آب کردن سریع پهلوها| چه چیزی باعث لاغری پهلو می شود؟

آب کردن سریع پهلو ها

آب کردن سریع پهلو ها
آب کردن سریع پهلو ها

با سلام به همه ی دوستای خوبم! مقاله ای که برای شما گردآوری کرده ایم، درباره یکی از رایج ترین مسائل افراد، یعنی تناسب اندام می باشد. همانطور که می دانید، امروزه یکی از دغدغه های افراد، داشتن اندامی زیبا می باشد. برای مثال همیشه انتخاب لباس یک مسئله ی مهم مخصوصا در خانم ها بوده است. با داشتن تناسب اندام، آنها می توانند به راحتی لباس دلخواه خود را انتخاب کنند. تجمع چربی در قسمت میانی بدن، یکی از انواع چربی است که پوشاندن آنها برای همه دشوار تر بوده است. بنابراین در این مطلب ما راه هایی برای لاغری پهلو ها را برای شما آورده ایم. اگر شما هم از چربی های دور شکم خود رنج می برید، پس ادامه ی این مطلب را از دست ندهید.

لاغری موضعی پهلو

لاغری موضعی پهلو
لاغری موضعی پهلو

اگر هر روز هنگام پوشیدن لباس هایتان و بستن کمربندتان، نفس عمیقی می کشید و آنها را می بندید و یا می پوشید؛ به دنبال راهی برای لاغری پهلو ها هستید؛ باید به شما بگوییم که رژیم ها و ورزش ها، راهی معجزه آسا در خلاص شدن از شر این چربی ها نیستند. اما می توانید با داشتن یک سبک زندگی مناسب واصولی، برنامه ی ورزشی و یک رژیم غذایی سالم، موجب کاهش چربی های کل بدن شوید و در لاغری پهلو ها تاثیر بگذارید. می توان گفت که امروزه تنها دستگاه های لاغری موضعی، می توانند به عنوان راه حلی سریع آسان، شما را به هدفتان در لاغری برسانند.

چه چیزی باعث لاغری پهلو می شود؟

چه چیزی باعث لاغری پهلو می شود؟
چه چیزی باعث لاغری پهلو می شود؟
  • رژیم ناسالم را حذف کنید!

بهتر است در مقابل اینکه به دنبال غذاهایی باشیم که موجب لاغری پهلو ها می شود، در اولویت، غذاهای پر کالری و ناسالم را از رژیم غذایی خود حذف کنیم و غذاهای، مغذی و کم کالری، کم شکر و کم چربی را جایگزین آن کنیم. اولین قدم حذف کردن غذاهای پر چرب، پر شکر و پر کالری، مانند: غذاهای سرخ شده، نوشیدنی های شیرین مانند نوشابه ها، خوراکی ها مانند چیپس و از این قبیل می باشد. این غذاها بمب کالری می باشند و ارزش غذایی آنها بسیار کم هستند. استفاده از این خوراکی ها، فقط روند کاهش چربی را بسیار سخت تر می کنند. 

  • رژیم غذایی سالم داشته باشید!

همانطور که اشاره کردیم، در مقبل استفاده از غذاهای ناسالم، از خوراکی های با ارزش غذایی بالا استفاده کنید. برای مثال می توانید در صورت تمایل از املت با سبزیجات تازه و یا پنیر های کم چرب استفاده کنید. در کنار وعده ی ناهار خود یک بشقاب سالاد نیز داشته باشید و میل کنید. در کل از سبزیجات و میوه ها، بیشتر از خوراکی های ناسالم استفاده کنید.

  • تمرین ورزشی را در برنامه ی خود قرار دهید!

اگر فعالیت های بدنی را در برنامه ی روزانه خود جای دهید، می توانید کالری بیشتری بسوزانید! این تمرین ها نیازی نیست که شدید باشند؛ البته که هرچه شدیدتر باشند، می توانید کالری بیشتری بسوزانید. اگر از تمرینی معمول مانند پیاده روی استفاده می کنید، سعس کنید که هفته ای 300 دقیقه پیاده روی داشته باشید، که می شود روزی 60 دقیقه و 5 روز در هفته؛ اما اگر پیاده روی شما شدید تر است، 150 دقیقه در هفته نیز کافیست! سعی کنید که اگر ورزش های می کنید که تمرکز آن بیشتر در یک نقطه از بدن است، هفته ای 2 بار نیز تمرین هایی را انجام دهید که کل عضلات بدن را درگیر کند.

برای لاغری پهلو چه بخوریم؟

برای لاغری پهلو چه بخوریم؟
برای لاغری پهلو چه بخوریم؟

در ابتدا باید گفت که همانطور که در بالاتر اشاره شد، استفاده از خوراکی های با ارزش غذایی بالا به جای خوراکی های ناسالم، می تواند کمک بسیار زیادی به لاغری پهلو ها و چربی سوزی کل بدن کند. اما ما در اینجا، چند خوراکی موثر و مغذی را نیز به شما معرفی می کنیم.

  • سبوس جو دوسر

اگر به سبوس جو دوسر علاقه دارید، می توان گفت که  این خوراکی می تواند بهترین صبحانه برای شما باشد. در هر فنجان آن 8 گرم فیبرو 12 گرم پروتئین وجود دارد که می تواند بهترین خوراکی برای خلاص شدن از چربی پهلو ها باشد. اما این را به یاد داشته باشید که بهتر است به جای شکر قهوه ای و شربت، از دارچین و شیر کم چرب در آن استفاده کنید.

  • سیب زمینی

سیب زمینی پادشاه کربوهیدراتهای دیر هضم است که احساس سیری طولانی مدت تری را به شما می دهد. از مواد های بسیار مهم در سیب زمینی، کارتنوئید ها و آنتی اکسیدان ها هستند که سطح قند خون و مقاومت به انسولین را تثبیت کرده و از تبدیل کالری به چربی جلوگیری می کند. دقت داشته باشید که این نکات برای سیب زمینی پخته هستند و سیب زمینی سرخ شده جزو موارد پر کالری و در دسته ی غذاهای پر چرب و ناسالم است.

  • سوپ سبزیجات و غلات

سوپ های آماده ای که از سوپر مارکت ها و یا جاهای دیگر تهیه می کنید، به دلیل دارا بودن مواد افزودنی و قندی، نمی توانند غذای خوبی برای شما باشند. با استفاده از سوپ سبزیجات و غلات که می توانید به آن کمی ماکارونی هم اضافه کنید، می تواند سالم باشد و موجب لاغری پهلو ها و چربی سوزی کلی شما شود.

  • نخود فرنگی منجمد

اگر به فکر یک میان وعده سرد و ترد هستید، می توانید از نخود فرنگی منجمد شده استفاده کنید. در یک فنجان از این میان وعده، 7 گرم پروتئین و 6 گرم فیبر وجود دارد. استفاده از این میان وعده باعث می شود که شما همچنان مشغول خوردن خوراکی باشید در حالی که هیچ ضرری برای شما ندارد و همچنین موجب لاغری شما می گردد.

  • تمشک

میوه های قرمز بخش مهمی از مواد خوراکی موثر در لاغری پهلو ها هستند. تمشک منبعی برای فیبر نامحلول است که به تغذیه باکتری های سالم روده شما کمک می کند و موجب تولید اسید چرب در بدن می شود و التهاب چربی را می کاهد. و در یک مطالعه کانادایی ، محققان دریافتند که کسانی که رژیم غذاییشان با فیبر غیر محلول تکمیل شده است ، دارای سطح بالاتری از گرلین هستند – هورمونی که گرسنگی را کنترل می کند. در یک فنجان تمشک 8 گرم فیبر وجود دارد. با این میوه شما می توانید با سرعت بیشتری چربی ها را از دست داده و عضله سازی کنید.

  • شکلات تلخ

بر اساس تحقیقات نشان داده شده، آنتی اکسیدان موجود در شکلات تلخ مانع افزایش وزن شده و سطح قند خون را کاهش می دهد. همچنین شکلات تلخ موجب کاهش التهاب چربی می شود. سعی کنید که شکلات خود را با چند برش سیب میل کنید؛ زیرا سیب روند کاهش وزن را سرعت می بخشد.

  • آب طعم دار

نوشیدن آب همراه با قطعات پرتقال، گریپ فروت و لیمو با پوست، می توان جایگزین بسیار مناسبی برای هر ماده ی غذایی باشد که ممکن اسن وسوسه ی آن شوید. پوست مرکبات، دارای آنتی اکسیدانی بسیار قوی می باشد که آنزیم های کبد را تحریک کرده و از این طریق موجب دفع سموم و کاهش وزن می شود. 

  • گریپ فروت

خوردن نیمی از یک گریپ فروت قبل از وعده ی غذا می تواند تا حد بسیار زیادی موجب از بین رفتن چربی ها و به خصوص لاغری پهلو ها شود. در مجله ی منتشر شده به نام متابولیسم، گفته شده است که استفاده از این میوه در عرض 6 هفته می تواند تاثیر چشمگیری داشته باشد.

از دیگر مواد غذایی موثر نیز همچنین می توان به آجیل ها، تخم مرغ، چای سفید، منابع پروتئینی و تن ماهی برای لاغری پهلو ها اشاره کرد.

چه ورزشی برای لاغری پهلو خوب است؟

چه ورزشی برای لاغری پهلو خوب است؟
چه ورزشی برای لاغری پهلو خوب است؟
  • 50 مرتبه RUSSIAN TWIST( چرخیدن روسی)
50 مرتبه RUSSIAN TWIST( چرخیدن روسی)
50 مرتبه RUSSIAN TWIST( چرخیدن روسی)

در این حرکت، باسن خود را روی زمین بگذارید و زانو ها را خم کنید. سپس به طرفین بچرخید. دقت داشته باشید که در انجام این تمرین، فشار را روی کمرخود نیندازید و سعی کنید که عضلات شکم و پهلو ی خود را درگیر کنید.

  • 30 مرتبه SIDE PLANK HIP LIFT( پلانک جانبی با بالا بردن باسن)
30 مرتبه SIDE PLANK HIP LIFT( پلانک جانبی با بالا بردن باسن)
30 مرتبه SIDE PLANK HIP LIFT( پلانک جانبی با بالا بردن باسن)

در این حرکت به یک طرف دراز کشیده و آرنج خود را تکیه گاه خود قرار دهید. سپس مانند یک خط مورب از پا ها و آرنج خود کمک گرفته و باسن خود را بالا بکشید. دقت کنید که بالا رفتن باسن تا حدی که بدن شما شبیه یک خط مورب صاف باشد، کافیست. سپس دوباره باسن خود را بالا و پایین ببرید. این حرکت را برای هر طرف 30 مرتبه تکرار کنید.

  • 30 مرتبه BICYCLE CRUNCH( کرانچ دوچرخه)
30 مرتبه BICYCLE CRUNCH( کرانچ دوچرخه)
30 مرتبه BICYCLE CRUNCH( کرانچ دوچرخه)

در این حرکت باسن خود را روی زمین گذاشته، زانو ها را تا 90 درجه به سمت شکم خود خم کنید، دو دست خود را پشت سر خود قلاب کنید، دست و پای مخالف را به هم نزدیک کنید.

  • لاغری پهلو با حلقه
لاغری پهلو با حلقه
لاغری پهلو با حلقه

در ابتدا ممکن است با شنیدن اسم حلقه زدن و یا هولاپ، به یاد اسباب بازی های نوستالژی و  بازی های کودکیتان بیفتید. اما تحقیقات نشان داده که استفاده از این وسیله به مدت 15 دقیقه در هر روز موجب کاهش 3 الی 8 سانتی متر از دور شکم در مدت 6 هفته می شود. همچنین استفاده از هولاپ موجب کشیدگی بافت های چربی شده و از این طریق موجب لاغری پهلو ها و در کل قسمت میانی بدن می شود. 

لاغری شکم پهلو با دستگاه

لاغری شکم پهلو با دستگاه
لاغری شکم پهلو با دستگاه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های بسیار زیادی برای لاغری پهلو ها ،شکم و در کل تناسب اندام وجود دارد؛ که هر دستگاه جدید، ویژگی های برتری نسبت به قبلی داد. اگر برای از بین بردن چربی های اضافه ی بدنتان به دنبال راهی سریع و مطمئن هستید، پیشنهاد ما تجربه ی لاغری با دستگاه لاغری روبولکس(ROBOLEX) می باشد. این دستگاه یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین اختراعات در زمینه ی لاغری می باشد. همچنین لازم به ذکر است که تاکنون این دستگاه عوارضی را برای مراجعین به همراه نداشته و روشی بسیار امن و راحت می باشد. البته دقت داشته باشید که به دلیل تکمیل نبودن مدارک کافی، این روش درمان برای افراد در دوران بارداری و شیردهی منع شده است؛ همچنین در صورت داشتن هرگونه بیماری و یا سابقه داشتن آن، آن را با پزشک متخصص خود در میان بگذارید.

بهترین دستگاه برای لاغری پهلو

بهترین دستگاه برای لاغری پهلو
بهترین دستگاه برای لاغری پهلو

دستگاه روبولکس(robolex) یکی از دستگاه های شناخته شده است که تاکنون توانسته رضایت تمامی مراجعین را جلب کند. این دستگاه با فناوری 4 در 1 این امکان را به شما می دهد تا شما حس جوان تر شدن و زیباتر شدن را تجربه کنید. این 4 فناوری شامل:

  •  Ultrasound Cavitation( اولتراسونیک کویتیشن)
  • Radio frequency( فركانس راديويي)
  • Low Level Laser( لیزر با توان پایین)
  • Vacuum( ساکشن و یا کاهش چربی با تکنیک مکش)

این روش موجب افزایش جریان خون، شکسته شدن بافت های چربی و تولید کلاژن و الاستین بیشتر می شود. چربی های شکسته شده از طریق غدد لنفاوی از بدن خارج می شوند. این به این منظور است که چربی ها به صورت مایع، مانند: عرق کردن و یا ادرار دغع می شوند. 

بهترین کلینیک لاغری موضعی در اصفهان

اگر برای لاغری پهلو ها و از بین بردن چربی های کل بدنتان، به دنبال راهی موثر و تضمینی هستید، ما مرکز لاغری معتبری در اصفهان واقع در منطقه چهارباغ بالا را به شما معرفی می کنیم. با مراجعه به این مرکز، شما توسط یک پزشک متخصص و مجرب، ویزیت می شوید، با توجه به منطقه ی مورد درمان، راه موثر را برای شما در نظر گرفته و پکیج درمانی را به شما معرفی می کند. ممکن است برخی از افراد به مزوتراپی، کربوکسی تراپی، ماساژ و یا دستگاه برای درمان نیاز داشته باشند.

همچنین پزشک متخصص، پس از تشخیص راه درمانی مناسب و تعداد جلسات مورد نیاز، به شما رژیم غذایی اصولی و متناسب با وضعیت بدنی شما را می دهد؛ این رژیم شامل مواد خوراکی که می توانید مصرف کنید و نمی توانید مصرف کنید، می باشد، و در پایان هر جلسه به مدت 15 دقیقه از ماساژ موضعی توسط متخصص، برخوردار می شوید. همچنین، این مرکز با تیم پزشکان متخصص و مجرب، پرسنلی آماده به خدمت و محیطی با تمام استاندار های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم می باشد. برای مشاوره رایگان، دریافت اطلاعات و تماس با مرکز، اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا