چند نکته ی مهم که باید قبل از تزریق فیلرها بدانید!

چند نکته ی مهم که باید قبل از تزریق فیلرها بدانید!

چند نکته ی مهم که باید قبل از تزریق فیلرها بدانید!
چند نکته ی مهم که باید قبل از تزریق فیلرها بدانید!

سلام به همه ی دوستان و همراهان! یه صفحه ی ما خوش آمدید. از اینکه سایت ما را انتخاب کرده اید بسیار ممنونیم. خوب امروزه که همه ی افراد اطلاعات مورد نیاز خود را در هر زمینه ای، از طریق فضاهای مجازی و اینترنت بدست می آورند، ما سعی کرده ایم که در اطلاعات مفیدی را برای شما جمع آوری کنیم و در اختیار شما قرار دهیم. یکی از بحث های داغ در زمینه ی زیبایی، بحث درباره تزریق فیلرها و انواع راهکارهای جوانسازی و زیبایی می باشد. خوب همه زیبایی را دوست دارند و دلشان می خواهد شادابی و جذابیت جوانی خود را حفظ کنند. تزریق فیلر نیز می تواند یک روش موثر و مفید برای افراد باشد. خوب هر چه ادامه ی این مطلب را بخوانید، بیشتر به مزایای این روش پی می برید.

همانطور که می دانید، عوامل بسیار زیادی دست به دست هم می دهند و موجب آسیب رسانی به پوست ما می شوند. عواملی که خیلی از ماها در معرض آنها قرار داریم و از آسیب آنها بی خبریم. برای مثال تابش مستقیم نور آفتاب، عدم نوشیدن آب کافی، استعمال دخانیات و یا در معرض دود آنها قرار گرفتن، عدم مصرف آب و سبزیجات تازه به میزان کافی، استرس، عدم خواب کافی و در کل سبک زندگی ناسالم، می تواند سلامت پوست ما را تحت تاثیر خود قرار دهد. چین و چروک ها و یا خطوطی که به مروز زمان در صورت و پوست ما ظاهر می شوند، می تواند افراد را بیشتر از سن واقعیشان نشان دهد. البته تزریق فیلرها ، موارد استفاده ی دیگری نیز دارند که در ادامه آنها را برای شما آورده ایم.

تزریق فیلر چگونه است؟

تزریق فیلر چگونه است؟
تزریق فیلر چگونه است؟

تزریق فیلرها ، از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف انجام می گیرد که طی آن، ماده ی پر کننده، به لایه ی زیرین پوست نفوذ کرده و سبب بهبود روند گردش خون در آن ناحیه می گردد. در نتیجه ی این اقدام، کلاژن بیشتری در پوست ساخته خواهد شد. کلاژن پروتئینی است که نقش مفید بسیار مهمی را در ساختار پوست بر عهده دارد. فیلر ها یا پر کننده ها، امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند. اما لازم به ذکر است که این روند باید توسط پزشک متخصص پوست و در محیطی کاملا مطمئن، بهداشتی و با رعایت همه ی استاندارد های لازم انجام گیرد. از پر کننده ها در مواردی بجز کاهش چین و چروک ها نیز استفاده می گردد. این موارد عبارتند از: برجسته کردن گونه ها، برجسته کردن لب ها، از بین بردن خط خنده، جوانسازی پوست دست و بالا بردن فرم بینی که همه ی آنها با استفاده از فیلر ها انجام پذیر هستند.

تزریق فیلر چقدر دوام دارد؟

تزریق فیلر چقدر دوام دارد؟
تزریق فیلر چقدر دوام دارد؟

ماندگاری فیلر ها به نوع ماده ای که مورد استفاده قرار می گیرد بستگی دارد. برخی از آنها بین 6 الی 12 ماه ماندگاری دارند. برخی از آنها نیز ممکن است که تا 5 سال نیز ماندگار باشند. می تواندی قبل از تزریق فیلرها ، درباره این از پزشک متخصص خود سوال بفرمایید.

ماده ی اصلی پر کننده ها، هیالورونیک اسید می باشد!

ماده ی اصلی پر کننده ها، هیالورونیک اسید می باشد!
ماده ی اصلی پر کننده ها، هیالورونیک اسید می باشد!

نکته ی بسیار حائز اهمیت این است که ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی فیلر ها، هیالورونیک اسید می باشد که به طور طبیعی در بدن یافت می شود. بنابراین سازگاری کامل را پس از تزریق، با بدن خواهد داشت. پرکننده های پوستی مانند نوروتوکسین ها مانند بوتاکس و دیسپورت نیستند. آنها از طریق بی حس کردن ماهیچه ها، موجب صافی پوست می گردند. در حالی که فیلر ها، با افزایش تولید کلاژن، چین و چروک ها را پر می کنند و یا موجب افزایش حجم می گردند. کلاژن ها ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی فیلر ها بودند، اما امروزه، از اسید هیالورونیک به عنوان ماده ی اصلی استفاده می گردد. هیالورونیک اسید، علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی، مموجب آبرسانی به پوست و پر شدن آن می گردد. این ماده با افزایش سن، به مقدار کمتری در بدن تولید می گردد که با تزریق آنها، می توانید مقدار مورد نیاز را به بدن خود برسانید.

یک پرکننده ی خوب، یابد طبیعی باشد!

یک پرکننده ی خوب، یابد طبیعی باشد!
یک پرکننده ی خوب، یابد طبیعی باشد!

لازم به ذکر است که وقتی کسی را می بینید که لب های بسیار برجسته دارد، گونه هایی بسیار برجسته و … دارد، سریع متوجه می شوید که تزریق پرکننده ها را انجام داده است. این در حالی است که یک پرکننده باید توسط یک پزشک متخصص و مجرب تزریق شود، به طوری که ظاهری کاملا طبیعی و در عین حال زیبا به فرد بدهد. می توانید حس زیبایی طبیعی را با تزریق فیلرها در مرکز زیبایی ما تجربه داشته باشید.

مهم است که چه کسی تزریق فیلر را برایتان انجام می دهد!

مهم است که چه کسی تزریق فیلر را برایتان انجام می دهد!
مهم است که چه کسی تزریق فیلر را برایتان انجام می دهد!

پزشک متخصصی که تزریق پر کننده را برای شما انجام می دهد، باید از تجربه و تبهر کافی برخوردار باشد. در این صورت، هیچگونه عوارضی را تجربه نخواهید کرد و جلسه ی درمانی بسیار راحتی را خواهید داشت. همچنین پزشکی که متبهر و کاردان باشد، می تواند هم به طور طبیعی شما را زیباتر کند. می توانید قبل از شروع جلسه ی درمانی، عکس های قبل و بعد بیماران واقعی قبل از خودتان را ببینید. هر پزشک دارای تکنینک و سطح تجربه ی متفاوت می باشد. می توانید بدون هیچ خجالت و یا استرسی از پزشک خود، درخواست کنید تا گواهینامه ی پزشکی خود را به شما نشان دهد.

عوارض تزریق ژل فیلر

عوارض تزریق ژل فیلر
عوارض تزریق ژل فیلر

همانطور که در بالتر به آن اشاره کرده ایم، اگر تزریق فیلرها توسط پزشک متخصص و مجرب در این زمینه انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را تجربه نخواهید کرد. اما برای اطلاع بیشتر شما ما رایج ترین عوارض جانبی را برایتان آورده ایم که عبارتند از:

  • کبودی
  • قرمزی
  • ورم
  • درد
  • خارش
    عوارض جانبی اضافی که کمتر دیده می شود شامل موارد زیر است:
  • عفونت
  • برآمدگی و برآمدگی
  • تغییر رنگ یا تغییر رنگدانه

تزریق فیلر نی نی سایت

تزریق فیلر نی نی سایت
تزریق فیلر نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه نمی تواند پس از تزریق فیلر اخم کند، بخندد و یا تعجب کند، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای تزریق ژل لب و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

تزریق فیلر اصفهان

تزریق فیلر اصفهان
تزریق فیلر اصفهان

اگر برای داشتن پوستی جوان و بدون چین و چروک، لب هایی برجسته، گونه هایی برجسته و …. روش تزریق فیلرها را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا