بهترین دستگاه لاغری با جدیدترین تکنولوژی| عوارض، مزایا و قیمت

بهترین دستگاه لاغری

بهترین دستگاه لاغری
بهترین دستگاه لاغری

با سلام به همه ی همراهان و کاربران خوب و عزیز! در مطلبی که برای شما گردآوری کرده ایم،می خواهیم روش لاغری با دستگاه را به شما معرفی کنیم، چرا که امروزه در سراسر جهان، داشتن اندامی زیبا و متناسب برای هر فرد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو افراد می کوشند تا هم جهت سلامتی بیشتر و هم برای زیبا تر به نظر رسیدن، اقداماتی را برای آن انجام دهند. همانطور که می دانید، امروزه بسیاری از افراد با زیاده روی کردن در مصرف غذا های ناسالم مانند فست فود ها، داشتن استرس، نداشتن خواب کافی و منظم، سبک زندگی نادرست و غیر اصولی، اهمیت ندادن به ورزش، مصرف شیرینی جات و از این قبیل، دچار چاقی شده و از آن رنج می برند.

روش های متعددی برای خلاص شدن از شر چربی های اضافه ی بدن و داشتن اندامی متناسب وجود دارد. انواع رژیم ها بر اساس نوع بدن هر فرد، که در این مورد افراد ممکن است که برای دریافت رژیم به جای مراجعه به پزشک متخصص و بدون اطلاعات کافی، از رژیم های اینترنتی استفاده کنند که می تواند منجر به آسیب شود. و یا ورزش های موثر نیز برای رسیدن به اندامی زیبا وجود دارند. اما امروزه لاغری با دستگاه ، که بسیار در میان افراد رایج شده و بسیار موثر واقع شده اند. اما در این مورد نیز می توان گفت که باید دقت لازم را در انتخاب دستگاه خوب به عمل آورد. این دستگاه ها با تکنولوژی های منحصر به فرد خود، می توانند افراد را به رویای داشتن اندامی زیبا برسانند. در ادامه شما را با این روش آشنا کرده و سعی کرده ایم تا اطلاعات مفید و پاسخ سوالات رایج شما را در این مورد، مانند: بهترین نوع دستگاه های لاغری، قیمت آنها، مزایا و از این قبیل را در اختیار شما قرار دهیم.

مزایا لاغری با دستگاه

مزایا لاغری با دستگاه
مزایا لاغری با دستگاه

با افزایش تعداد افراد دارای اضافه وزن، مراکز لاغری بسیاری نیز باز می شوند و شروع به فعالیت در این زمینه می کنند. پیشرفت فناوری موجب شده تا روش های متعددی برای از بین بردن چربی های بدن وجود داشته باشد. در پیش تر، پزشکان روش های جراحی و تهاجمی را برای لاغری استفاده می کردند، که این روش ها در برخی ممکن بود منجر به عوارض خطرناکی مانند: بیهوشی، عفونت و یا حتی مرگ شود! اما امروزه با جایگزین شدن دستگاه های لاغری به جای روش های پیشین، می توان گفت که لاغری با دستگاه ، روشی غیر تهاجمی می باشد و این امکان را به شما می دهد تا هر قسنت از بدنتان که مایل هستید را لاغری کنید. و دیگر لازم نیست که از رژیم ها بسیار سخت و ورزش های شدید پیروی کنید و می توانید آنها را در حد تعادل انجام دهید.

لاغری با دستگاه ضرر دارد؟

در روش لاغری با دستگاه ، خوشبختانه می توان گفت که عوارض خطرناکی را در پی ندارد. همچنین لازم به ذکر است که اگر این کار در یک مرکز لاغری معتبر، توسط یک پزشک متخصص و با استفاده از یک دستگاه لاغری خوب انجام شود، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. اما برای اطلاع شما عزیزان، می توان گفت که درصد بسیار کمی از افراد ممکن است که در ناحیه ای که لاغری صورت گرفته است، دچار کمی قرمزی، تورم و یا سوزش شوند که این عوارض پس از چند ساعت از بین خواهند رفت. بنابراین، دقت لازم را در انتخاب مرکز و  پزشک خود به عمل آورید.

لاغری موضعی با دستگاه چگونه است؟

لاغری موضعی با دستگاه چگونه است؟
لاغری موضعی با دستگاه چگونه است؟

لاغری موضعی، یکی از مشکلاتی است که موجب رنج افراد می شود. افرادی وجود دارند که چاق نیستند، اما از تجمع چربی در قسمت خاصی از بدن خور رنج می برند. همچنین لازم به ذکر است که این دسته از افراد برای از بین بردن چربی قسمت خاصی از بدن خود، اگر بخواهند از رژیم های غذایی پیروی کنند، چربی همه ی قسمت های بدن آنها کاهش پیدا می کند و نظم تناسب آنها به هم می خورد. این در حالی است که افرادی که دچار چاقی مفرط در کل بدنشان هستند، می توانند با رعایت یک رژیم غذایی، به تناسب اندام برسند. همچنین لاغری موضعی از طریق ورزش نیز، نیازمند مدت زمان طولانی تر و اراده ای پایدار می باشد. از این رو در روش لاغری با دستگاه ، شما می توانید از شر چربی های هر ناحیه ای از بدن خود که دوست دارید، خلاص شوید. در ادامه ما روش های لاغری با دستگاه را برای شما آورده ایم.

لاغری با دستگاه روبولکس

لاغری با دستگاه روبولکس
لاغری با دستگاه روبولکس

ممکن است در روش لاغری با دستگاه، این سوال در ذهن شما پیش بیاید که بهترین دستگاه لاغری کدام است؟ و یا عملکرد دستگاه لاغری به چه صورت می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که: دستگاه روبولکس، یک دستگاه موفق در زمینه لاغری و جوانسازی می باشد که با تکنولوژی 4 در 1، می تواند شما را به اندام رویایی که در نظر دارید برساند. تکنولوژی های این دستگاه عبارتند از:

  • اولتراسوند کویتیشن( ultrasound cavitation)
  • فرکانس رادیویی( radio frequency)
  • مکش( vacuum)
  • لیزر کم توان( low level laser)

که این ویژگی ها سبب افزایش گردش خون در بدن افراد، شکسته شدن بافت های چربی شده و کلاژن و الاستین بیشتری تولید میکند. که چربی ها از طریق غدد لنفاوی خارج می شوند. چرا که چربی ها به صورت مایع، مانند: عرق کردن و یا ادرار دفع می شود. در ادامه هر یک از این فناوری ها را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

روش های لاغری با دستگاه

در روش لاغری با دستگاه ، می توان گفت که دستگاه روبولکس( robolex) با تکنولوژی 4 در 1، نیاز همه افراد را پاسخ گو بوده است. روش های اولتراسوند کویتیشن، فرکانس رادیویی، لیزر کم توان و مکش، می توانند هر گونه تیپ بدنی را درمان کنند.

لاغری به روش کویتیشن

لاغری به روش کویتیشن
لاغری به روش کویتیشن

روش اولتراسوند کویتیشن، موجب فرم دهی و کاهش تجمع چربی بدن شما می شود. اگر از چربی های ران ها، شکم، پهلوها، باسن و سینه ها رنج می برید، پیشنهاد می کنیم که این روش ها حتما امتحان کنید. بسیاری از مراجعینی که از این روش استفاده کرده اند، پس از اتمام 2 جلسه، شاهد نتایج بسیار رضایت بخشی بوده اند. نام های دیگر این روش لیپو کویتیشن و فت کویتیشن می باشد. در این روش، فرکانس های فراصوت که ما قادر به شنیدن آنها نیستیم، وارد بدن شده و از موجب لرزش بافت های چربی می شوند. این روش، حباب های کوچکی را در غدد چربی ایجاد کرده و مووجب ترکیدن آنها می شود. سپس بافت های چربی به مایع تبدیل شده و از طریق غدد لنفاوی دفع می شوند.

لاغری با دستگاه rf

لاغری با دستگاه rf
لاغری با دستگاه rf

روش رادیو فرکانس، مانند لیزر نیست! RF انرژی الکترومغناطیسی با طول موج طولانی تر از مایکروویو است. و هنگامی که روی بافت های بیولوژیکی اعمال می شود، موجب ایجاد اصطحکاک و در نتیجه گرما روی آنها می شود. این گرما باعث افزایش میکروسیرکولاسیون و افزایش تولید کلاژن و الاستین ، لیفت پوست ، رفع چین و چروک و کاهش سلولیت می شود. در این روش امواج رادیویی بین 5 الی 15 میلی متر به داخل پوست نفوذ می کنند. با ایجاد گرما، غدد چربی آب می شوند، به مایع تبدیل شده و سپس از طریق غدد لنفاوی از بدن خارج می شوند.

لاغری به روش مکش

در این روش از لاغری با دستگاه ، یک ماساژ و مکش عمیقی به پوست وارد شده و موجب تسریع در فرایند لیپولیز بدن، افزایش گردش خون، کاهش تورم و از بین رفتن سلولیت های بدن می شود. این روش برای از بین بردن سلولیت ها بسیار روش مناسبی است. علاوه بر این، روش مکش موجب سفتی و صاف و هموارشدن پوست نیز می شود.

لاغری با لیزر کم توان

در این روش لاغری با دستگاه ، لیزر کم توان با طول موج 650 نانومتر، بدون آسیب رساندن به پوست، به بافت های چربی اصابت می کند و موجب شکسته شدن غدد چربی می شود. این ماده فقط انرژی نور را به سلول چربی منتقل کرده و به غشای سلولی آسیب می رساند که منجر به حل شدن چربی زیر 5 میلی متر از پوست می شود.

قیمت لاغری موضعی با دستگاه

قیمت لاغری موضعی با دستگاه
قیمت لاغری موضعی با دستگاه

قیمت لاغری با دستگاه را نمی توان مشخص کرد. زیرا در هر فرد، بسته به ناحیه ی تحت درمان، هزینه ی آن متفاوت می باشد. همچنین عواملی چون، نوع دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد، مرکز لاغری که به آن مراجعه می کنید، کیفیت کاری و غیره، در تفاوت قیمت ها موثر می باشند. اما لازم به ذکر است که برخی از مراکز لاغری وجود دارند که به دلیل موقعیت مکانی و یا تبلیغات بالا، مراجعین بسیار بالایی دارند، اما ممکن است که کیفیت کاری آنها کم تر از حد انتظار باشد. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر، قیمت های بسیار کمی را در یافت می کنند و در مقابل کیفیت کاری خود را پایین می آوند. از این رو در انتخاب مرکز لاغری معتبر خود، دقت لازم را به عمل آورید.

لاغری با دستگاه نی نی سایت

لاغری با دستگاه نی نی سایت

اگر برای لاغری موضعی و تناسب اندامتان، روش لاغری با دستگاه را انتخاب کرده اید. این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر لاغری با انواع دستگاه ها یا از این قبیل، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین مرکز لاغری موضعی در اصفهان

بهترین مرکز لاغری موضعی در اصفهان
بهترین مرکز لاغری موضعی در اصفهان

اگر برای لاغری موضعی و از بین بردن چربی های کل بدنتان، به دنبال راهی موثر و تضمینی هستید، ما مرکز لاغری معتبری در اصفهان واقع در منطقه چهارباغ بالا را به شما معرفی می کنیم. با مراجعه به این مرکز، شما توسط یک پزشک متخصص و مجرب، ویزیت می شوید، با توجه به منطقه ی مورد درمان، راه موثر را برای شما در نظر گرفته و پکیج درمانی را به شما معرفی می کند. ممکن است برخی از افراد به مزوتراپی، کربوکسی تراپی، ماساژ و یا دستگاه برای درمان نیاز داشته باشند. همچنین پزشک متخصص، پس از تشخیص راه درمانی مناسب و تعداد جلسات مورد نیاز، به شما رژیم غذایی اصولی و متناسب با وضعیت بدنی شما را می دهد؛ این رژیم شامل مواد خوراکی که می توانید مصرف کنید و نمی توانید مصرف کنید، می باشد، و در پایان هر جلسه به مدت 15 دقیقه از ماساژ موضعی توسط متخصص، برخوردار می شوید. همچنین، این مرکز با تیم پزشکان متخصص و مجرب، پرسنلی آماده به خدمت و محیطی با تمام استاندار های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم می باشد. برای مشاوره رایگان، دریافت اطلاعات و تماس با مرکز، اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا