پروتز لب بدون جراحی| کی پروتز لب زده نی نی سایت

پروتز لب بدون جراحی

پروتز لب بدون جراحی
پروتز لب بدون جراحی

با سلام به همه ی کاربران عزیز. به صفحه ی ما خوش آمدید. آیا تا به حال زیبایی چهره و جذابیت برخی از افراد، در حالی که هیچگونه آرایشی روی صورتشان نیست، نظر شما را به خود جلب کرده است؟ آیا می دانید که داشتن لب هایی برجسته و زیبا، می تواند نقش بسیار مهم و اثر گذاری را در زیبایی چهره ایفا کند؟ آیا می دانید که بسیاری از سلبریتی ها، با برجسته کردن لب های خود، زیبایی خود را چندید برابر می کنند در حالی که چهره ای بسیار طبیعی دارند؟ برای برجسته کردن لب ها، روش های متعددی وجود دارد. از عمل های جراحی، تزریق چربی گرفته تا استفاده از روش های خانگی و ترفندهای سنتی. اما همانطور که می دانید، علم پزشکی روز به روز در حال توصعه و پیشرفت است. هر روش جدید در پزشکی، می تواند کامل کننده ی روش قبلی خود باشد و ایرادات روش قبلی را برطرف کرده باشد. در زمینه ی پروتز لب ، در این مطلب می خواهیم تزریق ژل ها و یا پر کننده ها را به شما معرفی کنیم.

پروتز لب با پر کننده ها و یا ژل که امروزه بسیار در میان افراد رواج یافته است. تاکنون توانسته رضایت بسیاری از افراد را به خود جلب کند. همچنین ما در این مطلب، سعی داریم تا این روش را به عنوان یک تغییر بسیار طبیعی در چهره معرفی کنیم. زیرا هیچکس دوست ندارد تا چهره ی خود را از حالت طبیعی خارج کند. بلکه دوست دارد تا با ترفند های ساده، صورتی زیبا تر، جذاب تر و در همان حال، طبیعی داشته باشد. روش تزریق ژل، به شما این امکان را می دهد تا هر مدل و یا فرمی که دوست دارید به لب های خود بدهید و یا حتی حجم آن را به سلیقه ی خود تغییر دهید. عواملی مانند افزایش سن، موجب افتادگی پوست و یا تغییراتی از این قبیل می شود. باریک تر شدن لب های نیز یکی از این تغییرات است. در حالی که لب های ایده آل، لب های پر هستند. ما در این مطلب، شما را با جزئیات این روش آشنا کرده و همچنین سعی کرده ایم تا پاسخ برخی از سوالات رایج شما را نیز بیاوریم.

پروتز لب چیست؟

پروتز لب چیست؟
پروتز لب چیست؟

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، پروتز لب روش های متفاوتی دارد که ما در این مطلب می خواهیم روش تزریق ژل را به شما توضیح دهیم. پر کننده های غیر دائمی، مانند: هیالورونیک اسید که بهترین نوع ان می باشد، برای افزایش حجم و شکل دهی به لب های استفاده می شوند. هیالورونیک اسید، ماده ای است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود. پر کننده های شبیه سازی شده به این ماده، پس از تزریق، با بدن سازگاری کامل را دارند. تزریق ژل لب، توسط یک پزشک متخصص مجرب پوست و زیبایی، و از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف انجام می گیرد. ماده ی هیالورونیک اسید از طریق همین سوزن ها به لایه های زیرین پوست و در چند ناحیه در اطراف لب تزریق شده و موجب افزایش حجم آنها می گردد. همچنین محصولات مختلفی از هیالورونیک اسید در بازار وجود دارد که پزشک ها از آنها استفاده می کنند. این روش برای افرادی که روش های سخت، پرخطر، پر هزینه و زمان بر را نمی خواهند، مناسب است و می توانند درمانی آسوده، کم هزینه و با صرف زمان کم را تجربه کنند.

پروتز لب تا چه مدت دوام دارد؟

پروتز لب تا چه مدت دوام دارد؟
پروتز لب تا چه مدت دوام دارد؟

غیر دائمی بودن پروتز لب با تزریق پر کننده ها یک مزیت محسوب می شود. زیرا افراد می توانند در صورت عدم رضایت و یا تمایل به تکرار درمان، آن را انجام ندهند. اما به طور معمول، پر کننده های لب، بین 6 الی 9 ماه ماندگاری دارند. پس از طی این دوره، افراد می توانند برای ماندگاری بیشتر، بازهم تزریق را در مرکز زیبایی خود در فاصله ی زمانی تعیین شده توسط پزشک، انجام دهند.

پروتز لب درد داره؟

پروتز لب درد داره؟
پروتز لب درد داره؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که: درد پروتز لب کاملا به آستانه ی تحمل درد افراد بستگی دارد و نمی توان پاسخی قطعی برای این مورد داد. اما لازم به ذکر است که اگر تزریق ژل لب، توسط یک پزشک متخصص زیبایی و پوست مجرب و ماهر انجام گیرد، جلسه ی درمانی راحتی را تجربه خواهید کرد. همچنین در صورت عدم حساسیت، می توانید 30 الی 45 دقیقه قبل از جلسه ی درمانی خود، از کرم و یا داروهای بی حس کننده ی موضعی بر روی لب ها استفاده کنید تا درمان راحتی داشته باشید. زیرا در هر صورت، این روش از طریق تزریق صورت می گیرد و ممکن است که کمی حس ناخوشایند به شما بدهد. همچنین توصیه می شود که خانم ها در دوران قائدگی ، این امر را انجام ندهند و جلسه ی درمان خود را به پس از اتمام این دوران موکول کنند. زیرا دراین دوره، پوست افراد کمی حساس تر و آستانه ی درد آنها نیز پایین تر است. همچنین افرادی که دارای بیماری های عصبی هستند، قبل از انجام تزریق، آن را با پزشک خود در میان بگذارند.

پروتز لب ضرر دارد؟

پروتز لب ضرر دارد؟
پروتز لب ضرر دارد؟

لازم به ذکر است که تزریق پروتز لب توسط یک پزشک ماهر و مجرب در این زمینه انجام گیرد، هیچگونه عوارضی نخواهد داشت. اما در کل، عوارض پرکننده های هیالورونیک اسید بسیار به ندرت و پس از 2 الی 3 روز از بین خواهند رفت. ما برای اطلاعات بیشتر شما، این عوارض را در ذیل آورده ایم:

  • خونریزی از محل تزریق
  • تورم و کبودی
  • قرمزی و حساسیت به محل تزریق
  • فعال شدن مجدد لک های سرماخوردگی یا (تب خال)  در ناحیه اطراف لب

اما برخی از عوارض مهم که به دلیل بی کیفیتی ماده ی تزریق شده و یا عدم تجربه ی پزشک می باشند، عبارتند از:

  • تورم شدید و طولانی مدت یا کبودی که یک هفته تا 10 روز به طول انجامد
  • عدم تقارن لب (قسمت هایی از لب ها در اندازه های مختلف هستند)
  • برآمدگی و بی نظمی در لب
  • عفونت
  • تزریق داخل رگ خونی باعث ریزش بافت می شود
  • زخم ، زخم یا سفت شدن لب
  • واکنش آلرژیک باعث ایجاد قرمزی ، تورم یا خارش اطراف لب می شود.

در صورت بروز تورم شدید یا ایجاد تب ، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

پروتز لب چقدر هزینه دارد؟

پروتز لب چقدر هزینه دارد؟
پروتز لب چقدر هزینه دارد؟

برای انجام پروتز لب با تزریق ژل، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت فیلر ها به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، کیفیت پر کننده ی مورد استفاده، ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

پروتز لب نی نی سایت

پروتز لب نی نی سایت
پروتز لب نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه پس از پروتز لب هایش با تزریق پر کننده، دچار عارضه های جانبی و یا کبودی شده است، نمی تواند احساس راحتی داشته باشد و بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما درمان، با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

پروتز لب اصفهان

پروتز لب اصفهان
پروتز لب اصفهان

اگر برای برجسته کردن و زیبا تر کردن لب های خود، روش تزریق ژل و یا فیلر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا