هایفوتراپی صورت در اصفهان| متد مدرن جوانسازی پوست

متد مدرن جوانسازی پوست

هایفوتراپی صورت
هایفوتراپی صورت

سلام به همه ی کاربران و دوستان عزیز. به صفحه ی سلامتی و زیبایی ما خوش آمدید. ما در تلاشیم تا به روزترین و مهم ترین اطلاعات را در این زمینه ها برای شما گردآوری کنیم. اگر می خواهید که همیشه زیبا باشید و بدرخشید و از سلامتی برخوردار باشید، بهتر است که آگاهی های لازم را در این زمینه ها به دست آورید. در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را با روش هایفوتراپی برای جوانسازی پوست آشنا کنیم.

با بالا رفتن سن، تغییراتی وضعیت پوست افراد به وجود می آید. مانند: شل شدن و افتادگی، ایجاد خطوط و چین و چروک ها در پیشانی، اطراف چشم، اطراف لب ها و ……! البته عوامل دیگری نیز هستند، که می توانند روند پیری پوست را تسریع کنند. مانند:

  • کشیدن سیگار
  • عدم نوشیدن آب کافی
  • تغذیه ی ناسالم و نامناسب
  • نوشیدن الکل
  • استرس
  • عدم استفاده از سبزیجات
  • استفاده از برخی داروها

و …..!

روش غیر تهاجمی هایفوتراپی که در آن از اشعه ی متمرکز شده ی سونوگرافی استفاده می شود، در جوانسازی و سلامت پوست موثر است. این روش بدون داشتن هیچگونه خرابی برای پوست روند پیری پوست را کند و متوقف کرده و عمل کشیدن پوست ( لیفت) و صورت را بدون جراحی انجام می دهد.

طبق آمار انجمن جراحی زیبایی پلاستیک آمریكا ، روشهای غیر جراحی در سال 2017 با 4.2٪ افزایش یافته است.

این درمان های کم تهاجمی نسبت به گزینه های جراحی دوره ریکاوری کوتاه تری دارند ، اما نتیجه ای که ارائه می دهند چندان طولانی نیست. به همین دلیل ، متخصصان پوست ، HIFU را فقط برای علائم خفیف تا متوسط یا زود پیری توصیه می کنند.

در این مقاله ، نگاهی می اندازیم که این روش شامل چه مواردی است. همچنین می خواهسم میزان تاثیر این روش را نیز بررسی کنیم.

هایفوتراپی پوست چیست؟

هایفوتراپی صورت
هایفوتراپی صورت

هایفو صورت از اشعه ی سونوگرافی برای ایجاد گرمای عمیق در پوست استفاده می کند. این گرما به سلولهای هدفمند پوست آسیب می رساند و باعث می شود بدن در ترمیم آنها تلاش کند. بدین منظور بدن برای کمک به رشد مجدد سلول ، کلاژن تولید می کند. کلاژن ماده ای در پوست است که به آن ساختار و خاصیت ارتجاعی می بخشد.

طبق اعلام هیئت جراحی زیبایی آمریكا ، روشهای سونوگرافی غیر جراحی مانند HIFU می توانند در موارد ذیل موثر باشند:

  • سفت کردن پوست گردن و رفع شل شدگی آن
  • ظاهر فک را بهبود ببخشد.
  • افتادگی پلک ها و ابرو ها را از بین ببرد.
  • رفع چین و چروک های صورت
  • صاف کردن پوست سینه

نوع سونوگرافی که از این روش استفاده می شود متفاوت از سونوگرافی است که پزشکان برای تصویربرداری پزشکی از آن استفاده می کنند. HIFU از امواج پر انرژی برای هدف قرار دادن نواحی خاص بدن استفاده می کند.

متخصصان همچنین از HIFU برای درمان تومورها در جلسات بسیار طولانی تر و شدیدتر استفاده می کنند که می تواند تا مدت 3 ساعت در یک اسکنر MRI بماند.

هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟

پزشکان معمولا در ابتدا ناحیه ی مورد درمان را تمیز کرده و بر روی آن ژل مخصوصی را می مالند و سپس درمان را آغاز می کنند. سپس ، آنها از یک دستگاه دستی استفاده می کنند که امواج فراصوت را در انفجارهای کوتاه ساطع می کند. هر جلسه به طور معمول 30 تا 90 دقیقه طول می کشد.

برخی از افراد در حین انجام درمان، درد بسیار خفیفی را احساس می کنند و برخی نیز می گویند که درد آن کمی آزار دهنده می باشد. این به دلیل حساسیت بالای برخی افراد و تفاوت میزان آستانه ی درد در آنها می باشد. به همین دلیل، برخی از پزشکان در صورت عدم حساسیت شما و تایید آنها، قبل از درمان، از داروهای بی حس کننده ی موضعی استفاده می کنند. تسکین دهنده ضد درد مانند استامینوفن (تیلنول) یا ایبوپروفن (Advil) نیز ممکن است کمک کند.

برخلاف سایر روشهای آرایشی ، از جمله لیزر موهای زائد ، HIFU صورت به هیچگونه آماده سازی احتیاج ندارد. هنگامی که جلسه ی درمانی به پایان می رسد، دیگر زمان ریکاوری و دوره ی نقاهت وجود ندارد ، به این معنی که افراد می توانند پس از دریافت معالجه HIFU ، فعالیت های روزانه خود را انجام دهند.

تاثیر هایفوتراپی بر اساس تحقیقات

هایفوتراپی صورت
هایفوتراپی صورت

بر اساس گزارشات روش هایفو یک درمان موثر است. یک بررسی در سال 2018 به بررسی 231 مورد استفاده از فناوری سونوگرافی پرداخت. محققان پس از تجزیه و تحلیل مطالعات مربوط به سونوگرافی برای درمان سفت شدن پوست ، سفت شدن بدن و کاهش سلولیت ، نتیجه گرفتند که این روش ایمن و مؤثر است.

انجمن جراحی زیبایی آمریکا اعلام کرده است که سفت شدن پوست با سونوگرافی معمولاً در 2 تا 3 ماه نتایج مثبتی به همراه دارد و مراقبت خوب از پوست می تواند به حفظ این نتایج تا 1 سال کمک کند.

مطالعه ای در مورد اثربخشی صورت HIFU در افراد کره ای نشان داد که این روش به بهترین وجه عمل می کند تا ظاهر چین و چروک اطراف فک ، گونه و دهان را بهبود بخشد. محققان عکسهای استاندارد شرکت کنندگان از قبل از درمان را با افراد 3 و 6 ماه پس از درمان مقایسه کردند.

مطالعه دیگری اثربخشی صورت HIFU صورت را پس از 7 روز ، 4 هفته و 12 هفته ارزیابی کرده است. بعد از 12 هفته ، در تمام مناطق تحت درمان میزان ارتجاعی پوست شرکت کنندگان بهبود یافته است.

محققان دیگر تجربه 73 زن و دو مرد را که تحت درمان با هایفو قرار گرفتند ، مورد مطالعه قرار دادند. پزشکان با ارزیابی نتایج از پیشرفت 80٪ در پوست صورت و گردن خبر دادند ، در حالی که میزان رضایتمندی شرکت کنندگان 78٪ بود.

عوارض هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی صورت
هایفوتراپی صورت

به طور کلی شواهد نشان می دهد که صورت HIFU دارای عوارض جانبی کمی است ، اگرچه ممکن است برخی از افراد بلافاصله بعد از عمل درد و ناراحتی را تجربه کنند.

برخی از عوارض جانبی گزارش شده عبارتند از:

  • تورم
  • بی حسی
  • قرمزی
  • کبودی
  • بثورات بنفش

لازم به ذکر است که اگر هایفوتراپی شما توسط پزشک متخصص پوست حرفه ای و کاربلد انجام گیرد، هیچگونه درد، ناراحتی و عارضه ای را تجربه نخواهید کرد و همچنین از نتیجه ی درمان تان نیز لذت خواهید برد.

هزینه ی هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی صورت
هایفوتراپی صورت

در پاسخ به سوال باید بگوییم که نمی توان برای این درمان قیمت واحدی را برایتان مشخص کنیم. چرا؟

زیرا، قیمت هایفوتراپی برای هر فرد متفاوت است و به مواردی مانند: ناحیه ی مورد درمان، تعداد جلسات مورد نیاز، نیاز پوست شما، مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید و …. بستگی دارد.

اما این نکته نیز حائز اهمیت است که نباید قیمت ها را ملاک انتخاب خودتان برای انتخاب مرکز زیبایی در نظر بگیرید. برای مثال، مراکزی که هزینه های بالایی را از افراد دریافت می کنند، دلیل بر این نمی شود که خدمات متفاوت تری را به افراد ارائه دهند. چه بسا مراکزی وجود دارند که به دلیل موقعیت مکانی خود، از افرد هزینه های بیشتری را دریافت می کنند. در مقابل مراکزی نیز وجود دارند که به دلیل تازه کار بودن و جذب مراجعین بیشتر، هزینه های بسیار کمی را دریافت کرده ولی کیفیت کاری آنها بسیار پایین می باشد.

بنابراین در انتخاب مرکز زیبایی خود دقت لازم را به عمل آورده و از آنها درخواست کنید تا عکس قبل و بعد درمان مراجعین قبلی خود را به شما نشان دهنده تا شما میزان رضایت آنها را ببینید.

مرکز تخصصی پوست، مو و زیبایی ما، در مقابل ارائه ی خدمات به بهترین نحو، منصفانه ترین هزینه ها را از مراجعین عزیز خود دریافت می کنند. همچنین شاید در برخی از خدمات، ارزانتر از مراکز دیگر نباشیم، ولی قطعا نسبت به مراکزی که از دستگاه ها، مواد و خدمات مشابه ما را استفاده می کنند، هزینه های معقول و منصفانه تری را دریافت می کنیم.

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت
هایفوتراپی صورت

هیچ چیز نمی تواند جای یک پزشک متخصص را برای رسیدگی به پوست و سلامت آن بگیرد. زیرا پزشک متخصص، می تواند نوع پوست، نیاز آن آسیب آن را شناسایی کرده و به خوبی بهترین نوع درمان را برای شما در نظر بگیرد.

اگر به دنبال یک مرکز حرفه ای، قابل اعتماد، معتبر و فوق العاده برای انجام هایوتراپی و …. می گردید:

با افتخار می توانیم بگوییم که مرکز زیبایی ما در اصفهان، خدمات درمان پوست و مو را با بهره گیری از:

  • حرفه ای ترین کادر پزشکی متخصص پوست و زیبایی
  • بهترین نوع مواد و دستگاه ها
  • دارای مجوز کاری مرکز زیبایی
  • پزشکان متخصص دارای مجوز کار
  • در محیط بسیار استاندارد و بهداشتی

خدمات درمان های پوست و مو را به بهترین نحو به مراجعین عزیز خود ارائه می دهد.

با شما را از مسیر نزدیک تری به اهداف زیبایی تان می رسانیم. با اطمینان می توانیم بگوییم که همه ی مراجعین قبلی ما، رضایت کامل را از نتیجه ی کار و اعتماد به ما داشته اند.

  • کادر پزشکی ما بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند.
  • ما برای شما مشاوره ی رایگان قبل از درمان را در نظر گرفته ایم.
  • پرسنل ما به طور کامل پاسخگوی سوالات شما درباره ی خدمات مرکز هستند.
  • ممکن است که گاهی خدمات را ارزان ارائه ندهیم، اما در مقایسه با مراکز دیگر که با همین کیفیت کار می کنند، قیمت های ما بسیار منصفانه و معقول است.

برای گرفتن نوبت و تعیین وقت، مشاوره و اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

از اینکه وقت ارزشمند خود را صرف مطالعه ی این مطلب کرده اید سپاس گزاریم. مطالب ما با بهره گیری از پزشکان متخصص و حرفه ای و منابع معتبر و مورد اطمینان گردآوری شده اند. بنابراین به راحتی می توانید به ما اعتماد کنید.

لینک منبع خارجی

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا