بهترین روش برای‌ لیفت صورت چیست؟| نکات طلایی هایفوتراپی

بهترین روش برای‌ لیفت صورت چیست؟

بهترین روش برای‌ لیفت صورت چیست؟
بهترین روش برای‌ لیفت صورت چیست؟

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. به سایتی که برای شما طراحی شده تا شما را در همه ی زمینه های زیبایی و سلامتی راهنمایی کند خوش آمدید. ما در هر لحظه، در تلاشیم تا به روز ترین و مهم ترین نکات و اطلاعات را در زمینه های زیبایی و سلامتی در اختیار شما قرار دهیم. در مطلبی که هم اکنون در حال مطالعه ی آن هستید، می خواهیم بهترین روش لیفت صورت که یکی از ایمن ترین و پیشرفته ترین متد در زمینه ی جوانسازی و زیبایی است را به شما معرفی کنیم.

عوامل بسیاری وجود دارند که موجب از دست رفتن استحکام صورت ما و در نتیجه شل شدن و افتادگی آن می شوند و در نتیجه چین و چروک ها و خطوط صورت نیز ظاهر می شوند. عواملی مانند:

  • افزایش سن
  • عدم نوشیدن آب کافی
  • نداشتن رژیم غذایی سالم
  • استفاده از دخانیات و یا قرار گرفتن در معرض دود آنها
  • نداشتن خواب کافی و منظم
  • عدم استفاده از سبزیجات و میوه های تازه
  • استفاده از نوشیدنی های الکلی

و بسیار دلایل دیگر وجود دارند که می توانند موجب پیری پوست گردند. یادتان باشد شما زیبایید چون پوست زیبایی دارید. بنابراین رسیدگی به پوست خود را جدی بگیرید و از سلامت آن مراقبت کنید.

هایفوتراپی یک سونوگرافی( اولتراسوند) با تمرکز و شدت بالا، یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی می باشد که در بالا کشیدن( لیفت پوست) و سفت کردن پوست تاثیر بسیاری دارد.

این روش درمانی در گذشته بیشتر برای درمان تومور ها مورد استفاده قرار می گرفت. اما برخی از پزشکان کره ای، روش درمانی HIFU را بر روی 20 نفر ( 18 زن و 2 مرد) آزمایش کردند که نتیجه ی آن به استفاده از طیف بالای هایفو برای درمان ها و جوانسازی پوست( لیفت و بالا کشیدن پوست) منجر شد.

کمی اطلاعات درباره هایفو (HIFU)

کمی اطلاعات درباره هایفو (HIFU)
کمی اطلاعات درباره هایفو (HIFU)

هایفو به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند تا انرژی سونوگرافی را به داخل لایه های پوست برساند و در نتیجه با بالا بردن دمای آن سبب افزایش تولید کلاژن شود.

اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (HIFU) انرژی گرمایی را مستقیماً به بافت زیر جلدی منتقل می کند که می تواند تولید کلاژن پوستی را تحریک و تجدید کند. از این رو موجب بهبود وضعیت بافت های پوست شده و افتادگی را بر طرف می کند. هایفو بدون هیچ روند تهاجمی و تزریق انجام می گیرد. این روش هیچ گونه آسیبی را به همراه نخواهد داشت.

فرایند هایفو همچنین در از بین بردن آکنه ها و زخم های پوستی بسیار موثر است. به طوری که انرژی اولتراسوند هایفو موجب افزایش بافت کلاژن می شود. کلاژن ماده ای در پوست است که نقش مهمی را در جوانی و تازگی پوست بر عهده دارد. این امر سبب تسریع در روند بهبود می شود.

به این روش، لیفت فوری یا لیفت صورت در موقع ناهار نیز می گویند. زیرا این روش در کوتاه ترین زمان و با بهترین و مطلوب ترین عملکرد انجام می گیرد. همچنین همانطور که در بالاتر نیز اشاره کرده ایم، این یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی است. و یک روش عالی برای افرادی که می خواهند سفتی و استحکام پوست را در نواحی صورت، گردن و ناحیه ی فوقانی سینه ، به آن بازگردانند.

چرا می گوییم هایفو یک روش عالی است؟

چرا می گوییم هایفو یک روش عالی است؟
چرا می گوییم هایفو یک روش عالی است؟

زیرا هایفو تنها درمان غیر تهاجمی است که می تواند به طور خاص، ساختار عمیق پوست را بدون هیچ برش و خراشی، مورد هدف قرار دهد. این روش همچنین تنها فرایندی است که با استفاده از تصویربرداری سونوگرافی به ما این امکان را می دهد تا در واقع لایه های بافتی را که در طول درمان مورد هدف قرار می دهیم را ببینیم و از اینکه انرژی درمان دقیقا هدف را مورد درمان قرار می دهد اطمینان حاصل کنیم.

هایفو( HIFU) چگونه به لیفت صورت کمک می کند؟

هایفو انرژی اولتراسوند را زیر سطح پوست متمرکز می کند و موجب انقباض لایه های صورت می شود. این امر همچنین موجب تولید بیشتر کلاژن در بدن می گردد. در نتیجه پوست شما پس از طی 60 الی 90 روز، استحکام و سفتی خود را به دست خواهد آورد.

کلاژن چیست و چه نقشی در پوست دارد؟

کلاژن چیست و چه نقشی در پوست دارد؟
کلاژن چیست و چه نقشی در پوست دارد؟

کلاژن، پروتئینی است که به طور طبیعی و به مقدار فراوان در بدن انسان تولید می شود. کل توزیع کلاژن در پوست 75٪ و در استخوان 90٪ است. با افزایش سن، تولید کلاژن در بدن کمتر شده و پوست روند پیری را شروع می کند.

کلاژن پروتئینی است که به استحکام پوست و مو کمک می کند و آنها را جوان و شاداب نگه می دارد و خاصیت الاستیک را حفظ می کند. کلاژن همچنین به کاهش و بهبود ظاهر سلولیت ها، از طریق تقویت خاصیت ارتجاعی پوست، کمک می کند.

با بالا رفتن سن، کلاژن خاصیت ارتجاعی و توانایی خود را در مقابله با اثر گرانش پوست از دست می دهد و در نتیجه پوست شل و افتاده می شود. هایفو با تولید یک فرایند، موجب ترمیم و ساخت دوباره ی کلاژن و در نتیجه جوانی دوباره ی پوست می شود.

تفاوت هایفو با روش های جراحی و تهاجمی

تفاوت هایفو با روش های جراحی و تهاجمی
تفاوت هایفو با روش های جراحی و تهاجمی

هایفو یک روش 100% غیر تهاجمی و جراحی است. با اینکه این روش لایه های عمیق و زیرین پوست را مورد هدف قرار داده و درمان می کند، اما در طی این فرایند، هیچگونه برش، خراش و آسیبی وجود ندارد.

آیا هایفو جایگزین خوبی برای عمل های جراحی است؟

آیا هایفو جایگزین خوبی برای عمل های جراحی است؟
آیا هایفو جایگزین خوبی برای عمل های جراحی است؟

با اینکه ایمن ترین روش درمان و لیفت صورت هایفو می باشد، اما مواردی وجود دارند که برخی از افراد به عمل های جراحی نیاز دارند. هایفو گزینه ی جایگزین مناسبی برای افرادی است که آماده ی عمل های جراحی نیستند و یا می خواهند نتیجه ی درمان طولانی تر و دائمی تری داشته باشند.

آیا روش هایفو ایمن است؟

آیا روش هایفو ایمن است؟
آیا روش هایفو ایمن است؟

هایفو به عنوان ایمن ترین تکنیک یا روش برای لیفت صورت و کشیدن پوست شناخته شده است. ایمنی این روش در مطالعات بالینی بررسی شده و تاکنون ده ها هزار درمان را بدون هیچگونه آسیبی انجام داده است.

انجام هایفو چقدر زمان می برد؟

انجام هایفو چقدر زمان می برد؟

دلیلی که برخی این روش را به عنوان روش لیفت صورت هنگام نهار می شناسند، این است که کل مدت زمان درمان صورت، حدود 60 دقیقه طول می کشد. و درمان بخش های جزئی صورت نیز از 45 تا 90 دقیقه زمان می برد.

آیا این درمان دوره ی نقاهت دارد؟

آیا این درمان دوره ی نقاهت دارد؟
آیا این درمان دوره ی نقاهت دارد؟

روش غیر تهاجمی HIFU هیچگونه خرابی و آسیبی به پوست وارد نمی کند. بنابراین شما می توانید بلافاصله پس از اتمام جلسه ی درمانی تان، به کار ها و زندگی روزمره تان باز گردید.

بهترین سن برای انجام هایفوتراپی

بهترین سن برای انجام هایفوتراپی
بهترین سن برای انجام هایفوتراپی

کاندید های خوب برای این درمان، افرادی هستند که حداقل بالای 30 سال سن دارند و در پوست صورت، گردن و یا پوست فوقانی سینه ی خود، دچار افتادگی پوست شده اند و می خواهند استحکام پوست را به آن بازگردانند. برای افراد در سن 30 سالگی، این درمان با افزایش تولید کلاژن، روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد.

افراد با گروه سنی 40 الی 50، بیشترین گروهی هستند که برای این درمان اقدام می کنند. این درمان همچنین برای افراد بالای 60 سال نیز( به شرطی که میزان افتادگی پوست آنها بیش از حد نباشد.) می تواند مناسب باشد. هایفو همچنین می تواند برای افرادی که قبلا عمل جراحی زیبایی انجام داده اند و از نتیجه ی آن راضی نبوده اند نیز مناسب باشد. این درمان می تواند تاثیر عمل های جراحی را نیز طولانی تر کند.

چقدر زمان می برد تا نتیجه ی اصلی درمان را ببینیم؟

چقدر زمان می برد تا نتیجه ی اصلی درمان را ببینیم؟
چقدر زمان می برد تا نتیجه ی اصلی درمان را ببینیم؟

برخی از افراد، می توانند نتیجه ی اولیه ی درمان خود را فورا مشاهده کنند. اما به طور کلی 2 الی 3 ماه زمان می برد تا بتوان نتیجه ی واقعی را دید. زیرا در طی این مدت، کلاژن های جدید در حال ساخته شدن و جایگزین شدن هستند. ممکن است که روند کلاژن سازی تا 6 ماه نیز ادامه داشته باشد.

آیا هایفو (HIFU) درمانی با نتیجه ی دائم است؟

تاثیر هایفوتراپی می تواند 1 الی 2 سال به طول انجامد. اما می توان برای طولانی تر شدن نتیجه و جلوگیری از رونند پیری پوست، هر سال 1 بار درمان را تمدید کرد.

آیا هایفوتراپی درد دارد؟

این درمان هیچگونه برش و بیهوشی ندارد، به همین دلیل هیچ دردی را به همراه نخواهد داشت. اما برخی ممکن است درد ناچیزی را در قسمت های استخوانی و یا گرما را احساس کنند که این حس نیز بسیار جزئی و قابل تحمل است.

عوارض هایفوتراپی

بر اساس گفته ی متخصصان و تحقیقات انجام شده توسط پزشکان کره ای در سال 2015، هنگامی که درباره عوارض هایفوتراپی سوال شد، شش بیمار مبتلا به اریتم و تورم و دو بیمار مبتلا به پورپورا و کبودی وجود داشت. با این حال، آن عوارض طی 2 هفته از بین رفته و برطرف شدند. هیچ عارضه جانبی جدی از جمله نورالژی ، فلج اعصاب ، ورم شدید وجود ندارد.

بهترین پزشک و مرکز هایفوتراپی در اصفهان

بهترین پزشک و مرکز هایفوتراپی در اصفهان
بهترین پزشک و مرکز هایفوتراپی در اصفهان

اگر هایفوتراپی به دست یک متخصص پوست و زیبایی مجرب، حرفه ای و کاربلد و در یک مرکز زیبایی  مجهز و استاندارد انجام گیرد، قطعا شما تجربه ی یک درمان بسیار عالی، بدون عوارض، راحت و با نتجه ی مطلوب را خواهید داشت.

ما با افتخار می توانیم بگوییم که مرکز درمانی پوست و زیبایی ما، با حرفه ای ترین کادر پزشکان متخصص، با مجهز ترین دستگاه ها و ابزار، با کیفیت ترین مواد و با رعایت همه ی استاندارد های لازم و ضروری، اماده ی ارائه ی خدمات زیبایی شامل: لیفت صورت ، جوانسازی پوست و …. به شما مراجعین عزیز می باشد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره ی رایگان و اخذ نوبت، اینجا کلیک کنید.

از اینکه زمان خود را صرف خواندن این مطلب کرده اید بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد!

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

لینک منبع خارجی

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا