توصیه برای بوتاکس اولی ها| تخفیف تزریق بوتاکس صورت اصفهان

توصیه برای بوتاکس اولی ها

توصیه برای بوتاکس اولی ها
توصیه برای بوتاکس اولی ها

سلام به همه ی کاربران زیبا که همیشه دوست دارند با ظاهری آراسته، جوان و مرتب در میان افراد ظاهر شوند و به آنها انرژی مثبت دهند. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده است راز زیبایی و جوانی هنرمندان هالیوودی چیست؟ چرا بازیگران، خواننده ها و در کل همه ی هنرمندان، چه ایرانی و چه در سراسر دنیا، ظاهری بسیار جوان تر از سن واقعیشان دارند؟ آیا شما هم دوست دارید تا همیشه جوان تر و زیبا تر به نظر برسید؟ روش های متعددی برای جوانسازی پوست صورت وجود دارند. روش های جراحی، استفاده از کرم های مراقبت از پوست، روش تغییر در رژیم غذایی و از این قبیل. اما پیشرفته ترین و جدید ترین روش کدام است؟ همانطور که می دانید، روش های جدید، کامل کننده روش های قبلی و بسیار راحت تر هستند. ما در این مطلب، روش تزریق بوتاکس صورت را به شما معرفی می کنیم. روشی که امروزه بسیار در میان افراد رایج شده است و بسیار راحت، ایمن و آسوده می باشد. در این مقاله ما پاسخ برخی از سوالات رایج شما و اطلاعات مفید را برای شما آورده ایم.

بوتاکس چیست و چطور عمل می کند؟

 

بوتاکس نام تجاری یک سم تولید شده توسط باکتری Clostridium botulinum است. نام های تجاری دیگری برایبوتولینوم(botulinum ) وجود دارد ، مانند Xeomin( زئومین). علیرغم اینکه یکی از جدی ترین عوارض بوتولیسم فلج است ، دانشمندان راهی برای استفاده از آن به نفع انسان کشف کرده اند. مقادیر رقیق و ریز را می توان مستقیماً به عضلات خاص تزریق کرد و باعث ضعف کنترل شده ماهیچه ها شد. FDA در اواخر دهه 1980 پس از كشف اینكه بوتاكس می تواند بیماری هایی مانند بلفارواسپاسم (چشمك زدن كنترل نشده) و استرابیسموس (چشم تنبل) را متوقف كند ، چنین استفاده ای را نیز تصویب كرد. پزشکان سالهاست که از بوتاکس استفاده می کنند تا بتوانند چین و چروک و صورت را با موفقیت درمان کنند. در آوریل 2002 ، بوتاکس تأیید FDA را برای درمان خطوط اخم متوسط تا شدید بین ابروها – به نام خطوط glabellar – به دست آورد. با این حال ، بوتاکس اغلب در مناطق دیگر صورت نیز استفاده می شود.

تزریق بوتاکس صورت سیگنال ها را از اعصاب به عضلات مسدود می کند. عضله درمان شده، دیگر نمی تواند منقبض شود و همین امر باعث آرامش و نرم شدن و از بین رفتن چین و چروک ها می شود.

بوتاکس چگونه انجام می شود؟

بوتاکس چگونه انجام می شود؟
بوتاکس چگونه انجام می شود؟

تزریق بوتاکس صورت تنها چند دقیقه طول می کشد و نیازی به بیهوشی نیست. این کار توسط یک پزشک متخصص پوست و زیبایی از طریق سوزن هایی بسیار ظریف برای تزریق به ناحیه ی مورد درمان، انجام می گیرد. ماده ی بوتاکس، به لایه ی زیر پوست تزریق می شود. به طور کلی سه تا هفت روز طول می کشد تا اثر کامل داشته باشد.

ژل بوتاکس دیسپورت

ژل بوتاکس دیسپورت
ژل بوتاکس دیسپورت

ژل بوتاکس و یا ژل دیسپورت، هر دو از انواع تزریقی بوتالینوم توکسین هستند. در حالی که این دو برای درمان اسپاسم عضلانی نیز در شرایط بهداشتی خاصی استفاده می شود، این دو تزریق در درجه اول برای درمان و پیشگیری از چین و چروک ها شناخته شده اند. اختلاف این دیسپورت و بوتاکس، می تواند در میزان پروتئین نهفته در آنها باشد که دیگری را از یکدیگر متمایز می کند. به طور کلی ، هر دو Dysport و Botox انتخابی ایمن برای رفع چین و چروک های پوستی در نظر گرفته می شوند. در نتیجه تزریق بوتاکس صورت و یا تزریق دیسپورت نام های تجاری از بوتالینوم توکسین هستند.

چه کسانی نباید بوتاکس کنند؟

چه کسانی نباید بوتاکس کنند؟
چه کسانی نباید بوتاکس کنند؟

از آنجایی که تزریق بوتاکس صورت برای همه ی انواع چین و چروک ها موثر نیست، پیشنهاد می شود تا قبل از جلسه ی درمانی، یک جلسه ی مشاوره با پزشک متخصص خود داشته باشید. همچنین افرادی که در دوران باردای و شیردهی هستند و افرادی که بیماری های عصبی دارند، باید از انجام این امر خودداری کنند.

بوتاکس صورت چه عوارضی دارد؟

بوتاکس چه عوارضی دارد؟
بوتاکس صورت چه عوارضی دارد؟

لازم است بدانید، اگر کار تزریق بوتاکس صورت ، توسط یک پزشک حاذق، مجرب، حرفه ای، در یک محیط و با وسایل کاملا استریل و بهداشتی، با رعایت همه ی استاندارد های لازم و با یک مواد با کیفیت انجام گیرد، هیچ کدام از عوارض بوتاکس را در پی نخواهد داشت. مرکز زیبایی معتبری در اصفهان، می تواند این خدمات را به بهترین نحو به شما ارائه دهد. اما برای اطلاع بیشتر شما، ما عوارض گزارش شده را برای شما آورده ایم. در صورت بروز هرگونه از عوارض ذیل، پزشک خود را مطلع سازید:

  • ضعف عضلانی غیرمعمول یا شدید (خصوصاً در ناحیه بدن که به دارو تزریق نشده است).
  • در تنفس ، صحبت کردن یا قورت دادن مشکل دارید.
  • از دست دادن کنترل مثانه
  • صدای خشن ، پلک های افتاده
  • تغییر دید ، درد چشم ، چشم های خیلی خشک یا تحریک شده (ممکن است چشمان شما نسبت به نور حساس تر باشد).
  • درد یا فشار قفسه سینه ، پخش شدن درد به فک یا شانه ، ضربان قلب نامنظم.
  • درد یا سوزش هنگام ادرار کردن ، در تخلیه مثانه خود مشکل دارید.
  • گلو درد ، سرفه ، گرفتگی سینه ، تنگی نفس
  • ضعف عضلانی در نزدیکی محل تزریق دارو
  • سفتی عضلات ، درد گردن ، درد در بازوها یا پاها.
  • سردرد ، خستگی
  • کبودی ، خونریزی ، درد ، قرمزی یا تورم در محل تزریق

سن مناسب برای بوتاکس

مناسب ترین سن برای شروع بوتاکس به رنگ پوست و نوع سبک زندگی (بیشتر در مقابل خورشید کمتر) بستگی دارد. اما در حالت کلی، برای افرادی که زیاد در معرض نور آفتاب هستند و یا سبک زندگی نامناسب دارند، 30 الی 40 سالگی، می تواند بهترین سنین باشد. اما برای افراد معمولی 35 الی 40 می تواند بهتر باشد.

بوتاکس صورت چقدر ماندگاری دارد؟

بوتاکس چقدر ماندگاری دارد؟
بوتاکس صورت چقدر ماندگاری دارد؟

اثرات بوتاکس سه تا شش ماه به طول می انجامد. با بازگشت تدریجی فعالیت عضلات ، خطوط و چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند و نیاز به درمان مجدد دارند. خطوط و چین و چروک ها با گذشت زمان بسیار شدیدتر به نظر می رسند ، زیرا عضلات در حال کوچک شدن هستند.

بوتاکس هر چند وقت باید انجام شود؟

برای تمدید تزریق بوتاکس صورت ، در صورت تمایل و رضایت، پیشنهاد می شود که هر 4 الی 6 ماه یکبار، به مرکز زیبایی مراجعه کنید تا درمان شما ماندگاری بیشتری داشته باشد.

بوتاکس سرطان زاست؟

بوتاکس سرطان زاست؟
بوتاکس سرطان زاست؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که، خیر! به دلیل شایعات بیهوده ای که برخی از افراد به دلیل کمبود دانش، پخش می کنند، این در میان افراد رایج شده که بوتاکس سرطان زا است! اما اینطور نیست و بوتاکس هیچ گونه ضرری را به بدن وارد نمی کند.

بوتاکس صورت ارزان

بوتاکس ارزان
بوتاکس صورت ارزان

برای انجام تزریق بوتاکس صورت ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت بوتاکس صورت به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، کیفیت ژل و یا پر کننده ی مورد استفاده، ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی دکتر سعیدیان در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بوتاکس صورت نی نی سایت

بوتاکس صورت نی نی سایت
بوتاکس صورت نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه نمی تواند پس از تزریق بوتاکس اخم کند، بخندد و یا تعجب کند، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای تزریق ژل لب و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

بوتاکس در اصفهان

بوتاکس در اصفهان
بوتاکس در اصفهان

اگر برای داشتن پوستی جوان و بدون چین و چروک، روش تزریق بوتاکس صورت را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

لینک منبع خارجی5

لینک منبع خارجی6

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا