مزونیدلینگ پوست صورت| بهترین روش جوانسازی پوست

مزونیدلینگ پوست صورت

مزونیدلینگ پوست صورت
مزونیدلینگ پوست صورت

با سلام خدمت همه ی کاربران عزیز. همانطور که می دانید، پوست افراد، نشانه ای بارز از سن و سبک زندگی آنها می باشد. از این رو داشتن پوستی جوان و شاداب، به زیباتر به نظر رسیدن افراد کمک می کند. عوامل متعددی مانند: قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، افزایش سن، استرس، نداشتن خواب کافی و منظم، سبک زندگی نادرست، خوردن غذا های ناسالم مانند فست فود ها، ننوشیدن آب به مقدار کافی و از این قبیل، در افزایش و یا پیدایش چین و چروک ها و تیرگی های پوست، مووثر هستند. از این رو، افراد برای از بین بردن این چین و چروک ها و تیرگی ها، روش های متعددی را امتحان می کنند. روش هایی مانند: عمل های جراحی زیبایی، استفاده از ماسک های موجود در بازار، استفاده از ماسک های خانگی و دیگر روش ها؛ اما امروزه با پیشرفت علم، روش های نوین بسیار زیادی نیز وجود دارند که در جوانسازی پوست افراد موثر بوده و در میان افراد رایج شده اند. در مطلبی که امروز برای شما آماده کرده ایم، می خواهیم روش مزونیدلینگ پوست را به شما معرفی کنیم. این روش که یکی از روش های نوین و پیشرفته در زمینه ی جوانسازی پوست می باشد، امروزه در میان افراد بعنوان روشی امن و موثر در جوانسازی پوست، رفع چین و چروک ها و تیرگی ها، رواج پیدا کرده است.

مزونیدلینگ چیست؟

مزونیدلینگ چیست؟
مزونیدلینگ چیست؟

مزونیدلینگ پوست ، روشی پیشرفته در جوانسازی پوست می باشد. این روش با استفاده از سوزن های دیجیتال انجام می گیرد و از طریق ایجاد منافظی در لایه های زیرین پوست، تاثیر گذاری خود را انجام می دهد. استفاده از این روش موجب افزایش کلاژن سازی پوست( کلاژن یکی از ماده های موثر و مهم در جوانسازی پوست می باشد.) و در نتیجه ی آن، رفع چین و چروک های پوستی، نرمی و لطافت پوست، رفع تیرگی ها، رفع جای جوش و آکنه های پوستی و از این قبیل که موجب جوانسازی کلی پوست می شود.

بعد از مزونیدلینگ

بعد از مزونیدلینگ
بعد از مزونیدلینگ

پس از انجام مزونیدلینگ پوست ، ممکن است که در ناحیه تحت درمان، دچار کمی تورم و یا قرمزی شوید. همچنین بسته به شدت درمان شما، ممکن است پس از 7 الی 10روز، کمی پوسته پوسته شدن را نیز مشاهده کنید. اما همه ی این علائم طی 3 الی 4 روز از بین خواهد رفت. برای بهبود سریع تر، از کرم های مراقبتی توصیه شده توسط پزشکتان، استفاده کنید. برای دریافت نتیجه ی بهتر و جلوگیری از هرگونه عارضه نیز، به نکات ذیل دقت کنید:

  • حداقل تا 24 ساعت پس از انجام مزونیدلینگ از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب خودداری کنید. در مواقع ضروری، تا قبل از اتمام 24 ساعت، هنگام قرار گرفتن در نور آفتاب، از کرم های ضد آفتاب SPF30 به بالا استفاده کنید.
  • حداقل تا 3 الی 5 روز پس از درمان، از استفاده از محصولات مراقبت های پوستی بپرهیزید.
  • حداقل تا 24 ساعت پس از درمان، از استفاده از لوازم آرایشی بپرهیزید.
  • حداقل تا 24 ساعت،از انجام فعالیت هایی که موجب عرق کردن شما می شود، بپرهیزید.
  • از شوینده های پوستی ملایم استفاده کنید.
  • از ماسک های خنک کننده پوست استفاده کنید.
  • در روزهای عادی پس از درمان، از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

فواید مزونیدلینگ

فواید مزونیدلینگ
فواید مزونیدلینگ

از فواید مزونیدلینگ پوست ، می توان به موارد بسیار زیادی اشاره نمود که ما در اینجا، برخی از آنها را برای شما آورده ایم. شما می توانید پس از اتمام جلسه ی درمان خود، بلافاصله به زندگی روزمره خود ادامه دهید. بسیار امن تر، راحت تر و کم هزینه تر از عمل های جراحی زیبایی است، زمان انجام گیری آن 2 ساعت می باشد و از عمل های جراحی، بسیار کم تر زمان می برد. در نتیجه درمانی قطعی محسوب می شود که شما را به نتیجه ی دلخواه خود می رساند.

عوارض مزونیدلینگ

عوارض مزونیدلینگ
عوارض مزونیدلینگ

مانند هر اقدام پزشکی دیگر، مزونیدلینگ پوست نیز، بدون عارضه نیست. ممکن است پس از اتمام جلسه ی درمانی، کمی احساس سوزش و یا خارش در محل درمان داشته باشید، اما این در مدت زمان بسیار کوتاهی از بین خواهد رفت. حتی ممکن است پوست شما تا چند روز پس از درمان، کمی قرمزی داشته باشد و از بین برود. اما در صورت بروز هرگونه از موارد ذیل، با پزشک خود تماس بگیرید:

  • خونریزی
  • کبودی
  • عفونت

اما لازم به ذکر است که اگر این کار توسط یک پزشک متخصص و مجرب پوست، انجام گیرد، شما درمانی کاملا بی عارضه و راحت را تجربه خواهید کرد.

مزونیدلینگ درد دارد

مزونیدلینگ درد دارد
مزونیدلینگ درد دارد

اگر 1 ساعت پیش از جلسات مزونیدلینگ پوست خود، از کرم های بی حس کننده استفاده کنید و این کار توسط یک متخصص مجرب و حرفه ای انجام گیرد، می توان گفت که این درمان درد ندارد و کاملا راحت است. در واقع در طول این درمان حس بدی نخواهید داشت.

تفاوت مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ

تفاوت مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ
تفاوت مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ

مزونیدلینگ پوست ، درمانی مشابه میکرونیدلینگ می باشد. اما تفاوتی که در این دو روش وجود دارد، این است که: در طول درمان و در پایان درمان مزونیدلینگ، از کوکتل های مخصوصی برای پوست استفاده می شود. همچنین در مزونیدلینگ، سوزن ها، عمق بیشتری از پوست را، نسبت به میکرونیدلینگ، مورد هدف قرار داده و در نتیجه، تاثیر بیشتری در جوانسازی پوست می گذارد و کلاژن بیشتری نیز تولید می شود.

مزونیدلینگ و شیردهی

مزونیدلینگ و شیردهی
مزونیدلینگ و شیردهی

بر اساس تحقیقات، توصیه می شود که افراد باردار و یا افرادی که در دوران شیردهی هستند، از انجام مزونیدلینگ پوست خودداری کنند. تغییرات هرمونی در این دوران، ممکنن است که بر روی پوست شما تاثیر بگذارد. علائمی مانند: تیرگی پوست، آکنه و لک های پوستی نیز، ممکن است در این دوران پدیدار شده و پس از مدتی نیز از بین بروند. همچنین لازم به ذکر است که در دوران بارداری و شیردهی، پوست افراد حساس تر از حالت طبیعی خود می شود.

قیمت مزونیدلینگ صورت

قیمت مزونیدلینگ صورت
قیمت مزونیدلینگ صورت

برای انجام مزونیدلینگ پوست صورت ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا این قیمت به عوامل متعددی مانند: میزان چین و چروک های پوست شما، تعداد جلساتی که نیاز است شما برای درمان مراجعه کنید، مرکز پوست و یا زیبایی که به آن مراجعه می کنید، بستگی دارد. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید.

مزونیدلینگ پوست نی نی سایت

مزونیدلینگ پوست نی نی سایت
مزونیدلینگ پوست نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، دیدگاه و هدف شما برای آر اف فرکشنال پوست صورت و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

مزونیدلینگ در اصفهان

مزونیدلینگ در اصفهان
مزونیدلینگ در اصفهان

اگر برای جوانسازی پوست خود، روش مزونیدلینگ پوست صورت را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

منبع6

منبع7

مترجم و گرد آورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا