جوانسازی پوست صورت آقایان | جذابیت مردانه

جوانسازی پوست صورت آقایان

جوانسازی پوست صورت آقایان
جوانسازی پوست صورت آقایان

سلام به همه ی همراهان عزیز. به صفحه ی زیبایی و سلامتی خودتان خوش آمدید. امیدواریم که همیشه سلامت و پیروز باشید. سلامت و زیبایی شما برای ما بسیار اهمیت دارد. ما اینجاییم تا راهنمایی های لازم و ضروری را در این زمینه ها به شما بدهیم. این را بدانید، شما زیبایی و جذابیت دارید، چون پوست زیبایی دارید. پس مراقب زیبایی خود باشید و آن را حفظ کنید. مطلبی که این بار برای شما آماده کرده ایم، درباره جوانسازی پوست صورت آقایان است.

متاسفانه برخی از آقایان فکر می کنند که رسیدگی به پوست و اینگونه اقدامات زیبایی و سلامتی، بیشتر مختص خانم ها است. برخی نیز بر این باورند که رسیدگی به پوست، یک اقدام لوکس است که فقط افراد خاص آن را انجام می دهند. اما اینطور نیست! هر کسی به نوبه ی خود، موظف است که از پوست خود نگداری کند، برای آن زمان و هزینه صرف کند و مانع از آسیب رسانی به آن شود.

ما در طول شبانه روز، در معرض بسیاری از عوامل آسیب زا به سلامت پوست هستیم. اما برخی از ما واقعا نمی توانیم مانع تاثیر آنها شویم. بنابراین بهترین راه حل این است که هر چند وقت یکبار اقداماتی را انجام دهیم که برای سلامت پوستمان مفید است.

بیشتر آقایان به دلیل شاغل بودن و نداشتن زمان کافی، رسیدگی به پوست خود را بی اهمیت می شمارند، در صورتی که حتی در مدت زمان کم هم، می توان مانع از پیری زودرس پوست شد. این امر سبب می شود تا همیشه ظاهری جوان، شاداب و جذاب داشته باشید. زیبایی تاثیر بسیاری در اعتماد به نفس افراد دارد.

اگر دلتان می خواهید که مردی محبوب با چهره ای جذاب باشید، قطعا این مطلب می تواند کارآمد ترین اطلاعات را به شما در زمینه ی رسیدگی به خودتان به شما بدهد.

علت پیری پوست صورت چیست؟

علت پیری پوست صورت چیست؟
علت پیری پوست صورت چیست؟

همانطور که در بالاتر نیز اشاره کرده ایم، در طول شبانه روز عوامل بسیاری موجب آسیب رسانی به پوست ما می شوند. شاید بسیاری از شما، از تاثیر آنها بی خبر باشید. اما در اینجا ما برخی از آنها را آورده ایم:

  • قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید( به دلیل اشعه ی ماورابنفش)
  • قرار گرفتن در معرض نور لامپ های فلورسنت( اشعه ی ماورابنفش)
  • عدم نوشیدن آب کافی
  • عدم استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه
  • حرکت دادن بیش از اندازه ی عضلات صورت به دلیل عادت( مانند: اخم کردن، تعجب کردن، ابراز احساسات، خشم، خنده و …)
  • استفاده از غذاهای ناسالم
  • نداشتن سبک زندگی اصولی
  • استرس
  • استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی نا مرغوب
  • نداشتن خواب کافی و به موقع
  • استفاده از دخانیات یا قرار گرفتن در معرض دود آنها
  • استفاده از نوشیدنی های الکلی

این موارد تنها تعداد کمی از موارد آسیب زا به پوست هستند. بنابراین، بهتر است که با کمی وقت گذاشتن، تاثیر آنها را از بین ببرید. همچنین یک سبک زندگی سالم و اصولی برای خود داشته باشید.

تاثیر مزونیدلینگ بر پوست

تاثیر مزونیدلینگ بر پوست
تاثیر مزونیدلینگ بر پوست

درمان مزونیدلینگ، ترکیبی از درمان های مزوتراپی و میکرونیدلینگ می باشد. در این درمان، ماده ی مزوتراپی، به عمق لایه ی مزو در پوست تزریق می گردد. در این روش لایه های بالایی و سطحی پوست دست نخورده باقی می مانند. با ایجاد کانال هایی که توسط سوزن ها به پوست زده شده است، تولید کلاژن بیشتر شده و در نتیجه، پوست خاصیت کشسانی، سفتی و محکمی، نرمی و لطافت خود را دوباره به دست خواهد آورد.

به همین دلیل می تواند گزینه ی بسیار عالی برای جوانسازی پوست صورت آقایان باشد.

از مزایای این درمان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • از بین بردن خطوط و چین و چروک های پوستی
  • از بین بردن جای جوش، اسکار و آکنه
  • تولید کلاژن بیشتر
  • رفع شل شدگی پوست
  • رفع ترک های پوستی
  • ترمیم زخم های قدیمی
  • درمان جای سوختگی پوست
  • درمان لک های پوستی
  • بهبود روند گردش خون در پوست
  • افزایش قابلیت کشسانی پوست
  • موجب تاثیر گزاری بیشتر کرم های درمانی و ویتامین های مورد استفاده بر روی پوست می گردد.

مزونیدلینگ چگونه انجام میشود؟

مزونیدلینگ چگونه انجام میشود؟
مزونیدلینگ چگونه انجام میشود؟

مزونیدلینگ از دو کلمه “مزو” که ابتدای کلمه مزودرم است و “نیدلینگ” که به معنی سوزن زدن می باشد تشکیل شده است.

مزونیدلینگ، روشی پزشکی است که از سیستم سوزن های دیجیتال استفاده می کند. سیستم سوزن دیجیتال، از یکسری سوزن های میکروسکوپی استفاده می کند و توسط یک سیستم منحصر به فرد کنترل می شوند و هزاران کانال دقیق را در منافذ زیرین پوست ایجاد می کنند. این سوزن ها موجب ایجاد سوراخ هایی در لایه ی زیرین پوست می شوند. این سوزن ها فاکتور های رشد را در پوست تحریک می کنند و در نتیجه کلاژن و الاستین بیشتری تولید می گردد.

کلاژن و الاستین دو ماده ی مهم در زیبایی و جوانی پوست هستند. از آنجا که ساختار پوست تا حد زیادی دست نخورده است ، پوست در طی 4-7 روز پس از درمان بهبود می یابد.

عوارض مزونیدلینگ صورت

 

عوارض مزونیدلینگ صورت
عوارض مزونیدلینگ صورت

اگر مزونیدلینگ شما، توسط پزشک متخصص، حرفه ای و کاربلد در این زمینه اینجا گیرد، این روش درمانی بسیار راحت و ایمن خواهد بود.

به طور معمول، ممکن است که کمی قرمزی و تورم خفیف در اطراف ناحیه ی درمان شده ایجاد شود. همچنین بسته به شدت درمان، برخی از افرد ممکن است که پوسته پوسته شدن را تجربه کنند. به طور کلی ، پوست شما طی 3-5 روز بهبود می یابد و شما می توانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، دریافت محصولات مراقبتهای ویژه که درمانگر شما توصیه می کند برای شما ضروری است.

مزونیدلینگ برای چه کسانی مناسب است؟

مزونیدلینگ برای چه کسانی مناسب است؟
مزونیدلینگ برای چه کسانی مناسب است؟

این روش  درمانی برای همه ی انواع پوستی مناسب بوده و برای افرادی که می خواهند پوستی جوان و شاداب داشته باشند نیز گزینه ی بسیار ایده آلی می باشد.

همچنین برای جوانسازی پوست صورت آقایان نیز راه حلی بی نظیر است.

چند جلسه مزونیدلینگ کافیست؟

چند جلسه مزونیدلینگ کافیست؟
چند جلسه مزونیدلینگ کافیست؟

بسته به نوع واکنش بدن افراد به درمان و به دلیل تفاوت های فردی، تعداد جلسات مورد نیاز می تواند متغیر باشد. اما به طور معمول برای جوانسازی پوست صورت آقایان ، به 6 جلسه درمانی نیاز است. فواصل زمانی بین هر جلسه نیز حدود 4 هفته می باشد.

هزینه مزونیدلینگ صورت

هزینه مزونیدلینگ صورت
هزینه مزونیدلینگ صورت

مراکز زیبایی یا پوست و موی مختلف، هزینه های متفاوتی را از افراد برای انجام مزونیدلینگ دریافت می کنند. از این رو نمی توان برای جوانسازی پوست صورت آقایان با این روش، مبلغ واحدی را تعیین کرد. همچنین این روش درمانی، روز به روز طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند. از این رو، مراکز زیبایی و درمانی بسیاری در حال ارائه ی خدمات مزونیدلینگ به افراد هستند. همین رقابت نیز موجب افزایش تنوع قیمت های گردیده است. همچنین موارد دیگری نیز هستند که بر تنوع قیمت ها تاثیر می گذارند مانند: کیفیت درمان، موقیت مکانی مرکزی که به آن مراجعه می کنید، تعداد جلسات مورد نیاز، پزشکی که درمان را برای شما انجام می دهد، میزان آسیب دیدگی پوست شما و……!

اما لازم به ذکر است که باید تحقیقات لازم را برای به دست آوردن قیمت واقعی این درمان انجام دهید. همچنین نباید قیمت های بالا و یا قیمت های وسوسه انگیز ارزان را نیز ملاک انتخاب خود قرار دهید. چه بسا مراکز تازه تاسیسی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر، قیمت های ارزان را دریافت می کنند اما متخصصانی که در آن مرکز مشغول کار هستند، تجربه و تبهر لازم را نداشته باشند. همچنین مراکزی نیز هستند که به دلیل تبلیغات زیاد، موقعیت مکانی خوب و از این قبیل، از افراد مبالغ زیادی را دریافت می کنند.

مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، با ارائه ی خدمات زیبایی و میکرونیدلینگ به بهترین نحو، از مراجعین عزیز خود، منصفانه ترین قیمت ها را دریافت می کنند تا همه ی عزیزان بتوانند از این درمان بهره مند شوند.

تبادل نظر درباره جوانسازی پوست صورت آقایان

تبادل نظر درباره جوانسازی پوست صورت آقایان
تبادل نظر درباره جوانسازی پوست صورت آقایان

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است، متخصصان، روش های خانگی و …. را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید.

همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای درمان های پوستی و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

اگر درمان های پوستی خود را به دست پزشک متخصص پوست مجرب بسپارید، او می تواند بهترین درمان را با توجه به نوع پوستتان برای شما انتخاب کند وشما را زودتر به نتیجه ی مطلوب برساند.

مزونیدلینگ در اصفهان

مزونیدلینگ در اصفهان
مزونیدلینگ در اصفهان

اگر جوانسازی پوست صورت آقایان با روش مزونیدلینگ، نظرتان را جلب کرده است و به دنبال یک مرکز پوست و زیبایی خوب می گردید، پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبر واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام، مجهز و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

امیدواریم مطلبی که برای شما گردآوری کرده ایم، برایتان مفید واقع شده باشد!

لینک منبع خارجی

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا