مزوتراپی لک های صورت| درمان قطعی لک صورت

مزوتراپی لک های صورت

مزوتراپی لک های صورت
مزوتراپی لک های صورت

با سلام خدمت همه ی کاربران عزیز و محترم. آیا شما هم جزء افرادی هستید که از داشتن لک های صورت رنج می برید؟ برای از بین بردن آنها راه های بسیار زیادی را امتحان کرده اید و نتیجه نگرفته اید؟ در مقاله ای که امروز برای شما آماده کرده ایم، راه حلی بسیار قطعی و راحت را برای شما آورده ایم. آیا تا به حال درباره مزوتراپی لک های صورت چیزی شنیده اید؟ در این مطلب ما درباره این روش برای شما توضیح های مفید و پاسخ سوالات رایج را برای شما آورده ایم. راهی که امروزه در میان افراد بسیار رایج شده و تاکنون هیچ گونه عوارضی را به همراه نداشته است. همچنین با رواج بیشتر این روش در میان افراد، مراکز زیبایی و پوست بسیار زیادی در حال باز شدن هستند. اما لازم به ذکر است که انتخاب یک مرکز پوست و زیبایی خوب و معتبر، همیشه بسیار مهم و واجب بوده است. در ادامه، روش های موثر دیگری را نیز برای شما آورده ایم.

مزوتراپی برای لک صورت چیست؟

مزوتراپی برای لک صورت چیست؟
مزوتراپی برای لک صورت چیست؟

مزوتراپی لک های صورت روشی است که موجب روشن تر شدن پوست، رفع لک های تیره پوست و همچنین درخشان تر شدن پوست می شود. در این روش ماده ی مزوتراپی که حاوی آنزیم های مفید، هورمون ها و ویتامین ها می باشد، از طریق سوزن های بسیار ظریفی به لایه ی میانی پوست تزریق شده و ترکیبات ویتامین، آنتی اکسیدان و مواد موثر در جوانسازی پوست را به آن می رساند و از این طریق موجب جوان تر شدن پوست و تولید کلاژن بیشتر می شود.

با تزریق ماده ی مزوتراپی لک های صورت ، مواد مغذی و مفید برای پوست، موجب روشنی، رفع چین و چروک، رفع لک ها و در نتیجه موجب جوانسازی پوست می شود. از همین رو، به دلیل تفاوت پوست افراد با یکدیگر، مزوتراپی به 3 گروه تقسیم شده است:

  • تمرکز بر روی پوست سفید، با ترکیبی از ویتامین های A, B, C و E، ترانسامین و گلوتاتیون
  • تمرکز روی صورت شفاف با ترکیبی از کلاژن و کوآنزیم که در درجه اول به افزایش رطوبت پوست، برای صاف شدن و محکم کردن منافذ کمک می کند.
  • تمرکز بر روی کاهش آکنه ها – در کاهش التهاب ، به سم زدایی و کاهش آکنه کمک می کند.

مراقبت های بعد از مزوتراپی لک صورت

مراقبت های بعد از مزوتراپی لک صورت
مراقبت های بعد از مزوتراپی لک صورت

پس از انجام مزوتراپی لک های صورت ، مراقبت هایی وجود دارند که با انجام آنها می توانید به نتایج مطلوب تری نیز برسید. این مراقبت ها بسیار مهم هستند و در صورت عدم رعایت، ممکن است که موجب حساسیت شود. به نکات ذیل توجه نمایید:

  • حداقل تا 8 ساعت پس از انجام مزوتراپی لک های صورت ، از دوش گرفتن و شستن ناحیه مورد درمان، بپرهیزید. همچنین حداقل تا 48 ساعت پس از تزریق، از گرفتن دوش آب داغ اجتناب کنید و در هفته اول پس از تزریق نیز، نباید مدت حمام رفتن شما بیش از 15 دقیقه باشد.
  • حداقل تا 48 ساعت پس از تزریق، از ورزش کردن بپرهیزید. عرق کردن موجب کاهش اثر مزوتراپی می شود.
  • حداقل تا هفته ی اول پس از تزریق، روزانه 2 الی 3 لیتر آب بنوشید.
  • حداقل تا 48 ساعت پس از تزریق، از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید. در موراد ضروری، برای قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، از کرم های ضد آفتاب با SPF 30 و یا بیشتر استفاده کنید.
  • در صورت بروز هرگونه موارد آلرژی، مانند: قرمزی، تورم، سوزش و یا خارش، آن را با پزشک متخصص خود، در میان بگذارید.

تعداد جلسات مزوتراپی لک صورت

تعداد جلسات مزوتراپی لک صورت
تعداد جلسات مزوتراپی لک صورت

برای انجام مزوتراپی لک های صورت ، تزریق آن در ماه اول، هفته ای یکبار می باشد؛ پس از آن، تزریق هر 2 هفته یکبار انجام می گیرد. ایم عمل تا زمانی که نتیجه کامل را دریافت کنید، ادامه خواهد داشت. زیرا تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد، بستهگی به نوع پوست او و میزان لک های صورت دارد. حدود 3 روز پس از تزریق، می توانید تغییرات را در پوست خود حس کنید. نتیجه ی کاملا واضح آن را نیز می توانید 7 الی 14 روز پس از تزریق مشاهده کنید. که ماندگاری آن نیز تا 12 ماه ادامه خواهد داشت.

هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه مزوتراپی لک صورت
هزینه مزوتراپی لک صورت

برای مزوتراپی لک های صورت ، نمی توان هزینه ی واحدی را مشخص کرد. زیرا هزینه ی آن به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و یا زیبایی که به آن مراجعه می کنید، کیفیت ماده ی مزوتراپی مورد مصرف، نوع پوست افراد، میزان لک های پوست و از این قبیل موارد که موجب تفوت قیمت ها می شود. همچنین در این بحث این نکته بسیار لازم به ذکر است که، مراکزی وجود دارند که از افراد هزینه های بسیار بالایی را دریافت کرده ولی کیفیت کاری آنها مطلوب نیست؛ یا اینکه مراکزی که برای جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند و کیفیت ماده ی مزوتراپی مورد استفاده آنها خوب نیست و یا متخصصان مجربی در آنجا مشغول به کار نیستند، به همین دلیل حتی ممکن است که موجب آسیب رسانی به افراد شوند. در نتیجه، توصیه می شود که در انتخاب مرکز خود، تحقیقات لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید پس از مراجعه به مراکز، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس قبل و بعد از مراجعین قبلی خود را به شما نشان دهند، تا شما رضایت آنها را نیز ببینید.

عوارض مزوتراپی لک صورت

عوارض مزوتراپی لک صورت
عوارض مزوتراپی لک صورت

لازم به ذکر است که اگر مزوتراپی لک های صورت ، توسط متخصص مجرب زیبایی و یا پوست و با بهترین نوع مواد مزوتراپی، انجام گیرد، هیچ گونه عوارض و نارضایتی را در پی نخواهد داشت. اما برخی از عوارض گزارش شده درباره مزوتراپی را به منظور اطلاع و پاسخ سوالات شما اینجا آورده ایم.

  • قرمزی
  • تورم
  • خارش
  • سوزش
  • کبودی
  • زخم

از بین بردن لک صورت با آلوئه ورا

از بین بردن لک صورت با آلوئه ورا
از بین بردن لک صورت با آلوئه ورا

آلوئه ورا به دلیل داشتن ماده ای به نام آلوئه سین(aloesin) در ترکیبات خود، موجب موجب کاهش رنگدانه های پوست، روشن تر شدن آن و رفع لک های پوستی می شود. آلوئه ورا یک ماده ی بسیار موثر و مفید در انواع کرم های تولید شده می باشد. می توانید ژل ها و یا کرم های آلوئه ورا را از بازار تهیه کنید. همچنین می توانید با تهیه ی گیاه آلوئه ورا، ژل آن را خودتان تهیه کنید.

از بین بردن لک صورت با آبلیمو

از بین بردن لک صورت با آبلیمو
از بین بردن لک صورت با آبلیمو

استفاده از آبلیمو نیز راهی دیگر برای رفع لک های صورت می باشد. این ماده موجب روشن تر شدن پوست و نیز رفع لک های پوستی می شود. در این روش، می توانید 2 الی 3 قاشق از آبلیمو را با نوک انگشتان خود به پوست خود بمالید. برای نتیجه ی بهتر، روزانه این کار را 1 الی 2 بار انجام دهید.

از بین بردن لک صورت با آسپرین

از بین بردن لک صورت با آسپرین
از بین بردن لک صورت با آسپرین

آسپرین به عنوان یک ماده ضد التهاب برای درمان آکنه های التهابی بیشترین پتانسیل را دارد. آکادمی پوست و پوست آمریکا (AAD) مصرف آسپرین را به صورت خوراکی به عنوان روشی برای کاهش تورم پوست ناشی از آفتاب سوختگی توصیه می کند. برای استفاده از آسپرین، می توانید از روش ذیل استفاده کنید:

  • قرص آسپرین را خورد کرده و به پودر تبدیل کنید.
  • پودر آسپیرین را با 1 قاشق غذاخوری آب گرم ترکیب کنید تا خمیری ایجاد شود.
  • صورت خود را با پاک کننده معمولی خود بشویید.
  • خمیر آسپیرین را مستقیماً روی آکنه بمالید. می توانید از آن به عنوان یک لکه درمانی استفاده کرده یا مانند ماسک صورت روی کل صورت خود بمالید.
  • هر بار 10 تا 15 دقیقه بگذارید.
  • بطور کامل با آب گرم بشویید.
  • از مرطوب کننده روزانه خود استفاده کنید.

مزوتراپی لک صورت نی نی سایت

مزوتراپی لک صورت نی نی سایت
مزوتراپی لک صورت نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، دیدگاه و هدف شما برای مزوتراپی لک های صورت و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

بهترین مرکز مزوتراپی اصفهان

بهترین مرکز مزوتراپی اصفهان
بهترین مرکز مزوتراپی اصفهان

اگر برای از بین بردن لک های صورت خود، روش مزوتراپی لک های صورت را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر و دارای بهترین و با کیفیت ترین مواد مزوتراپی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز مزوتراپی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا