بهترین مرکز درمان سلولیت در اصفهان با پیشرفته ترین متد

پیشرفته ترین متد ها در درمان سلولیت

پیشرفته ترین متد ها در درمان سلولیت
پیشرفته ترین متد ها در درمان سلولیت

سلام به همه ی کاربران عزیز سایت سلولیت. به صفحه ی ما خوش آمدید. اینجا، جایی است که به سلامت و زیبایی شما بیش از همه اهمیت می دهد. می خواهیم شما را به اهداف سلامتی و زیبایی تان برسانیم و در حال خوبتان شریک باشیم. در این مطلب می خواهیم بهترین مرکز درمان سلولیت را به شما معرفی کنیم.

در ابتدا می خواهیم به شما بگوییم که سلولیت بیماری نیست و اگر دچار آن هستید، نیازی به ناراحتی هم نیست. بسیاری از افراد درگیر این وضعیت پوستی هستند. اما خبری غیر منصفانه این است که بیشتر تعداد از این آمار را خانم ها تشکیل می دهند. بسیاری از افراد، خود را زیاد درگیر درمان سلولیت هایشان نمی کنند. چرا؟ چون بیشتر افراد درگیر این وضعیت هستند و برای آنها امری عادی تلقی شده است.

در مقابل برخی از افراد حساسیت بیشتری نسبت به زیبایی و سلامت خود دارند و به دنبال راه حلی مطمئن برای درمان آن هستند. آنها در ابتدا سعی می کنند تا از روش های خانگی کمک بگیرند و در صورتی که نتیجه نگرفتند، درمان سلولیت های خود را به دست پزشک کار بلد و متخصص می سپارند.

روش های بسیار زیادی در درمان این وضعیت پوستی در دسترس مردم قرار دارند. از روش های ساده ی خانگی گرفته که تاثیر آنها به تایید رسیده، تا استفاده از کرم های درمانی موضعی، رژیم های غذایی، ورزش ها و روش های نوین! اما کدامیک می تواند موثر تر و درمانی قطعی باشد؟ پاسخ ما این است که، طبق تحقیقات، اگر درمان خود را به دست پزشک بسپارید، خیلی زودتر به نتیجه ی مطلوب خود می رسید و عوارضی را نیز تجربه نخواهید کرد. البته به شرطی که پزشک انتخابی شما، در این زمینه درمانی متخصص، کار بلد و مجرب باشد.

چرا دچار سلولیت می شویم؟

چرا دچار سلولیت می شویم؟
چرا دچار سلولیت می شویم؟

سلولیت در اثر ایجاد چربی در زیر پوست ایجاد می شود. میزان سلولیت شما و میزان قابل توجه بودن آن می تواند براساس ژنها ، درصد چربی بدن و سن شما باشد. ضخامت پوست شما نیز روی ظاهر سلولیت تأثیر می گذارد. سلولیت فقط مختص افراد چاق و یا دارای اضافه وزن نیست! افراد لاغر نیز ممکن است دچار سلولیت شوند.

سلولیت های می توانند در نواحی ران ها، باسن، بازو ها، شکم، پهلو و پاها ایجاد شوند و ناهمواری های پوستی را ایجاد کنند.

فیبر های کلاژن بین پوست و ماهیچه ها، می تواند موجب تغییر حالت چربی ها و ایجاد ناهمواری ها شود. سلولیت با افزایش سن می تواند بیشتر نمایان شود زیرا پوست شما نازک تر شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد.

سلولیت ها ممکن است ناشی از موارد ذیل باشند:

  • هورمون ها
  • رژیم غذایی ضعیف
  • یک سبک زندگی ناسالم
  • سموم انباشته شده
  • ژنتیک
  • افزایش وزن
  • بی تحرکی
  • بارداری

چند درمان خانگی برای کاهش سلولیت

چند درمان خانگی برای کاهش سلولیت
چند درمان خانگی برای کاهش سلولیت
  • ورزش کردن
ورزش کردن
ورزش کردن

ورزش می تواند به شما در کاهش چربی بدن کمک کند ، که باعث می شود سلولیت کمتر قابل مشاهده باشد. برنامه ورزشی را انتخاب کنید که ترکیبی از تمرین هوازی و تمرینات قدرتی باشد. این به شما کمک می کند که چربی بدن را بسوزانید و عضلات خود را تقویت کنید. بدنی که عضلانی تر باشد ، صاف تر و محکم تر به نظر می رسد. توصیه می کنیم که برنامه ی تمرینی خود را از یک متخصص ورزشی دریافت کنید.

  • براش خشک
براش خشک
براش خشک

گفته می شود این روش باعث تحریک جریان خون و تقویت سیستم لنفاوی ، از بین بردن سلول های مرده پوست و تحریک رشد سلول های جدید می شود. این روش سم زدایی را تقویت کرده و سیستم عصبی را تحریک می کند. 

می توانید برس های خشک را تهیه کنید و به آرامی سلولیت هایتان را با آن ماساژ دهید. می توانید این کار را به صورت دایره ای یا عمودی انجام دهید. بهتر است که قبل از حمام رفن این کار را انجام دهید.

  • دانه های قهوه
دانه های قهوه
دانه های قهوه

استفاده از پودر دانه های قهوه به عنوان لایه برداری یک روش محبوب برای از بین بردن سلول های مرده ، تشویق رشد سلول های جدید و سفت شدن پوست است. می توانید آن را به تنهایی استفاده کرده و یا با کمی روغن نارگیل و یا زیتون مخلوط کنید. برای چند دقیقه ماساژ دهید و پس از 10 الی 15 دقیقه بشویید. قهوه می تواند موجب بهبود روند جریان خون و تقویت سیستم لنفاوی و در نتیجه دفع سموم شود.

  • سرکه سیب
سرکه سیب
سرکه سیب

مصرف سرکه سیب ممکن است به کاهش وزن کمک کند. می توانید یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با آب رقیق کرده و آن را 3 بار در روی میل کنید. و یا سرکه سیب را با نسبت مساوی با آب مخلوط کرده و آن را روی سلولیت ها بمالید.

تغییر سبک زندگی

تغییر سبک زندگی
تغییر سبک زندگی

داشتن یک رژیم غذایی متعادل، سالم و مناسب، می تواند در درمان سلولیت ها تاثیر زیادی داشته باشد. همچنین رژیم غذایی سالم می تواند شما را در وزن ایده آلتان حفظ کند. غذاهای فرآوری شده و پر قند را که می تواند منجر به تجمع سموم و چربی در بدن شود ، کاهش داده و میزان فیبر شما را افزایش می دهد.

کم آبی بدن می تواند سلولیت ها را افزایش دهد. مصرف آب به مقدار کافی، موجب دفع سموم بدنتان می گردد. توصیه می شود زنان حداقل روزانه نه فنجان آب بنوشند.

غذاهایی حاوی پروتئین، سبزیجات و میوه های تازه را در رژیم روزانه ی خود بیفزایید و از مصرف فست فود ها و فراوری شده ها بپرهیزید. همچنین استعمال دخانیات و مصرف الکل را حذف کرده و یا آن را به حداقل برسانید.

مزوتراپی برای درمان سلولیت

مزوتراپی برای درمان سلولیت
مزوتراپی برای درمان سلولیت

همانطور که در بالاتر نیز اشاره کرده ایم، روش های نوین پزشکی نیز وجود دارند که می توانند در درمان تضمینی سلولیت موثر واقع شده و شما را به نتیجه ی دلخواهتان برساند. مزوتراپی جایگزین غیر جراحی لیپوساکشن است که باعث کاهش چربی و سلولیت در مناطق بدن می شود. مزوتراپی تکنیکی است که در سال 1952 توسط دکتر میشل پیستور اختراع شد و در آنجا دارو به “مزودرم” یعنی لایه چربی زیر پوست تزریق می شود.

مزوتراپی روشی است که در آن ماده ی مزوتراپی که ترکیبی از آنزیم ها، هورمون ها، عصاره های گیاهی و ویتامین ها است، به لایه ی زیرین پوست تزریق می شود. ماده ی مزوتراپی، از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف به پوست تزریق می شوند. این امر سبب بهبود روند گردش خون در آن ناحیه و افزایش تولید کلاژن و الاستین می گردد.

کلاژن و الاستین دو ماده ی پروتئینی هستند که مووجب استحکام، قابلیت ارتجاعی، صافی و جوانی پوست می شوند.

مزوتراپی کاربرد های بسیار زیادی در دنیای پزشکی دارد. از بین بردن سیاهی های اطراف چشم، کاهش چین و چروک های و خطوط صورت، کاهش سلولیت، کاهش بافت های چربی، روشن تر شدن پوست، درمان ریزش مو و درمان پسوریازیس!

مزوتراپی امری بسیار حساس می باشد که حتما باید توسط پزشک متخصص دارویی یا زیبایی یا جراحی پلاستیک انجام گیرد. این امر موجب می شود تا شما درگیر عوارض جانبی و ناراحتی نشوید. ما بهترین مرکز درمان سلولیت در اصفهان را به شما معرفی می کنیم که می تواند خدمات درمان سلولیت را به بهترین و رضایت بخش ترین نحو برای شما انجام دهد.

کیفیت ماده ی مزوتراپی نیز، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا بسیاری از افراد مواد مزوتراپی را از منابع خارج از مراکز درمانی معتبر و پزشکان تهیه می کنند. آنها ممکن است از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار نباشند و در نتیجه به فرد آسیب برساند.

هزینه ی مزوتراپی برای درمان سلولیت

هزینه ی مزوتراپی برای درمان سلولیت
هزینه ی مزوتراپی برای درمان سلولیت

برای درمان با مزوتراپی، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا هزینه ی درمان برای هر فرد، به دلایل متفاوت، فرق می کند. برای مثال: ناحیه ی مورد درمان، حجم ناحیه ی مورد درمان، نوع سلولیت بدن افراد، تعداد جلسات مورد نیاز، واکنش بدن افراد به درمان، مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید و از این قبیل، موجب تفاوت هزینه ها می شوند.

اما نکته ی مهم اینجاست که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز درمانی خود قرار دهیم. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز پوست و زیبایی که ما به عنوان بهترین مرکز درمان سلولیت در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات درمان سلولیت را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند.

بهترین مرکز درمان سلولیت در اصفهان

بهترین مرکز درمان سلولیت در اصفهان
بهترین مرکز درمان سلولیت در اصفهان

یکی از بهترین راه های درمان قطعی سلولیت ، مراجعه به یک پزشک متخصص پوست می باشد. پزشک متخصصی که مجرب و حرفه ای باشد، می تواند آناتومی بدن شما را به خوبی تشخیص داده و بر اساس بدن و دلیل سلولیت بدن شما، بهترین نوع درمان را برای شما تعیین کند. زیرا امروزه روش های نوین پزشکی بسیار زیادی وجود دارند که می توانند سلولیت ها را بهبود بخشند. برای مثال، روش درمان سلولیت با کربوکسی تراپی، مزوتراپی، لیزر و…. می توانند موثر واقع شوند.

اگر برای درمان سلولیت موضعی بدنتان و داشتن پوستی صاف و یکدست مزوتراپی را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا