و یا روش های تتو و …. انجام می شد. با بالا تر رفتن سن، پوست ما شل تر شده و موجب افتادگی پلک و ابرو ها می گردد.

افتادگی پلک ها، سبب کوچک تر نشان داده شدن چشم ها و همچنین خسته و کسل به نظر آمدن چهره می شود. بوتاکس ابرو ها، خاصیت سفتی و استحکام پوست را به او باز می گرداند و زیبایی طبیعی را دوباره به شما هدیه می دهد. اما در انجام بوتاکس، نکات بسیار مهمی وجود دارند که باید به آنها توجه ویژه کرد. با رعایت نکات ضروری، شما نه تنها به نتیجه ی مطلوب خود در زیبایی خواهید رسید، بلکه هیچگونه عوارض و ناراحتی را نیز تجربه نخواهید کرد. ما با علاقه ی زیاد و اشتیاق، می خواهیم شما را به اهداف زیبایی تان برسانیم. دیگر بهتر است که روش های تهاجمی و جراحی را کنار گذاشته و با ما به دنیای روش های پزشکی نوین و پیشرفته بیایید. یادتان باشد که شما زیبایید چون پوست جوان و زیبایی دارید. امیدواریم مطلبی که گردآوری کرده ایم، برایتان کارآمد باشد.

لیفت ابرو سلبریتی ها

لیفت ابرو سلبریتی ها
لیفت ابرو سلبریتی ها

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که جلوی تلویزیون بنشینید و در حال تماشا کردن سلبریتی ها( افراد مشهور) از خود بپرسید که: با وجود سن زیاد برخی از آنها، چگونه چهره هایی جوان و شاداب دارند؟ اکثر افراد، در ابتدا روش های جراحی به ذهنشان می آید! اما باید بگوییم که سلبریتی ها، روش های کم خطر، پیشرفته و راحت را، به روش های تهاجمی مانند جراحی ها، ترجیح می دهند. زیرا این روش ها بدون ریسک، سریع تر و بدون دوره ی نقاهت بوده و از همه مهم تر اینکه، جای زخم و بخیه ندارند. سلبریتی ها به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت بسیار زیادی می دهند.

امروزه با جود صفحات مجازی مانند: اینستاگرام، فیسبوک و….افراد با مشاهده ی صفحه های کاربری آنها و دیدن سبک زندگی و چگونگی رسیدگی آنها به خودشان، سعی می کنند که روش های مدرن و پیشرفته ی آنها را پیش بگیرند. به همین دلیل است که روز به روز به تعداد افرادی که لیفت ابرو با بوتاکس را انجام می دهند، افزوده می شود.

لیفت ابرو با بوتاکس

لیفت ابرو با بوتاکس

بوتاکس ماده ای است که از سمی به نام بوتالینوم توکسین تولید می شود. این سم اگر در دوز های کوچک و به طور صحیح استفاده شود، می تواند خواص کاربردی در زیبایی و پزشکی داشته باشد. تزریق بوتاکس برای لیفت و یا بالا کشیدن ابرو، موجب بی حس و یا فلج شدن موقتی ماهیچه های اطراف ابرو و پیشانی شده و در نتیجه ابرو های را بالا می کشد و چین و چروک ها را از بین برده و یا کاهش می دهد. بوتاکس روشی غیر تهاجمی می باشد. مواد بوتاکس از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف به لایه ی زیرین پوست تزریق می گردد.

از بین بردن چین و چروک های میان دو ابرو توسط بوتاکس، موجب بالا رفتن ابرو ها می گردد. می توانید جلوی آیینه بایستید و کمی اخم کنید، آنگاه خواهید دید که ابرو های شما به پایین کشیده می شوند.

روش لیفت ابرو با بوتاکس ، برای هر فردی که دارای افتادگی ابرو است، مناسب است. البته قبل از انجام این امر، بهتر است که با پزشک متخصص پوست مجرب در این زمینه، مشورت کنید. تخصص و تبهر پزشک بسیار مهم است. بوتاکس امری حساس است و به دقت بسیار زیادی نیاز دارد. اگر بوتاکس به درستی برای ابرو ها تزریق نشود، می تواند سبب افتادگی پلک ها و تغییر و بد شدن فرم ابرو ها گردد.

یکی از مزایای این روش این است که، ماندگاری تاثیر بوتاکس، دائمی نمی باشد و پس از مدتی از بین می رود. اگر شما بوتاکس کردید و از انجام آن پشیمان شدید، می توانید دیگر آن درمان را تمدید نکنید. اگر از انجام بوتاکس راضی بودید، می توانید در زمان معین شده توسط پزشک متخصص، جلسه ی درمانی خود را تمدید کنید.

لیفت ابرو چقدر زمان می برد؟

لیفت ابرو چقدر زمان می برد؟
لیفت ابرو چقدر زمان می برد؟

انجام بوتاکس و دیدن نتیجه آن، نسبتا سریع می باشد. تزریق بوتاکس کمتر از 15 دقیقه می باشد و شما می توانید نتیجه ی کامل آن را طی 1 هفته ببینید. نتیجه ی این درمان بر اساس تحقیقات، 3 الی 4 ماه ماندگار خواهد بود. اما در برخی ممکن است که این نتایج تا 6 ماه نیز ماندگار باشد. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد این روش را انتخاب می کنند، سرعت انجام آن است. همچنین پس از اتمام جلسه ی درمانی نیز، با رعایت برخی از موارد جزئی که توسط پزشک به شما توصیه می گردد، می توانید به طور عادی، بلافاصله به کارهای روزمره خود بازگردید.

لیفت ابرو چه عوارضی دارد؟

لیفت ابرو چه عوارضی دارد؟
لیفت ابرو چه عوارضی دارد؟

به طور کلی ، تزریق بوتاکس برای اکثر افراد بی خطر است. با این حال ، خطر عوارض جانبی نیز وجود دارد. البته اگر روند درمانی توسط پزشک متخصص پوست، زیبایی و یا دارویی انجام گیرد، درمانی بسیار راحت و بی خطر خواهید داشت. ممکن است در محل تزریق ، قرمزی خفیف ، تورم و کبودی مشاهده شود. طبق گفته AAD ، چنین علائمی در طی یک هفته از بین می رود. عوارض جانبی ملایم از لیفت ابرو با بوتاکس شامل موارد زیر است:

  • سردرد
  • درد در ناحیه ی مورد درمان
  • بی حسی

بروز عوارض جدی بسیار نادر است. با این حال ، اگر هر یک از موارد زیر را تجربه کردید باید فوراً به پزشک خود اطلاع دهید:

  • مشکلات تنفسی
  • افتادگی چشم یا پلک
  • مشکل در خوردن و بلع
  • تغییر گفتار

اگر بلافاصله پس از بوتاکس، اقدام به عمل های جراحی در آن ناحیه کنید، ممکن است در معرض خطر عوارض جانبی جراحی مانند عفونت باشید. در آخر، مواد بوتاکس را خودتان تهیه نکنید و تهیه ی آن را به دست پزشک متخصص و مورد اطمینان خود بسپارید. برخی از افراد، مواد بوتاکس را آنلاین و یا از اشخاص دیگر خریداری می کنند. این ممکن است خطرهایی جدی را به همراه داشته باشد.

لیفت ابرو چه قیمت است؟

لیفت ابرو چه قیمت است؟
لیفت ابرو چه قیمت است؟

با توجه به اینکه روز به روز به تعداد افرادی که بوتاکس را برای بالا بردن ابرو ها و جوانسازی پوست شان استفاده می کنند، مراکز زیبایی بسیار زیادی نیز در حال ارائه ی خدمات بوتاکس به مراجعین خود هستند که هرکدام از آنها از بوتاکس با برند های متفاوت و کیفیت ها مختلف استفاده می کنند. و با توجه به موقعیت مکانی و میزان شناخته شدنشان، مبالغ متفاوتی را از افراد دریافت می کنند. اما باید بگوییم که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز پوست و زیبایی قرار دارد. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز پوست و زیبایی که ما به عنوان بهترین مرکز پوست در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات بوتاکس و جوانسازی را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند.

لیفت ابرو خوبه نی نی سایت

لیفت ابرو خوبه نی نی سایت
لیفت ابرو خوبه نی نی سایت

یکی از موارد حائز اهمیت این است که، افراد عادی، سایت های مجازی، تجربه های دیگران و … را ملاک انتخاب راه خود قرار ندهید. استفاده از تجربه ها و اطلاعات دیگران خوب است، اما در ابتدا شما باید خودتان اطلاعات درست و کافی را بدانید تا با نظرات دیگران، بتوانید خوب را از بد تشخیص دهید. افرادی را می شناسم که بعد از تزریق بوتاکس، دچار افتادگی پلک ها، عفونت، بد شدن فرم ابروها و دیگر نارضایتی ها شده اند. دلیل این نارضایتی ها هم، فقط انتخاب پزشک و مراکز نا معتبر می باشد. حتی برخی از افراد هستند که برای انجام اینگونه اقدامات، به سالن های آرایشی مراجعه می کنند. بوتاکس امری حساس است و باید در محیطی کاملا بهداشتی و تمیز و با وسائل استریل انجام گیرد.

در مقابل افرادی نیز هستند که بسیار از نتیجه ی بوتاکس خود راضی هستند و برای تمدید و ماندگاری بیشتر بوتاکس خود، طی فواصل زمانی معین شده، به پزشک مراجعه کرده و درمان خود را تمدید می کنند. بنابراین، از افراد متخصص و محرب مشورت بخواهید.

لیفت ابرو با بوتاکس در اصفهان

لیفت ابرو با بوتاکس در اصفهان
لیفت ابرو با بوتاکس در اصفهان

اگر برای لیفت و بالا بردن ابرو های خود، روش لیفت ابرو با بوتاکس را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا