راه های رفع سلولیت پا| بهترین دستگاه لاغری پا

سلولیت پا را چگونه از بین ببریم؟

سلولیت پا را چگونه از بین ببریم؟
سلولیت پا را چگونه از بین ببریم؟

با سلام و درود خدمت همه ی کاربران عزیز و محترم! مطلبی که برای شما گرد آوری کرده ایم، شامل راه های بسیار موثر و رایج برای از بین بردن سلولیت ران پا و لاغری پاها می باشد. همانطور که می دانید، بسیاری از افراد از داشتن پاهایی چاق و یا دارای سلولیت، ناراضی هستند؛ و همواره به دنبال راه هایی برای از بین بردن سلولیت ران ها و به دنبال داشتن پاهایی متناسب و روی فرم هستند. داشتن پاهای سلولیتی در خانم ها بیشتر از آقایان پیش می آید؛ زیرا بدن خانم ها تمایل بیشتری به تجمع چربی در قسمت ران ها و باسن دارد، اما در آقایان نیز این موارد یافت می شود. سلولیت ها به دلایل متفاوتی در بدن افراد پدید می آیند: افزایش سن، ژنتیک، داشتن اضافه وزن و یا چاقی، سبک زندگی غیر اصولی و داشتن رژیم غذایی نامناسب، می تواند از دلایل پدیدار شدن سلولیت ها باشد.

برای از بین بردن سلولیت ران پا و لاغری آنها، راه های متفاوتی وجود دارند. انجام ورزش های موثر بر پاها، انجام ورزش های هوازی، استفاده از کرم های سفت کننده پوست، تزریق پر کننده های پوست، عمل های جراحی زیبایی، داشتن رژیم غذایی مناسب و عدم استفاده از دخانیات، می تواند راه های موثری در از بین بردن آنها شود. در این مطلب ما برخی از این روش ها را برای شما معرفی کرده ایم.

سلولیت پا چیست؟

سلولیت پا چیست؟
سلولیت پا چیست؟

سلولیت ها، شرایطی در پوست هستند که هنگام آن، پوست دچار فرورفتگی ها و برآمدگی هایی می شود. این ناهمواری ها از تجمع بافت چربی میان لایه ی سطح پوست و عضلات پدید می آیند. به این شرایط از پوست، پوست پرتقالی و یا حفره پنیری نیز می گویند و از درجات بسیار نرم تا بسیار سخت دسته بندی می شود. این نکته لازم به ذکر است که سلولیت های سخت در افراد 40 الی 50 سال پدید می آیند و  از بین بردن آنها کار راحتی نیست. هرچه سریع تر نسبت به از بین بردن سلولیت ران پا ، اقدام کنید، درمان آن نیز راحت تر است.

راههای لاغری پاها

راههای لاغری پاها
راههای لاغری پاها

همانطور که در بالاتر  اشاره کردیم، راه های متعددی در از بین بردن سلولیت ران پا و لاغری پاها وجود دارد. در ادامه برخی از روش ها را برای شما گردآوری کرده ایم:

  • کربوکسی تراپی سلولیت
  • مزوتراپی در درمان سلولیت
  • ماساژ سلولیت
  • رفع سلولیت با دستگاه

کربوکسی تراپی سلولیت

کربوکسی تراپی سلولیت
کربوکسی تراپی سلولیت

کربوکسی تراپی یکی از راه های موثر در از بین بردن سلولیت ران پا ها و در نتیجه لاغری پاها می باشد. در این درمان، مقداری از گاز کربن دی اکسید، توسط یک پزشک متخصص پوست، به لایه ی زیرین پوست تزریق شدن و موجب هموار شدن پوست می شود. کربوکسی تراپی همچنین برای قسمت های دیگری از بدن نیز به منظور درمان های متفاوت، بکار می رود. برای مثال، برای از بین بردن سیاهی اطراف چشم، چین و چروک روی گردن و غیره. این درمان بدون درد می باشد، برخی از پزشکان نیز پیش از انجام تزریق، مقداری پماد بی حس کننده، روی موضع تحت درمان می زند و پس از آن تزریق را انجام می دهد. اما در برخی افراد نیز، کمی احساس سوزش در محل مورد درمان می کنند.

مزوتراپی در درمان سلولیت

مزوتراپی در درمان سلولیت
مزوتراپی در درمان سلولیت

مزوتراپی نیز یکی دیگر از راه های درمان سلولیت می باشد که توسط سوزن هایی بسیار ظریف، ماده ی مزوتراپی به لایه ی زیرین پوست، تزریق شده و موجب بهبود و افزایش گردش خون در آن ناحیه می شود. همچنین این ماده موجب افزایش تولید الاستین و کلاژن، دو ماده که موجب جوانسازی پوست هستند می شود. این درمان بسیار کم و یا بدون درد می باشد، برخی از بیماران نیز پیش از تزریق، از کرم های بی حس کننده استفاده می کنند. کمی قرمزی، کبودی، تورم و از این قبیل، ممکن است برای افراد با پوست های حساس پیش آید که پس از چند ساعت از بین خواهد رفت و هیچگونه عوارضی ندارند. البته این نکته لازم به ذکر است که اگر این اقدام توسط یک پزشک مجرب و متخصص انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را  در پی نخواهد داشت.

ماساژ سلولیت

ماساژ سلولیت
ماساژ سلولیت

یکی از راه های موثر از بین بردن سلولیت ران پا و همچنین لاغری پاها، ماساژ دادن آنها می باشد. این کار را می توانید در خانه و یا می توانید برای نتیجه ی بهتر و سریع تر، توسط یک متخصص ماساژ درمانی انجام دهید. این روش موجب کشیده شدن بافت های چربی شده و گردش خون را نیز در آن ناحیه افزایش می دهد. در این روش می توانید از کرم های ماساژ نیز استفاده کنید. یعنی پس از آغشته کردن منطقه مورد نظر، آن را ماساژ دهید.

لاغری با دستگاه سلولیت

دستگاه های رفع سلولیت و لاغری نیز می توانند به از بین بردن سلولیت ران پا ها و همچنین لاغری آنها، کمک کنند. اگر برای از بین بردن سلولیت هایتان این روش را انتخاب می کنید و به دنبال یک دستگاه خوب هستید، ما به شما دستگاه  لاغری و رفع سلولیت روبولکس(robolex) را معرفی می کنیم.

بهترین دستگاه رفع سلولیت

بهترین دستگاه رفع سلولیت
بهترین دستگاه رفع سلولیت

دستگاه روبولکس(robolex) یکی از دستگاه های شناخته شده است که تاکنون توانسته رضایت تمامی مراجعین را جلب کند. این دستگاه با فناوری 4 در 1 این امکان را به شما می دهد تا شما حس جوان تر شدن و زیباتر شدن را تجربه کنید. این 4 فناوری شامل:

  •  Ultrasound Cavitation
  • Radio frequency
  • Low Level Laser
  • Vacuum

ویژگی لیزر این دستگاه، می تواند در از بین بردن سلولیت ران پا و لاغری پاها موثر باشد. همچنین دیگر ویژگی های این دستگاه نیز به لاغری، جوانسازی و کشیدن پوست نیز کمک می کند. از مزایا ی این دستگاه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • غیر تهاجمی / غیر جراحی
  • ایمن و مؤثر است
  • چربی موضعی را کاهش می دهد
  • سلولیت ناخواسته را کاهش می دهد
  • با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و از بین بردن چین و چروک پوست را جوان می کند.
  • روند لیپولیز و گردش خون را تسریع می بخشد.

بهترین مرکز رفع سلولیت در اصفهان

بهترین مرکز رفع سلولیت در اصفهان
بهترین مرکز رفع سلولیت در اصفهان

اگر برای از بین بردن سلولیت ران پا و لاغری آنها، به دنبال راهی موثر و تضمینی هستید، ما مرکز لاغری و رفع سلولیت معتبری در اصفهان واقع در منطقه چهارباغ بالا را به شما معرفی می کنیم. با مراجعه به این مرکز، شما توسط یک پزشک متخصص و مجرب، ویزیت می شوید، با توجه به منطقه ی مورد درمان، راه موثر را برای شما در نظر گرفته و پکیج درمانی را به شما معرفی می کند. ممکن است برخی از افراد به مزوتراپی، کربوکسی تراپی، ماساژ و یا دستگاه برای درمان نیاز داشته باشند. همچنین پزشک متخصص، پس از تشخیص راه درمانی مناسب و تعداد جلسات مورد نیاز، به شما رژیم غذایی اصولی و متناسب با وضعیت بدنی شما را می دهد؛ این رژیم شامل مواد خوراکی که می توانید مصرف کنید و نمی توانید مصرف کنید، می باشد، و در پایان هر جلسه به مدت 15 دقیقه از ماساژ موضعی توسط متخصص، برخوردار می شوید. همچنین، این مرکز با تیم پزشکان متخصص و مجرب، پرسنلی آماده به خدمت و محیطی با تمام استاندار های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم می باشد. برای مشاوره رایگان، دریافت اطلاعات و تماس با مرکز، اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

منبع6

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا