چند نکته ی مهم مزوتراپی لک صورت | درمان لک های صورت با بهترین متد

چند نکته ی مهم مزوتراپی لک صورت

چند نکته ی مهم مزوتراپی لک صورت
چند نکته ی مهم مزوتراپی لک صورت

با سلام به همه ی دوستان خوب و کاربران عزیزم. از این که صفحه ی ما را انتخاب کرده اید ممنونیم. خیلی خوش آمدید. دیگر وقت آن رسیده که بهترین تصمیم ها را برای خودتان بگیرید و به خودتان بیشتر اهمیت بدهید. رسیدگی به پوستتان موجب می شود تا همیشه جوان بمانید و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. آیا شما هم دلتان می خواهد تا مثل سلبریتی ها بدرخشید؟ خوب آنها برای خودشان وقت می گذارند! شما هم شروع کنید و حال خودتان را خوبتر کنید. برای درمان لک های صورت هر چه سریع تر اقدام کنید. صورتی شفاف، جوان، شاداب و براق داشته باشید. داشتن پوستی روشن و صاف، نقش بسیار مهمی را در زیبایی افراد بر عهده دارد. دیگر وقت آن رسیده که چهره ای دلربا تر و فریبنده تر داشته باشید. راز زیبایی در استفاده از لوازم آرایشی نیست.

چند نکته ی مهم مزوتراپی لک صورت
چند نکته ی مهم مزوتراپی لک صورت

امروزه چهره هایی که زیبایی طبیعی دارند، بیشتر مورد پسند افراد قرار می گیرد. بنابراین، اگر پوستی زیبا و شفاف داشته باشید، دیگر نیاز نیست که با استفاده از لوازم آرایشی خود را زیباتر کنید. پوست زیبا، زیبایی بیشتری را برای افراد به همراه می آورد. لک های پوستی، می توانند چهره ی افراد را خسته تر و کسل تر نشان دهد. از علل های وجود لک های بر روی پوست، می توان به قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب، استرس، تغییرات هورمونی و …. اشاره نمود. برای درمان لک های صورت ، راهکار های درمانی متعددی وجود دارد. اما اگر به دنبال به روز ترین و پیشرفته ترین متد درمانی هستید، این مطلب را تا انتها ادامه دهید. هدف از انتشار این مطلب این است که می خواهیم ساعاتی را در حال خوبتان شریک باشیم. ما در این مطلب، پاسخ سوالات رایج شما را درباره متد مزوتراپی آورده ایم.

لک صورت از چیست؟

لک صورت از چیست؟
لک صورت از چیست؟

لک ها، نقاطی هستند که به رنگ های قهوه ای و یا برنز بر روی پوست ظاهر می شوند. این تیرگی ها بیشتر در پوست صورت و هر نقطه ای دیگر از بدن که در معرض نور آفتاب است ظاهر می شوند. لک های پوستی، نوعی بیماری و یا مضر نیستند. اما برخی از افراد وجود آنها روی پوستشان را دوست ندارند و سعی در از بین بردن آنها دارند. لک ها فقط سلول های پوستی هستند که حاوی رنگدانه هایی به نام “ملانین” هستند. ملانین یک ماده شیمیایی است که توسط سلولهای پوستی به نام “ملانوسیت” ساخته می شود. ملانین های پوست را از اشعه ی ماورابنفش خورشید حفظ می کنند. پرتوهای فرابنفش خورشید باعث می شود ملانوسیت ها بیشتر ملانین تولید کنند که این امر می تواند باعث به وجود آمدن یا تیره تر شدن لک های می گردد.

لک صورت از چیست؟
لک صورت از چیست؟

در برخی از موارد نیز، لک ها ژنتیکی هستند. اگر والدین شما لک های پوستی داشته باشند، احتمال بروز آنها بر روی پوست شما نیز بیشتر است. افرادی که رنگ پوست آنها روشن تر است نیز، بیشتر در معرض بروز لک های قرار دارند. این به این دلیل است که افراد با رنگ پوست روشن تر، ملانین کمتری تولید می کنند. افزایش سن نیز، دلیل دیگری در به وجود آمدن لک های پوستی می باشد. اما اگر آنها موجب ناراحتی شما می شوند، درمان لک های صورت با مزوتراپی، می تواند گزینه ی انتخابی خوبی برای شما باشد.

لک صورت را چگونه برطرف کنیم؟

لک صورت را چگونه برطرف کنیم؟
لک صورت را چگونه برطرف کنیم؟

چند راهکار ساده و رایج برای از بین بردن لک های صورت:

  1. استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF 30 و یا بالاتر که متناسب با نوع پوست شما باشد.
  2. درمان با لیزر توسط پزشک متخصص پوست
  3. استفاده از کرم های آرایشی محو کننده( کاملا موقتی)
  4. کرم های درمانی موضعی
  5. استفاده از روش های خانگی مانند استفاده از: آبلیمو، عسل، شیر، ماست، پیاز
  6. درمان لک های صورت با مزوترایی

در این مطلب، اطلاعاتی را درباره روش مزوتراپی درمان لک ها صورت برایتان آورده ایم. این روش، بسیار پر طرفدار و بی عارضه در میان افراد می باشد.

مزوتراپی لک صورت چیست؟

روش مزوتراپی، روندی است که طی آن ماده ی مزوتراپی از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف، به لایه ی زیرین پوست، در نواحی مختلف طی چند تزریق، در پوست شما تزریق می شوند. این کار باید توسط یک پزشک متخصص و مجرب در این زمینه، که بتواند آناتومی بدن شما را به خوبی درک کند، انجام گیرد. ماده ی مزوتراپی، معمولا ترکیبی از آنزیم ها، ویتامین ها، هورمون ها و عصاره های گیاهی می باشد. با نفوذ این ماده به لایه ی زیرین پوست، سبب بهبود روش گردش خون شده و خاصیت ضد التهابی دارد. برای درمان لک های صورت ، این روش علاوه بر درمان لک های صورت ، در موارد ذیل نیز مورد استفاده قرار می گیرد:

  • لاغری موضعی مانند از بین بردن چربی های شکم، پهلو، بازو ها و …
  • رفع سلولیت
  • کاهش چین و چروک های پوستی
  • سفت کردن و کشیدن پوست
  • روشن تر شدن رنگدانه های پوستی
  • درمان آلوپسیا که موجب ریزش موها می گردد.

تعداد جلسات مزوتراپی لک صورت

تعداد جلسات مزوتراپی لک صورت
تعداد جلسات مزوتراپی لک صورت

برای مشاهده ی نتیجه ی مطلوب، به چند جلسه تکرار درمان مزوتراپی نیاز دارید. تعداد این جلسات کاملا بستگی اندازه ی ناحیه ی مورد درمان، میزان واکنش شما به درمان و …. دارد. اما عموما 4 الی 6 جلسه درمان برای هر فرد مورد نیاز می باشد. در ابتدا تزریقات را هر 7 تا 10 روز دریافت خواهید کرد. اما با بهبود لک ها و جوابدهی بدن شما به درمان، جلسات شما با فواصل زمانی بیشتری توسط پزشک تعیین می گردد. این جلسات می توانند 2 هفته یکبار و یا ماهی یکبار باشند.

هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه مزوتراپی لک صورت
هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه ی درمان لک های صورت با مزوتراپی را نمی توان به طور قطعی تعیین کرد. زیرا این هزینه به تعداد جلسات مورد نیاز شما برای درمان کامل، حجم ناحیه ی مورد درمان، کیفیت ماده ی مزوتراپی مورد استفاده، کلینیکی که به آن مراجعه می کنید و … بستگی دارد. اما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، علاوه بر ارائه ی خدمات به بهترین نحو و با بهترین کیفیت، از شما منصفانه ترین مبالغ را دریافت خواهد کرد. هزینه ای که برای رسیدگی به پوستتان می کنید، بسیار ضروری و مفید باشد. رسیدگی به پوست، کاری لوکس و فقط ویژه ی افراد خاص نیست، این یک امر ضروریست. پرداخت هزینه های جانبی، می تواند مانع پرداخت هزینه های بسیار بالا در آینده گردد. همچنین قیمت های را ملاک خود برای انتخاب مرکز زیبایی خود قرار ندهید. کیفیت را اولویت کارتان قرار دهید.

اما این نکته لازم به ذکر است که برای اننتخاب مرکز درمان خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. زیرا متاسفانه امروزه مراکزی وجود دارند که با تبلیغات بالا درباره اینکه دستگاهی که استفاده می کنند، بهترین دستگاه می باشد، مراجعین بسیاری را جذب خود می کنند و هزینه های بسیار زیادی را از آنها دریافت می کنند، در صورتی که تبلیغات آنها بسیار پوچ بوده و نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، قیمت های بسیار کمی را از افراد دریافت می کند و در مقابل  کیفیت کار و دستگاه آنها خوب نیست، و یا متخصصان مجربی در آن مرکز مشغول به کار نیستند. از این رو افراد و یا منابع معتبری را برای پیدا کردن یک مرکز خوب انتخاب کنید.

عوارض مزوتراپی لک صورت

عوارض مزوتراپی لک صورت
عوارض مزوتراپی لک صورت

لازم به ذکر است که اگر تزریق ماده ی مزوتراپی توسط پزشک متخصص و مجرب در این زمینه که آناتومی بدن شما را به خوبی درک کند، انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. بلکه این روش، روشی بسیار ایمن و راحت، با بالاترین میزان نتیجه گیری می باشد. اما برای اطلاع بیشتر شما، ما برخی از مهم ترین عوارض این روش را برای شما آورده ایم:

  • حالت تهوع
  • درد
  • حساسیت
  • ورم
  • خارش
  • قرمزی
  • کبودی
  • برآمدگی در محل تزریق
  • تکه های تیره پوست
  • راش
  • عفونت
  • زخم ها

پس از اعتبار و میزان رضایت مراجعین قبلی مرکز زیبایی مورد نظر خود، اطمینان لازم را حاصل کنید.

درمان لک صورت نی نی سایت

درمان لک صورت نی نی سایت
درمان لک صورت نی نی سایت

اگر برای درمان لک های صورت خود، روش مزوتراپی را انتخاب کرده اید. این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر مزوتراپی و یا از این قبیل، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند.

زیرا افراد از لحاظ خصوصیات، وضعیت، سن و تیپ بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است که افراد به یکدیگر مراکزی را توصیه کنند که مناسب فرد دیگر نیست. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

مرکز پوست و زیبایی اصفهان

مرکز پوست و زیبایی اصفهان
مرکز پوست و زیبایی اصفهان

اگر برای درمان لک های صورت و زیبایی و جوانسازی پوستتان، روش مزوتراپی را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا