راهکارهای مفید و کمیاب برای داشتن دست هایی جوان و زیبا!

راهکارهای مفید و کمیاب برای داشتن دست هایی جوان و زیبا!

راهکارهای مفید و کمیاب برای داشتن دست هایی جوان و زیبا!
راهکارهای مفید و کمیاب برای داشتن دست هایی جوان و زیبا!

با سلام و درود بر همه ی کاربران محترم سایت تهران اسکین. همانطور که از عنوان این مطلب پیداست، راهکارهایی را برای جوانسازی پوست دست گردآوری کرده ایم. همانطور که می دانید، امروزه یکی از دغدغه های افراد، داشتن پوستی زیبا و جوان می باشد. چرا که پوست افراد اولین نشانه ی غیر قابل پوشش سن افراد می باشد. از همین رو، سعی می کنند تا با پیدا کردن راهکارهای جلوگیری از چین و چروک روی پوست و یا رفع آن، پوستی زیبا داشته باشند. امیدواریم که در این مطلب، پاسخ سوالات رایج شما را نیز داده باشیم.

چند روش خانگی برای داشتن دست هایی زیبا

چند روش خانگی برای داشتن دست هایی زیبا
چند روش خانگی برای داشتن دست هایی زیبا

در ابتدا، روش هایی بسیار راحت را برای داشتن دست هایی جوان و زیبا برای شما آورده ایم. راهکارهایی  بسیار ساده و در عین حال بسیار مهم هستند. برای جوانسازی پوست دست ، به نکات زیل دقت کنید:

  • عادت کنید تا هنگام شستن ظرف ها یا کارهای باغبانی از دستکش استفاده کنید.
  • از مایع های شستشوی دست مناسب با پوست دست خود انتخاب کنید. برخی از مایع ها ممکن است پوست دست شما را خشک و یا پوسته پوسته کند.
  • از جویدن ناخن ها و یا از بین بردن کوتیکول های ناخن ها خودداری کنید. مرطوب نگه داشتن دست ها وسوسه ی جویدن و از بین بردن ناخن ها را برای شما از بین می برد.
  • از لایه بردار های پوست استفاده کنید. این کار موجب افزایش گردش خون، از بین رفتن میکروب ها، خاک و از این قبیل شده و همچنین موجب روشت تر شدن، لطافت و نرمی پوست می شود.
  • از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. بله! حتی بر روی پوست دست خود نیز از آنها استفاده کنید. اشعه ی آفتاب موجب ایجاد لک ها و چین و چروک روی دست ها می شود. از کرم های ضد آفتاب SPF30 و یا بالاتر استفاده کنید.
  • همیشه پوست دست خود را با کرم های مرطوب کننده و یا لوسیون های مناسب پوست خودتان، مرطوب نگه دارید.
  • از روغن های طبیعی بر روی پوست خود استفاده کنید. روغن زیتون، اسطوخدوس، نارگیل و از این قبیل به دلیل دارا بودن ویتامین های مفید، پوست شما را جوان نگه می دارند.

روش های نوین جوانسازی پوست دست

روش های نوین جوانسازی پوست دست
روش های نوین جوانسازی پوست دست

امروزه با پیشرفت علم پزشکی، روش های بسیار زیادی برای جوانسازی پوست دست ها به وجود آمده است. لازم به ذکر است که این روش ها اگر توسط یک پزشک متخصص خوب و در یک مرکز مورد اطمینان انجام گیرند، بسیار امن و بی دردسر می باشند و همچنین می توانند راه حل های راحت تر و کم هزینه تری نسبت به عمل های جراحی باشند. برخی از این روش ها عبارتند از:

  • جوانسازی پوست دست با کربوکسی تراپی
  • جوانسازی پوست دست با مزوتراپی
  • جوانسازی پوست دست با تزریق فیلر ها
  • جوانسازی پوست دست با ژل پروفیلو 
  • جوانسازی پوست دست با لیزر
  • جوانسازی پوست دست با کرم و یا لوسیون هایی که توسط پزشک تجویز می شوند. که نتیجه گیری از این راه کمی زمان می برد ولی در عین حال کم هزینه تر می باشد.

در این مطلب، ما روش جوانسازی پوست دست با پروفیلو را، که یکی از روش های بسیار رایج می باشد را به شما معرفی می کنیم.

پروفیلو چیست؟

پروفیلو چیست؟
پروفیلو چیست؟

پروفیلو(profhilo) ماده ای قابل تزریق می باشد که از هیالورونیک اسید، تشکیل می شود. هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود، در نتیجه هنگام تزریق با بدن سازگاری کامل را دارد. پروفیلو برای پوست هایی که سفتی و جوانی خود را از دست داده اند استفاده می شود. این ماده از طریق سوزن های بسیار ظریف، توسط پزشکان متخصص پوست،  به لایه ی زیرین پوست تزریق شده، با انتشار هیالورونیک اسید، موجب تولید کلاژن و الاستین و  در نتیجه جوانسازی پوست می شود. کلاژن و الاستین، ماده هایی در بدن هستند جوانسازی پوست را بر عهده دارند. پس از تزریق پروفیلو تا 28 روز طول می کشد تا این ماده کاملا تاثیر خود را بگذارد. این ماده برای جوانسازی پوست دست، رفع خطوط اطراف چشم، اطراف لب ها، بازو ها و پیشانی، مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا ژل پروفیلو جوانسازی

مزایا ژل پروفیلو جوانسازی
مزایا ژل پروفیلو جوانسازی

در مبحث زیبایی، می توان گفت که ژل پروفیلو یکی از درمان های تزریقی برای زیبایی می باشد که با تولید 4 نوع کلاژن و الاستین، موجب سفت شدن پوست، براق شدن، روشن تر شدن، کاهش بسیار زیاد چین و چروک و همچنین هیدراته شدن پوست می شود. همچنین این درمان به دلیل غیر جراحی بودن نیز، درمانی ایمن و راحت محسوب می شود. در جوانسازی پوست دست با پروفیلو، می توان طی 1 ماه، کاهش چشمگیر چین و چروک ها را می توانیم ببینیم.

عوارض تزریق ژل پروفیلو روی دست

عوارض تزریق ژل پروفیلو روی دست
عوارض تزریق ژل پروفیلو روی دست

همانطور که در بالا تر اشاره کردیم، به دلیل تشکیل شدن ژل پروفیلو از ماده هیالورونیک اسید که خود به طور طبیعی در بدن تولید می شود. این ماده کاملا با بدن سازگاری داشته و عوارضی را در پی نخواهد داشت. اما ممکن است برخی از افراد پس از انجام جوانسازی پوست دست با پروفیلو ، کمی احساس سوزش یا خارش، قرمزی، کبودی و یا تورم در نواحی که تزریق انجام گرفته کنند. به این نکته توجه کنید که  اگر کار تزریق ژل توسط یک پزشک متخصص و مجرب انجام گیرد، این عوارض را  در پی نخواهد داشت.

ژل پروفیلو برای جوانسازی پوست دست نی نی سایت

ژل پروفیلو برای جوانسازی پوست دست نی نی سایت
ژل پروفیلو برای جوانسازی پوست دست نی نی سایت

اگر برای جوانسازی پوست دست هایتان، روش تزریق پروفیلو را انتخاب کرده اید. این را به یاد داشته باشید که، پیش از اقداماتی نظیر جوانسازی پوست با پروفیلو ، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین مرکز تزریق ژل پروفیلو در اصفهان

بهترین مرکز تزریق ژل پروفیلو در اصفهان
بهترین مرکز تزریق ژل پروفیلو در اصفهان

اگر برای جوانسازی پوست دست هایتان، روش پروفیلو جوانسازی را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز تزریق پروفیلو معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا