نکات مهم که قبل از لیزر موهای زائد باید بدانید!

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

با سلام به همه ی کاربران عزیز و محترم. مطلبی که امروز برای شما آماده کرده ایم، درباره بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می باشد. همانطور که می دانید، امروزه با افزایش تعداد افرادی که برای از بین بردن موهای زائد بدن خود، روش لیزر کردن آنها را انتخاب می کنند، مراکز لیزر موهای زائد بیشتری نیز در حال باز شدن هستند. هر کدام از این مراکز از دستگاه های متفاوتی با مارک های مختلف استفاه می کنند. اما قبل از اقدام برای لیزر، همیشه در ابتدا این سوال در ذهن افراد پیش می آید که بهترین مارک دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟ کدام دستگاه بیشترین و رضایت بخش ترین نتیجه را به ما می دهد؟ ما در این مقاله سعی کرده ایم تا علاوه بر معرفی بهترین نوع دستاه لیزر، توضیحات و نکاتی را نیز درباره عملکرد آنها، مزایا، قیمت و دیگر اطلاعات مهم را برای شما بیاوریم.

لیزر موهای زائد چیست؟

 

اگر از اصلاح کردن، وکس کردن و استفاده از ماشین های اصلاح مووهای زائد خسته شده اید؛ لیزر موهای زائد می تواند بهترین گزینه برای خلاص شدن شما از شر موهای زائد بدنتان باشد. لیزر موهای زائد یک روند بهداشتی و آرایشی می باشد که انروزه در میان افراد رایج شده است. در این روند، دستگاه لیزر یک انرژی نوری بسیار متمرکز را به ریشه ی موها می رساند و از این طریق، عملکرد فولیکول ها و یا ریشه ی موها را مختل کرده و رشد آنها را متوقف می کند. البته این نکته لازم به ذکر است که این عملکرد به معنی رفع دائمی موهای زائد نمی باشد، اما در برخی از افراد دیده شده که آنها شاهد از بین رفتن دائمی موهای زائد خود بوده اند.

دستگاه لیزر موهای زائد برای نواحی بسیار زیادی از بدن که دارای موهای زائد می باشد، مانند: پاها، بازوها، زیربغل، بیکینی، صورت، دست ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا لیزر موهای زائد

در ابتدا سعی کنید که برای انجام لیزر، از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده کنید. این دستگاه ها مزایا بسیار زیادی را اعم از: دستگاه لیزر می تواند نقطه ی خاصی از بدن را موورد هدف قرار داده، ریشه ی مو را مختل کند، در حالی که هیچگونه آسیبی پوست اطراف آن نقطه برساند. دیگر مزایا این دستگاه، سرعت بسیار بالای آن می باشد که می تواند در مودت یک چهارم ثانیه، مقدار زیبادی از موها را مورد هدف قرار دهد، برای مثال، قسمتی مانند پشت لب ها فقط چند ثانیه زمان می برد تا لیزر شود. بسیاری از مراجعین پس از 3 الی 7 جلسه مراجعه، می توانند نتایج مطلوبی را دریافت کنند.

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد
مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد

قبل از انجام لیزر موهای زائد، این دقت را باید به عمل آورید که علاوه بر انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، در انتخاب متخصص و مرکز انجام آن نیز هوشیار باشید. زیرا اگر این کار توسط متخصص آن انجام نگیرد، ممکن است که آسیب هایی را به بدن اعمال کند. اگر قصد از بین بردن موهای زائد خود به وسیله ی لیزر را دارید، حداقل تا 6 هفته قبل از مراجعه برای اولین جلسه لیزر، از وکس کردن و اپیلاسیون و یا هر روش دیگری که موها را از ریشه می کند، خودداری کنید؛ زیرا دستگاه لیزر، ریشه ی موها را مورد هدف قرار می دهد. همچنین حداقل تا 6 هفته قبل از انجام لیزر، از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب خودداری کنید؛ زیرا نور آفتاب تاثیر لیزر را کمتر کرده و عوارض بعد از آن را منجر می شود.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

پس از انجام لیزر موهای زائد مراقبت هایی وجود دارند که برای نتیجه گیری بهتر، به مراجعین توصیه می شود. این مراقبت ها عبارتند از:

  • حداقل تا 7 روز پس از انجام لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب خودداری کنید. ممکن است که این کار کمی دشوار به نظر برسد. اما اگر مجبور هستید که برای امری ضروری، در معرض نور آفتاب قرار بگیرید، اطمینان حاصل کنید که تمام قسمت هایی که لیزر شده را پوشانده و یا از کرم های ضد آفتاب با حداقل SPF30 استفاده کنید.
  • حداقل تا 24 ساعت پس از لیزر موهای زائد از انجام فعالیت هایی که موجب عرق کردن بدن شما می شوند مانند ورزش کردن، خودداری کنید.
  • پس از انجام لیزر موهای زائد، برای از بین بردن موهای زائد خود، از وکس کردن، موم های آرایشی و یا هر چیز دیگری که موهای شما را از ریشه می کند، استفاده نکنید، این کار موجب می شود تا برای جلسه بعدی لیزر خود، ریشه ی موها از بین رفته باشند.
  • بدن افراد با یکدیگر متفاوت است، اگر پس از انجام لیزر موهای زائد، احساس سوزش و از این قبیل کردید، می توانید از داروهای بدون نسخه، کرم های موثر استفاده کنید. همچنین ژل آلوئه ورا نیز برای پایین آوردن حرارت ناحیه تحت درمان بدن شما بسیار مناسب می باشد.
  • حداقل تا 2 هفته پس از لیزر موهای زائد از انجام درمان های دیگر پوستی، بپرهیزید.
  • به هیچ عنوان پوست خود را زخم نکنید. اگر تاول و یا از این قبیل روی پوست شما به وجود آمد، می توانید از آنتی بیوتیک ها روی آن بزنید. اما آن را زخم نکنید.
  • از دوش گرفتن با آب بسیار داغ بپرهیزید.
  • حداقل تا 24 الی 48 ساعت پس از لیزر موهای زائد، از استفاده از لوازم آرایشی بپرهیزید.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟
آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

لیزر کردن موهای زائد اگر توسط یک متخصص مجرب پوست و بوسیله ی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد انجام گیرد، هیچ درد و سوزشی به همراه نخواهد داشت. ممکنن است که در طر درمان کمی احساسی مانند سوزن ریز داشته باشید که برای پیشگیری از آن می توانید به متخصص خود بگویید که کمی پماد بی حس کننده به موضع شما بزند و یا می توانید خودتان چند دقیقه قبل از انجام لیزر از آنها استفاده کنید. همچنین می توان گفت که در دستگاه های لیزر، ویژگی وجود دارد که می تواند براساس نوع پوست شما، تنظیم شود.

عوارض لیزر موهای زائد

در اولین تا دومین روز پس از انجام لیزر مووای زائد، ممکن است که پوست شما کمی احساس آفتاب سوختگی و یا قرمزی داشته باشد. در این صورت، می توانید از کمپرس های آب سرد و یا کرم های مرطوب کننده استفاده کنید که موجب بهبود آن می شود.

قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد متفاوت است و نمی توان قمت واحدی را برای آن اعلام کرد. این به این منظور است که قیمت آن به عوامل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از: ناحیه ای از بدن که می خواهید آن را لیزر کنید، مرکز لیزری که به آن مراجعه می کنید، نوع دستگاه لیزری که مورد استفاده قرار می گیرد و از این قبیل. اما این نکته لازم به ذکر است که برای اننتخاب مرکز لیزر خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. زیرا متاسفانه امروزه مراکز لیزری وجود دارند که با تبلیغات بالا درباره اینکه دستگاهی که استفاده می کنند، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می باشد، مراجعین بسیاری را جذب خود می کنند و هزینه های بسیار زیادی را از آنها دریافت می کنند، در صورتی که تبلیغات آنها بسیار پوچ بوده و نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، قیمت های بسیار کمی را از افراد دریافت می کند و در مقابل  کیفیت کار و دستگاه آنها خوب نیست، و یا متخصصان مجربی در آن مرکز مشغول به کار نیستند. از این رو افراد و یا منابع معتبری را برای پیدا کردن یک مرکز خوب انتخاب کنید.

لیزر موهای زائد در بارداری

لیزر موهای زائد در بارداری
لیزر موهای زائد در بارداری

یکی از متداول ترین سوالات در افراد، این است که آیا در دوران بارداری نیز می توان لیزر موهای زائد را انجام داد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که، در بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و اینکه کار توسط یک پزشک متخصص انجام گیرد، هیچگونه عوارضی برای آن دیده نشده است. اما به دلیل کامل نبودن مدارک کافی درباره لیزر موهای زائد در بارداری، پزشکان این امر را برای خانم های باردار توصیه نمی کنند و انجام دادن آن در دوران بارداری منع شده است. بنابراین، پس از اتمام دوران بارداری، با مشورت پزشک، می توانید این کار را انجام دهید.

لیزر موهای زائد بعد از زایمان

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، به دلیل کامل نبودن مدارک، خانم هایی که بعد از زایمان به کودک خود شیر می دهند، لیزر موهای زائد برای آنها منع شده است. اما اگر در دوران شیردهی نیستند، می توانند آن را انجام دهند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

پس از انتخاب روش لیزر موهای زائد برای از بین بردن موها، ممکن است این سوال در ذهن شما پیش آید که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که امروزه دستگاه های متعددی با مارک های متفاوت در مراکز لیزر وجود دارند، و هر پزشک در استفاده از نوع خاصی از آنها تبهر دارد. اما اگر به دنبال دستگاه لیزر موهای زائد ی هستید که دارای تمامی استاندارد ها، جدیدترین تکنولوژی، ایمن و بی آسیب باشد و بهترین نتیجه را به شما بدهد، ما دستگاه لیزر موهای زائد الکس آپوجی(Alex Apogee) را معرفی می کنیم که توسط شرکت معتبر سایناشور( cynosure) تولید شده و امروزه توجه مراکز را به خود جلب کرده است. این دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

پیش از اقداماتی نظیر رفع موهای زائد با لیزر ، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ،عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

اگر برای رفع موهای زائد خود، روش لیزر موهای زائد را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر و دارای بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز لیزر موهای زائد معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا