درمان قطعی سلولیت| روش های درمان سلولیت

درمان قطعی سلولیت

درمان قطعی سلولیت
درمان قطعی سلولیت

با سلام خدمت همه ی کاربران محترم! همان طور که می دانید روز به روز به تعداد افرادی که به زیبایی و سلامتی اندام خود اهمیت زیادی می دهند افزوده می شود، و همه ی آنها به دنبال راهکار هایی برای زیباتر و خوش اندام تر به نظر آمدن هستند. برای مثال سلولیت ها یکی از مواردی در بد به نظر آمدن اندام اند، که افراد زیادی به دلایل مختلف به آن دچار شده و به دنبال راهی برای رفع آن هستند. اما شاید شما هم جزء آن دسته از افراد باشید که به دنبال راهی برای درمان سلولیت در بدنتان هستید.

ما در این مقاله سعی کردیم مفید ترین راهکارهای از بین بردن سلولیت رو در اختیار کاربران عزیزمان قرار دهیم.

سلولیت چیست؟

سلولیت چیست
سلولیت چیست

سولیت زمانی است که شما در سطح پوست خود ناهمواری هایی حس می کنید. آنها معمولا در ران پاها و باسن ظاهر می شوند اما در برخی از افراد ممکن است که در نواحی دیگر بدن نیز آن پدید آید. که دلیل پدیدار شدن آنها انباشته شدن چربی های اضافی در لایه ی زیرین پوست است. سلولیت ها هم در بدن آقایان و هم خانم ها پدید می آیند اما تعداد خانم هایی که درگیر آن می شوند از آقایان بیشتر است. در واقع بین 80 الی 90 درصد خانم ها به آن دچار می باشند.

روش های درمان سلولیت

روش های درمان سلولیت
روش های درمان سلولیت

برای از بین بردن و یا کاهش سلولیت ها راهکار های متفاوتی وجود دارد، اما این روش ها توسط محققین به عنوان روشی قطعی به تایید نرسیده است. این درمان ها شامل انواع ورزش های موثر، داشتن رژیم غذایی مناسب، درمان های پزشکی و غیره می باشد. در ادامه به برخی از آنها اشاره و توضیحاتی برای شما گردآوری کرده ایم.

درمان سلولیت با لیزر

رفع سلولیت با لیزر
درمان سلولیت با لیزر

یکی از روش های موثر در از بین بردن سلولیت، لیزر است که توسط متخصصین پوست انجام می شود. عملکرد دستگاه لیزر برای رفع سلولیت ها به این صورت است که وقتی اشعه ی لیزر به زیر پوست شما نفوذ می کند، باعث در هم شکسته شدن بافت های سلولیتی زیر پوست شما می شود. همچنین این عمل موجب ضخیم تر شدن پوست آن ناحیه شده که این ضخامت موجب صاف تر و زیباتر به نظر آمدن پوست آن ناحیه از بدن شما می شود. این نکته را به یاد داشته باشید که سلولیت با چربی متفاوت است و برخی درمان هایی که برای رفع چربی بکار می روند برای از بین بردن سلولیت تاثیر ندارند.

قیمت لیزر سلولیت

هزینه ی رفع سلولیت با دستگاه های لیزر بسته به ناحیه مورد نظر برای لیزر و اندازه ی مورد نظر متفاوت می باشد. همچنین با توجه به نوع و مارک دستگاه لیزر این قیمت نیز قابل تغییر است. 

درمان خانگی سلولیت

برای از بین بردن سلولیت ها راهکار هایی وجود دارد که می توانید در منزل با استفاده و رعایت کردن آنها، به کاهش سلولیت ها کمک کنید. این راهکارها شامل:

  • ماساژ
  • کم کردن وزن
  • نوشیدن آب به مقدار کافی
  • انجام ورزش های موثر آن ناحیه

در ادامه به بررسی هر یک از آنها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

رفع سلولیت با ماساژ

درمان سلولیت با ماساژ
رفع سلولیت با ماساژ

یکی از روش های درمان خانگی سلولیت، ماساژ دادن آن ناحیه است. این کار را می توتنید خودتان انجام دهید و یا از یک فرد ماسور( فردی که آشنا به روش صحیح ماساژ است) کمک بگیرید، وبعد از گذشتن مدتی شما می توانید از کاهش سلولیت هایتان لذت ببرید. این کار موجب کش آمدن پوست شما و  در نتیجه کش آمدن سلولیت ها می شود.

کرم هایی نیز برای انجام ماساژ وجود دارند و موثر هستند. اما این را بدانید که این کرم ها به تنهایی کارساز نیستند و باید در حین انجام ماساژ استفاده شوند. این تصور غلت است که شما پماد رفع سلولیت را در ناحیه مورد نظر بمالید و منتظر کاهش سلولیت ها باشید و باید آن را ماساژ دهید.

رفع سلولیت با کاهش وزن

رفع سلولیت با کاهش وزن
رفع سلولیت با کاهش وزن

 کم کردن وزن، کاهش دادن چربی بدن و رژیم غذایی مناسب به کاهش سلولیت ها کمک میکند. یعنی شما می توانید با استفاده از انواع راه های تایید شده توسط پزشکان، وزن خود را کاهش دهید و شاهد کاهش سلولت هایتان شوید.

رفع سلولیت با نوشیدن آب کافی 

رفع سلولیت با نوشیدن آب کافی
رفع سلولیت با نوشیدن آب کافی

نوشیدن آب از راه های بسیار کم هزینه برای رفع سلولیت ها می باشد. این کار نه تنها باعث هیدراته شدن بدن شما شده، بلکه باعث خارج شدن سم از بدن شما و همچنین بهبود عملکرد جریان لنفاوی می شود. پس نوشیدن آب را جدی بگیرید.

رفع سلولیت با ورزش

رفع سلولیت با انجام ورزش
رفع سلولیت با ورزش

شما می توانید یا انجام ورزش های مکرر، منظم و مناسب ناحیه مورد نظر باعث کاهش سلولیت در آن ناحیه شوید. برای انجام این کار شما می توانید یا با دانایی پیشین خود از تمرینات ورزشی بهره ببرید. یا با یک متخصص علوم ورزش مشورت کنید و تمرین های موثر آن ناحیه را گرفته و در منزل انجام دهید.

رژیم غذایی برای از بین بردن سلولیت

رژیم غذایی برای از بین بردن سلولیت
رژیم غذایی برای از بین بردن سلولیت

شما می توانید با جایگزین و یا اضافه کردن برخی از مواد در رژیم غذایی خود به کاهش سلولیت ها کمک کنید. برخی از این مواد غذایی عبارتند از:

  • قهوه
  • موز
  • آواکادو
  • مارچوبه
  • انواع توت ها
  • آب ذغال اخته
  • سبزیجات
  • زنجبیل
  • ماهی
  • انواع غلات

درمان سلولیت نی نی سایت

درمان سلولیت نی نی سایت
درمان سلولیت نی نی سایت

شاید برای شما پیش آمده باشد، افرادی را ببینید که پیش از انجام اقداماتی مخصوصا اقدامات مربوط به زیبایی اندام، مثل رفع سلولیت سعی می کنند که از افرادی که قبلا آن کار را انجام داده اند و مجرب هستند پرس و جوهایی میکنند و یا سعی می کنند از طریق سایت های مجازی اطلاعاتی از آن بدست آورند. 

اما آگاه باشید که اگر نتایج این پرس و جو و تحقیقات صحیح نباشد، حتی اگر طریقه ی درمان خانگی نیز باشد ممکن است آسیب هایی برای سلامت افرا د به بار آورد. پس برای رفع سلولیت ها و یا هر گونه اقدامی سعی کنید با متخصص آن کار و یا از افراد مطمئن مشورت کنید و درگیر سایت های مجازی که شما کاربران آن را نمی شناسید نشوید.

بهترین مرکز درمان سلولیت

مراکز مختلفی وجود دارند که در زمینه رفع سلولیت فعالیت دارند. اما اگر به دنبال مرکز درمان سلولیت معتبر و مطمئن هستید، ما مرکزی را به شما معرفی می کنیم که توانسته تاکنون نظر بسیاری از متقاضیان را به خود جلب کند. همچنین می توان گفت که همه ی مراجعین محترمی که به این مرکز مراجعه نموده اند، رضایت کامل را از نتیجه ی کار خود داشته اند. 

برای تماس با بهترین مرکز درمان سلولیت، ارتباط و مشاوره اینجا کلیک کنید.

منبع 1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا