ناگفته هایی از rf صورت| مزایا، معایب، هزینه و …. لیزر rf برای صورت

ناگفته هایی از rf صورت

ناگفته هایی از rf صورت
ناگفته هایی از rf صورت

با سلام به همه ی شما کاربران عزیزی که به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهید و همواره به دنبال کشف رازهای جدیدتر و پیشرفته تر در این زمینه هستید. می دانید که داشتن پوستی شاداب، جوان و زیبا، اولویت زیبا تر و جوان تر به نظر رسیدن افراد می باشد. عوامل متعددی در آسیب رساندن به پوست نقش های بسیار اساسی را ایفا می کنند که ممکن است شما از آن بی خبر باشید و جزء عادت های شما باشد. عواملی مانند: قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب در مدت طولانی و بدون استفاده از کرم های ضد آفتاب، استفاده از محصولات مراقبت از پوست بی کیفیت و نامرغوب، نداشتن خواب مناسب و کافی، خوردن غذاهای ناسالم، استفاده از دخانیات و یا حتی در معرض دود آنها قرار گرفتن، نداشتن سبک زندگی اصولی، استرس، ننوشیدن آب و مایعات کافی، عدم استفاده از میوه و سبزیجات تازه به اندازه ی کافی، کاهش ناگهانی و نادرست وزن، تغییرات هورمونی و از این قبیل، همه از مواردی هستند که در آسیب زدن به پوست، نقش دارند. از طرفی نیز خوشبختانه، روش های بسیار زیادی برای ترمیم، زیباسازی و جوانسازی پوست وجود دارد. روش های تهاجمی مانند: جراحی ها، روش های دیگر مانند: استفاده از کرم های جوان کننده ی پوست، رژیم های غذایی مناسب، همه از مواردی هستند که در بهبود وضعیت پوست شما، اثر دارند. اما پیشرفته ترین و قطعی ترین و راحت ترین درمان چیست؟ در این مطلب، می خواهیم، روش rf صورت را که امروزه تا حد بسیار زیادی در میان افراد رواج یافته و جایگزین دیگر روش ها شده است را به شما معرفی کنیم. همچنین پاسخ برخی از سوالات رایج شما را نیز آورده ایم.

rf صورت چیست؟

rf صورت چیست؟
rf صورت چیست؟

سفت شدن پوست با فرکانس رادیویی، یک روش زیبایی شناختی است که از انرژی رادیویی (RF) برای گرم کردن پوست با هدف تحریک تولید کلاژن، الاستین و تولید اسید هیالورونیک زیر پوست، به منظور کاهش ظاهر خطوط ریز صورت و شل شدن و افتادگی آن انجام می گیرد. این روش باعث بازسازی بافت و تولید کلاژن و الاستین جدید می شود. کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید، ماده هایی هستند که به طور طبیعی در بدن یافت می شوند و سبب تقویت، جوانسازی و بازسازی پوست می شوند. این فرآیند، جایگزینی برای جراحی صورت و سایر جراحی های زیبایی ارائه گردیده است. با دستکاری خنک کننده پوست در طول درمان ، از RF می توان برای گرم کردن و کاهش چربی نیز استفاده کرد. درجه حرارت ایده آل، برای القاء ترمیم و کاهش چین و چروک و پوستی درم 67 درجه سانتیگراد است. البته این یک پاسخ عمومی است و پزشک متخصص بر اساس پوست و آناتومی فرد، تنظیمات مناسب را انجام می دهد. از روش rf همچنین برای پوست قسمت های دیگر بدن نیز، مانند: بازوها، ران ها و شکم نیز استفاده می گردد. همچنین برای رفع سلولیت ها و چربی نیز، مورد استفاده قرار می گیرد.

فواید rf برای صورت

  

فواید rf برای صورت
فواید rf برای صورت

باید این خبر خوش را به شما بدهیم که: اگر آستانه ی درد شما بسیار کم است و تحمل درد را ندارید، نگران انجام rf صورت نباشید. این روش بدون درد می باشد. زیرا علاوه بر غیر تهاجمی بودن این روش، در آن از سوزن و چاقو استفاده نمی شود و تنها فرکانس های رادیویی هستند که جوانسازی پوست را برای شما انجام می دهند. همچنین می توانید پس از اتمام جلسه ی درمانی خود، بلافاصله به کارها و زندگی روزمره خود برسید و هیچ دوره نقاهتی ندارد. از مزایای دیگر این روش نیز، می توان به موارد ذیل اشاره نمود: 

  • خطوط ریز و درشت صورت را از بین می برد: با افزایش سن، توانایی بدن برای تولید کلاژن و الاستین، پایین می آید، این روش با تحریک افزایش تولید این ماده های موثر در جوانسازی صورت، موجب صاف و یکدست شدن پوست می شود.
  • بلافاصله موجب افزایش استحکام پوست شما می شود.
  •  افتادگی و شل شدگی پوست را برای مدت طولانی از بین می برد و موجب بالا بردن آن و سفتی آن می گردد.
  • موجب هیدراته شدن( آبرسانی) پوست می گردد. با پا گذاشتن در سن 20 سالگی به بعد، پوست افراد، توانایی پوست در نگهداری رطوبت کمتر می گردد، پوست خشک نیز، زودتر به پیری و چین و چروک مبتلا می گردد، از این رو، روش RF  صورت ، این رطوبت را به پوست بازمی گرداند.
  • خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. الاستیسیته بودن، توانایی پوست در هنگام کشش به عقب و برگشت است. افراد جوانتر دیگر نیازی به نگرانی از لکه های پوستی ندارند ، زیرا پوست آنها می تواند پس از افزایش یا کاهش وزن به حالت اولیه خود برگردد. با این حال ، هرچه پیرتر می شوید ، پوست تمایل به لکه دار شدن دارد ، و وقتی این اتفاق افتاد ، دیگر برگشتی وجود ندارد. اما با افزایش تولید کلاژن و الاستین، توانایی لازم را به پوست، برای ترمیم بیشتر، می دهید.

عوارض rf صورت چیست؟

عوارض rf صورت چیست؟
عوارض rf صورت چیست؟

این نکته بسیار حائز اهمیت است که، اگر لیزر rf، توسط یک پزشک مجرب، حرفه ای و حاذق، در مرکز زیبایی و پوست معتبر و مورد اطمینان، با رعایت همه ی اصول بهداشتی و استاندارهای توسط مراجعه کننده و پزشک، انجام گیرد، هیچگونه عوارض جانبی را در پی نخواهد داشت. مرکز زیبایی معتبری در اصفهان، می تواند خدمات rf صورت را به بهترین نحو مطلوب ترین نتیجه گیری، به شما ارائه دهد. اما برای اطلاعات بیشتر شما، ما توضیحاتی را برای شما آورده ایم.

در حالت کلی، این روش بسیار آسوده و ایمن می باشد. عوارض جانبی بسته به نوع درمان ، معمولاً بسیار کم جزئی و کوتاه مدت است و شامل: تورم خفیف و موقتی ، قرمزی و سوزش پوست ناحیه ی درمان شده است.

مراقبت های بعد از rf صورت

مراقبت های بعد از rf صورت
مراقبت های بعد از rf صورت

اقدام برای جوانسازی صورت، تنها در پیدا کردن روش مناسب، مرکز زیبایی معتبر، پزشک متخصص خوب و پرداخت هزینه خلاصه نمی شود. اقداماتی وجود دارند که علاوه بر توصیه های پزشکتان، آنها را نیز بهتر است برای نتیجه ی مطلوب تر و جلوگیری از بروز هرگونه عارضه آنها را انجام دهید. در اینجا ما نکات ضروری و مهم را برای مراقبت پوست شما آورده ایم:

  • پس از درمان، برای نتیجه گیری بهتر، بدن خود را هیدراته( آب کافی بنوشید) نگه دارید.
  • پس از انجام درمان، هنگام شستشوی صورت خود، آن را به آرامی بشویید و از ماساژ و مالش شدید آن خودداری کنید.
  • از انجام درمان با لیزر ، لایه برداری شیمیایی ، اپیلاسیون ، استفاده از depilatories ، یا میکرودرم ابریژن به مدت 3-4 هفته پس از درمان خودداری کنید.
  • در صورت حساسیت ، تورم ، گرما و قرمزی در مناطق تحت درمان، این را بدانید که 3 الی 7 روز پس از درمان، این علائم طبیعی هستند. در صورت طولانی تر شدن، با پزشک خود در میان بگذارید.
  • اگر به شما دستور داده شد كه داروی ضد ویروسی مصرف كنید ، دوره تجویز شده را انجام دهید.

هزینه rf فرکشنال صورت

هزینه rf فرکشنال صورت
هزینه rf فرکشنال صورت

برای انجام لیزر rf صورت ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت rf جوانسازی، به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

rf صورت نی نی سایت

rf صورت نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه نمی تواند پس از انجام rf جوانسازی احساس راحتی داشته باشد، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما درمان، با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

آر اف فرکشنال در اصفهان

آر اف فرکشنال در اصفهان

اگر برای داشتن پوستی جوان و بدون چین و چروک، و در نتیجه جوانسازی پوست خود، روش rf را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی 1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

مترجم و محقق: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا