تخفیف لاغری بدون جراحی و با پیشرفته ترین دستگاه در اصفهان

لاغری بدون جراحی

لاغری بدون جراحی
لاغری بدون جراحی

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. امیدواریم که همیشه سلامت و سروحال باشید. به سایتی که برای شما ظراحی کرده ایم تا بتوانید به روز ترین اطلاعات را در زمینه های زیبایی و سلامتی در آن پیدا کنید، خوش آمدید. مطلبی که هم اکنون در حال مطالعه ی آن هستید، درباره ی لاغری بدون جراحی است! یعنی چی؟ یعنی اگر چاقی و اضافه وزن شما را اذیت می کند و دیگر صبر و تحمل شما را تمام کرده است، نیازی نیست به روش های جراحی و خطرناک فکر کنید. روش ها و متد های پیشرفته و نوین کار شما را آسان کرده اند.

امروزه به دلیل جایگزین شدن تغذیه ی ناسالم به جای میوه ها و سبزیجات تازه و منابع سالم غذایی، بسیاری از افراد دچار چاقی یا اضافه وزن می شوند. البته موارد دیگری نیز وجود دارند که می توانند موجب این امر شوند. مانند:

  • نداشتن تحرک کافی
  • مشکلات تیروئیدی
  • استفاده از نوشیدنی های الکلی
  • استفاده از برخی داروهای شیمیایی
  • زیاده روی در مصرف غذاهای ناسالم مانند فست فود ها
  • استفاده از تنقلات ناسالم
  • عدم نوشیدن آب کافی
  • نداشتن خواب کافی و منظم

و در کل نداشتن سبک زندگی سالم و اصولی، بسیاری از افراد را دچار بر هم خوردن تناسب اندامشان کرده است.

روش های بسیاری برای رسیدن به تناسب اندام وجود دارد. اما مهم ترین گام این است که شما سبک زندگی خود را سالم و اصولی کنید. در این میان، برخی به قرص های لاغری رو می آروند. برخی دلشان می خواهد تا با اقدام به جراحی های لاغری و زیبایی، خودشان را یک شبه از شر چربی های اضافه خلاص کنند.

اما در اینجا ما راهی بهتر به شما پیشنهاد می کنیم که هم زود به نتیجه ی دلخواه برسید و هیچگونه عارضه و ناراحتی را تجربه نکنید.

تخفیف لاغری با دستگاه

تخفیف لاغری با دستگاه
تخفیف لاغری با دستگاه

شاید بسیاری از شما اطلاعاتی را درباره ی دستگاه های لاغری داشته باشید. ممکن است که هنگامی که درباره ی اقدام به این روش های فکر می کنید، نگرانی هایی که درباره ی هزینه ی این روش به ذهنتان می آید شما را از انجام آن منصرف کند.

اما در این میان ممکن است که در دنیای مجازی و یا سایت های مختلف، چشمتان به تبلیغاتی بیفتد که بسیار وسوسه انگیر هستند. تبلیغات مراکز لاغری که تخفیف هایی بالای 50 یا 70% برای ارائه ی خدماتشان گذاشته اند. اما متاسفانه باید بگوییم که تقریبا بالای 90 درصد از این تبلیغات دروغین است. این مراکز به احتمال زیاد مبالغ بسیار بالایی را برای لاغری بدون جراحی به افراد اعلام می کنند و هنگام تخفیف آن مقدار را از هزینه می کنند و در واقع مبلغ اصلی را از فرد مراجعه کننده دریافت می کنند.

افراد با اعتماد به همین تبلیغات و تخفیف های دروغین به این مراکز مراجعه می کنند. مشاورین آن مراکز فرد مراجعه کننده را به هر روشی قانع برای انجام لاغری می کنند. به همین دلیل است که برخی از افراد از انجام این روش ها پشیمان هستند و یا دچار عوارض شده اند. زیرا بسیاری از این مراکز که اینگونه مراجعین خود را جذب می کنند، یا دستگاه مورد استفاده آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیست و یا کادر پزشکی درست و حسابی و متخصصی ندارند.

به مراکزی مراجعه کنید که تبلیغ آنها، رضایت مراجعین قبلی آنهاست و کسی را مجبور به انجام درمان نمی کنند و افراد با میل خود و تحقیقات کافی، به آنها اعتماد می کنند.

سایت های تبلیغی

سایت های تبلیغی

بسیاری از سایت ها وجود دارند که تبلیغات بسیار خوبی برای مراکز لاغری می کنند و در آن تبلیغات از خوبی ها و مزایای فوق العاده ی آن مرکز و دستگاه مورد استفاده ی آن می گویند. اما متاسفانه این سایت ها هیچگونه نظارت و اطلاعات کافی و معتبری را درباره ی این مراکز ندارند و فقط در ازای دریافت هزینه ی شان، هر آنچه که آن مرکز از آنها درخواست کرده را در تبلیغات خود می نویسند.

هزینه ی استفاده و نگهداری از دستگاه های لاغری بسیار زیاد می باشد. به همین دلیل مراکز لاغری نمی توانند تخفیف های بسیار زیاد و بالا بگذارند و آن را به صورت پی در پی تمدید کنند. بنابراین به قول معروف، کاسه ای زیر نیم کاسه خواهد بود.

علاقه به داشتن تناسب اندام

علاقه به داشتن تناسب اندام

آیا تا به حال درباره ی شاخص توده ی بدنی یا BMI چیزی شنیده اید؟ شاخص توده ی بدنی( BMI) با فرمولی به شکل ( وزن به کیلوگرم تقسیم بر توان درم قد به متر) محاسبه می شود. یعنی شما با در دست داشتن قد و وزن دقیق خود و با یک محاسبه ی ساده می توانید BMI بدن خود را به دست آورید. عدد به دست آمده به صورت میانگین باید عددی بین 18 و 25 باشد. اگر عدد بالاتر از 25 باشد به معنی چاقی و اگر کمتر از 18 باشد به معنی لاغری بیش از حد می باشد.

شاخص توده ی بدنی بسیاری از  افراد در حد تعادل می باشد اما با این حال بسیاری از آنها دارای چربی های انباشته شده ای در یک موضع بدن خود مانند: شکم، پهلو ها، بازوها، ران ها و …. هستند. به همین دلیل است که تناسب اندام آنها بر هم می خورد و موجب اذیت آنها می شود.

در حالت کلی، بدن افراد باید در حالتی باشد که قسمت بالاتنه، میان تنه و پایین تنه ی آنها با یکدیگر در تعادل باشد. از این رو افراد در تلاشند تا با از بین بردن چربی های موضعی، این تعادل را در بدن خود ایجاد کنند.

دستگاه های لاغری

دستگاه های لاغری
دستگاه های لاغری

دستگاه های لاغری بسیاری در مراکز لاغری مورد استفاده قرار می گیرند. اما هنگامی که به یک مرکز لاغری مراجعه می کنید و برای لاغری هزینه صرف می کنید، انتظار دارید که در کنار نتیجه گیری مطلوب، یک درمان راحت و مورد اطمینان نیز داشته باشید.

به دلیل تنوع بالای دستگاه های لاغری و وجود نام های تجاری مختلف، تصمیم گیری درباره ی اینکه کدامیک از آنها بهتر است کمی برای افراد دشوار می شود.

به همین دلیل اقداماتی وجود دارند که قبل از تصمیم گیری، آگاهی از آنها ضروری است.

  • لیستی از مراکز لاغری معروف در اطراف خود تهیه کنید.
  • با آنها تماس تلفنی بگیرید و درباره ی نحوه ی ارائه ی خدماتشان از آنها سوال کنید.
  • نام تجاری دستگاه مورد استفاده در آن مرکز را بپرسید.
  • درباره ی مدت زمان سابقه ی فعالیت آنها در زمینه ی لاغری سوال کنید.

پس از کسب اطلاعات از مراکز مختلف، مرکزی که مورد تاییدتان بود را انتخاب و به صورت حضوری به آن جا مراجعه کنید.

  • محیط مرکز درمان را از نزدیک ببینید که تا چه اندازه ای بهداشتی و استاندارد است.
  • از داشتن مجوز و پروانه ی کار آن مرکز اطمینان حاصل کنید.
  • از داشتن مجوز پزشکان متخصصی که در آنجا مشغول هستند اطمینان حاصل کنید.
  • می توانید از پزشک متخصص در خواست کنید تا عکس های قبل و بعد از درمان مراجعین قبلی خود را به شما نشان دهد.
  • هدفتان را از درمان به پزشک بگویید تا نتیجه ی درمان خود را از پیش بدانید.

سپس مراکز مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و درباره ی دستگاه های مورد استفاده ی آنها تحقیق کنید و سپس بهترین مرکز را انتخاب کنید.

لاغری با دستگاه روبولکس

لاغری با دستگاه روبولکس
لاغری با دستگاه روبولکس

امروزه روش های نوین پزشکی و دستگاه های موجود در مراکز پزشکی معتبر و مجهز، جایگزین بسیار خوب و پرطرفداری برای روش های جراحی و رژیم های سخت و غیر اصولی شده است. با استفاده از دستگاه های لاغری پیشرفته و یا متد لاغری بدون جراحی می توانید در مدت زمان کوتاه به اندام دلخواهتان برسید و لاغری سریع داشته باشید. البته داشتن سبک زندگی مناسب و اصولی در همه ی طول زندگی را نباید فراموش کرد.

ممکن است در روش لاغری با دستگاه، این سوال در ذهن شما پیش بیاید که بهترین دستگاه لاغری کدام است؟ و یا عملکرد دستگاه لاغری به چه صورت می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که: دستگاه روبولکس، یک دستگاه موفق در زمینه لاغری و جوانسازی می باشد که با تکنولوژی 4 در 1، می تواند شما را به اندام رویایی که در نظر دارید برساند. تکنولوژی های این دستگاه عبارتند از:

  • اولتراسوند کویتیشن( ultrasound cavitation)
  • فرکانس رادیویی( radio frequency)
  • مکش( vacuum)
  • لیزر کم توان( low level laser)

که این ویژگی ها سبب افزایش گردش خون در بدن افراد، شکسته شدن بافت های چربی شده و کلاژن و الاستین بیشتری تولید میکند. که چربی ها از طریق غدد لنفاوی خارج می شوند. چرا که چربی ها به صورت مایع، مانند: عرق کردن و یا ادرار دفع می شود.

در روش لاغری با دستگاه ، می توان گفت که دستگاه روبولکس( robolex) با تکنولوژی 4 در 1، نیاز همه افراد را پاسخ گو بوده است. روش های اولتراسوند کویتیشن، فرکانس رادیویی، لیزر کم توان و مکش، می توانند هر گونه تیپ بدنی را درمان کنند.

لاغری بدون جراحی در اصفهان

لاغری بدون جراحی در اصفهان
لاغری بدون جراحی در اصفهان

با افتخار می توانیم بگوییم که مرکز لاغری و زیبایی ما، یکی از مورد اطمینان ترین و مجهز ترین مراکزی است که توانسته رضایت همه ی مراجعین را به خود جلب کند. مرکز ما از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه ها، متد ها و مواد استفاده می کند تا مراجعین را به نتیجه ی مطلوبشان برساند.

مرکز ما، اطلاعات خود را از منابع معتبری مانند پزشکان متخصص، سازمان ها و سایت های معتبر جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار می دهد.

اگر برای لاغری موضعی و از بین بردن چربی های کل بدنتان، به دنبال راهی موثر و تضمینی هستید، ما مرکز لاغری معتبری در اصفهان واقع در منطقه چهارباغ بالا را به شما معرفی می کنیم. با مراجعه به این مرکز، شما توسط یک پزشک متخصص و مجرب، ویزیت می شوید، با توجه به منطقه ی مورد درمان، راه موثر را برای شما در نظر گرفته و پکیج درمانی را به شما معرفی می کند. ممکن است برخی از افراد به مزوتراپی، کربوکسی تراپی، ماساژ و یا دستگاه برای درمان نیاز داشته باشند. همچنین پزشک متخصص، پس از تشخیص راه درمانی مناسب و تعداد جلسات مورد نیاز، به شما رژیم غذایی اصولی و متناسب با وضعیت بدنی شما را می دهد( رژیم متابولیک بالانس). و در پایان هر جلسه به مدت 15 دقیقه از ماساژ موضعی توسط متخصص، برخوردار می شوید. همچنین، این مرکز با تیم پزشکان متخصص و مجرب، پرسنلی آماده به خدمت و محیطی با تمام استاندار های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم می باشد. برای مشاوره رایگان، دریافت اطلاعات و تماس با مرکز، اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا