نکات کلیدی لیزر جوانسازی پوست که هیچکس نمی گوید!

نکات کلیدی لیزر جوانسازی پوست

نکات کلیدی لیزر جوانسازی پوست
نکات کلیدی لیزر جوانسازی پوست

با سلام به همه ی کاربران عزیز و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. آیا تا به حال در حال تماشای برنامه های تلویزیونی این سوال برای شما پیش آمده که راز زیبایی و شادابی پوست هنرمندان و سلبریتی ها چیست؟ آنها چگونه از پوست خود مراقبت می کنند؟ مطلبی که امروز برای شما آماده کرده ایم، درباره روش لیزر جوانسازی پوست می باشد که امروزه تا حد بسیار زیادی در میان افراد رایج شده است و روز به روز به تعداد مراکزی که لیزر جوانسازی را انجام می دهند، افزوده می شود. همانطور که می دانید، پوست افراد، آیینه ی بدن آنها است و هرگونه تغییرات درونی، موجب تغییراتی در پوست آنها نیز می گردد. همچنین، داشتن پوستی زیبا، شفاف، یکدست و جوان، نقش عمده ای را در زیبایی فرد بر عهده دارد.

داشتن پوستی لک دار، تیره و کدر، پر چین و چروک و با ظاهر خسته، موجب پیر تر شدن پوست می گردد و افراد را بیش از سن واقعیشان نشان می دهد. عوامل متعددی در بروز عارضه های پوستی نقش دارند. عواملی مانند: قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب، عدم نوشیدن آب کافی، استرس، نداشتن خواب کافی و منظم، کاهش نادرست و یکباره وزن، عدم استفاده ی کافی از سبزیجات و میوه های تازه و از این قبیل، از عوامل موثر در تسریع روند پیری پوست دارند. اما خوشبختانه، امروزه روش های نوین پزشکی، داشتن پوستی زیبا و شاداب را برای شما آسان تر کرده اند. امروزه لیزر جوانسازی پوست ، جایگزین روش های پر خطر و پر هزینه ی جراحی شده و دیگر نیازی نیست که هزینه های زیادی را صرف خرید کرم ها و یا داروهای مراقبت پوستی بی کیفیت کنید. این درمان قطعی و بسیار آسان و بی عارضه می باشد.

جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست با لیزر
جوانسازی پوست با لیزر

جوان سازی پوست با لیزر روشی برای احیاء پوست است که از لیزر برای بهبود ظاهر پوست ، پوست آسیب دیده در معرض آفتاب ، جای زخم های ناشی از آکنه ، آبله مرغان یا آسیب دیدگی یا درمان نقص جزئی صورت استفاده می کند. این روش درمانی همچنین ظاهر خطوط ریز اطراف چشم ، دهان و گونه ها را کاهش می دهد. این روش با بهبود روند گردش خون، موجب افزایش تولید کلاژن شده و در نتیجه پوست را بازسازی و تقویت می کند. پرتو شدید انرژی نور (لیزر) به پوست شما هدایت می شود. پرتو لیزر لایه بیرونی پوست (اپیدرم) را از بین می برد. در عین حال لیزر پوست زیرین (درم) را گرم می کند ، که باعث می شود کلاژن بیشتری تولید گردد.

لیزر صورت چقدر زمان می برد؟

لیزر صورت چقدر زمان می برد؟
لیزر صورت چقدر زمان می برد؟

به طور معمول، روند انجام لیزر جوانسازی پوست بین 30 دقیقه الی 2 ساعت زمان می برد. بر اساس میزان آسیب ناحیه ی مورد درمان و حجم ناحیه ی مورد درمان، این زمان متغیر است.

عوارض لیزر جوانسازی پوست

عوارض لیزر جوانسازی پوست
عوارض لیزر جوانسازی پوست

در ابتدا لازم به ذکر است که اگر لیزر جوانسازی پوست ، توسط یک متخصص پوست حرفه ای و مجرب در این زمینه که هم درمان را به طور صحیح انجام دهد و هم آموزش های لازم و ضروری پس از درمان را به درستی به شما انتقال دهد، انجام گیرد، هیچگونه عوارض و ناراحتی به وجود نخواهد آمد. اما برای اطلاع بیشتر شما، ما برخی از عوارض جانبی ممکن را پس از درمان برای شما آورده ایم. این عوارض شامل موارد ذیل می باشند:

  • استفاده از کرم ها و باند های ضخیم بعد از درمان می تواند آکنه را بدتر کند و یا باعث شود شما موقتاً برجستگی های ریز و سفید (میلیا) روی پوست درمان شده ایجاد کنید.
  • خارش
  • تورم
  • قرمزی
  • عفونت
  • آکنه
  • جای زخم
  • تغییر در رنگ پوست

از مواردی هستند که ممکن است در ناحیه ی مورد درمان رخ دهد. بنابراین برای پیشگیری از هرنوع عارضه، در انتخاب پزشک متخصص و مرکز لیزر خود، دقت لازم را به عمل بیاورید.

فواید لیزر جوانسازی پوست

فواید لیزر جوانسازی پوست
فواید لیزر جوانسازی پوست

همانطور که در بالاتر به ان اشاره کرده ایم، این درمان که به عنوان روشی نوین وجود دارد. امروزه جایگزین بسیار خوبی برای روش های تهاجمی مانند: روش ها جراحی می باشد. زیرا بر خلاف روش های تهاجمی که بسیار پر خطر، پر درد، پر هزینه و دارای دوره ی نقاهت هستند، این روش بسیار راحت، کم هزینه، ایمن و هیچگونه دوره ی نقاهتی ندارد و شما به راحتی می توانید پس از اتمام جلسه ی درمانی خود، به کارهای روزمره ی خود برسید. اما از دیگر مزایای این روش عبارتند از:

  • کاهش خطوط و چین و چروک های پوستی
  • بازسازی پوست
  • بازگردانی خاصیت الاستیته( قابلیت ارتجاعی) پوست
  • کشیدگی بیشتر پوست
  • رفع آسیب های ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب و غیره.
  • رفع جای زخم و آکنه
  • رفع افتادگی پوست

لیزر صورت در بارداری

لیزر صورت در بارداری
لیزر صورت در بارداری

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، لیزر جوانسازی صورت یک روش بسیار ایمن می باشد. اما به دلیل کافی نبودن آزمایشات و مدارک مافی مبنی بر تاثیر لیزر بر روی جنین و بدن مادر، استفاده از این امر در دوران بارداری و شیردهی، هنوز به تایید نرسیده است. بانوان باردار و یا شیرده، می توانند پس از اتمام این دوران، با مشورت پزشک متخصص، این درمان را انجام دهند.

سن مناسب لیزر صورت

سن مناسب لیزر صورت
سن مناسب لیزر صورت

بسته به شرایطی که درمان می کنیم تقریباً در هر سنی می توان لیزر درمانی را شروع کرد. به عنوان مثال ، لکه های پوستی که باعث تغییر رنگ پوست می شوند در دوران نوزادی قابل درمان هستند. جای زخم آکنه در نوجوانان قابل درمان است. و چین و چروک های سطحی را می توان در اوایل دهه 20 و 30 درمان کرد. در حقیقت ، لیزر جوانسازی پوست را می توانید با مشورت پزشک و تایید او، در هر گروه سنی انجام دهید.

لیزر صورت چند جلسه است؟

لیزر صورت چند جلسه است؟
لیزر صورت چند جلسه است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که، بسته به میزان آسیب ناحیه ی مورد درمان و اندازه ی ناحیه ی مورد درمان، تعداد جلسات درمانی متفاوت می باشد. همچنین این درمان بسته وضعیت پوستی بیمار و واکنش بدن او نسبت به درمان، باید هر ماه یا چند ماه یکبار، طبق تشخیص پزشک، تمدید شود.

بهترین لیزر برای جوانسازی پوست

بهترین لیزر برای جوانسازی پوست
بهترین لیزر برای جوانسازی پوست

خبر خوشی که برای شما داریم این است که، مرکز پوست و زیبایی اصفهان، با ارائه ی خدمات لیزر جوانسازی پوست با بهترین کیفیت، می تواند تجربه ی داشتن پوستی شاداب و درخشان را برای شما فراهم کند. این مرکز از بهترین برند دستگاه های لیزر استفاده کرده و پزشکان مشغول به کار در این مجموعه، بسیار مجرب و حرفه ای بوده و خدمات را به بهترین نحو برای شما به انجام می رسانند.

جوانسازی پوست با لیزر نی نی سایت

جوانسازی پوست با لیزر نی نی سایت
جوانسازی پوست با لیزر نی نی سایت

این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر جوانسازی و رفع خطوط صورت یا از این قبیل، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات، وضعیت، سن و تیپ بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است که افراد به یکدیگر روش های درمانی را توصیه کنند که به فرد دیگر آسیب می رساند. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

قیمت لیزر جوانسازی پوست

قیمت لیزر جوانسازی پوست
قیمت لیزر جوانسازی پوست

برای انجام لیزر جوانسازی پوست ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا لیزر به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

لیزر جوانسازی اصفهان

لیزر جوانسازی اصفهان
لیزر جوانسازی اصفهان

اگر برای جوانسازی و رفع خطوط پوستتان، لیزر جوانسازی پوست را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا