معجزه ی جوانسازی پوست| پلاسما فرکشنال اسپارک

معجزه ی جوانسازی پوست

معجزه ی جوانسازی پوست
معجزه ی جوانسازی پوست

با سلام به همه ی کاربرانی که همیشه به زیبایی و جوانی خود اهمیت می دهند. از این که صفحه ی ما را انتخاب کرده اید ممنونیم. اگر در حال خواندن این متن هستید، قطعا از آن دسته از افرادی هستید که به شادابی و زیبایی پوست خود اهمیت داده و به جای استفاده از لوازم آرایشی برای پوشاندن معایب پوستشان، به فکر درمان و برطرف کردن آسیب های پوستی شان هستند. می خواهیم شما را با یک روش که امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، آشنا کنیم. روش جوانسازی پوست با دستگاه پلاسما فرکشنال اسپارک ، روشی است که شما به راحتی می توانید به رویای داشتن پوست زیبا، دست پیدا کنید.

عوامل بیرونی و درونی متعددی در آسیب زدن به سلامت پوست نقش دارند که بسیاری از افراد از آن آگاهی ندارند. برای مثال، قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب، عدم نوشیدن آب کافی، جایگزین شدن فست فود ها و غذاهای ناسام به جای غذاهای سالم، استفاده نکردن از میوه و سبزیجات به مقدار کافی، استرس، آلودگی هوا، استفاده از لوازم آرایشی نا مرغوب، نداشتن خواب کافی و از این قبیل، تنها تعداد کمی از عواملی هستند که سبب آسیب به پوست می گردند. بنابراین، می توانید با داشتن یک سبک زندگی سالم و اصولی از بیشتر شدن این آسیب ها جلوگیری کرده و با روش های درمانی مورد تایید، آسیب های قبلی را درمان کنید. می دانید که پوست افراد می تواند ظاهر آنها را بیشتر از سن واقعی آنها نشان دهد، و یا برعکس می تواند جوان تر از سنشان نشان دهد. فقط کافیست که انتخاب کنید! پوستی شاداب و ظاهری جوان؟ یا پوستی آسیب دیده و ظاهری با سن بالا و پیر؟ در ادامه شما را با جزئیات این روش، بیشتر آشنا خواهیم کرد.

جوانسازی پوست با پلاسما فرکشنال

جوانسازی پوست با پلاسما فرکشنال
جوانسازی پوست با پلاسما فرکشنال

از دستگاه پلاسما فرکشنال اسپارک برای درمان هدفمند به منظور جوانسازی پوست استفاده می گردد. این دستگاه نواحی آسیب دیده را مورد هدف قرار می دهد. می تواند موجب درمان اسکار پوست، آکنه، رفع چین و چروک های پوستی گردد. همچنین با افزایش تولید کلاژن و الاستین، موجب تقویت خاصیت ارتجاعی پوست می گردد. کلاژن و الاستین، دو ماده ای هستند که نقش بسیار مهمی را در جوانسازی پوست بر عهده دارد. همچنین با فرایند لایه برداری پوست، می تواند موجب از بین رفتن سلول های مرده ی سطح پوست گردد.

با کمک اثر درمانی پرتوهای مادون قرمز ، روش پلاسما همچنین باعث تحریک متابولیسم سلولی و میکروسیرکولاسیون زیر جلدی و به دنبال آن برداشتن مواد مضر از بدن می شود که به عنوان مثال سلولیت را نیز به طور موثری از بین می برد. پلاسما فرکشنال موجب آبرسانی عمیق پوست می گردد، بنابراین بسیاری از نقایص پوستی را برطرف می کند.

پلاسما فرکشنال برای چه کسانی مناسب است؟

پلاسما فرکشنال برای چه کسانی مناسب است؟
پلاسما فرکشنال برای چه کسانی مناسب است؟

بسیاری از روش های درمانی  تنها بر روی نقطه ی خاصی از بدن تمرکز دارند. روش پلاسما فرکشنال می تواند علاوه بر پوست صورت، دست ها، قسمت دکلته( گردن و شانه ها) را نیز درمان کند. جوانسازی با پلاسما فرکشنال، روشی مناسب برای همه افرادی است که زیبایی طبیعی را انتخاب می کنند، می خواهند چروک های پوستی را درمان کنند، پوست اطراف چشم خود را بکشند و از افتادگی پلک ها و چشم ها جلوگیری کنند، افتادگی پوست را برطرف، درمان زخم ها و روشن شدن پوست و کوچک شدن منافذ باز پوستی را انجام دهند.

روش پلاسما فرکشنال به دلیل ویژگی تطبیق پذیری و غیر تهاجمی بودن و نتیجه ی قابل مشاهده و مطلوب آن، مورد ارزیابی قرار گرفته است. این روش نه تنها بی خطر است، بلکه از سایر روش های امروزی دیگر نیز، بسیار راحت تر می باشد.

مزایای پلاسما فرکشنال اسپارک

مزایای پلاسما فرکشنال اسپارک
مزایای پلاسما فرکشنال اسپارک

از مزیت هایی که این روش برای افراد دارد، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • این روش غیر تهاجمی بوده و بدون نیاز به بستری شدن و بیهوشی می باشد.
  • راه حلی ساده برای همه ی نواحی آسیب دیده ی پوست
  • در برابر چین و چروک ، آکنه و تیرگی پوست، موثر است.
  • تحریک سلول های  پوستی برای تجدید عمیق
  • تقویت خاصیت ارتجاعی پوست
  • بهبود روند گردش خون در زیر پوست
  • بازسازی سلول های داخلی و خارجی
  • آرام و بدون درد
  • روشی مدرن و پیشرفته و بدون نیاز به تزریق
  • تاثیر آنی

درمان با پلاسما فرکشنال اسپارک چگونه انجام می شود؟

درمان با پلاسما فرکشنال اسپارک چگونه انجام می شود؟
درمان با پلاسما فرکشنال اسپارک چگونه انجام می شود؟

جوانسازی پوست با دستگاه پلاسما فرکشنال اسپارک ، روشی است که در مدت زمان کوتاهی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می گیرد. قبل از شروع جلسه ی درمانی، کرم بی حسی موضعی توسط پزشک متخصص تایید و استفاده می شود. یک دستگاه لمسی، بر روی ناحیه ی از پیش تعیین شده برای درمان، نقطه به نقطه قرار می گیرد. یونهای منفی اکسیژن از دستگاه پلاسما، با رادیکال های آزاد که موجب پیری پوست می گردند، تماس پیدا می کنند و موجب جوانسازی می گردند. پس از اتمام روند درمانی، پزشک متخصص، پوست را با یک ماسک درمانی، ماساژ می دهد. در نتیجه پوست شاداب تر، جوان تر و زیبا تر به نظر خواهد رسید. درمان را بین 30 الی 60 دقیقه طول می کشد.

نکات بعد از درمان با پلاسما فرکشنال اسپارک

نکات بعد از درمان با پلاسما فرکشنال اسپارک
نکات بعد از درمان با پلاسما فرکشنال اسپارک
  • پس از درمان، ممکن است قرمزی جزئی در ناحیه ی مورد درمان ایجاد شود، که در مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت.
  • ناحیه ی درمان شده را با یک کرم مرطوب کننده ی متناسب با نوع پوستتان، چرب کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب تا زمان تعیین شده توسط پزشک، خودداری کنید.
  • در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب، از کرم های ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.
  • لایه برداری سلول های پوستی به آرامی و به طور مساوی در ناحیه تحت درمان انجام می شود.
  • نتیجه ی درمان، حداکثر پس از 24 ساعت پس از درمان، قابل مشاهده خواهد بود.
  • برای نتیجه ی مطلوب تر، بهتر است که طی فواصل زمانی تعیین شده توسط پزشک، 1 الی 5 بار درمان را تکرار کنید.
  • تاثیر درمان 6 الی 12 ماه، ماندگاری خواهد داشت.
  • سبک زندگی خود را اصولی تر و سالم تر کنید.

قیمت پلاسما فرکشنال

قیمت پلاسما فرکشنال
قیمت پلاسما فرکشنال

امروزه با توجه به اینکه روز به روز به تعداد افرادی که روش پلاسما فرکشنال را برای جوانسازی پوست خود انتخاب می کنند، افزوده می شود، مراکز درمانی بسیاری نیز در حال ارائه ی خدمات جوانسازی با پلاسما به افراد هستند که هرکدام از آنها از دستگاه های متفاوتی استفاده کرده و با توجه به موقعیت مکانی و میزان شناخته شدنشان، مبالغ متفاوتی را از افراد دریافت می کنند. اما باید بگوییم که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز زیبایی قرار دارد. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز پوست و زیبایی که ما به عنوان بهترین مرکز در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات جوانسازی را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند.

پلاسما فرکشنال نی نی سایت

پلاسما فرکشنال نی نی سایت
پلاسما فرکشنال نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما جوانسازی پوست و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

جوانسازی پوست کلینیک اصفهان

اگر برای درمان آسیب های پوستی و زیبایی بیشتر، روش پلاسما فرکشنال را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا