اندامی مناسب و وزنی ایده آل با چند ترفند ساده| لاغری اندام

اندامی مناسب و وزنی ایده آل با چند ترفند ساده

اندامی مناسب و وزنی ایده آل با چند ترفند ساده
اندامی مناسب و وزنی ایده آل با چند ترفند ساده

با سلام به همه ی کاربران عزیز. همانطور که از عنوان متن پیداست، ما در اینجا، برخی از ترفند های بسیار ساده و راه حل های قطعی لاغری اندام را برای شما آورده ایم. همانطور که می دانید، استفاده از غذاهای ناسالم مانند: فست فود ها، نداشتن سبک زندگی اصولی، ورزش نکردن، استفاده کم از میوه ها و سبزیجات، مشکلات تیروئیدی و از این قبیل، موجب تجمع چربی بیش از حد، در بدن افراد شده است. داشتن اندامی ایده آل، یکی از دغدغه های افرادی است که به سلامت و زیبایی خود اهمیت بسیار زیادی قائل هستند. از طرفی نیز، چاقی در افراد، عامل بسیاری از بیماری های قلبی و عروقی، درد های مفاصل و از این قبیل می باشد که در صورت عدم درمان آن، ممکن است آسیب های جدی را به افراد وارد کند. اما نگران نباشید! ما در این مطلب، با معرفی برخی از روش های خانگی و پزشکی، این درمان را برای شما آسان تر کرده ایم و شما به راحتی می توانید به اندام مناسب خود برسید. در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

روش های لاغری در منزل

روش های لاغری در منزل
روش های لاغری در منزل

همانطور که می دانید، روش های متعددی برای لاغری اندام اعم از: روش های جراحی، رژیم های سخت و غیر اصولی، انواع دارو ها و از این قبیل وجود دارند. اما لازم به ذکر است که در برخی از این روش ها، ممکن است آسیب هایی به بدن و سیستم ایمنی شما وارد شود. استفاده از رژیم های لاغری اصولی و علمی و در کنار آن تحرک کافی، می تواند شما را به اندام دلخواهتان برساند. اما در این مطلب، ما شما را با ترفند هایی آشنا می کنیم که به راحتی می توانید در منزل آنها را انجام دهید و به شما کمک می کنند تا سوخت و ساز بدن شما را بالا تر برده و در نتیجه سبب لاغری و تناسب اندام شوند.

لاغری با آب

لاغری با آب
لاغری با آب

نوشیدن آب، یکی از راه های رسیدن به اندامی متناسب، از گذشته تا کنون بوده است. حدود 30 الی 59 درصد از افراد بزرگسالی که تصمیم به کم کردن وزن خود می گیرند، سعی می کنند تا نوشیدن آب بیشتر را در رژیم خود بیافزایند. تحقیقات نشان داده است که نوشیدن 2 لیتر آب در هر روز( حدود 8 لیوان) موجب کاهش وزن، از دست دادن کالری و درنتیجه لاغری اندام می شود. البته این یک مقدار عمومی می باشد و میزان آب مورد نیاز برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، افراد ورزشکار، به دلیل از دست دادن آب بیشتر درهنگام ورزش، به نوشیدن آب بیشتری نیاز دارند. همچنین خانم های در دوران شیر دهی نیز، باید به نوشیدن آب کافی در روز نیز توجه خاصی داشته باشند.

نوشیدن آب 30 دقیقه قبل از وعده های غذایی نیز، موجب کم تر شدن میل شما به غذا و رفع اشتهای کاذب می شود. تحقیقات نشان داده که، افرادی که 12 هفته به طور منظم، قبل از وعده های غذایی خود آب می نوشند، می توانند در این مدت 2 کیلوگرم وزن کم کنند. نوشیدن آب قبل از صبحانه و به صورت ناشتا نیز، سوخت و ساز بدن شما را افزایش داده و موجب لاغری اندام می شود.

لاغری با زیره

لاغری با زیره
لاغری با زیره

زیره، یکی از دانه هایی است که در کاهش وزن بسیار موثر می باشد. مصرف این دانه به طور منظم، موجب افزایش متابولیسم بدن و تقویت فرایند هضم در بدن می شود. این دانه را می توانید برای لاغری اندام ،به روش های مختلف استفاده کنید:

  • روش اول: 2 قاشق چای خوری از دانه های زیره را در آب به مدت 5 الی 6 ساعت و یا یک شب، خیس کنید، سپس آن را بجوشانید و از صافی رد کنید. مقداری آب لیمو در آن بریزید و صبح ناشتا یا شکم خالی میل کنید. این کار را تا 2 هفته ادامه دهید تا نتیجه ی آن را ببینید.
  • روش دوم: یک قاشق چای خوری از پودر زیره را با یک قاشق چای خوری، ماست، مخلوط کرده و میل کنید. به مدت  15 روز پس از هر وعده غذایی، این کار را انجام دهید.
  • روش سوم: یک فنجان آب رابجوشانید و سپس کمی پودر و یا دانه ی زیره در آن بریزید و پس از هر وعده غذایی میل کنید. این کار را تا 20 روز ادامه دهید. 

لاغری با زنجبیل

لاغری با زنجبیل
لاغری با زنجبیل

نوشیدن چای زنجبیل به همراه مقداری آب لیموی تازه، می تواند به لاغری اندام شما، تسریع ببخشد. نوشیدن 2 الی 3 فنجان از این دمنوش، در روز، می تواند بدن شما را هیدراته کند و همچنین به دلیل مصرف بیشتر مایعات، می تواند احساس سیری طولانی مدت تری را یه شما بدهد. همچنین این نوشیدنی می تواند در بهبود فرایند سوخت و ساز بدن شما نیز موثر باشد.

لاغری با سرکه سیب

لاغری با سرکه سیب
لاغری با سرکه سیب

استفاده ی 1 الی 2 قاشق چای خوری سرکه سیب در روز، به مدت 12 هفته می تواند موجب کاهش وزن شما شود. می توانید این ماده را با آب مخلوط کرده و میل کنید. تحقیقات نشان داده است که سرکه سیب، فواید بسیار زیادی برای بدن دارد که از جمله ی آن، کاهش دادن قند خون می باشد. اسید استیک، ماده ای در سرکه سیب می باشد که در کاهش وزن و لاغری اندام موثر است. به این طریق که:

  • سطح قند خون را کاهش میدهد: اسید استیک، توانایی ماهیچه ها و کبد را برای جذب قند از خون افزایش می دهد.
  • انسولین را کاهش می دهد: اسید استیک موجب کاهش انسولین و در نتیجه افزایش چربی سوزی می شود.
  • سوخت و ساز بدن را بهبود می بخشد: اسید استیک موجود در سرکه سیب، آنزیم AMPK را افزایش داده و در نتیجه چربی سوزی را افزایش می دهد و باعث کاهش تولید چربی و قند در کبد می شود.
  • ذخیره چربی را کاهش می دهد.
  • موجب کاهش اشتها می شود.

لاغری با پرتقال

لاغری با پرتقال
لاغری با پرتقال

پرتقال، میوه ای با کالری کم، اما فیبر و ویتامین c بالا می باشد. این میوه می تواند به شما احساس سیری طولانی مدت تری را بدهد. استفاده از پرتقال به جای آب پرتقال نیز بهتر است. زیرا خوردن همه ی میوه، احساس سیری را بیشتر کرده و فیبر بیشتری نیز نسبت به آب پرتقال دارد. می توانید پرتقال را، هم به عنوان میوه و هم بعنوان یکی از اجزای سالاد و یا دسرتان میل کنید.

لاغری با چای سبز

لاغری با چای سبز
لاغری با چای سبز

چای سبز نیز یکی از گیاهانی است که مو جب کاهش وزن و لاغری اندام می شود. این چای به دلیل داشتن ماده هایی به نام کافئین و کتچین، متابولیسم بدن را افزایش می دهد و مانع تجمع چربی در بدن می گردد. نوشیدن 2 الی 3 فنجان از دم کرده ی این چای در روز، برای هر فرد کافی و مناسب می باشد. اما دقت داشته باشید که این یک میزان عمومی است و ممکن است در برخی از افراد به دلیل تفاوت های فردی، این میزان تغییر کند.

رژیم لاغری اصولی

رژیم لاغری اصولی
رژیم لاغری اصولی

داشتن یک رژیم غذایی خوب و اصولی، که مناسب تیپ بدنی شما و وضعیت بدنی شما باشد، یکی از ویژگی های داشتن زندگی با سبک اصولی و سالم است. داشتن همچین رژیمی، به لاغری اندام و سلامت عمومی بدن شما نیز بسیار کمک می کند. امروزه رژیم های بسیار متنوعی وجود دارند که افراد از سایت های مجازی، از رژیم های موثر در دیگر افراد  و از این قبیل استفاده می کنند و یا با تصمیم خود، وعده های غذایی خود را حذف می کنند. اما لازم به ذکر است که این رژیم ها نه تنها نتیجه ی مطلوب را به شما نمی دهد، بلکه آسیب هایی را به بدن شما وارد می کند. ممکن است که لاغری سریعی با این رژیم ها داشته باشید، اما این را بدانید که شما فقط وزن کم کرده اید. در حالی که وزن افراد متشکل از وزن عضلات، استخوان ها، آب و غیره می باشد. شما باید سعی کنید تا چربی های بدنتان را کاهش دهید.

رژیم متابولیک بالانس آلمان بر اساس تغذیه سالم، این امکان را به شما می دهد که شما بدون حذف وعده ها و میان وعده های غذاییتان، از مواد غذایی ضروری و مفید استفاده کنید، احساس گرسنگی نداشته باشید، فقط تجمع چربی بدنتان را کاهش دهید، هیچ آسیبی به سیستم ایمنی بدنتان وارد نکنید و در عین حال به لاغری اندام و وزن ایده آل دست یابید. این رژیم، طی یک دوره 3 ماهه انجام می شود. پیش از شروع به این رژیم، پزشک بر اساس مشاهده ی آزمایش خون شما، دستور غذایی به شما می دهد و تعیین می کند که کدام ماده های غذایی مناسب شما هستند. شما می توانید این رژیم را از متخصص زیبایی و لاغری مجرب و حرفه ای، با توجه به سیستم بدنتان و گزارش وضعیت بدنتان، دریافت کنید. برای دریافت رژیم اینجا کلیک کنید.

لاغری با روبولکس

لاغری با روبولکس
لاغری با روبولکس

ممکن است در روش لاغری با دستگاه، این سوال در ذهن شما پیش بیاید که بهترین دستگاه لاغری کدام است؟ و یا عملکرد دستگاه لاغری به چه صورت می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که: دستگاه روبولکس، یک دستگاه موفق در زمینه لاغری و جوانسازی می باشد که با تکنولوژی 4 در 1، می تواند شما را به اندام رویایی که در نظر دارید برساند. تکنولوژی های این دستگاه عبارتند از:

  • اولتراسوند کویتیشن( ultrasound cavitation)
  • فرکانس رادیویی( radio frequency)
  • مکش( vacuum)
  • لیزر کم توان( low level laser)

که این ویژگی ها سبب افزایش گردش خون در بدن افراد، شکسته شدن بافت های چربی شده و کلاژن و الاستین بیشتری تولید میکند. که چربی ها از طریق غدد لنفاوی خارج می شوند. چرا که چربی ها به صورت مایع، مانند: عرق کردن و یا ادرار دفع می شود.

لاغری سریع نی نی سایت

لاغری سریع نی نی سایت
لاغری سریع نی نی سایت

اگر برای تناسب و لاغری اندام ، روش لاغری با دستگاه را انتخاب کرده اید. این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر لاغری با انواع دستگاه ها یا از این قبیل، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات، وضعیت، سن و تیپ بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین مرکز لاغری اصفهان

بهترین مرکز لاغری اصفهان
بهترین مرکز لاغری اصفهان

اگر برای لاغری اندام و از بین بردن چربی های کل بدنتان، به دنبال راهی موثر و تضمینی هستید، ما مرکز لاغری معتبری در اصفهان واقع در منطقه چهارباغ بالا را به شما معرفی می کنیم. با مراجعه به این مرکز، شما توسط یک پزشک متخصص و مجرب، ویزیت می شوید، با توجه به منطقه ی مورد درمان، راه موثر را برای شما در نظر گرفته و پکیج درمانی را به شما معرفی می کند. ممکن است برخی از افراد به مزوتراپی، کربوکسی تراپی، ماساژ و یا دستگاه برای درمان نیاز داشته باشند. همچنین پزشک متخصص، پس از تشخیص راه درمانی مناسب و تعداد جلسات مورد نیاز، به شما رژیم غذایی متابولیک بالانس اصولی آلمان و متناسب با وضعیت بدنی شما را می دهد؛ این رژیم شامل مواد خوراکی که می توانید مصرف کنید و نمی توانید مصرف کنید، می باشد، و در پایان هر جلسه به مدت 15 دقیقه از ماساژ موضعی توسط متخصص، برخوردار می شوید. همچنین، این مرکز با تیم پزشکان متخصص و مجرب، پرسنلی آماده به خدمت و محیطی با تمام استاندار های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم می باشد. برای مشاوره رایگان، دریافت اطلاعات و تماس با مرکز، اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

منبع6

منبع7

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا