بالا بردن و لیفت ابرو ها بدون جراحی| پلاسماجت ابرو چیست؟

بالا بردن و لیفت ابرو ها بدون جراحی

بالا بردن و لیفت ابرو ها بدون جراحی
بالا بردن و لیفت ابرو ها بدون جراحی

با سلام به همه ی کاربران عزیز. همانطور که می دانید، افراد بسیار زیادی به دنبال راهکارهای زیباتر و جوان تر به نظر آمدن هستند. همچنین صورت افراد، ناحیه ای از بدن است که بسیار در معرض دید می باشد. از این رو، همه تلاش می کنند که با افزایش سن آنها، شادابی و جوانی چهره ی خود را از دست ندهند. با افزایش سن، پوست بدن و صورت، به تدریج شروع به افتادگی و شل شدن می کند. چشم ها و ابرو، نقاطی از صورت هستند که بسیار مورد توجه قرار می گیرند. پیدا کردن راهی که بتواند سفتی و کشیدگی پوست را به آن بازگرداند، می تواند مانع افتادگی آنها شود و در نتیجه، شادابی بسیار زیادی را به پوست خواهد داد. مطلبی که برای شما گردآوری کرده ایم، درباره روش لیفت ابرو با پلاسماجت می باشد. لیفت ابرو که به معنی بالا کشیدن می باشد، می تواند تا حد بسیار زیادی زیبایی افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد و همچنین با انجام این کار، می توانید زیباتر و جوان تر شدن را نیز تجربه کنید. در این مقاله، علاوه بر آوردن اطلاعات مفید درباره روش پلاسماجت، سعی کرده ایم پاسخ برخی از سوالات رایج شما را داده و بهترین مرکز برای انجام این کار را به شما معرفی کنیم.

پلاسما جت چیست؟

 

پلاسماجت یک روش بسیار پیشرفته و نوین در زمینه ی زیبایی می باشد که امروزه توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است. این روش که از طریق یک قلم پلاسما انجام می شود، علاوه بر انجام لیفت ابرو با پلاسماجت ، در زمینه های دیگر زیبایی نیز، مورد استفاده قرار می گیرد:

قبل از انجام درمان، پزشک متخصص شما، برای تشخیص درمان مناسب برای شما، مشاوره ای با شما انجام می دهد. سپس با استفاده از قلم پلاسما محل درمان را پاکسازی می کند و منطقه ی مورد نظر را برای بالا کشیدن و کاهش چین و چروک، مورد هدف قرار می دهد. پس از اتمام درمان نیز، ماساژ بسیار کوتاهی برای آرام بخش بودن انجام می دهد. سپس داروهایی را برای پس از درمان به شما تجویز می کند.

لیفت ابرو تا چه مدت دوام دارد؟

لیفت ابرو تا چه مدت دوام دارد؟
لیفت ابرو تا چه مدت دوام دارد؟

همانطور که می دانید، لیفت ابرو با پلاسماجت ، یک درمان غیر تهاجمی، ساده و ایمن می باشد. نتیجه ی این درمان، کاملا به سن افراد، نوع پوست آنها و از این قبیل بستگی دارد. همچنین برخی از افراد نیز، برای داشتن نتیجه ی مطلوب تر، پیشنهاد می شود که بعد از 8 هفته، برای درمان مجدد اقدام کنند. اما در حالت کلی، این نتیجه می تواند تا 2 الی 3 سال  ماندگاری داشته باشد. از طرفی، لازم به ذکر است که عواملی مانند سیگار کشیدن، مصرف الکل و قرار گرفتن زیاد در معرض نور آفتاب نیز، در کوتاه شدن مدت اثر این درمان، تاثیر خواهند داشت. ژنتیک و نژاد افراد نیز، در این مورد موثر است.

جلسات انجام پلاسماجت چقدر طول می کشد؟

روند درمان برای هر قسمت از پوست، حدود 30 دقیقه به طول می انجامد.

پلاسماجت برای چه کسانی مناسب است؟

انجام لیفت ابرو با پلاسماجت و یا هر کاربرد دیگر از پلاسماجت، برای همه ی افراد می تواند مناسب باشد تا از پیری و افتادگی پوستشان جلوگیری و یا آن را درمان کنند، البته این شامل افراد باردار و یا شیرده نمی شود.

مراقبت بعد از پلاسماجت

مراقبت بعد از پلاسماجت
مراقبت بعد از پلاسماجت

اقدام به انجام لیفت ابرو با پلاسماجت ، تنها در انتخاب و مراجعه به یک مرکز خوب و پرداخت هزینه ی آن خلاصه نمی شود. توصیه هایی وجود دارند که علاوه بر توصیه های پزشک متخصصتان، باید آن ها را رعایت کنید تا به نتیجه ی مطلوب خود و ماندگاری بیشتر نتیجه ی درمان، دست یابید. توصیه های ضروری بعد از انجام پلاسماجت به صورت ذیل می باشد:

  • حداقل تا 48 ساعت پس از درمان، از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب خودداری کنید.
  • در صورت ضرورت در قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، از کرم های ضد آفتاب با SPF30 و یا بالا تر استفاده کنید.
  • پوست خود را مرتباً با سرم یا محصولات پوستی که حاوی اسید هیالورونیک هستند ، مرطوب کنید تا از خشکی و لایه برداری پوست جلوگیری کنید.
  • • حداقل 6 ساعت بعد از درمان از آرایش کردن در منطقه تحت درمان خودداری کنید.
  •  حداقل 24 ساعت پس از معالجه از شنا ، سونا ، حمام بخار و آفتاب جلوگیری کنید.
  • از استفاده از محصولات لکه دار حاوی AHA ، گلیکولیک یا رتینول AHA به مدت 1 هفته خودداری کنید.
  • بسته به وضعیت پوست فرد ، ممکن است قرمزی ، تورم ، خشکی یا احساس گرما را در ناحیه ی درمان شده تجربه کنید که همه آنها باید بعد از چند ساعت یا چند روز به آرامی از بین بروند.
  • با استفاده از آب استریل و یا جوشیده شده ی ولرم، ناحیه ی درمان شده را تمیز نگه دارید . از تمیز کننده های حاوی الکل، استفاده نکنید.
  • معمولا 3 الی 7 روز طول می کشد تا شما نتیجه ی اصلی درمان خود را ببینید. از این صبر کنید تا زخم شما بهبود یابد.
  • ممکن است پس از درمان، تورم خفیفی ایجاد شود که پس از 1 الی 5 روز از بین خواهد رفت، در صورت ماندگاری تورم، بیش از مدت ذکر شده، با پزشک خود تماس بگیرید.
  • پس از درمان، برای کاهش التهابات، می توانید از ماسک آلوئه ورا، البته با مشورت پزشک، استفاده کنید.
  • با استفاده از مواد غذایی و میوه های حاوی ویتامین c و یا مکمل های ویتامین c، می توانید سیستم ایمنی خود را تقویت کنید و در نتیجه بهبودی سریع تری داشته باشید.
  • از استفاده از دخانیات بپرهیزید.
  • در انجام درمان با پلاسما جت، زخم باز برای شما ایجاد نمی شود، اما با این حال، برای جلوگیری از هرگونه عفونت، تا 12 هفته مراقبت های لازم را انجام دهید.
  • حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از انجام فعالیت هایی که موجب عرق کردن پوست شما، به خصوص در ناحیه ی درمان شده می شود، خودداری کنید.
  • در صورت بروز هرگونه عارضه غیر طبیعی، آن را با پزشک متخصص خود در میان بگذارید.

فواید پلاسماجت

فواید پلاسماجت
فواید پلاسماجت

روش لیفت ابرو با پلاسما جت که امروزه در میان افراد رایج شده و جایگزین بسیار خوبی برای روش های تهاجمی و جراحی است، مزیت هایی را دارد که در ذیل به آن اشاره می کنیم:

  • این روش کاملا بدون درد می باشد.
  • بسیار کم هزینه تر از روش های تهاجمی و جراحی است.
  • در مدت زمان بسیار کمی انجام می گیرد.
  • دوره نقاهت پس از درمان ندارد.
  • جوانسازی بدون نیاز به عمل های جراحی
  • نیازی به برش پوست و یا بخیه نیست.
  • نیازی به تزریق بی حسی نیست.
  • نتیجه ی حاصل را می توانید در مدت زمان کوتاه ببینید.
  • نداشتن عوارض جانبی

پلاسماجت در شیردهی

پلاسماجت در شیردهی
پلاسماجت در شیردهی

اگر قصد انجام لیفت ابرو با پلاسماجت را دارید و در دوران شیر دهی و یا بارداری هستید، بهتر است که از این کار اجتناب کنید. به دلیل عدم داشتن مدارک و آزمایشات کافی درباره تاثیر این درمان بر روی نوزاد و یا شیر مادر، پزشکان توصیه می کنند که این اقدام را پس از اتمام این دوره انجام دهید. پس از اتمام این دوران نیز، با مشورت یک پزشک متخصص خوب و مجرب، درمانی بسیار آسوده و ایمن خواهید داشت.

لیفت ابرو چه عوارضی دارد؟

لیفت ابرو چه عوارضی دارد؟
لیفت ابرو چه عوارضی دارد؟

لیفت ابرو با پلاسماجت ، روشی بسیار ایمن و راحت می باشد. اما این به شرطی است که این کار، توسط یک متخصص پوست و زیبایی مجرب و حرفه ای، در یک محیط کاملا بهداشتی و با رعایت همه ی استاندارد ها انجام گیرد. اما در حالت کلی و بدون رعایت شرایط ذکر شده، برخی از افراد ممکن است که 3 الی 7 روز پس از انجام درمان، کمی عوارض بسیار جزئی و جانبی را تجربه کنند. این عوارض کمی قرمزی و یا تورم، در برخی نیز کمی پوسته پوسته شدن در ناحیه ی درمان شده می باشد.

لیفت ابرو خوبه نی نی سایت

لیفت ابرو خوبه نی نی سایت
لیفت ابرو خوبه نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، دیدگاه و هدف شما برای لیفت ابرو با پلاسماجت و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

لیفت ابرو تخفیفان

برای انجام لیفت ابرو با پلاسماجت ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت آن به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، تعداد جلسات مورد نیاز، ناحیه ی تحت درمان، و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید.

لیفت ابرو اصفهان

لیفت ابرو اصفهان
لیفت ابرو اصفهان

اگر برای لیفت و یا بالا کشیدن ابروهای خود، روش لیفت ابرو با پلاسماجت را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا