پلاسما جت پلک چیست؟| نکاتی طلایی درباره پلاسما جت پلک!

پلاسما جت پلک 

پلاسما جت پلک 
پلاسما جت پلک

سلام و درود خدمت کاربران محترم و عزیز! همانطور که می دانید با افزایش سن افراد، علائمی در سطح پوست افراد مانند چین و چروک ها و افتادگی پلک ها پدید می آید. اگر جزو افرادی هستید که از افتادگی پلک های رنج می برید، پلاسما جت پلک ، یکی از راه های رفع افتادگی پلک ها می باشد. یکی از مزایای این روش، جایگزین شدن آن به جای جراحی های پر هزینه می باشد. این روش برای افرادی که افتادگی پلک آنها کم و یا متوسط است، مناسب می باشد. یک درمان طبیعی برای جوان سازی صورت و یک روش برای پیشگیری از پدیدار شدن نشانه های افزایش سن است. 

پلاسما جت پلک چیست؟

متخصصان پلاسما جت با استفاده از قلم پلاسما، پوست را کشیده و بازسازی می کنند. در این روش درمانی قلم پلاسما انرژی الکتریکی را به گاز نیتروژن مولکولی دیاتومیک گازی تبدیل کرده و به سطح پوست نفوذ می کند. در این روند، طی یک ضربه کوچکی که به لایه ی اپیدرمی پوست وارد می شود و ساختار پوست را مختل می کند. این روش درمانی به عنوان فیبروبلاست نیز شناخته می شود. فیبروبلاستها شایع ترین سلولهای بافت همبند در بدن هستند که کلاژن تولید می کنند.

عوارض پلاسما جت پلک

عوارض پلاسما جت پلک
عوارض پلاسما جت پلک

پلاسما جت پلک، یک درمان نسبتا بی خطر، در مقایسه با جراحی های زیبایی هستند. اما با این وجود هیچ رویه ی درمانی بدون ریسک و خطر نمی باشد. از همین رو به آنها اشاره می کنیم:

  • تورم پوست
  • کبودی در ناحیه درمان
  • پوسته پوسته شدن
  • زخم
  • تغییر رنگ پوست

در صورت مشاهده این عوارض، توصیه می شود با پزشک خود در میان بگذارید.

مزایا پلاسما جت پلک

مزایا پلاسما جت پلک
مزایا پلاسما جت پلک

پلاسما جت پلک مزایایی دارد که شامل موارد ذیل می شود:

  • سفت شدن پوست و استحکام بافت ها از بزرگترین مزایا پلاسما جت پلک محسوب می شود.
  • 1 الی 2 جلسه برای درمان لازم است. حتی برخی از افراد در جلسه اول نیز به نتیجه مطلوب می رسند.
  • با این درمان به دلیل ساخته شدن کلاژن و الاستین، پوست شاداب تر و جوان تر به نظر می رسد.

مراقبت های بعد از پلاسما جت پلک

مراقبت های بعد از پلاسما جت پلک
مراقبت های بعد از پلاسما جت پلک
  • پوسته پوسته شدن محل درمان طبیعی می باشد، آنها را سرکوب نکنید زیرا موجب افزایش فشار خون و زخم می شود.
  • برای تمیز کردن محل درمان نیازی به استفاده از مواد های شستشو و یا دستمال های ضخیم نیست، می توانید آن را با نوک انگشتان و یا آب با دمای اتاق تمیز کنید.
  • تا 3 الی 4 روز از قرار گرفتن زیر دوش آب داغ خودداری کنید. همچنین هنگام استفاده از مواد شوینده در حمام، احتیاط کنید تا از روی محل درمان شما عبور نکند.
  • از شنا کردن و قرار گرفتن در آب کلر دار خودداری کنید، زیرا موجب سوزش بیشتر می شود.
  • محل درمان را با استفاده از مواد توصیه شده توسط پزشک، حداقل 3 بار در روز مرطوب نگه دارید. اما محل درمان را خیس نکنید.
  • آقایان باید تا اتمام دوره ی بهبود از اصلاح صورت خود، خودداری کنند.
  • از استفاده از لنز ها تا 72 ساعت پس از درمان خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب اجتناب کنید. و در زمان وجود آفتاب از کلاه های نقاب دار یا از این قبیل، برای جلوگیری از تابش نور آفتاب در محل درمان استفاده کنید.
  • 10 الی 12 هفته پس از درمان، از حمام آفتاب خودداری کنید.
  • از دیگر درمان های پوستی، پس از انجام پلاسمات جت تا 12 هفته خودداری کنید.
  • از سیگار و نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید.
  •  برای نتیجه بهتر از خوردن شکر خودداری کنید.
  • در صورت مشاهده هرگونه عوارض، آن را با پزشک خود درمیان بگذارید.

هزینه پلاسما جت پلک

هزینه ی پلاسما جت پلک بسته به کیفیت انجام آن توسط مراکز مختلف، متفاوت است. در این میان، مراکزی هستند که تبلیغاتی وسوسه انگیز اما پوچ می کنند و از این طریق هزینه های چشمگیری را از افراد دریافت می کنند. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که هزینه ی بسیار کمی دریافت کرده اما کیفیت درمان آنها بسیار ضعیف و حتی ممکن است منجر به آسیب شوند. از این رو در انتخاب مرکز درمان خود بسیار دقت و از افراد مجرب و مطمئن پرس و جو کنید.

ماندگاری پلاسما جت پلک

ماندگاری پلاسما جت پلک
ماندگاری پلاسما جت پلک

درمان به روش پلاسما جت پلک ، مانند جراحی ها و دیگر راه ها، دائمی نیست و به مرور زمان اثر آن کاهش پیدا خواهد کرد. نتیجه ی کامل و اصلی درمان تقریبا تا 8 هفته پس از درمان، پدیدار خواهد شد. ماندگاری پلاسما جت پلک به روش زندگی، کشیدن سیگار، مصرف الکل و از این قبیل موارد بستگی دارد. یعنی رعایت این موارد می تواند دوام درمان را بیشتر کند. اما عواملی مانند هورمون ها و ژنتیک نیز در ماندگاری این درمان موثر می باشد. 

پلاسما جت پلک نی نی سایت

پلاسما جت پلک نی نی سایت
پلاسما جت پلک نی نی سایت

پیش از هرگونه اقدام برای زیبایی، افراد سعی می کنند که از دیگران که تجربه آن کار را دارند پرس و جو کنند. در درمان پلاسما جت پلک، افراد سعی دارند سوالاتی نظیر نحوه انجام آن کار، مراقبت های پس از درمان، پزشک متخصص خوب، مرکز درمان معتبر، ماندگاری، مزایا و از این قبیل بپرسند. اما امروزه با ساخته شدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالات خود را از طریق آنها بیایند. اما استفاده از این سایت ها ممکن است آسیب هایی را نیز به دنبال داشته باشد. به این دلیل که آشنایی افراد با دیگران در این سایت ها مجازی بوده و نمی توان از صحت پاسخ ها اطمینان حاصل کرد. همچنین ممکن است که خصوصیات فردی و نگاه افراد به زیبایی با یکدیگر متفاوت باشد. بنابراین بهترین مشاور ها در این زمینه متخصصان مجرب پوست، جراحان پلاستیک هستند. 

پلاسما جت پلک اصفهان

اگر برای خلاص شدن از شر افتادگی پلک ها و جوان تر به نظر آمدن، روش پلاسما جت پلک را انتخاب کرده اید و از این رو به دنبال یک مرکز پلاسما جت معتبر هستید، ما پیشنهادی برای شما داریم. ما در اینجا مرکزی را به شما معرفی می کنیم که دارای کادر پزشکی متخصص و مجرب، پرسنلی وظیفه شناس و خوش برخورد، محیطی آرام، کاملا بهداشتی و همچنین دارای تمام استاندارهای یک مرکز خوب می باشد. تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم می باشد. همچنین شما می توانید با مراجعه به این مرکز عکس های قبل از درمان و بعد از درمان مراجعین قبلی را مشاهده نموده، و از این طریق هم از رضایت کامل مراجعین و هم از حرفه ای بودن تیم پزشکی اطمینان حاصل نمایید. برای دریافت مشاوره، هرگونه اطلاعات و تماس اینجا کلیک کنید.

منبع1 

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا