همه چیز درباره لیزر کل بدن | لیزر صورت، ناحیه تناسلی و …

همه چیز درباره لیزر کل بدن

همه چیز درباره لیزر کل بدن
همه چیز درباره لیزر کل بدن

با سلام به همه ی کاربران و دوستان عزیز. به صفحه ی ما خوش آمدید. امیدواریم که در مطلبی که برای شما گردآوری کرده ایم، بتوانیم پاسخ سوالات شما را درباره لیزر کل بدن داده و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر از همه ی روش های اصلاح موهای زائد صورت و بدنتان خسته شده اید و احساس رضایت ندارید، ما در این مطلب، روش لیزر موهای زائد را به شما معرفی می کنیم. با انجام این روش، می توانید از شر موهای زائد بدنتان خلاص شده و همیشه مرتب و تمیز باشید. آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که به خود بگویید، راز زیبایی پوست بدن سلبریتی های هالیوودی چیست؟ آیا شما هم دلتان می خواهد تا همیشه پوستی صاف و یکدست داشته باشید؟ آیا شما هم دلتان می خواهد تا همیشه پوستی یکدست و بدون هیچ موی زائدی داشته باشید؟

همانطور که می دانید، همه ی افراد زیبایی و تمیزی را دوست دارند. حتی خانم ها بیشتر جذب آقایانی می شوند که به ظاهر خود اهمیت می دهند و همیشه بهداشت را رعایت می کنند. حتی در ورزشکاران نیز، رعایت کردن بهداشت، یکی از لازمه های سلامتی آنها می باشد. بنابراین، همه ی افراد، نیاز دارند تا همیشه سلامت و مرتب باشند. داشتن موهای زائد، نه تنها اعتماد به نفس افراد را مخصوصا در خانم ها، تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه از لحاظ بهداشتی و سلامتی نیز، ممکن است که موجب بسیاری از عفونت های قارچی و از این قبیل شود. همچنین اگر به هنگام رفتن به مهمانی ها و پوشیدن لباس مورد علاقیتان، دغدغه ی اصلاح موهای زائد خود را دارید، اما تنگی وقت به شما اجازه ی رسیدن به خود را نمی دهد، روش لیزر کل بدن ، می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد. بنابراین، توصیه می کنیم که برای آگاهی بیشتر درباره فواید این روش، این مطلب را تا آخر ادامه دهید.

فواید لیزر کل بدن

فواید لیزر کل بدن
فواید لیزر کل بدن

روش لیزر موهای زائد، روندی است که در آن انرژی نور متمرکز شده ی حاصل از لیزر، به گرمای شدید تبدیل شده و به ریشه ی موها نفوذ می کند و روند رشد موهای را تخریب می کند. لیزر موهای زائد، می تواند برای هر قسمتی از بدن افراد که دارای موهای زائد می باشد، اعم از: صورت، ناحیه ی تناسلی، پاها، دست ها، زیر بغل، شکم و ….مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر مزایای روش لیزر کل بدن می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • لیزر موهای زائد روشی بسیار سریع می باشد. به طوری هر پالس از لیزر، می تواند تعداد زیادی از ریشه ی موها را مورد هدف قرار دهد.
  • لیزر موهای زائد را می توانید به انتخاب خودتان و تنها برای قسمت خاصی از بدنتان انجام دهید، بدون آنکه نواحی دیگر بدنتان را تحت تاثیر قرار دهید.
  • بیشتر بیمارانی که این روش درمان موهای زائد را انجام می دهند، پس از گذاشت 3 الی 7 جلسه ی درمانی، شاهد از بین رفتن دائمی موهای زائدشان هستند.

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟
چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟

لیزر کل بدن ، چیزی فراتر از بین بردن موهای زائد می باشد. این یک روند پزشکی می باشد که نیاز به آموزش های لازم و اطلاعات قبلی دارد. پیش از اقدام به لیزر موهای زائد، باید از مجوز های پزشک متخصص خود و مهارت کافی او در انجام این زمینه، اطمینان حاصل کنید. اگر قصد انجام لیزر را دارید، حداقل تا 6 هفته قبل از اولین جلسه ی لیزر خود، باید از اصلاح موهای زائد خود با روش های وکس، موم انداختن، استفاده از ماشین های موکن و از این قبیل که موجب از بین رفتن موهای زائد از ریشه ی آنها می گردد خودداری کنید و موهای خود را فقط سطحی اصلاح کنید. حداقل تا 6 هفته قبل و 6 هفته بعد از انجام لیزر کل بدن ، باید از قرار دادن ناحیه ی مورد درمان، در معرض مستقیم نور آفتاب خودداری کنید، زیرا نور اشعه ی ماورا بنفش آفتاب، تاثیر لیزر را کاهش خواهد داد.

لیزر کل بدن شامل کجاست؟

لیزر کل بدن شامل کجاست؟
لیزر کل بدن شامل کجاست؟

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، لیزر موهای زائد را می توانید برای هر ناحیه ای از بدنتان که دارای موهای زائد است، انجام دهید. اما عموما پکیج های لیزر کل بدن ، شامل: پاها، دست ها، زیر بغل، ناحیه ی تناسلی، شکم و کمر می باشد. اما لازم به ذکر است که شما ملزم به للیزر کل بدنتان نیستید و می توانید با انتخاب خود، تنها ناحیه ی خاصی از بدنتان را لیزر کنید، به طوری که نواحی دیگر بدنتان را تحت تاثیر قرار ندهید.

لیزر کل بدن چقدر طول می کشد؟

لیزر کل بدن چقدر طول می کشد؟
لیزر کل بدن چقدر طول می کشد؟

 مدت زمان لازم برای جلسات لیزر موهای زائد، به ناحیه ی مورد درمان بستگی دارد. برای مثال ناحیه های مانند کمر و یا پاها، حدود 1 الی 2 ساعت زمان نیاز داشته باشد. در حالی که ممکن است ناحیه ی بالای لب ها، 1 دقیقه طول بکشد. اما عموما لیزر کل بدن افراد 4 الی 5 ساعت به طول خواهد انجامید.

لیزر کل بدن چند جلسه است؟

لیزر کل بدن چند جلسه است؟
لیزر کل بدن چند جلسه است؟

تعداد جلسات لیزر کل بدن افراد، به میزان سفتی ریشه ی موهای آنها و یا نوع پوست آنها و از این قبیل، بستگی دارد. همچنین واکنش بدن نسبت به درمان نیز، در تعدا جلسات مورد نیاز تاثیر خواهد داشت. ممکن است که برخی از مراجعین پس از 3 جلسه درمان، شاهد از بین رفتن چشمگیر موهای زائدشان باشند و در برخی این زمان به 7 جلسه نیز برسد. اما عموما برای نتیجه گیری کامل، به 10 الی 12 جلسه ی درمان نیاز می باشد. و همچنین جلسات در فواصل زمانی 1 بار در ماه و یا 2 بار ماه، بسته به تشخیص پزشک، تعیین می گردد.

لیزر کل بدن چه عوارضی دارد؟

لیزر کل بدن چه عوارضی دارد؟
لیزر کل بدن چه عوارضی دارد؟

لازم به ذکر است که اگر لیزر موهای زائد، توسط یک پزشک متخصص و مجرب در این امر، با یک دستگاه لیزر استاندارد انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. زیرا پزشک متخصص مجرب، می تواند آناتومی و وضعیت بدنی فرد مراجعه کننده را به خوبی درک کند و تنظیمات دستگاه را روی مناسب ترین حالت برای فراد تنظیم کند. موارد سوختگی با دستگاه لیزر موهای زائد وجود دارند که به همین دلیل است، که پزشک تجربه ی کافی را در تنظیم مناسب دستگاه و بدن فرد نداشته است. اما ما برای اطلاعات بیشتر شما، برخی از عوارض را برای شما آورده ایم:

  • خارش( در ناحیه ی درمان شده)
  • سوزش
  • تغییر رنگ پوست
  • تورم

این عوارض جانبی پس از 2 الی 3 روز از بین خواهند رفت.

البته عوارضی نیز مانند: سوختگی هنگام لیزر و … نیز وجود دارد که دلیل آن عدم تبهر پزشک و تکنسین می باشد. پس در انتخاب مرکز لیزر خود، دقت لازم را به عمل آورید.

چه دستگاهی برای لیزر موهای زائد بهتر است؟

 

هر کدام از مراکز لیزر، از دستگاه های لیزر با مارک های متفاوت استفاده می کنند. اما سوال اینجاست که بهترین دستگاه کدام است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که، یک دستگاه لیزر خوب، باید علاوه بر دادن نتیجه ی مطلوب به مراجعین، بسیار بهداشتی، ایمن، دارای همه ی استاندارد های یک دستگاه خوب و جدیدترین تکنولوژی ها را نیز در بر داشته باشد. دستگاه لیزر الکس آپوجی( Alex apogee) که توسط شرکت سایناشور( synosure) تولید شده است، از جدیدترین دستگاه های لیزر می باشد که کمبود های دستگاه های قبل تر را جبران کرده و بسیار ایمن می باشد. ین دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر، بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است.

لیزر کل بدن چقدر هزینه دارد؟

لیزر کل بدن چقدر هزینه دارد؟
لیزر کل بدن چقدر هزینه دارد؟

قیمت لیزر موی زائد بدن متفاوت است و نمی توان قمت واحدی را برای آن اعلام کرد. این به این منظور است که قیمت آن به عوامل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از: ناحیه ای از بدن که می خواهید آن را لیزر کنید، مرکز لیزری که به آن مراجعه می کنید، مارک دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد، واکنش بدن شما نسبت به درمان و از این قبیل. اما این نکته لازم به ذکر است که برای اننتخاب مرکز لیزر خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. زیرا متاسفانه امروزه مراکزی وجود دارند که با تبلیغات بالا درباره اینکه دستگاهی که استفاده می کنند، بهترین دستگاه می باشد، مراجعین بسیاری را جذب خود می کنند و هزینه های بسیار زیادی را از آنها دریافت می کنند، در صورتی که تبلیغات آنها بسیار پوچ بوده و نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، قیمت های بسیار کمی را از افراد دریافت می کند و در مقابل  کیفیت کار و دستگاه آنها خوب نیست، و یا متخصصان مجربی در آن مرکز مشغول به کار نیستند. از این رو افراد و یا منابع معتبری را برای پیدا کردن یک مرکز خوب انتخاب کنید.

نظرات درباره لیزر کل بدن

نظرات درباره لیزر کل بدن
نظرات درباره لیزر کل بدن

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه پس از انجام لیزر موهای زائد، دچار سوختگی شده و یا روند رشد موهایش تغییری نکرده است، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای لیزر موهای زائد و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

لیزر کل بدن در اصفهان

لیزر کل بدن در اصفهان
لیزر کل بدن در اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا