کوچک کردن بازو ها بدون جراحی| برای لاغری بازو چه بخوریم؟

کوچک کردن بازو ها بدون جراحی

کوچک کردن بازو ها بدون جراحی
کوچک کردن بازو ها بدون جراحی

با سلام به همه ی کاربران عزیز و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. باید بگوییم که همه ی افراد زیبایی را دوست دادند و همواره برای زیبا تر شدن و زیبا ماندن تلاش می کنند. همانطور که می دانید، زیبایی اندام یکی از اصلی ترین موارد در جذابیت افراد می باشد. اکثریت، رسیدن به اندام ایده آل شان را راهی دشوار می دانند. همچنین افرادی نیز هستند که اندامی متناسب دارند، اما از تجمع چربی فقط در یک ناحیه از بدنشان رنج می برند. به این امر، چاقی موضعی می گویند. یکی از نواحی بدن که تقش موثری را در زیبایی اندام اجرا می کند. بازو ها می باشند. داشتن بازو هایی متناسب مخصوصا در خانم ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. بازوهایی ظریف در خانم ها، ظرافت و زیبایی زنانه ی آنها را چندین برابر می کند. اما نگران نباشید، راه های زیادی در کوچک کردن بازو ها وجود دارند که این راه را برای شما آسان کرده است.

بازو ها، مخصوصا در خانم ها، قسمتی هستند که تجمع چربی در آنها صورت می گیرد. عوامل متعددی در به وجود آمدن این چربی ها مانند: چاقی، عدم تحرک، عدم نوشیدن آب کافی، رژیم غذایی ناسالم، نداشتن خواب کافی و منظم و از این قبیل، نقش دارند. اما از طرفی نیز، روش های بسیار زیادی برای از بین بردن این چربی ها وجود دارد. از تغییر دادن رژیم غذایی( جایگزینی مواد غذایی سالم به جای مواد غذایی ناسالم)، تحرک کافی، عمل های جراحی و از این قبیل وجود دارند که می توانند کوچک کردن بازو ها را برای شما راحت تر کنند. اما در این مطلب، می خواهیم علاوه بر راهکارهای ساده اما مفید لاغری، لاغری موضعی با دستگاه را نیز به شما معرفی کنیم که امروزه جایگزین روش های جراحی سخت شده است.

برای لاغری بازو چه بخوریم؟

برای لاغری بازو چه بخوریم؟
برای لاغری بازو چه بخوریم؟

باید بگوییم که رژیم غذایی، نقش اصلی را در از بین بردن چربی های بدن بازی می کند. در اینجا، ما برخی از راهکارهای غذایی موثر در از بین بردن چربی ها و کوچک کردن بازو ها را آورده ایم:

  • فیبر زیاد بخورید: مصرف فیبر زیاد، موجب می شود تا شما احساس سیری بیشتر و طولانی مدت تری را داشته باشید و کم تر سراغ غذاها بروید. در نتیجه می توانید وزن خود را کم کنید. سیستم بدن ما، فیبر ها را دیرتر هضم می کند و مدت زیادی طول می کشد تا معده خالی شود. منابع فیبر زیاد را می توانید از میوه ها( پرتقال، سیب، نارنگی، هندوانه و …) و هرگونه سبزیجات( کاهو، کلم، خیار، هویچ، بروکلی و …..) تهیه کنید. 
لاغری موضعی اصفهان
برای لاغری بازو چه بخوریم؟
  • پروتئین بیشتری مصرف کنید:  مصرف پروتئین بیشتر، به شما این امکان را می دهد تا کنترل بیشتری بر اشتهای خود داشته باشید. در نتیجه هم در کم کردن وزن و هم در کم شدن چربی بدنتان به شما کمک خواهد کرد. پروتئین ها احساس سیری بیشتر و طولانی مدت تری را به شما خواهند داد. منابع پروتئین را می توانید از طریق مصرف: تخم مرغ، گوشت، ماهی، بوقلمون، مرغ و حبوبات تهیه کنید.
  • میزان مصرف کربوهیدرات خود را به حداقل برسانید: کربوهیدراتهای تصفیه شده( نان سفید، برنج سفید، آرد سفید و …) کربوهیدرات هایی هستند که تحت پردازش قرار گرفته اند و در نتیجه محصول نهایی از نظر ویتامین ها و مواد معدنی کلیدی پایین تر است. به طور معمول ، کربوهیدراتهای تصفیه شده دارای کالری بالایی هستند اما فیبر کمی دارند ، که می تواند باعث افزایش سریع قند خون و در نتیجه گرسنگی شود. این در حالی است که مصرف غلات کامل با کاهش وزن و چربی بدن همراه است ، خوردن غلات تصفیه شده تر با افزایش چربی بدن مرتبط است. در نتیجه، کربوهیدراتهای تصفیه شده دارای مواد مغذی کم هستند و ممکن است با افزایش وزن و افزایش چربی بدن در ارتباط باشد. به جای آن ، روی غذاهای غلات تمرکز کنید و از اعتدال آنها لذت ببرید.
  • آب فراوان بنوشید: نوشیدن آب می تواند با افزایش احساس سیر بودن ، کاهش مصرف مواد غذایی و تقویت متابولیسم، باعث کاهش وزن شود.

چه ورزشی برای لاغری بازو خوب است؟

چه ورزشی برای لاغری بازو خوب است؟
چه ورزشی برای لاغری بازو خوب است؟

مطالعات و تحقیقات نشان داده است که ورزش تمرکزی( یعنی تمریناتی که فقط روی بخش خاصی از بدن تمرکز دارند.) نمی توانند تاثیر بسزایی بر سلامت بدن داشته باشند. انجام برنامه ی تمرینی که همه ی قسمت های بدن را تحت تاثیر قرار دهد، بهتر است! به بیان دیگر، سعی کنید از تمرینات خاص برای تقویت ماهیچه ی مورد نظر( کوچک کردن بازو ها) استفاده کنید و روی کاهش وزن کلی تمرکز کنید.

  • کوچک کردن بازو با دمبل: بلند کردن وزنه ها می تواند به کاهش چربی بدن ، افزایش حجم عضلات و کوچک کردن بازو های شما کمک کند تا باریک تر به نظر برسند.
  • تمرینات هوازی بیشتری انجام دهید: کاردیو نوعی ورزش است که بر افزایش ضربان قلب شما برای سوزاندن کالری تمرکز دارد. هنگام تلاش برای کوچک کردن بازو ها، تمرینات هوازی در ورزش روزمره ضروری است.
  • حرکات تمرینی با وزن بدن را انجام دهید: اگر به یک سالن ورزشی دسترسی ندارید یا مدت کوتاه ورزش می کنید ، انجام تمرینات با وزن بدن یک روش عالی برای تقویت ماهیچه ها در بازوها و باریک نگه داشتن آنها می باشند.

لاغری بازو با دستگاه

لاغری بازو با دستگاه
لاغری بازو با دستگاه

یکی از روش های قطعی و پیشرفته صنعت پزشکی، در زمینه ی لاغری و همچنین کوچک کردن بازو ها و یا هر موضع خاصی از بدن، لاغری با دستگاه است. ممکن است در روش لاغری با دستگاه، این سوال در ذهن شما پیش بیاید که بهترین دستگاه لاغری کدام است؟ و یا عملکرد دستگاه لاغری به چه صورت می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که: دستگاه روبولکس، یک دستگاه موفق در زمینه لاغری و جوانسازی می باشد که با تکنولوژی 4 در 1، می تواند شما را به اندام رویایی که در نظر دارید برساند. تکنولوژی های این دستگاه عبارتند از:

  • اولتراسوند کویتیشن( ultrasound cavitation)
  • فرکانس رادیویی( radio frequency)
  • مکش( vacuum)
  • لیزر کم توان( low level laser)

که این ویژگی ها سبب افزایش گردش خون در بدن افراد، شکسته شدن بافت های چربی شده و کلاژن و الاستین بیشتری تولید میکند. که چربی ها از طریق غدد لنفاوی خارج می شوند. چرا که چربی ها به صورت مایع، مانند: عرق کردن و یا ادرار دفع می شود.

لاغری بازو تبادل نظر

لاغری بازو تبادل نظر
لاغری بازو تبادل نظر

اگر برای کوچک کردن بازو هایتان، روش لاغری با دستگاه را انتخاب کرده اید. این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر لاغری با انواع دستگاه ها یا از این قبیل، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات، وضعیت، سن و تیپ بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است که افراد به یکدیگر رژیم های غذایی را توصیه کنند که به فرد دیگر آسیب می رساند. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

لاغری موضعی ارزان

لاغری موضعی ارزان
لاغری موضعی ارزان

برای کوچک کردن بازو ها و یا لاغری موضعی، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت لاغری موضعی به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز لاغری و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، کیفیت دستگاه مورد استفاده، حجم ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به بدن افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

لاغری موضعی اصفهان

لاغری موضعی اصفهان
لاغری موضعی اصفهان

اگر برای کوچک کردن بازو هایتان، روش لاغری با دستگاه را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر لاغری و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز لاغری و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا